Hei, sähän oot se...

  • 55 576
  • 288

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Viime kesänä Oulun Onnelassa notkuin baaritiskillä odottamassa juomaani ja samassa joku koputtaa selkääni: " Voisitsä laittaa nimmarin tohon ? " Olin ihmeissäni, mutta pokan sain pidettyä ja piirsin tytölle töherryksen käteen. Ei kyllä ole hajuakaan keneksi hän minua luuli. Apulannan Toni oli ainoa julkkis, jonka itse tuona iltana pongasin kyseisestä baarista. No, olenhan minäkin kalju ja omistan korvissa killuttimet. Siihen ne yhtäläisyydet sitten jäävätkin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juippi kirjoitti:
Viime kesänä Oulun Onnelassa notkuin baaritiskillä odottamassa juomaani ja samassa joku koputtaa selkääni: " Voisitsä laittaa nimmarin tohon ? " Olin ihmeissäni, mutta pokan sain pidettyä ja piirsin tytölle töherryksen käteen. Ei kyllä ole hajuakaan keneksi hän minua luuli.
Ehkä se tyttö ei luullut sinua keneksikään muuksi, yritti vaan pokata sinut?
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Juippi kirjoitti:
Viime kesänä Oulun Onnelassa notkuin baaritiskillä odottamassa juomaani ja samassa joku koputtaa selkääni: " Voisitsä laittaa nimmarin tohon ? " Olin ihmeissäni, mutta pokan sain pidettyä ja piirsin tytölle töherryksen käteen. Ei kyllä ole hajuakaan keneksi hän minua luuli. Apulannan Toni oli ainoa julkkis, jonka itse tuona iltana pongasin kyseisestä baarista. No, olenhan minäkin kalju ja omistan korvissa killuttimet. Siihen ne yhtäläisyydet sitten jäävätkin.
Multa löytyy muuten samanlainen, silloin kovin hämmentävältä tuntunut, tapaus! Joskus tuossa vuosituhannen vaihteessa seisoskelin Stockan kellon alla odottelemassa silloista kämppäkaveriani vakaana aikomuksena mennä tempaisemaan työpäivän jälkeen terassille parit biisonit. Siinäpä hetken nojailtuani tuli pari pikkugimmaa koputtelemaan olkapäälle ja kysäisi että joskos voisin heille nimmarit kirjoittaa. Meni siinä ehkä sekunti-kaksi, kun mietin mitä sanoa, mutta tokaisinpa hetkisen jälkeen että tottakai! Raapustin tytteleille jonkilaisen töherryksen johonkin korttiin joka löytyi toisen repusta, hymyilin leveästi kuin isompikin ameriikan starba ja toivotin tytteleille oikein mukavaa päivänjatkoa:)

Jälkeenpäin tuli mieleen, että siinähän olisi voinut alkaa heittämään vaikka mitä legendaa:) Kämppiskään ei millään uskonut kertomaani todeksi. Jäi vain mietityttämään, että keneksihän tylleröt minua oikein luulivat? Mieli tekisi ajatella, että vaikkapa Ville Valoksi tai Teemu Selänteeksi, mutta totuus taitaa olla lähempänä M.A. Nummista...
 

Mace

Jäsen
#55 kirjoitti:
Kumartakaa.

Naispuoliset ovat sanoneet David Beckhamin näköiseksi.

Tämän ketjun voi nyt laittaa lukkoon.

Oliko sulla silloin päällä vaimosi pitsiset pikkupöksyt vai ihan jotain omaa?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
#55 kirjoitti:
Kumartakaa.

Naispuoliset ovat sanoneet David Beckhamin näköiseksi.

Tämän ketjun voi nyt laittaa lukkoon.

Ja toivottavasti älykkyyttäsi ei ole rinnastettu Beckhamin älyyn... "becks" kun ei ilmeisesti ole mikään ruudinkeksijä :)
 

nufc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Newcastle United
MusanMake kirjoitti:
Multa löytyy muuten samanlainen, silloin kovin hämmentävältä tuntunut, tapaus! Joskus tuossa vuosituhannen vaihteessa seisoskelin Stockan kellon alla odottelemassa silloista kämppäkaveriani vakaana aikomuksena mennä tempaisemaan työpäivän jälkeen terassille parit biisonit. Siinäpä hetken nojailtuani tuli pari pikkugimmaa koputtelemaan olkapäälle ja kysäisi että joskos voisin heille nimmarit kirjoittaa. Meni siinä ehkä sekunti-kaksi, kun mietin mitä sanoa, mutta tokaisinpa hetkisen jälkeen että tottakai! Raapustin tytteleille jonkilaisen töherryksen johonkin korttiin joka löytyi toisen repusta, hymyilin leveästi kuin isompikin ameriikan starba ja toivotin tytteleille oikein mukavaa päivänjatkoa:)

Vähän samantyyppinen tapaus,tuli nimittäin aikoinaan istuskeltua baareissa ja kerran huomasin että eräs tytönheitukka vilkuili vähän väliä suuntaani ja lopulta nousi pöydästään,horjahteli viereeni ja ainakin olin kuulevinani että sanoi minun olevan Burt Reynoldsin näköinen.Tyttö oli tosin sen verran pöllyssä että tuskin tiesi omaa nimeääkään ja kyllä seuraavan kerran peiliin katsoessani tulin siihen tulokseen että neito tarkotti Putte Possua.

Nuorempana sitä sattui ja tapahtui kaikenlaista,nyt on vatsanympärys senteissä enemmän kuin älykkyysosamäärä eikä mitään tapahdu mutta joka paikkaan kyllä sattuu.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ted Raikas kirjoitti:
Ehkä se tyttö ei luullut sinua keneksikään muuksi, yritti vaan pokata sinut?

Epäilen. Tytsy oli selkeästi pienessä paniikissa tilanteesta johtuen. Näytti, että vaati rohkeutta pyytää nimmari meikäläiseltä! Ja töherryksen jälkeen en tyttöä enää nähnyt. Hauska tapaus kuitenkin. Joskus olen miettinyt, että tajusikohan fanittajani ikinä erehdystään.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juippi kirjoitti:
Epäilen. Tytsy oli selkeästi pienessä paniikissa tilanteesta johtuen. Näytti, että vaati rohkeutta pyytää nimmari meikäläiseltä! Ja töherryksen jälkeen en tyttöä enää nähnyt. Hauska tapaus kuitenkin. Joskus olen miettinyt, että tajusikohan fanittajani ikinä erehdystään.
Tämän huipentaisi se, että kyseinen tyttö oli niin kova fanittaja, että kävi ottamassa nimmarista tatuoinnin ja sen jälkeen vasta huomannut jonkin olevan pielessä.
 
Cube sanoi äsken, että näytän ihan Olli Hokkaselta.. Tosin sillä varauksella, että meikäläisen on oltava darrassa ja Hokkasen t-paidan kuvassa. Uuh...

Toinen kandidaatti on Idolsin MIEHEKÄS MIES Juha Vuorsola.

Kolmas on Didier Drogba.

Neljäs on Mängimies, siis Mängimies.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Taas eilen baarissa 2 naista tuli juttelemaan ja toinen kommetti oli:
"hei sähän oot ihan kuin Turkka Mastomäki"
Tämä alkoi noin vuosi sitten ja täytyy myöntää ettei ollut hajuakaan ketä tarkoittavat. No googletus auttoi ja kysessähän on Käenpesä sarjan "Jussi Venäläinen", siis se veskari.
Olenkin sitten aina kysynyt että onkos se hyvä vai huono että muistuttuaa.. erittäin hyvä kuulemma
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPan tanssityttö. Oli kuulemma nähny minut pelissä tanssimassa. Pahinta tässä lienee se, ettei KalPalla ole cheerleadereita. Tyhmät Hifki fanit...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
NemI kirjoitti:
KalPan tanssityttö. Oli kuulemma nähny minut pelissä tanssimassa. Pahinta tässä lienee se, ettei KalPalla ole cheerleadereita.
Vielä pahemmaksi tilanteen tekisi se, jos oletkin kundi.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaverini haukkuu minua usein ulkonäköni vuoksi Fredrik Ljunbergiksi. Noh, yhtä hyvin joku toinen kaveri voisi verrata minua Vesku Loiriin..
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tässä viime aikoina yökerhojen lattialla tullut sekoitetuksi mm. Brad Pittiin, Jared Letoon, Lauri Ylöseen, Salkkari-Ossiin, Christian Baleen, Valtteri Filppulaan, David Beckhamiin, C.Ronaldoon, Ashton Kutcheriin ja Bill Cosbyyn, vittu pitää varmaan ampua itteni.

Oikeesti olen Pelle Hermannin näköinen peräosmo.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Niin

meikäläistä on jokunen vuosi sitten luultu..heh monestakin syystä Jari Sillanpääksi... Mm kaupan kassalla,kaverin häissä,Bussissa ja Ravintelissa.
'
Sen jälkeen lihotin itseni..ja saan olla rauhassa. :)
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minun väitetään näyttävän Kaj Kunnakselta. Ei herranjumala.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Minun väitetään näyttävän Kaj Kunnakselta. Ei herranjumala.
Tämä on jo aika paha.

Toisaalta itse kuulin joskus näyttäväni Bill Clintonilta vieläpä naisten sanomana ja pahinta tässä että olin silloin 90-luvun puolivälin tienoolla 19-vuotias.

_
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Jostakin syystä minulle tullaan usein sanomaan, että näytät siltä ja siltä tyypiltä. Baareissa tämä kyllä yleensä tapahtuu. Ainakin Jori Lehteräksi on pari kertaakin sanottu. Yleensä vain tulevat sanomaan, että oletpa tutun näköinen.

Bill Clintoniksi ei ole valitettavasti kukaan minua luullut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös