Hauskin signature

  • 153 566
  • 439

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ylivoimaisesti paras ja kaunein mitä foorumista löytyy! : ) Kyseessä siis Puten allekirjoitus...

Jesse Lustberg loukkaantui pahannäköisesti Sport-KooKoo-pelissä, johon Kiekko-Vantaan kannattaja nimimerkki HCM kommentoi: VIHDOINKIN ! ! ! Sitä saa mitä tilaa, sanoisin. Paskaan päivään kiva piristysruiske, kiitos Nabb : )
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Golden AWe kirjoitti:
Olen ignorannut sinut ja kaikki muut spoilarit, joten en luomusti tiedä asiasta.

*****

Danten signature "Pahan akselirasva", en edes halua tietää mitä se tarkoittaa, enkä sitä keitä muita miehiä hotellihuoneessa oli mukana.

Miten sitten sait tuon Twiten "tsot, tsot" -viestin, jos olet ignorannut hänet?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
HLe kirjoitti:
Miten sitten sait tuon Twiten "tsot, tsot" -viestin, jos olet ignorannut hänet?

~DOH! HLe, ei millään pahalla mutta olet taas ajanut Sisä-Suomen ehtymättömään huumorimiinaan.

Sanotaan vaikka että Frank Zappa kertoi minulle siitäkin unessa.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Golden AWe kirjoitti:
~DOH! HLe, ei millään pahalla mutta olet taas ajanut Sisä-Suomen ehtymättömään huumorimiinaan.

Sanotaan vaikka että Frank Zappa kertoi minulle siitäkin unessa.

Mah~tawaa!

Avatarilla on muuten myös hauska signature.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rocco:

"Alapalkin innoittamana päätin sepittää pienen runon: "Aurinko laskee, kotka nousee. Jumala ei nuku koskaan, Liiga auki saatana!"
Big Red - Siilikerho"

En tiedä mistä on peräisin, mutta runo nauratti makeasti.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
fastasasharkin signature... Loistava! : )

*Kun PO-ottelu KooKoo-Hokki 16.2 alkoi urheilukanavalta poikani (7v) kysyi: "Isi, miksei siellä ole yleisöä?"*
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Monia on tullut viime aikoinakin hihiteltyä, päällimmäisenä AnaMasan

- Hei! Äijä hei, äijä o vähä pölö äijä!
Olisi kiva kuulla sigun taustat.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Pieni pettymys pitää tuottaa, koska ei siinä ole mitään yksittäistä tapahtumaa taustalla. Äijittely on umpiturkulaisuuden eräs esiintymismuoto. Tuolta se kuulostaa kun turkulainen miespuolinen tilittää toiselle samanlaiselle. Pölö sanaa ei nykyään kuule alle 2 promillen tilanteissa, mutta sen voi korjata millä tahansa adjektiivilla, esim. "Äijä o vähä hyvä äijä". Edellinen onkin jo rakkaudentunnustukseen verrattava ystävyydentunnustus, jota ei pidä viljellä turhaan.

Inspiraatio tuli aikoinaan muistaakseni nim. kauden sigusta, joka meni jotenkin "Pist siit viis piispist" (laita tuosta viisi piispanmunkkia).
 

J.Petke

Jäsen
Sörkän allekirjoitus David Krokett-palstalla..

"Se ei ole mies eikä mikään joka kännissä laulaa, vaan se joka krapulassa rallattaa..."
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Roccon allekirjoitus sai hymyn naamalle, vaikka Jukureita kannatankin..

Suomessa on muitakin samannimisiä paikkoja. Esimerkiksi Tampereella on Kalevankangas niminen hautausmaa..tunnelma molemmissa on samanlainen.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kaivannon uusin on aika hauska:

"ÄLÄ LUE TÄTÄ. Jos kopioit tämän allekirjoituksen itsellesi ja kerrot siitä kolmelle kaverillesi, saat ensi viikolla pimppiä Anttilan kuvaston mallilta. Jos et toimi allekirjoituksessa annettujen ohjeiden mukaan, kuolet kuuden kuukauden kuluessa."
 

tutzba

Jäsen
Sir von Auliksen allekirjoitus on kyllä melkoisen hauska.

Ristisanatehtävää ratkoessa:
-Hei, viis kirjainta, alkaa v:llä ja loppuu u:hun ja sellainen on myös Lindalla?
-Oisko viulu?
-Jaa... ei sulla ois pyyhekumia lainata?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Nimimerkki "Simon" tyrskäytti kaffeet nenästä omallaan:
Nainen sanoi, ettei voi harrastaa seksiä, jos mukana ei ole tunteita. Ehdotin ratkaisuksi sitä ihanaa panemisen tunnetta. Ei kelvannut.
 

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
Nimimerkki NemI omaa loistavan sigun:

Aina ei voi voittaa. Ei edes ikinä.

p.s. suosikkijoukkue: Sm-Liigajoukkue KalPa. Muahahahah.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Maglor kirjoitti:
Nimimerkki NemI omaa loistavan sigun:

Aina ei voi voittaa. Ei edes ikinä.

p.s. suosikkijoukkue: Sm-Liigajoukkue KalPa. Muahahahah.

Saat vapaasti lainata. Tarjous voimassa kaikille Jokerifaneille.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Rixa88 kirjoitti:
Makopide:
Jesus saves, but Selänne takes the rebound!
Mjoo.. tuo on vain vähän vesitetty versio siitä muodosta, jota käytettiin Buffalossa takavuosina. "Jesus saves, Satan gets rebounds." Taisivat myydä tuollaisia paitojakin.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Redhotin signaus:

"Se kuudes katsoja on kyllä ihan tosipuhetta, vai väittääkö joku, ettei sillä ollut viime vuonna mitään tekemistä hopean kanssa?
Nimimerkki Jeppe_68 vannoo kuudennen katsojan nimeen
."

Oon nauranu jo monta päivää.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
morningstar kirjoitti:
Mjoo.. tuo on vain vähän vesitetty versio siitä muodosta, jota käytettiin Buffalossa takavuosina. "Jesus saves, Satan gets rebounds." Taisivat myydä tuollaisia paitojakin.

Ja itse asiassa sitä on käytetty ainakin Mike Bossyn ajoista asti. Tosin tuo Miroslavin sukunimi (joka alkukielellä ei käsittääkseni tarkoita sitä Raamatun toista sankaria. Olen varmaankin väärässä.) tekee huulesta herkullisemman.
 

Puoliveltto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks.
mäkine kirjoitti:
Nimimerkki "Simon" tyrskäytti kaffeet nenästä omallaan:

Kompataan, Simon korjaa pisteet. Lohdutuspalkinnon annan Daespoolle kommentista "Hakametsän salainen ase: kierteinen Uramawa-itkupotku suoraan päähän!"
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Gagne kirjoitti:
Ja itse asiassa sitä on käytetty ainakin Mike Bossyn ajoista asti. Tosin tuo Miroslavin sukunimi (joka alkukielellä ei käsittääkseni tarkoita sitä Raamatun toista sankaria. Olen varmaankin väärässä.) tekee huulesta herkullisemman.
Kyllähän Phil Esposito niitä ripareita hakkasi aikoinaan sisään, Bossy taisi operoida hieman enemmän laukauksellaan. Mutta eipä varmaan Espokaan ensimmäinen ollut, josta tätä heittoa käytettiin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Gagne kirjoitti:
Tosin tuo Miroslavin sukunimi (joka alkukielellä ei käsittääkseni tarkoita sitä Raamatun toista sankaria. Olen varmaankin väärässä.) tekee huulesta herkullisemman.
Kerran kysyin asiaa eräältä tsekkiläiseltä kaveriltani ja hän sanoi, että tuo sukunimi tarkoittaa juuri sitä miltä se kuulostaakin. =)

Tiedä sitten, juksasiko hän minua perusslaavilaisen velmuilun tapaan, mutta ilm. tuo sukunimi todella ei ole väärinymmärrettävissä.
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Andrei nimisellä kirjoittajalla on mielestäni varsin hauska signature:

`Petokalan kudosnäyte on yleensä haista kaavittu`
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös