Hauskin signature

  • 153 751
  • 439

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rontin allekirjoitus sai kyllä Ässä-miehenkin lärville hymyn. Ei voi mitään.

"No niin pojat, sitten Leo Komarov tulee näyttämään meille kuinka taklaus otetaan oikeaoppisesti vastaan."

Miettikää nyt ko. koulutustilannetta... Jääkiekon finaaleissa... Heeee.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ehkäpä minulla on vaan sairas mieli tai muuten olen hullu mutta Kaivannon tämän hetkinen allekirjoitus pistää kyllä hymyn huulille:

"From: <xxxxxxxx@netti.fi> | Sent: Thursday, March 30, 2006 12:34 AM | To: forzatappara@hotmail.com | Subject: Dear Mr. Kaivanto
Kaiva sä Kaivanto persereikääs. Onko sulla persereikää? Ootko muumi? Näytät muumilta. Häähähäähääää. Siitäs sait, idiootti!"

vlad.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Nimimerkki Dynamon sigu sai hymyn huulille.

"Vituttaa toi kerho. Lähettivät taas videoita liigaan, ja saivat Jokelalle yhden pelin pelikieltoa lisää." -kaverini analyysi kerhon hameilusta
 

Kaivanto

Jäsen
Tällä haavaa ehdottomasti hauskin on Speedye'llä:

"Mun mielestä jokaisesta ajoneuvon hallinnan menettämisestä pitäis tuomita ehdotonta vankeutta." nimimerkki VJR:n näkemys liikenneturvallisuuden parantamisesta.

Nimimerkki VJR kertoi sanomansa klassisella ironian kaavalla eli käänsi todellisen mielipiteensä ympäri ja teki tästä vielä niin naurettavan kärjistyksen, että hölmöimmänkin pitäisi ymmärtää. No Speedyepä ei ymmärtänyt, vaan tarttui koukkuun, jolloin VJR ystävällisesti kädestä pitäen selitti, mistä oli kyse. Kuitenkin VJR:n letkaus on nyt viikon kuluttua sigussa yhä vaan. Itse asiassa tämä nimimerkki Speedyen käsitys sisälukutaidosta on allekirjoitusainesta.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
vlad kirjoitti:
Ehkäpä minulla on vaan sairas mieli tai muuten olen hullu mutta Kaivannon tämän hetkinen allekirjoitus pistää kyllä hymyn huulille:

"From: <xxxxxxxx@netti.fi> | Sent: Thursday, March 30, 2006 12:34 AM | To: forzatappara@hotmail.com | Subject: Dear Mr. Kaivanto
Kaiva sä Kaivanto persereikääs. Onko sulla persereikää? Ootko muumi? Näytät muumilta. Häähähäähääää. Siitäs sait, idiootti!"

vlad.
Tuo aiheuttaa täydellisen repeämisen joka kerta kun sen lukee. Nytkin kumpusi jostain hyvin syvältä hervoton naurukohtaus joka tekee gutaa kun keuhkoissa on vähintää 68 litraa räkää yms.

Haluaisin oikeasti tutustua tuon s- postin lähettäjään.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Kaivanto kirjoitti:
Tällä haavaa ehdottomasti hauskin on Speedye'llä:

"Mun mielestä jokaisesta ajoneuvon hallinnan menettämisestä pitäis tuomita ehdotonta vankeutta." nimimerkki VJR:n näkemys liikenneturvallisuuden parantamisesta.

Nimimerkki VJR kertoi sanomansa klassisella ironian kaavalla eli käänsi todellisen mielipiteensä ympäri ja teki tästä vielä niin naurettavan kärjistyksen, että hölmöimmänkin pitäisi ymmärtää. No Speedyepä ei ymmärtänyt, vaan tarttui koukkuun, jolloin VJR ystävällisesti kädestä pitäen selitti, mistä oli kyse. Kuitenkin VJR:n letkaus on nyt viikon kuluttua sigussa yhä vaan. Itse asiassa tämä nimimerkki Speedyen käsitys sisälukutaidosta on allekirjoitusainesta.

Niin.. luuletko tosiaan, että otin tuon jutun tosissani? Laitoin sen signatureen juuri siksi, että tuo on läpällä heitetty juttu? Mutta jos se on noin vaikeaa ymmärtää niin voevoe.. Ei sinunkaan sisälukutaitosi mitenkään erityisen korkealla tasolla ole.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Speedye kirjoitti:
Niin.. luuletko tosiaan, että otin tuon jutun tosissani? Laitoin sen signatureen juuri siksi, että tuo on läpällä heitetty juttu? Mutta jos se on noin vaikeaa ymmärtää niin voevoe.. Ei sinunkaan sisälukutaitosi mitenkään erityisen korkealla tasolla ole.

Kirjoitushistoriasi perusteella voisin melkein lyödä vetoa ettet tajunnut sitä läpäksi.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Daespoo kirjoitti:
Kirjoitushistoriasi perusteella voisin melkein lyödä vetoa ettet tajunnut sitä läpäksi.

Komppaan Daespoota. Jos luulee ervatsalon vetäneen herneen nenään Ihmettelyketjussa, niin enpä ihmettele, vaikka olisi ottanut tuon VJR:n heitonkin tosissaan. Kyllä ervan tyyli pitäisi jo tietää :).

TaoTaon allekirjoitus aiheuttaa aina hieman hymähtelyä, vaikka loukkaantumiset ovatkin ikäviä: "Patrik Forsbacka, kovien poistojen erikoismies."
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Daespoo kirjoitti:
Kirjoitushistoriasi perusteella voisin melkein lyödä vetoa ettet tajunnut sitä läpäksi.

Sinun kirjoitushistoriaasi selailleena huomasin, ettet ole sen parempi. Etenkin tuolla Makasiinit-ketjussa heität kyllä sellaista settiä että alta pois. Minä en sentään ole rynkyt kädessä menossa tappamaan hippejä kuten eräät. Flintstonen allekirjoitus on aika kovaa kamaa.. Ja totta joka sana.
 

Kaivanto

Jäsen
Speedye kirjoitti:
Niin.. luuletko tosiaan, että otin tuon jutun tosissani?

Niin tosiaan luulen, ensireaktiostasi ei voi lukea edes rivien välistä hyvällä tahdollakaan mitään muuta ja laitoit tuon allekirjoitukseesi samassa yhteydessä, koska VJR mainitsee asiasta vastauksessaan puolisentoista tuntia myöhemmin.

Minimaalinen mahdollisuus, että et ottanut juttua tosissasi, mielestäni nousee ja kaatuu sen mahdollisuuden kanssa, että et ole kirjoittanut yhtäkään viesteistäsi tosissasi.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Kaivanto kirjoitti:
Niin tosiaan luulen, ensireaktiostasi ei voi lukea edes rivien välistä hyvällä tahdollakaan mitään muuta ja laitoit tuon allekirjoitukseesi samassa yhteydessä, koska VJR mainitsee asiasta vastauksessaan puolisentoista tuntia myöhemmin.

Minimaalinen mahdollisuus, että et ottanut juttua tosissasi, mielestäni nousee ja kaatuu sen mahdollisuuden kanssa, että et ole kirjoittanut yhtäkään viesteistäsi tosissasi.

Sinähän sen hyvin tiedät mitä päässäni liikkuu kun viestejä kirjoitan. Ihan yhtä hyvin minä voisin väittää, ettei sinulla ole viesteissäsi mitään sisältöä. Mutta en taida niin tehdä koska se on älyttömän tyhmää ja naiivia. Eli Grow up little boy ja tule sitten puhumaan tosissasi olosta :)
 

Kaivanto

Jäsen
pelikielto kirjoitti:
Haluaisin oikeasti tutustua tuon s- postin lähettäjään.

Kyseinen tyyppi tiedusteli myös ei kerran eikä kahdesti, vaan kolmasti, onko Kaivanto mahdollisesti "kumisetä". Mitä hittoa se sitten tarkoittaakaan.
 

Kaivanto

Jäsen
Speedye kirjoitti:
Sinähän sen hyvin tiedät mitä päässäni liikkuu kun viestejä kirjoitan.

En toki voi sitä tietää, mutta vailla parempaa tietoa on pakko nojautua oletukseen, että asialla on jokin yhteys kirjoittamaasi viestiin. Tarkoitan että voinhan minäkin nyt ajatella vaikka oikein keskittyneesti pillua ja samaan aikaan naputtaa saunankiuas aavaa donnerwetter kolmoissalchow Nicaraguan edellinen vallankaappaus, mutta ei siinä juuri mieltä ole.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaivanto kirjoitti:
Kyseinen tyyppi tiedusteli myös ei kerran eikä kahdesti, vaan kolmasti, onko Kaivanto mahdollisesti "kumisetä". Mitä hittoa se sitten tarkoittaakaan.
Ei Jeesus, himo kohdata ko. henkilö kasvaa koko ajan! Onko tämä Ässät- Tappara POff-sarjan tuotoksia?
 

Kaivanto

Jäsen
pelikielto kirjoitti:
Onko tämä Ässät- Tappara POff-sarjan tuotoksia?

Ei. Kyse oli ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen välisestä mittelöstä, tai jotain sinne päin.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Speedye kirjoitti:
Minä en sentään ole rynkyt kädessä menossa tappamaan hippejä kuten eräät.

Pitää paikkaansa, jollen väärin muista niin sinä olit kovalla kiireellä työntämässä aktivisteja roviolle ennen kuin oli mitään selkeää käsitystä siitä, kuka makasiinipalon takana on.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Speedye kirjoitti:
Sinun kirjoitushistoriaasi selailleena huomasin, ettet ole sen parempi. Etenkin tuolla Makasiinit-ketjussa heität kyllä sellaista settiä että alta pois. Minä en sentään ole rynkyt kädessä menossa tappamaan hippejä kuten eräät. Flintstonen allekirjoitus on aika kovaa kamaa.. Ja totta joka sana.

Kerroppas minulle missä minä olen toivonut että mennään rynkyillä tappamaan hipit?

Jos et pysty tätä väitettäsi perustelemaan niin turpa rullalle ja takaisin sinne kiven alle mistä ryömitkin, lienee palstan sääntöjäkin vastaan tahallisesti vääristellä toisten sanomisia.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Daespoo kirjoitti:
Kerroppas minulle missä minä olen toivonut että mennään rynkyillä tappamaan hipit?

Jos et pysty tätä väitettäsi perustelemaan niin turpa rullalle ja takaisin sinne kiven alle mistä ryömitkin, lienee palstan sääntöjäkin vastaan tahallisesti vääristellä toisten sanomisia.

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=33505&page=7&pp=25 tuolta voit käydä itse katsomassa mitä olet puhunut näistä "punikkiviherpersejengille" niin kuin sinä heitä kutsut. Myös karhuryhmän paikalle kutsuminen ja kovat otteet antavat selvän kuvan mitä mieltä olet asiasta ja mitä mielestäsi pitäisi tehdä. Meni nyt OT, sorry siitä.

En muista kenellä, mutta myös tämä vertaus naisen seksuaalisesta kiihottumisesta mersussa on loistava. Ettei ole kokonaan OT.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Speedye kirjoitti:
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=33505&page=7&pp=25 tuolta voit käydä itse katsomassa mitä olet puhunut näistä "punikkiviherpersejengille" niin kuin sinä heitä kutsut. Myös karhuryhmän paikalle kutsuminen ja kovat otteet antavat selvän kuvan mitä mieltä olet asiasta ja mitä mielestäsi pitäisi tehdä. Meni nyt OT, sorry siitä.
.

Ei riitä - näytä minulle (suora lainaus kiitos) missä minä puhun hippien tappamisesta rynkyillä.

Nyt lässytys seis ja kuten amerikkalaiset sanovat niin put your money where your mouth is.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Daespoo kirjoitti:
Ei riitä - näytä minulle (suora lainaus kiitos) missä minä puhun hippien tappamisesta rynkyillä.

Nyt lässytys seis ja kuten amerikkalaiset sanovat niin put your money where your mouth is.

OK, olet näköjään puhunut Karhu-ryhmän käyttämistä H&K konepistooleista joissa on kumiluoteja. Eli et tappamisesta. Sorry. My Mistake.

Ja jatketaan ketjun aiheessa.. Aivan loistava allekirjoitus:

Minä opetin Mikaa, mutta Mika ei oppinut :D Taattua Nykäs Masa kamaa.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Speedye kirjoitti:
En muista kenellä, mutta myös tämä vertaus naisen seksuaalisesta kiihottumisesta mersussa on loistava.

Harmi, etten muista kenellä todennäköisesti tarkoittamasi allekirjoitus on. Valitettavasti et ole tainnut ymmärtää sitä oikein.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Speedye kirjoitti:
En muista kenellä, mutta myös tämä vertaus naisen seksuaalisesta kiihottumisesta mersussa on loistava.

Borgien allekirjoitus:
"On olemassa joukko seksuaalisia apuvälineitä, jotka lisäävät erityisesti naisen seksuaalista kiihottumista. Yksi tehokkaimmista on Mercedes-Benz 380SL. - Lynn Lavner.
Bigger. Better. Borgie."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös