Hattrick

  • 1 259 977
  • 10 202

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
AC Pähkinäniemi VII.200 (787922) kaipailee harkkamatsi vastustajaa huomiseksi.

Edit. Sovittu jo, joku kroatialainen ehti haastaa, tuskin kuitenkaan tältä palstalta.
 
Viimeksi muokattu:

Saamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, osa sydämestä JYP:ille
Huh huh, mikä kierros!

TAUSTAA:Tämä kausi on ensimmäiseni seiskassa ja kausi on mennyt yli odotusten. Olen lähes koko kauden sinnitellyt kolmantena sarjassa kahden sarjamme jättiläisen perässä. Tuo sarjan kärkikaksikko repii sen kymmenen tähteä enemmän kuin minä (minulle 35* vakiintunut sarjapeleissä) ja muut sarjamme tiimit ja kumpikin pelaa kolme kertaa isommalla budjetilla sarjassamme kuin muut. Hattstasit menevät myös kirkkaasti kyseisille tiimeille.

TILANNE: Lauantaina oli peli toista sarjamme jättiä vastaan ja olin sen kolme pistettä kyseistä tiimiä ja sarjanousupaikkaa jäljessä. Pienoiset toiveet oli yllätysvoitosta, sillä olin jo aiemmin pelannut tasan tätä tiimiä vastaan vieraissa. (Keskikenttäni on hitusen parempi kuin tällä vastustajalla, mutta vastustajan puolustus ja hyökkäys ovat ylivertaisia omiini verratessa). Tiukka Daavid vs. Goljat peli oli tiedossa ja otin kuin otinkin voiton, vieläpä puhtaasti 3-0. No nyt olemme sitten tasapisteissä, minä kuitenkin kolmantena heikommalla maalierolla.

TULEVAISUUS?: Ensi kierroksella kuitenkin minua vastaan asettuu sarjan kutonen, joka pitäisi voittaa peruspelillä ja tätä sarjakakkosta vastaan asettuu toinen Goljat, joka on nyt varmistanut sarjavoiton. Olettaisin sarjaykkösen kaatavan tämän tasapisteissä kanssani olevan Goljatin paremman keskikentän turvin. Jos näin kävisi olisin yllättäen hiipinyt sarjanousuun ohi toisen jättiläisen. Pelkoni tosin on, että sarjaykkönen joka varmisti sarjavoiton viime kierroksella ei enää lähtisi ykkösmiehistöllä viimeiseen sarjapeliin. Kyseinen tiimi on muutenkin käyttänyt melko säästeliäästi ykkösjanttereitaan kauden aikana. Kohtalokseni voikin siis koitua kolmospaikka sarjaykkösen antaessa helpon voiton sarjakakkoselle. Toivottavasti kuitenkin reilu urheiluhenki vie voiton, ja toinen sarjanousija ratkaistaan puhtaasti pelaten, eikä minään testamenttina.
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
JaRzKi kirjoitti:
Tuli tuossa 250k:lla ostettua itselleni tuleva valkku.

Apostolis Godolakis (17446884)
33-vuotias, heikko kunto, kolhiintunut, mutta pelaa
Hän on miellyttävä heppu, joka on levollinen ja rehellinen.
Hänen kokemuksensa on erinomainen, ja hän on välttävä johtaja.

Kestävyys: hyvä Maalivahti: kurja
Pelinrakennus: loistava Syöttäminen: kelvollinen
Laituri: kurja Puolustus: heikko
Maalinteko: kehno Erikoistilanteet: heikko

Mahtuuhan tuo vielä joukkueeni kokoonpanoonkin, vaikka kolhiintunut onkin ja hetki voi mennä paranemiseen. Vai miten tällaisten näinkin vanhojen pelaajien kanssa tuo kuntoutuminen menee? Päteekö se, että jokainen ikävuosi tuo 0,5 viikkoa lisää vai vieläkö menee kauemmin? Itselläni kun ei hirveästi noista vanhemmista pelaajista kokemusta ole, kun on tähän saakka tullut keskityttyä pääasiassa nuoriin ja kehittyviin pelaajiin.

Olen kuitenkin melko tyytyväinen kauppaan, sillä kokemusarvo on vain pari pykälää kehnompi kuin nykyisellä valmentajallani, kun taas johtajuus on välttävä vs. tuhoisa.

Mielestäni edullinen hankinta jos ja kun käyttöä kentänkin puolella vielä on.
Kokemus laskee valmentajakustannuksia, mutta itse näen että johtajuutta on liian vähän. Sehän ei vaikuta valmentajakustannuksiin, mutta picci-hyöty on alemmalla johtajuudella alhaisempi, samoin valmentajan tehokas käyttöaika. Ensimmäinen johtajuuden tiputus tapahtuu noin kauden kuluttua ja sen jälkeen tiputtelu on aika tasaista. Itselläni on kelvollisen johtajuuden valmentaja ja olen sitä mieltä, että hyvä olisi pitänyt olla. Vähän samanlaiset aatokset on tuosta sinun tulevasta valmentajastasi.
 

Mace

Jäsen
Jyrla kirjoitti:
Kokemus laskee valmentajakustannuksia, mutta itse näen että johtajuutta on liian vähän. Sehän ei vaikuta valmentajakustannuksiin, mutta picci-hyöty on alemmalla johtajuudella alhaisempi, samoin valmentajan tehokas käyttöaika. Ensimmäinen johtajuuden tiputus tapahtuu noin kauden kuluttua ja sen jälkeen tiputtelu on aika tasaista. Itselläni on kelvollisen johtajuuden valmentaja ja olen sitä mieltä, että hyvä olisi pitänyt olla. Vähän samanlaiset aatokset on tuosta sinun tulevasta valmentajastasi.

Tuohon oma eriävä mielipiteeni, johon toki voi vaikuttaa se, että omalla valmentajallani oli erittäin korkea kelvollinen johtajuus tai sitten minulla oli vain tuuria. Anyway, oma valmentajani pudotti johtajuutensa kelvollisesta välttävään vasta noin 3,5 kauden kuluttua (eli aivan äskettäin) ja on kyllä antanut mielestäni erittäin tehokasta buustia joukkuehenkeen. Hyvän johtajuuden valmentajaa minulla ei ole vielä ollut, joten siihen ei ole vertailukohtaa, mutta todella tyytyväinen olen omaan valmentajaani ollut enkä usko, että hyvä johtajuus olisi antanut käytännössä mitään mainittavaa etua.
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
Mace kirjoitti:
Tuohon oma eriävä mielipiteeni, johon toki voi vaikuttaa se, että omalla valmentajallani oli erittäin korkea kelvollinen johtajuus tai sitten minulla oli vain tuuria. Anyway, oma valmentajani pudotti johtajuutensa kelvollisesta välttävään vasta noin 3,5 kauden kuluttua (eli aivan äskettäin) ja on kyllä antanut mielestäni erittäin tehokasta buustia joukkuehenkeen. Hyvän johtajuuden valmentajaa minulla ei ole vielä ollut, joten siihen ei ole vertailukohtaa, mutta todella tyytyväinen olen omaan valmentajaani ollut enkä usko, että hyvä johtajuus olisi antanut käytännössä mitään mainittavaa etua.

Voi hyvinkin olla että ensimmäinen pudotus tulee kun on tullakseen. Tarkoitin kai lähinnä sitä, että hyvä valmentaja syntyy samalla hinnalla oli johtajuus sitten välttävä/kelvollinen/hyvä. Noista kuitenkin hyvä tuo sen parhaan lopputuloksen. Mitä virkaa tuolla johtajuudella olisi jos kelvollinen ja hyvä toisivat saman lopputuloksen?

Uskon että hyvä johtajuus pitää joukkuehenkeä korkeampana kuin kelvollinen jos muut muuttujat ovat samoja. Jos tämä uskomus on jossakin todistettu vääräksi (mitä suuresti epäilen) niin linkki ko. tutkimukseen olisi loistavaa!

Mikäli kyse on siitä että koet kelvollisen johtajuuden valmentajan riittäväksi itsellesi, niin se ei kai ole sama asia kuin se ettei hyvä olisi kelvollista parempi?
 

Mace

Jäsen
Jyrla kirjoitti:
Voi hyvinkin olla että ensimmäinen pudotus tulee kun on tullakseen. Tarkoitin kai lähinnä sitä, että hyvä valmentaja syntyy samalla hinnalla oli johtajuus sitten välttävä/kelvollinen/hyvä. Noista kuitenkin hyvä tuo sen parhaan lopputuloksen. Mitä virkaa tuolla johtajuudella olisi jos kelvollinen ja hyvä toisivat saman lopputuloksen?

Uskon että hyvä johtajuus pitää joukkuehenkeä korkeampana kuin kelvollinen jos muut muuttujat ovat samoja. Jos tämä uskomus on jossakin todistettu vääräksi (mitä suuresti epäilen) niin linkki ko. tutkimukseen olisi loistavaa!

Mikäli kyse on siitä että koet kelvollisen johtajuuden valmentajan riittäväksi itsellesi, niin se ei kai ole sama asia kuin se ettei hyvä olisi kelvollista parempi?

Ymmärtääkseni kyse ei ollut siitä, mikä on absoluuttisesti toista parempi, vaan lähinnä siitä, että pitäisikö joukkueella olla hyvän johtajuuden valmentaja. Ja tuohon siis itse sanoin, että ainakaan minä en ole erittäin kovasti kilpaillussa vitosen lohkossani kaivannut sellaista, vaan tämä nykyinen on ollut kerrassaan mainio. Muutoinkin olen sitä mieltä, että valmentajan johtajuuden tarve on täysin riippuvainen divisioonatasosta ja lohkosta. Aladivareissa johtajuudella ei ole suurtakaan merkitystä, mutta mitä ylemmäs mennään, sitä suurempaa roolia se alkaa näytellä.

Onhan hyvällä ja kelvollisella oltava jonkinlainen ero, se on selvä. Ja niin niillä onkin. Itse kuitenkin uskon, että tuo ero ei ole kauhean suuri. Mutta kuten sanoin, ehkäpä tuo minun valmentajani on ollut vain niin korkea kelvollinen, että olen siksi kokenut hänet normaalia kelvollista tehokkaammaksi.

Tuosta johtajuuden tippumisesta sen verran, että sehän voi tosiaankin tapahtua jo yhden kauden jälkeen. Sitä ei vaan voi ennakolta tietää.
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
Mace kirjoitti:
Ymmärtääkseni kyse ei ollut siitä, mikä on absoluuttisesti toista parempi, vaan lähinnä siitä, että pitäisikö joukkueella olla hyvän johtajuuden valmentaja. Ja tuohon siis itse sanoin, että ainakaan minä en ole erittäin kovasti kilpaillussa vitosen lohkossani kaivannut sellaista, vaan tämä nykyinen on ollut kerrassaan mainio. Muutoinkin olen sitä mieltä, että valmentajan johtajuuden tarve on täysin riippuvainen divisioonatasosta ja lohkosta. Aladivareissa johtajuudella ei ole suurtakaan merkitystä, mutta mitä ylemmäs mennään, sitä suurempaa roolia se alkaa näytellä.

Onhan hyvällä ja kelvollisella oltava jonkinlainen ero, se on selvä. Ja niin niillä onkin. Itse kuitenkin uskon, että tuo ero ei ole kauhean suuri. Mutta kuten sanoin, ehkäpä tuo minun valmentajani on ollut vain niin korkea kelvollinen, että olen siksi kokenut hänet normaalia kelvollista tehokkaammaksi.

Tuosta johtajuuden tippumisesta sen verran, että sehän voi tosiaankin tapahtua jo yhden kauden jälkeen. Sitä ei vaan voi ennakolta tietää.

Jälleen ilmeisesti aikalailla samaa mieltä noin kokonaisuutena.

Ensimmäinen postauksenihan käsitteli välttävä-johtajuuden valmentajaprospektia. Kelvollinen olisi parempi, hyvä suotava.

Tuo picin tuoma erotus on minun ajatuksissani ilmaista keskikenttäarvosanaa. Entisenä hyvä/kehno (2x kun en ymmärtänyt johtajuuden hyötyä, ehkä liioittelen sitä siksi mielessäni) ja nykyisenä hyvä/kelpo valmentajan omistajana näen huimaavan eron arvosanoissa. Nykyinen armoitettu-unohtumaton-yliluonnollinen innerikolmikkoni antaa aivan erilaisia arvosanoja kuin mitä aiemmin oli saatavissa.

Olet varmaan laittanut joukkueesi nimen/id:n jo tähän puuhun esille, mutta jos vielä viitsisit sen tehdä, niin otetaanko matsi ykkösjoukkueilla silloin väliviikolla?

nim. kiinostaisi saada turpiin V-divarin joukkueelta.
 

Mace

Jäsen
Jyrla kirjoitti:
Ensimmäinen postauksenihan käsitteli välttävä-johtajuuden valmentajaprospektia. Kelvollinen olisi parempi, hyvä suotava.

Ai hemmetti, my bad. Minä elin koko ajan siinä uskossa, että se oli kelvollinen johtaja. Nyt kun asia selveni, olen siis sitä mieltä, että pelaajalla tulisi olla vähintään tuo kelvollinen johtajuus, että hänestä kannattaisi tehdä valmentaja.

Jyrla kirjoitti:
Tuo picin tuoma erotus on minun ajatuksissani ilmaista keskikenttäarvosanaa. Entisenä hyvä/kehno (2x kun en ymmärtänyt johtajuuden hyötyä, ehkä liioittelen sitä siksi mielessäni) ja nykyisenä hyvä/kelpo valmentajan omistajana näen huimaavan eron arvosanoissa. Nykyinen armoitettu-unohtumaton-yliluonnollinen innerikolmikkoni antaa aivan erilaisia arvosanoja kuin mitä aiemmin oli saatavissa.

On sillä toki hintansa silloin, kun se valmentaja hankitaan, koska hyvästä johtajuudesta täytyy maksaa enemmän. Hankinnan jälkeen tuo ero on sitten tietyllä tapaa "ilmaista".

Minullakin on nyt ensimmäinen valmentaja, jolla on johtajuutta, ja pelaaminen on tosiaankin aivan toisenlaista kuin kehnon johtajuuden koutsilla. Johtajuus tuo aivan uuden ulottuvuuden asennevalintoihin. Innerikolmikko on muuten just samanlainen kuin minulla. :)
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse ostin juuri eilen tällaisen herran tulevaksi valmentajaksi:


Marcel Obreza (81002633)
34-vuotias, kehno kunto, kolhiintunut, mutta pelaa
Hän on kiistelty henkilö, joka on tulisieluinen ja oikeudentuntoinen.
Hänen kokemuksensa on hyvä, ja hän on kelvollinen johtaja.

Kansallisuus: Slovenija
Total Skill Index (TSI): 50
Palkka: 672 €/viikko Sisältää 20% Bonuksen
Omistaja: WCH Kamppi
Loukkaantumiset: Kolhiintunut


Kestävyys: erinomainen
Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: kehno
Syöttäminen: tuhoisa
Laituri: kehno
Puolustus: hyvä
Maalinteko: tuhoisa
Erikoistilanteet: kehno


Eipä ole hääppöiset taidot, mutta hintakaan ei ollut kirvelevä, 59K.
Katselin tuolta HToppaasta noita valmentajakustannuksia. Kannattaako yleensä panostaa erinomaiseen kokemukseen, sillä ainakin oppaan mukaan vastaavasta janttarista tekee hyvä/kelvollisen koutsin halvemmalla noin satatonnia edullisemmalla, vai tulkitsinko väärin?

Nyt sitten pelejä tuolle alle jos sattuisi vaikka nostamaan kokemuksensa erinomaiseen.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Jyrla kirjoitti:
Kokemus laskee valmentajakustannuksia, mutta itse näen että johtajuutta on liian vähän. Sehän ei vaikuta valmentajakustannuksiin, mutta picci-hyöty on alemmalla johtajuudella alhaisempi, samoin valmentajan tehokas käyttöaika.

Jep, samoilla linjoilla ollaan. Itse olen oikeastaan tehnyt vain hyvä+hyvä valmentajia. Ei todellakaan pitäisi maksaa hirvittävästi, jos hommaa jonkun sopivan pelaajan esim. kelvollisella kokemuksella ja hyvällä johtajuudella. Edellisellä kerralla kävi itsellä hyvä tuuri, kun mies nosti kokemuksen hyvään jo ensimmäisessä matsissa :). Nämä sopivat ostot pitää vaan osata tehdä ajoissa, että pelaajalla on varmasti tarpeeksi kokemusta, kun siitä haluaa tehdä valmentajan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
jester kirjoitti:
Eipä ole hääppöiset taidot, mutta hintakaan ei ollut kirvelevä, 59K. Katselin tuolta HToppaasta noita valmentajakustannuksia. Kannattaako yleensä panostaa erinomaiseen kokemukseen, sillä ainakin oppaan mukaan vastaavasta janttarista tekee hyvä/kelvollisen koutsin halvemmalla noin satatonnia edullisemmalla, vai tulkitsinko väärin?

Nyt sitten pelejä tuolle alle jos sattuisi vaikka nostamaan kokemuksensa erinomaiseen.

Ihan hyvä osto tosiaan. Ei näissä valmentajaostoissa kannatakkaan maksaa taidoista hirveästi. Itse olen myös yleensä ostanut just tämän tasoisia miehiä, joista olen sitten tehnyt valmentajia.

Eikä tosiaan sillä kokemuksen kasvattamisellakaan niin hirveästi säästä, jos miettii kuinka paljon miestä tarvii peluuttaa, että kokemuksen saa nousemaan.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Kun yksi treenattavani on nyt ollut loukkaantuneena ja tällä hetkellä +1 mittarissa, niin jos treenaan kestävyyttä myös tämä saa treenin? Muuten jää kokonaan treeni saamatta kun ei ole viikolla pystynyt pelamaan. Treenaan keskikenttää, joten kestävyyttä pitää kuitenkin treenata.

Jos ei ole karsintapeliä, montako "kestävyystreeniviikkoa" tulee kaudenvaihteessa, siis viikkoa jolloin on max yksi peli?
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mr.Moon kirjoitti:
Kun yksi treenattavani on nyt ollut loukkaantuneena ja tällä hetkellä +1 mittarissa, niin jos treenaan kestävyyttä myös tämä saa treenin?

Kyllä tulee treeni ensi perjantaina ihan normaalisti.
 

Wolves

Jäsen
Rajatorpan Pallo kaipaa jälleen pikaista treenivastustajaa (1061574)
 

Setämies

Jäsen
Loukkaantumiset ovat vaivanneet koko lyhyen (noin puoli kautta kestäneen) HT-urani. Katsoin, että yhdeksän äijää on loukkaantunut pelaamissani 16 pelissä. Huolimatta kolmesta muutama kierros sitten palkkaamastani fysioterapeutista, on kahdessa viime pelissäkin lähtenyt telakalle molemmissa yksi pelaaja. Se tässä kyrpii, että häiskät ovat pakkitreenattaviani ja toinen on telakalla jo toistamiseen (molemmat +3). Onko tällainen loukkaantumistahti aivan normaalia, vai kurjaa tuuria?

Pikainen lisäkysymys: onko valmentajaksi ostettavan pelaajan mielenlaadulla (ilkeä -> suosittu) merkitystä valmentajapuuhissa?
 

Mace

Jäsen
Setämies kirjoitti:
Onko tällainen loukkaantumistahti aivan normaalia, vai kurjaa tuuria?

Pikainen lisäkysymys: onko valmentajaksi ostettavan pelaajan mielenlaadulla (ilkeä -> suosittu) merkitystä valmentajapuuhissa?

1. Huonoa tuuria on tuo loukkaantumistahtisi ollut.
2. Valmentajan luonteenlaadulla ei ole merkitystä sen enempää kuin kenenkään muunkaan joukkueen jäsenen kohdalla. Ja usein vielä paljon vähemmän, koska valmentaja on harvoin pelaavassa kokoonpanossa.
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
Mace kirjoitti:
2. Valmentajan luonteenlaadulla ei ole merkitystä sen enempää kuin kenenkään muunkaan joukkueen jäsenen kohdalla. Ja usein vielä paljon vähemmän, koska valmentaja on harvoin pelaavassa kokoonpanossa.

Toivottavasti Mace ei ala pitää sivuunkirjoittanutta vastarannan kiiskenä, mutta tämmöinen osui silmiini taannoin kysy HT:lta - puussa:

Kysymys: Kuinka persoonallisuus, aggressiivisuus, rehellisyys ja kokemus vaikuttavat valmentajan hyvyyteen? Olisiko esimerkiksi hyvä valmentaja, joka on suosittu kaveri parempi kuin hyvä valmentaja, joka on ilkeä tyyppi?

Vastaus (HT-Tjecken) : Ei, persoonallisuus, aggressiivisuus yms. ei vaikuta siihen kuinka hyvä valmentaja hän on (siinä mielessä, että kuinka "hyvä hän on harjoittamaan pelaajia heidän taidoissaan"). Mutta ehkä valmentajan luonne jne. voi vaikuttaa muihin asioihin?

Tuon vastauksen viimeinen lause viittaa mielestäni siihen että valmentajan luonteella olisi jotakin merkitystä. Siitä mihin Tjecken tällä viittaa, ei minulla ole harmainta haisua.
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jyrla kirjoitti:
Tuon vastauksen viimeinen lause viittaa mielestäni siihen että valmentajan luonteella olisi jotakin merkitystä. Siitä mihin Tjecken tällä viittaa, ei minulla ole harmainta haisua.

Jos tuo on totta, tuli sitten hankittua kunnon rehellinen goonivalmentaja huutamaan sinne kentänlaidalle (tulisieluinen, oikeudentuntoinen). Heh.

Olen itseasiassa aina suosinut mahdollisuuksien mukaan tulisieluisia pelaajiakin, joskus parhaimpina aikoina joukkueesta löytyi yhteensä viisi tulisieluista/epärehellistä pelaajaa.
 

Mace

Jäsen
Jyrla kirjoitti:
Vastaus (HT-Tjecken) : Ei, persoonallisuus, aggressiivisuus yms. ei vaikuta siihen kuinka hyvä valmentaja hän on (siinä mielessä, että kuinka "hyvä hän on harjoittamaan pelaajia heidän taidoissaan"). Mutta ehkä valmentajan luonne jne. voi vaikuttaa muihin asioihin?

Tuon vastauksen viimeinen lause viittaa mielestäni siihen että valmentajan luonteella olisi jotakin merkitystä. Siitä mihin Tjecken tällä viittaa, ei minulla ole harmainta haisua.

Itsekin näin tuon vastauksen, mutta en kyllä ymmärtänyt, mitä Tjecken tuolla tarkoitti. Oma vastaukseni perustui vain omiin kokemuksiini ja HT-uran aikana päähäni jääneeseen tietoon (vai pitäisikö sanoa "tietoon", koska en voi olla sataprosenttisen varma sen oikeellisuudesta), mitään absoluuttista faktaa se ei tosiaankaan ollut. Toisaalta uskoisin, että yhteisö olisi huomannut, jos esimerkiksi joukkuehenki olisi jollain tavalla riippuvainen valmentajan luonteenlaadusta.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Haastakaas joku Muu maailma (1055092)

Ei jaksa alkaa haastelemaan, kun on vähän vetämätön olo. Paikalla ei mitään väliä ja matsityypillä.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
avatar kirjoitti:
Haastakaas joku Muu maailma (1055092)

Ei jaksa alkaa haastelemaan, kun on vähän vetämätön olo. Paikalla ei mitään väliä ja matsityypillä.
Haistettu on.. Valmiina kylvettämään kasin kärkeä..
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
avatar kirjoitti:
Haastakaas joku Muu maailma (1055092)

Ei jaksa alkaa haastelemaan, kun on vähän vetämätön olo. Paikalla ei mitään väliä ja matsityypillä.

FC Tilhin manageeri lähetti haasteen.
 

Wolves

Jäsen
Luin (jostakin), että nimen vaihdoksesta 3% kannattajista häippäsee. Koskiko tuo joukkueen nimeä vai kannattajaryhmän nimeä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös