Harrastekiekkoa

  • 165 338
  • 747

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Sovimme kaverin kanssa, että jättäydytään suosiolla tällä kertaa pois, eli Kentsullekin löytyy varmasti paikka. Minä olen rekisteröitynyt nimenhuutoon ja mulla oli siellä merkittynä +1, eli otin nuo pois.

Tullaan sitten ens viikolla uudemman kerran kun näyttäisi olevan enemmän poisjääntejä. (ainakin näillä näkymin)

EDIT: No prkl, se Kentsu ehtikin jo perua tällä välin..

takasin vaan, hep heti
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Muutama viskipaukku ja pari olutta, niin ollaan huomenna iskussa, heh. On kyllä mukava päästä pitkästä aikaa jäälle. Saa nähä mitä siitä seuraa. Huomenna täytyy vielä jossain käydä terotuttamassa luistimet.

Ilmeisesti nyt on tulossa se pari kenttää per joukkue?
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Ilmeisesti nyt on tulossa se pari kenttää per joukkue?

Jeps. Ilman ylläreitä nyt on 19 kenttäpelaajaa. Aion kyllä puljailla paitojen kanssa niin, että pääsen ketjukaverin kanssa samalle puolelle!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Voidaan me sun inttiinlähtöburgerit käydä siinä samassa Kangasalan Panchossa vetäisemässä, mutta mä en taida tuonne Tammerfest-hälinään lähteä seikkailemaan kuin vasta viikonloppuna.

voishan tuota joo lähteä mukaan, ei ongelmaa. tosin itse saatan mennä myös illalla muutamalle oluselle kylille
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Jeps. Ilman ylläreitä nyt on 19 kenttäpelaajaa. Aion kyllä puljailla paitojen kanssa niin, että pääsen ketjukaverin kanssa samalle puolelle!

Yksi paikka vapaana, en pääse tulemaan. 17 pelaajaa taisi olla listassa hetki sitten.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Halutaanko paikat täyteen vai jätetäänkö pelivaraa jos joku tulee listan ulkopuolelta? Mulle soitti ainakin yksi halukas juuri n. tunti sitten.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
No siis nyt 19 tuolla listassa joten jos ilmoittaa kerran edes noin niin on sekin parempi kuin että vaan ilmestyy.

Ja siis tämä minun mielipiteeni. Eli sinne vian
 

d2uce

Jäsen
Nyt ainakin saisi enemmän jääaikaa. Kysyin vielä Virmaselta ja arvatkaa mitä se sano?
 

tutzba

Jäsen
En pääsekään tänään höntsyilemään [insert kirosana here], että siinä oli sitten tutzban kesäjäävuoroilut tämän vuoden osalta. Nokkiksen tai jonkun muun kanssa voidaan joskus katsella sitä, kuinka siirrän noita rahoja tilille ja kenen tilille siirrän.

Vittu että vituttaa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
En pääsekään tänään höntsyilemään [insert kirosana here], että siinä oli sitten tutzban kesäjäävuoroilut tämän vuoden osalta. Nokkiksen tai jonkun muun kanssa voidaan joskus katsella sitä, kuinka siirrän noita rahoja tilille ja kenen tilille siirrän.

Vittu että vituttaa.

Voi saasta, kukas ne maalit nyt tekee? En minä ainakaan. Ja jos teenkin niin tänne raportoin armotta ja kovaa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kun ei mene niin ei mene! Paikkakin pelattiin maalin eteen ja patjaanhan se napsahti, yllättävä vetokin meni liian keskelle. Maalivahdit pelasi mainiosti molemmissa päissä tänään, kaukomatkalainen tiuke kynäili näyttävästi. Vielä on pari ottelua aikaa tehdä temput, uhosin etten tule ensi kerralla lainkaan vaihtoon mutta paskapuhetta, henki menisi.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Se on jännä kun joka toinen viikko menee päin arsee ja joka toinen viikko jää hyvin. Ensi viikko on siis taas tuskaa. Onneksi pariton määrä vuoroja
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pelit on takana päin taas vähäksi aikaa. Hienoa oli olla mukana, vaikka omasta pelaamisesta ei yhtään mitään tullutkaan. Karmeata haahuilua ja siitä kuntopuolesta ei kannata puhua mitään. Ehkä JWC2010:een pitää valmistautua vähän paremmin. Isokokoinen laituri Bliz viiletti taas tuttuun tapaan ja maalivahdit oli loistavia molemmissa päissä. Hyviä pelaajia oli paljon.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Pelit on takana päin taas vähäksi aikaa. Hienoa oli olla mukana, vaikka omasta pelaamisesta ei yhtään mitään tullutkaan. Karmeata haahuilua ja siitä kuntopuolesta ei kannata puhua mitään. Ehkä JWC2010:een pitää valmistautua vähän paremmin. Isokokoinen laituri Bliz viiletti taas tuttuun tapaan ja maalivahdit oli loistavia molemmissa päissä. Hyviä pelaajia oli paljon.
Hyvinhän se meni, mitäs sitä vauhdilla kun maila, pää ja pelisilmä toimii tuohon malliin. Ainahan sen kiekon voi antaa sille nopeammalle kaverille, kiitäköön he ja itse keräilet syöttöpisteet. Sain kunnian kokeilla tiuken rautakankea ja jäykäksi havaitsin. Ja todellakin kyse on mailasta, ei se näin hernekepillä pahemmin joustanut, oman keitetyn spagetin jäykkyyden omaavan mailani tiuke vääntäisi solmuun. Hyvien pelaajien vastapainoksi on onneksi meitä vähemmän hyviäkin, hyvät saat tuntea itsensä paremmiksi kuin ovatkaan ;)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hyvinhän se meni, mitäs sitä vauhdilla kun maila, pää ja pelisilmä toimii tuohon malliin. Ainahan sen kiekon voi antaa sille nopeammalle kaverille, kiitäköön he ja itse keräilet syöttöpisteet. Sain kunnian kokeilla tiuken rautakankea ja jäykäksi havaitsin. Ja todellakin kyse on mailasta, ei se näin hernekepillä pahemmin joustanut, oman keitetyn spagetin jäykkyyden omaavan mailani tiuke vääntäisi solmuun. Hyvien pelaajien vastapainoksi on onneksi meitä vähemmän hyviäkin, hyvät saat tuntea itsensä paremmiksi kuin ovatkaan ;)

Hyvinhän tuo sujui Koirapojallakin. Kyllähän tuolla itsellä meni aika jaloissa pyörimiseksi. Se ei oo hieno tunne, kun halua ois mennä kovempaa, mutta kun kunto ei kestä. Ens kerralla täytyy jo jaksaa vähän luistellakin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hauskan pitäminen, tuttujen näkeminen ja kuntoilu se tuolla on tärkeintä, vauhdista viis. Jokainen vetää päivän vauhtia. Hauskaa on ollut, harmi kun kaikki hauska loppuu aikanaan.

Näinhän se juuri on. Se vaan kun ei jaksa yhtään luistella. Muutaman terävämmän potkun jälkeen on aivan hapoilla. Mutta ei siitä enempää, mukavaa oli jokatapauksessa. Kohta puoliin nohevimmat saa alkaa suunnitella jo uutta JWC:tä, vai onko sitä jo mietitty?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Hyvinhän tuo sujui Koirapojallakin. Kyllähän tuolla itsellä meni aika jaloissa pyörimiseksi. Se ei oo hieno tunne, kun halua ois mennä kovempaa, mutta kun kunto ei kestä. Ens kerralla täytyy jo jaksaa vähän luistellakin.

Koirishan on draftattu ens JWC-peliin, näytöt on lyöty pöytään ja niillä on paikka ansaittu.

Voipi tulla vähän eri peli kun Nokkis on tota varmuutta hakenut sen -19 maalia
 

tutzba

Jäsen
Kohta puoliin nohevimmat saa alkaa suunnitella jo uutta JWC:tä, vai onko sitä jo mietitty?

Sen verran on väännetty tapaamisten aikana, että paikka on hakusessa. Vaihtoehtoja on kuitenkin kaksi: joko se järjestetään Valkeakoskella tai sitten jossain muualla. Pelaajista kuitenkin sen verran, että mieluusti mahdollisimman samalla porukalla kuin JWC '09. Jos joku joutuu jäämään pois, etsitään hänelle korvaaja Jatkoajasta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos joku joutuu jäämään pois, etsitään hänelle korvaaja Jatkoajasta.
Mie yritän tällä kertaa päästä mukaan. Viimeksi vitutti kauan kun joutui jäämään pois.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Sen verran on väännetty tapaamisten aikana, että paikka on hakusessa. Vaihtoehtoja on kuitenkin kaksi: joko se järjestetään Valkeakoskella tai sitten jossain muualla. Pelaajista kuitenkin sen verran, että mieluusti mahdollisimman samalla porukalla kuin JWC '09. Jos joku joutuu jäämään pois, etsitään hänelle korvaaja Jatkoajasta.

Koski ois jees, tosin kaikki käy. Mutta joo, toivottavasti kukaan ei tule ottamaan nokkiinsa aikanaan kun paikkoja jaetaan mutta olen ollut ekan pelin loppumishetkestä sitä mieltä että niin paljon samoja naamoja kuin vain voi. Ja peliaika 3 x 20, mikä saattaa mahdollistaa muutaman lisämiehen.

Mutta tästä lisää sitten joskus, vaikka nyt jo poltteleekin. kumiset kannut kokeillaan ensin, eiks jeh
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Koirishan on draftattu ens JWC-peliin, näytöt on lyöty pöytään ja niillä on paikka ansaittu.

Voipi tulla vähän eri peli kun Nokkis on tota varmuutta hakenut sen -19 maalia

Juuri näin Koiriksen puolesta, hieno homma. Nokkis oli kyllä hyvä, mutta ei ole meilläkään huono, jopa, kaksikko maalilla. TosiFani ja obi-wan kelpais vaikka liigajoukkueille. :)

Sen verran on väännetty tapaamisten aikana, että paikka on hakusessa. Vaihtoehtoja on kuitenkin kaksi: joko se järjestetään Valkeakoskella tai sitten jossain muualla. Pelaajista kuitenkin sen verran, että mieluusti mahdollisimman samalla porukalla kuin JWC '09. Jos joku joutuu jäämään pois, etsitään hänelle korvaaja Jatkoajasta.

Samaa mieltä ehdottomasti. Valkeakoskella on ainakin puitteet enemmän kuin kunnossa, joten ainakin mulle se passaa hyvin. Aikanaan kun on liikkeellä, niin saa jäävuorot sopivaksi jne., mutta aikaahan on vielä.
 

tutzba

Jäsen
Aikanaan kun on liikkeellä, niin saa jäävuorot sopivaksi jne., mutta aikaahan on vielä.

Valkeakosken osalta tilanne on helpottunut huomattavasti, kun edustusjoukkue päätti pitää välivuoden. Muutenkaan niitä joukkueita ei ole kauheasti, eli jäävuoroja saa kyllä milloin tahansa.

Ja sitten se iso mutta. Pitäisikö kuitenkin tasapuolisuuden nimissä pelata jollakin muulla paikkakunnalla, joka olisi lähempänä kauempaa tulevia pelaajia?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Todellakin kaikki kunnia TosiFanille, varsinaiselle old-school vahdille, mutta jos sattuisikin käymään niin, että seuraavassa classicissa toisessa päässä olisikin Sorsapuiston Wallinaattori, itse obi-wan voimansa kanssa, tulisi kyllä ottelusta ainakin veljesten välinen (tiukka?) vääntö ja luulen sen väännön kestävän vuoden seuraavaan classiciin :) obi on kyllä kuumana päivänä aivan ohittamaton.

Taisin juuri nähdä tällaisen kuuman päivän, heh. Jos obi on maalissa, niin meillä kyllä puuttuu JMA:n suojelija. En tosin tiedä, onko JMA kovempi heiluttelemaan lentopallomailoja kuin Mave. Kyllähän siellä on tiukkaa vääntöä jokatapauksessa luvassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös