Hattrick

  • 1 259 806
  • 10 201

masaala

Jäsen
Menace kirjoitti:
Uskallanko PICata huomisen kotipelin etukäteen selvästi heikompaa vastaan? Valmentajan johtajuustaito on kurja ja joukkuehenki on kauden aikana pakollisten MOTSausten johdosta raivoisa. Olisko kotona PICcaamisesta edes hyötyä, jos ajatellaan että joukkuehenki nousisi raivoisasta ärtyneeseen ja sitten MOTSaisin kauden viimeisen pelin joka on vieraissa? Molemmat viimeisistä otteluista on voitettava, jotta toisena oleva ei saa kiinni. Onneksi ottelut ovat juuri sarjan kahta heikointa vastaan.

Ensi lauantain peli (103454480)
Joukkue siis FC Ylilyöjät (1056211)

Se on tuurista kiinni. Itse piccasin sarjajumboa vastaan ja otin turpiin, vaikka olinkin paperilla kovempi. Siihen saattoi kusasta mahdollisen nousukarsintapelin lipputulot. Nyt tarvitaan sitä tuuria, että voitetaan sarjakakkonen, joka on itseäni huomattavasti kovempi joukkue.

Onko muuten kukaan voittanut divaria alltidin joukkueen arvon (ilmeisesti kokonais TSI) ollessa divarin pienin? Itselläni se oli/on erittäin lähellä. Sarja on VI.60

Linkki Alltidin tilastoihin:
http://alltid.org/league/31128/teamworth/
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kumpi on parempi kapteeni joukkueelle?

a) hyvä johtajuus, tuhoisa kokemus. Sympaattinen kaveri, tasapainoinen ja epärehellinen.
b) kelvollinen johtajuus, välttävä kokemus. Miellyttävä heppu, seesteinen ja rehellinen.
Veikkaan b, tai häntä olen ainakin käyttänyt. Mietin vain kuinka paljon tuo pykälän parempi johtajuus vaikuttaa?
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jii kirjoitti:
Veikkaan b, tai häntä olen ainakin käyttänyt. Mietin vain kuinka paljon tuo pykälän parempi johtajuus vaikuttaa?


Kyllä tuo vaihtoehto B on kevyeen parempi johtaja. Oliko se suhde nyt jotain 2/3 mitä kokemus kyykyttää johtajuutta.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Itse menetin mahdollisuudet mukavaan eventtiin, jonka ei edes ymmärrykseni mukaan pitänyt olla mahdollista tulla kun psykologeja ei ole listoilla.
"Viila:n pelaajat esiintyivät alle oman tasonsa, koska aliarvioivat vastustajansa taidot."

Vastus nakkasi kaksi maalia tuosta aiheutuneella keskikentän heikkenemisellä ja peli päättyi lopulta 3-1. Mahdollisuudet nousuun karisivat samalla.
Sarja on noussut samalla VI-divarin 7. kovimmaksi, vaikka yksi botti siis edelleen on heikentämässä kokonaistilannetta. Siksi toki mieltä ylentävää, että olen toisena tuossa lohkossa, mutta mielummin hyppäisin johonkin >1000 huonommalla puolella olevaan ja kävisin vitosessa edes ranskalaisella visiitillä.
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
Rodion kirjoitti:
Talousasiaa:

Näyttää siltä, että pelaajien hintataso laskee edelleen. Eli kauden alkuun tulleet muutokset eivät ole auttaneet. Toki yhden kauden perusteella ei välttämättä vielä kannata tehdä uusia muutoksia, mutta huolestuneena olen pannut asian merkille.

Itsekin olen sinnitellyt surkealla puolustuksellani eteenpäin ja kerännyt rahoja kassaan, koska mitä pidemmälle sinnittelen, sitä paremman pelimiehen saan... ehkä jopa kaksi, koska kassassa oleva rahamäärä kasvaa ja samaan aikaan pelaajien hinnat laskevat.

Tämä on oma rajallinen huomioni, jos jollain on aiheesta parempaa tilastoa, mielenkiinnolla kuulisin siitä.

Mikäli minun huomioni hintatasosta pitävät paikkansa, on laskun selkä jo taittunut ja hienoinen nousu menossa.

Jos vertaat 16 viikon takaiseen tilanteeseen, niin hinnat ovat korkeammalla kautta linjan. Jos taas vertaat 32 viikon takaiseen niin alhaallahan ne ovat edelleen. 64 viikon takaisista hinnoista ei voitane enää koskaan edes haaveilla. HT:n talous on muutostilassa mm. aloittavien pelaajien suhteellisen määrän laskun vuoksi.
(jos pelaajia on 10 ja 1 uusi aloittaa[nyt], eroaa se selvästi tilanteesta jossa pelaajia on 5 ja se sama 1 aloittaa[aiemmin]).

Toinen asia on tietenkin kauden sisällä tapahtuvat hinnanvaihtelut. alkukaudesta hinnat ovat korkeimmillaan ja n. viikosta 9 alkavat hiljalleen laskea.

Näistä hinnanvaihteluista on olemassa melkoisen pätevää dataa eräällä sivustolla jonka yritän linkittää paremmalla ajalla tännekin.

Jos sen joku lonkalta muistaa, niin voihan se tietenkin muutkin tänne laittaa.
 

Nshr

Jäsen
Salamisipuli kirjoitti:
Kyllä mä sinuna yrittäisin sinne kutoseen tosissaan. Hyvin voit päästä helpohkoon lohkoon missä säilyminen ei sitten ole ongelma. Tosin en nyt osaa tolla antamallasi "Sarjan ID:llä" etsiä tiimiäsi. Mikä on jengisi ID?
Vähän myöhässä, mutta laitetaan silti: Columbus Blue Jackets (1054815).

Janda kirjoitti:
Sitä ei kuitenkaan ikinä tiedä, että onko ensi kaudella mahista nousta vaikka joukkue silloin valmiimpi olisikin.
Joo-o, tuota tässä on tullut itsekin pohdittua. Tällä kaudella on jo muutama tuurivoitto tullut, ja sarjasijoitus voisi olla aivan toinen..
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Onko joku saanut hattrick organizerin toimimaan tänään?
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Timppa73 kirjoitti:
Kuin junan vessa... eli toimii

Mikä versio sulla on siitä sillä itse en ainakaan saa versiota 1.395 toimimaan tai meneehän se päälle, mutta kun yrittää ladata uusia tietoja siihen niin ilmoittaa jonkun virheen ja selittää jotain jostain versiosta ja tilttaa. Itselläni ei myöskään ho:n sivut toimi joten en pääse edes lataamaan mitään versiota sieltä.
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Jykke1978 kirjoitti:
Mikä versio sulla on siitä sillä itse en ainakaan saa versiota 1.395 toimimaan tai meneehän se päälle, mutta kun yrittää ladata uusia tietoja siihen niin ilmoittaa jonkun virheen ja selittää jotain jostain versiosta ja tilttaa. Itselläni ei myöskään ho:n sivut toimi joten en pääse edes lataamaan mitään versiota sieltä.

Täysin sama homma.

Vähän aikaa toimii 1.395 hienosti. Ei enää.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
kerpo kirjoitti:
Täysin sama homma.

Vähän aikaa toimii 1.395 hienosti. Ei enää.

Kaverilla oli sama ongelma, mutta hän löysi ratkaisun ongelmaan.

Käynnistä Organizer -> Tiedosto -> asetukset -> välilehti HO check --> ota pois ruksit kolmesta ylimmästä kohdasta.

Itselläni ja kaverilla tuo auttoi ja nyt toimii kunnolla.
 

The Rock

Jäsen
Jykke1978 kirjoitti:
Kaverilla oli sama ongelma, mutta hän löysi ratkaisun ongelmaan.

Käynnistä Organizer -> Tiedosto -> asetukset -> välilehti HO check --> ota pois ruksit kolmesta ylimmästä kohdasta.

Itselläni ja kaverilla tuo auttoi ja nyt toimii kunnolla.

Kiitos vinkistä, nyt minullakin toimii taas tuo uusin HO-versio moitteetta. Päivällä alkoi kunnolla vituttamaan, kun ohjelma ilmoittelee vain jostain virheestä eikä lataa harjoistuspäivitystä tietokantaansa.
 

Menace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Heki, sympatiat Tapparalle
Jykke1978 kirjoitti:
Kaverilla oli sama ongelma, mutta hän löysi ratkaisun ongelmaan.

Käynnistä Organizer -> Tiedosto -> asetukset -> välilehti HO check --> ota pois ruksit kolmesta ylimmästä kohdasta.

Itselläni ja kaverilla tuo auttoi ja nyt toimii kunnolla.

Kiitos vinkistä. Ehdinkin jo ihmetellä.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Aika jännä. 22 minuutin jälkeen johdin 5-0. Vastustajalla ei yhtään paikkaa koko puoliajalla, itselläni juuri nuo 5. Pallonhallinta kuitenkin tasan. Tuollaista rökitystä en ole ennen nähnyt paitsi jos pallonhallinnan voittaa tyyliin 80-20.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Paljonko maalikuninkaasta saikaan bonusrahaa? Oma mahtava tekninen sylkijäni tehnyt ylivoimaisesti sarjan eniten maaleja tällä kaudella. Nyt koossa 17 kipaletta. Onko muuten sarjoilla eroja sen maalikuningasbonarin kanssa?
 

Ostrich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
avatar kirjoitti:
Paljonko maalikuninkaasta saikaan bonusrahaa? Oma mahtava tekninen sylkijäni tehnyt ylivoimaisesti sarjan eniten maaleja tällä kaudella. Nyt koossa 17 kipaletta. Onko muuten sarjoilla eroja sen maalikuningasbonarin kanssa?
Saat 10 000. Eikä tietääkseni ole mitään eroja.
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
Ostrich kirjoitti:
Saat 10 000. Eikä tietääkseni ole mitään eroja.

Eroja ei ole.

Taannoin ehdotin että tähän puuhun kirjoittavat paljastaisivat joukkueensa (nimen tai id:n) jotta kanssakäyminen laajentuisi.

Lauttasaari Lacsativs VI.259 teamid=559686 lohkon id=31427.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
"The team has missed out on training for the week due the incomprehensible actions of the club manager."

Mitähän tuo tarkoittaa? Joukkue on Karhuvuori(74683) ja tuo on tapahtunut jo kaksi viikkoa putkeen.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hamraan kirjoitti:
"The team has missed out on training for the week due the incomprehensible actions of the club manager."

Mitähän tuo tarkoittaa? Joukkue on Karhuvuori(74683) ja tuo on tapahtunut jo kaksi viikkoa putkeen.
Olet pelannut neljällä keskuspakilla. Yhdellä paikalla saa olla vain kolme pelaajaa tai menetät treenin.
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hamraan kirjoitti:
"The team has missed out on training for the week due the incomprehensible actions of the club manager."

Mitähän tuo tarkoittaa? Joukkue on Karhuvuori(74683) ja tuo on tapahtunut jo kaksi viikkoa putkeen.

Katsoin sinun viime otteluitasi ja huomasin, että olet pelannut muutaman ottelun neljällä keskuspuolustajalla, mikä johtaa treenin menettämiseen. Enimmillään saat laittaa 3 keskuspuolustajaa otteluun. Tämä koskee kaikkia kentän osa-alueita eli hyökkäyksessä ja keskikentällä saa myös olla enimmillään 3 pelaajaa.

edit. Että mä osaan olla hidas.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Äh, katos joo. Harmi sinänsä kun treenaan hyökkääjiä. Kiitoksia nopeista vastauksista
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Jyrla kirjoitti:
Taannoin ehdotin että tähän puuhun kirjoittavat paljastaisivat joukkueensa (nimen tai id:n) jotta kanssakäyminen laajentuisi.

ZSKA SUMU 258768

Antakaapas kokeneemmat/pätevämmät managerit oma mielipiteenne omasta edellisestä ottelustani 103234569. Ollaan väännetty kavereiden kanssa hiukan asiasta konffissamme, koska itse olen sitä mieltä että maalin voitto tai vähintään tasuri tuosta olisi itselle kuulunut. Kavereiden mielestä ihan fifty-fifty tilanne.
 

Mace

Jäsen
sixtus kirjoitti:
ZSKA SUMU 258768

Antakaapas kokeneemmat/pätevämmät managerit oma mielipiteenne omasta edellisestä ottelustani 103234569. Ollaan väännetty kavereiden kanssa hiukan asiasta konffissamme, koska itse olen sitä mieltä että maalin voitto tai vähintään tasuri tuosta olisi itselle kuulunut. Kavereiden mielestä ihan fifty-fifty tilanne.

Kyllä sä olit tuossa ottelussa lähtökohtaisesti suosikki. Toki kyseessä on sinällään suhteellisen pienten marginaalien ottelu, mutta sanoisin, että maalin voitto sinulle olisi ollut aivan oikeutettu tulos. Kotijoukkueella oli onnea, kun sai rankkarin, josta teki ensimmäisen osumansa.
 

mukava valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuukka Mäntylä
Pelimies myytävänä

2 1/2 - 3 1/2 tähden hyökkääjä olis tarjolla tänään. Hinta ei päätä huimaa:

Salvador Ayaucán (113941529)
21-vuotias, hyvä kunto, terve
Hän on sympaattinen kaveri, joka on temperamenttinen ja epärehellinen.
Hänen kokemuksensa on kurja, ja hän on välttävä johtaja.

Erikoisuus: Voimakas

Kansallisuus: Perú
Total Skill Index (TSI): 1 220
Palkka: 744 €/viikko Sisältää 20% Bonuksen
Omistaja: mörkölauma
Varoitukset: 0
Loukkaantumiset: Terve


Kestävyys: kehno
Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: heikko
Syöttäminen: kelvollinen
Laituri: heikko
Puolustus: välttävä
Maalinteko: kelvollinen
Erikoistilanteet: kurja

Maaleja uralla: 7
Hattutemppuja uralla: 0
Maalit sarjapeleissä tällä kaudella: 3
Maalit cupissa tällä kaudella: 0
 

Jarzki

Jäsen
Tuli tuossa 250k:lla ostettua itselleni tuleva valkku.

Apostolis Godolakis (17446884)
33-vuotias, heikko kunto, kolhiintunut, mutta pelaa
Hän on miellyttävä heppu, joka on levollinen ja rehellinen.
Hänen kokemuksensa on erinomainen, ja hän on välttävä johtaja.

Kestävyys: hyvä Maalivahti: kurja
Pelinrakennus: loistava Syöttäminen: kelvollinen
Laituri: kurja Puolustus: heikko
Maalinteko: kehno Erikoistilanteet: heikko

Mahtuuhan tuo vielä joukkueeni kokoonpanoonkin, vaikka kolhiintunut onkin ja hetki voi mennä paranemiseen. Vai miten tällaisten näinkin vanhojen pelaajien kanssa tuo kuntoutuminen menee? Päteekö se, että jokainen ikävuosi tuo 0,5 viikkoa lisää vai vieläkö menee kauemmin? Itselläni kun ei hirveästi noista vanhemmista pelaajista kokemusta ole, kun on tähän saakka tullut keskityttyä pääasiassa nuoriin ja kehittyviin pelaajiin.

Olen kuitenkin melko tyytyväinen kauppaan, sillä kokemusarvo on vain pari pykälää kehnompi kuin nykyisellä valmentajallani, kun taas johtajuus on välttävä vs. tuhoisa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös