Harjoituspelit 2008

  • 153 200
  • 422

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tarkoittaako se, että Honkanen on kelpo 7. pakki myös sitä, että hän täyttää sen hanskausaukon, mitä Narreissa suorittavat Helenius ja Narri-Pasi? Jos näin on niin hienoa, että Narri-Pasi on jonkun toisen murheena.

Noh, Honkanen on Honkanen. 7. pakki saattaa olla joissain määrätyissä peleissä, mutta sanan "kelpo" kohdalla on epävarmuustekijöitä.

Illan pelissä Jani haki ekassa erässä matsikaveria hurrista, joka lähinnä nauroi ja osoitti sen elkein kun molemmat boksiin luistelivat. Ei oikein vakuuta vielä minua, mutta kahtellaan. Aika suoraviivainen, suhteessa jos toisessa.
 

nutu80

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mahtavaa

Ifk oli tänään loistava.
Eka erä "hyssyteltiin" ja haettiin asetelmia. Kaks vikaa erää ajeltiin kunnolla päin vastustajan pakkeja tai oikeastaan kaikkia vastustajia.
.
Dif oli ihan kusessa 2 vikaa erää ku ifk:n laiturit jako niittejä. Varsinkin vikassa erässä huomas ku dif:n pakit "pelkäs" taklauksia ja eikä enää kattonu kiekkoon.
Pitkämäki oli loistava ja ei voinu maaleille mitään. Ekan vastustaja syötti maalin vierestä ja kaveri laitto tyyliin tyhjiin. Toka maali tuli sen takia ku kanki ja hank seikkaili taklauksia hakien kulmassa ja ruotsin mies jäi yksin maalin eteen.

Ifk: karvaus ja taklaus (brändi) peli oli hyvää ja viihdyttävää. Myöskin toimivaa. Ainakin kaks jälkimmäistä erää ifk taklas todella paljon.

The Kimi pelas ihan ok pelin,mutta otti turhan kamppi jäähyn lopussa ja taklas vihulaista sekunti ennen peliajan loppua. Toki siitä saatiin hyvä loppu härdelli, mutta kumminkin

Plussia jakaisin: ifk:n miehekkäälle taistelulle, pitkämäelle ja pelikirjalle ja taklauksille.

Edit. Niin ja tärkein unohtu sanoa. Ekaa kertaa pitkään aikaan ifk hyökkäs 2-4 syötöllä siniviivojen välin yli. Sihvosen ABC?
 
Viimeksi muokattu:

nutu80

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Omat sanat illan pelistä:

- Kankaanperä. En ole koskaan miehen tekemisiin kiinnittänyt minkäänlaista huomioita, ennen tätä peliä (miksiköhän, köh). Pelasi varmasti eniten tänään, tuntui että Kanki on aina kentällä, ja aina kun oli kentällä, oli mukana hyvässä. Osallistui hyökkäyksiin, toi kiekkoa ylös, heitteli miestä seinille, piti oman maalin ilkeänä paikkana vastustajan hyökkääjille, pelasi loistavaa alivoimaa ja toi rauhallisilla otteilla varmuutta koko IFK:n puolustukseen. Yhden pelin perusteella täytyy sanoa, että Kangesta tulee olemaan meille paljon iloa tulevana kautena. Loistohankinta.

- Loppi. Oivaltavia syöttöjä ja muutenkin ihan hyvän näköistä peliä. Fleguili yhden läpiajon vetämällä metristä ropellikiekon suoraan veskan räpylään. Pelasi Pikkaraisen kanssa hyvin yhteen

- I.Pikkarainen. En muistanutkaan että Jumala oli näin fyysinen. Oli tänään iso ja ilkeä, haki kontaktia paljon ja taisteli muutenkin hyvin. Laukauskin on kova, sääli vain että yleensä ei osu tolppien väliin vedot.

- Pitkämäki. Olipas huojentavaa nähdä, että Pitkämäki on varma ja todellakin kyvykäs kassari. Pelasti monia hyviä maalipaikkoja, eikä edes tiputellut tai sylkenyt kiekkoa. Pelasti ekassa erässä melkein varman maalin.

- Hirschovits. Pelasi ainakin tänään todella hyvin. Ekassa erässä pelasi niin arvaamattomasti kiekon Lennulle maalin eteen, harmi ettei Petrell tajunnu pitää mailaa jäässä, oli se sen verran ovela passi. Muutenkin hyvä peli Hirsolta, paljon alivoimaa ja muutenkin aktiivista luistelua.

- Kuhta. Oli nopea, pyöri paljon. Lisäksi namu syöttö Hirson maaliin.

- IFK:n fyysisyys. Djurgården oli kyllä pulassa isojen, punaisten kanssa. Oli tokasta erästä alkaen todella viihdyttävää ja aktiivista taklauspeliä.

- Jo mainittujen nimien lisäksi, Petrell, Heikkinen, Luttinen, Liivik ja Porthen pelasi tänään kovaa ja taisteli hyvin.

- Hallilla oli yllättävän paljon ihmisiä tänään. 920 on pieni luku liiga-piireissä, mutta en ole koskaan ennen nähnyt Järvenpään hallia noin täynnä. Tosin viimeksi kävin katsomassa divari/mestis kiekkoa joskus 2000-luvun alussa. Silti, mukavasti oli porukkaa vaivautunut "St1-areenalle", vaikka itse halli onkin aika DDR-henkinen, eli sanalla sanoen, todella karu lato.

Toivottavasti huomenna nähdään heti ekasta erästä alkaen yhtä hyvää kiekkoa ja ehkä hanskojen tiputus (?), niin mielestäni olen saanut rahoilleni vastinetta.

Samaa mieltä kaikesta. Itse veikkaan että tupa (n1500) on täysi huomenna. Tossa hallissa kannustus kuuluisi kaiun takia tosi hyvin ja lujaa, joten toivoisin tän illan peliin kunnon kannustusta.
 

Carlos

Jäsen
Onpas omituinen fiilis, HIFK voitti ensimmäisen harjoitusmatsinsa eikä edes ihan huonoa vastustajaa vastaan. Ja mitä läsnäolijoilta on kuultavissa, on pelissä jopa suunnitelmallisuutta ja ideaa, mikä sekin on aika outoa. Yleensähän tämän 1. NT-pelin jälkeen todetaan että "tyypillistä kesähöntsää..".

Tästä on varmasti hyvä jatkaa eteenpäin, ehkäpä tällä kaudella lopultakin päästään eroon katastrofijoukkueen leimasta.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Onpas omituinen fiilis, HIFK voitti ensimmäisen harjoitusmatsinsa eikä edes ihan huonoa vastustajaa vastaan. Ja mitä läsnäolijoilta on kuultavissa, on pelissä jopa suunnitelmallisuutta ja ideaa, mikä sekin on aika outoa. Yleensähän tämän 1. NT-pelin jälkeen todetaan että "tyypillistä kesähöntsää..".

Tästä on varmasti hyvä jatkaa eteenpäin, ehkäpä tällä kaudella lopultakin päästään eroon katastrofijoukkueen leimasta.

Kyllä, ensimmäisen erän jälkeen oli vähän kyllä sellanen fiilis, että "tätäkö tää taas on", mutta erätauolla Nenä oli varmaan antanut palautetta ja toiseen erään luisteli kyllä ihan erinlainen IFK.

Aika kova luotto on kyllä Nenään itselläni, sillä tosiaan hän tietää mitä voittaminen vaatii ja jos näkee esim. kesken pelin tai kauden jotain lepsuilua, niin ei jätä sitä vaan siihen ja ajattele, että kyllä tämä "X pelaaja" varmaan seuraavassa matsissa parantaa vaan oikeasti toimii suunnitelman mukaan. Kausi on pitkä ja joukkueen on pakko alkaa saamaan voittoja heti alussa, sillä syksyn lepsuilu näkyy kauden lopussa taulukossa.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Parhaita kesämatseja

Kyllä hiukan kutisuttaa, että Nokka voi näistä sälleistä koota jengin jolla pärjatään. Tokasta erästä lähtien IFK vei BAUHAUS-ketjuja melko selkeästi.
Tässä minun huomioitani:

Pitkämäki on ihan jees.
Kanki tuntui pelaavan joka toisen vaihdon, kaipaa hieman malttia peliin.
Liivik ihan kädetön koohottaja, näitä jengissä riittää ennestäänkin.
Hirso vaan parantaa peliään, nopeat ja oivaltavat syötöt.
Miliisi rauhoittui kolmanteen erään, kun pääsi taas kentälle, sellaiset peruspuolustavan pakin otteet.
Arttu ja Jebe on vielä kesäterässä, Pesosesta puhumattakaan.
Talonmies oli ihan itsensä, pirteä puolisika.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- Ramstedt: Tervemenoa Mestikseen, ei vaihdon vaihtoa.

Tää on vähän ristiriitainen lause. Annettaisiin nyt edes tilaisuus yrittää, ennen kuin ollaan jo potkimassa mestikseen. Toivottavasti saisi tänään tilaisuuden. Eikös Ramstedt kuitenkin ollut junnuissa aika kova pistelinko pari vuotta sitten?
 
IFK vei peliä. Djurgårdenilla oli läpi ottelun suuria vaikeuksia päästä pois omalta alueelta saati sitten rakentaa järkeviä hyökkäyksiä. Lukuisat kerrat Djurgårdenin kädettömiltä näyttävät pakit joutuivat turvautumaan hätäpurkuun, jotka IFK hyödynsi hienosti. Suunta vaihtui nopeasti ja erityisesti Kille jäi mieleen näistä vastahyökkäyksistä. Vauhtia tuntui miehellä riittävän.

Kankaanperä oli kentällä koko ajan ja kaikkialla. Isännän otteita. Mies oli useammin kuin kerran melkein hyökkäyksen kärjessä. Kaksi täysin turhaa hyökkäyspään jäähyä vastustajan maalilla(!). Vedot olivat tosin eilen luokattomia. Ylipäätänsä puolustajien laukaukset olivat todella vähissä tai menivät pitkin seiniä.

Eläintarhan molemmat maalit tulivat maalin edestä. Siellä IFK:lla ei isännän otteita näkynyt. Eka maali tosin kahden miehen alivoimalla, mutta Kimi ei pitänyt tilanteessa miestään. Housuja ei voi maaleista syyttää.

Yhteenvetona sanottakoon, että hyökkäys ok, puolustus selvisi juuri ja juuri kuivin jaloin. IFK oli otteluun selvästi valmiimpi kuin Djurgården, joka oli todella heikko.
 

Rukkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko jollain tietoa koska tämä Eläintarhan sakki on mennyt jäälle ensimmäistä kertaa? HV:stä luin, että olisivat vasta viikko sitten mennyt. Kuinkahan nämä muut ko. turnauksessa mukana olevat ruotsalaiset?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei kundit, jotain rajaa nyt tuohon suitsutukseen! Näistä otteluraporteista voisi päätellä, että meillä on ihan oikea joukkue, jonka esityksiä ei tarvitse häpeillä, ja - mikä pahinta - tämä joukkue saattaisi jopa pärjätä. Eihän sellainen vetele!

Kangen piti olla nippa nappa kolmospakkiparin tasoa ja Turusen vielä huonompi. Pöksy-Pitkämäen piti olla jos mahdollista vielä Lunkkaakin huonompi, ja Hirson ja Lopin piti flopata heti ensimmäisessä vaihdossaan. Valmennuksen nyt ainakin piti olla läpeensä kehnoa ja luokatonta, joka vain pilaa pelaajien joskus hyviä olleet ominaisuudet, kuten Killen nopeus. Meidänhän piti hävitä tää kausi ja kaikki seuraavatkin.

Mihin tässä elämässä voi enää luottaa, jos me aletaan yhtäkkiä pärjätä? Kysynpähän vain.
 

Callahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Positiivista

Herranjumala ! Eka matsi pelattu ja täällä ei ole vielä dumattu koko kautta. Kuulopuheiden perusteella meno on kuulemma toisen näköistä kuin Baxterin aikana. Kolvi on tehnyt positiivisen vaikutuksen fyysisyyttä unohtamatta.

Tästä on hyvä jatkaa !
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Herranjumala ! Eka matsi pelattu ja täällä ei ole vielä dumattu koko kautta. Kuulopuheiden perusteella meno on kuulemma toisen näköistä kuin Baxterin aikana. Kolvi on tehnyt positiivisen vaikutuksen fyysisyyttä unohtamatta.

Tästä on hyvä jatkaa !

Niin, taikinanaaman (Baxter) aikaan kyseinen herra rantautui näillä ajoin Suomeen ja "treenit" aloitettiin tosissaan. Meininki on ollut todellakin varsin erillaista nyt, kun ammattimiehet on puikoissa. Pitääköhän tähän loppuun laittaa vielä, että vain nimet ovat vaihtuneet, ei muuta ;)
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki pelin kulusta on oikeastaan jo sanottukin, mutta listataanpa muutama omakin huomio:

- Lopin on täälläkin moni dumannut fleguksi, mutta itse en tätä ihan toistaiseksi näkemäni (Pitsi, DIF) perusteella täysin allekirjoita. Matska on erittäin rauhallinen kiekon kanssa, mikä taas on erinomainen asia, kun laidalla viilettää mm. I.Pikkarainen. Lopin rauhallisuus mahdollistaa ns. järkevän hyökkäyksenrakentelun, jossa saadaan ehkä ihan oikeita maalipaikkojakin aikaiseksi.

- Markus Kankaanperä oli todella positiivinen yllätys. Tosin erittäin hämäävää oli katsella miestä kentällä, koska muistuttaa todella paljon erästä Jere Karalahtea sekä olemukseltaan että liikkeiltään. Jopa enemmän kuin Jere itse :). Siinäpä olisi mielenkiintoinen pakkipari. Ja tämä nyt ei todellakaan ollut mikään toive saada Jere takaisin, ainoastaan huomio. Itse hieman yllätyin pelin lopussa siitä, että Kanki oli se, joka ihan ensimmäisenä huomioi fanit katsomossa. Todella asiallista toimintaa!

- Keränen on edelleenkin vähän kipsissä, mutta vaikka voimaosastolle tarvitsisi vahvistusta, kiinnitin huomiota siihen, että Jannen tasapaino on erittäin hyvä. Seuratkaapa, kuinka Keränen pysyy pystyssä vauhdissa, vaikka hänessä roikutaankin. Muuten heiveröisyys kyllä vaivaa jonkin verran.

- Hirso pelasi odotusteni mukaisesti eli ihan hyvin. Mua vaan suoraan sanottuna vituttaa ne tökkimiset ja pään aukomiset. Lopun sirkuskin oli todella turha, vaikka yleisöä varmaan ilahduttikin. Hirso kuitenkin veti poikkarilla vastustajaa (suuhun?) ja luikki itse heti pakoon. Siellä sitten muut puolusti Kimin "kunniaa". Ei näin! Joukkueen kapteenilta en hyväksy moista rottailua. Jos on "pakko" noita harrastaa, niin pitäköön edes itse puolensa.

- Arttu kävi taas kuumana helposti. Mä diggaan tästä piirteestä Artussa, kunhan nyt joku järki pysyy messissä.

- Turunen, vanha suosikkini ;), pelasi erittäin kelpo ottelun. Jokohan alkaa muidenkin silmät avautua, että Tumballa on kyllä heittämällä paikka pelaavassa kokoonpanossa jatkossakin, eikä tänne tarvitse hankkia muualta mitään kolmosen pakkeja.

- Tavallaan olen samaa mieltä, että snaipperi tarvitaan jengiin. Toisaalta, jos valinta pitää tehdä puhtaan snaipperin tai hyvän yleispelaajan välillä, valitsen hyvän yleispelaajan. Millään yhden taidon toverilla tämä jengi ei kyllä tee mitään, kun muu jengi pelaa loistavalla moraalilla joukkueena ja yleismiesjantusia on jengi pullollaan. Kyllä niistä joku ne maalit iskee, kun paikkoja avautuu tasaisemmin kaikille, eikä vaan pelata paikkoja jollekin puhtaalle maalintekijälle. Tässä jengissä kun pf:tkään ei mitään täysin puukäsiä ole, vaan kykenevät kyllä maaleja tekemään itsekin.
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuullostaa aika oudolta lukea tälläisiä tekstejä. Meilläkö oli eilen pelikirja? Semmoista ei todellakaan ole nähty meillä sitten.. sitten.. no ei ole nähty.

Innolla sunnuntaina Linköping-peliin seurailemaan menoa, toivottavasti kaverit eivät polta itseään aivan loppuun tänään ja huilaavat huomenna hyvin, jotteivat ole "sunnuntai-terässä".
 

Lasse#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- Hirso pelasi odotusteni mukaisesti eli ihan hyvin. Mua vaan suoraan sanottuna vituttaa ne tökkimiset ja pään aukomiset. Lopun sirkuskin oli todella turha, vaikka yleisöä varmaan ilahduttikin. Hirso kuitenkin veti poikkarilla vastustajaa (suuhun?) ja luikki itse heti pakoon. Siellä sitten muut puolusti Kimin "kunniaa". Ei näin! Joukkueen kapteenilta en hyväksy moista rottailua. Jos on "pakko" noita harrastaa, niin pitäköön edes itse puolensa.

Olen kanssasi samoilla linjoilla muista huomioistasi, mutta joku raja tällä Hirson ajojahdillakin voisi olla. Pelihän oli selkeästi vielä käynnissä kun Hirso kelasi puhtaasti eläintarhan edustajan pystyyn, eli pelitilanne, peli jatkuu kunnes summeri soi. Hirso ei myöskään todellakaan vetänyt poikkarilla lättyyn, vaan taklasi. Tätä paakoon luikkimistakaan en ymmärrä, itse seurasin mylläkkää ihan vierestä ja siihen tapahtumapaikallehan Hirso jäi vastaamaan puhelimeen, kun hurria tuli joka suunnasta ja kun jäi selkeästi monen hurrin voimin alakynteen, tällöin saapui paikalle kanki ja myöhemmin Pesonen.

En kuulu mihinkään Kimin fanikerhoon, mutta tälläinen selvä totuuden vääristely omaa kohtaan on mielestäni pöyristyttävää! Jos lopun hämmentäjä olisi ollut vaikka Lennu, niin kukaan ei olisi kitisemässä tapahtuneesta. Totutellaanhan nyt vaan kiltisti siihen, että Hirso on taas yksi meistä!
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jannen tasapaino on erittäin hyvä. Seuratkaapa, kuinka Keränen pysyy pystyssä vauhdissa, vaikka hänessä roikutaankin.

Keränen todella osaa käyttää pientä kokoaan hyväkseen. Pieni ja vikkelä poika pääsee pujahtelemaan ketterästi isompien väleistä, jolloin nämä isommat eivät saa edes kunnon otetta, mikä puolestaan edesauttaa tasapainon säilymistä. Tuohan oli nähtävissä jo viime kaudella - hyvä jos tyyli on pysynyt samana.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En kuulu mihinkään Kimin fanikerhoon, mutta tälläinen selvä totuuden vääristely omaa kohtaan on mielestäni pöyristyttävää! Jos lopun hämmentäjä olisi ollut vaikka Lennu, niin kukaan ei olisi kitisemässä tapahtuneesta. Totutellaanhan nyt vaan kiltisti siihen, että Hirso on taas yksi meistä!

Niin no, minähän en tässä mitään Hirson ajojahtia ole harrastelemassa, vaan ainoastaan kirjoitin siitä, miltä tilanne minun silmiini näytti. Ja minä kirjoitin nimenomaan siitä, mitä tapahtui vihellyksen jälkeen, en pelin ollessa vielä kesken. Mutta ehkäpä omat silmäni valehtelivat kuin myös mieheni.

Mä varmasti totun ajan kuluessa Hirsoon, eikä tällä todellakaan ollut mitään tekemistä sen kanssa, että kyse oli Kimistä. Olipa kyseessä Lennu tai kuka muu tahansa, teoistaan pitää vastata itse ja tietynlaista sikailua en hyväksy ollenkaan. Ihan sama onko oma jannu vai ei, tietyt säännöt on kaikille samat. Mutta se tästä aiheesta.
 

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Hirso ei myöskään todellakaan vetänyt poikkarilla lättyyn, vaan taklasi. Tätä paakoon luikkimistakaan en ymmärrä, itse seurasin mylläkkää ihan vierestä ja siihen tapahtumapaikallehan Hirso jäi vastaamaan puhelimeen, kun hurria tuli joka suunnasta ja kun jäi selkeästi monen hurrin voimin alakynteen, tällöin saapui paikalle kanki ja myöhemmin Pesonen.

Täysin samaa mieltä tilanteesta, perustaklaus juuri matsin loppuessa. Tappiosta ja viimeisestä niitistä tulistunut DIFin pelaajahan siitä sitten rupesi pientä mylläkkää aiheuttamaan, eikä Hirso tosiaan mihinkään luikkinut.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Illan pelissä Jani haki ekassa erässä matsikaveria hurrista, joka lähinnä nauroi ja osoitti sen elkein kun molemmat boksiin luistelivat. Ei oikein vakuuta vielä minua, mutta kahtellaan. Aika suoraviivainen, suhteessa jos toisessa.

Tämän herran edesottamukset kiinnostaisi enemmänkin. Siis lähinnä pelilliset; hyöty joukkueelle muutenkin, kuin tumppujen tiputtelu ja rottailu. Mikäli paikalla olleet / paikalle menevät voisivat infota, kun itse en tänävuotta NT:a pääse tsiikailemaan.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kanssasi samoilla linjoilla muista huomioistasi, mutta joku raja tällä Hirson ajojahdillakin voisi olla. Pelihän oli selkeästi vielä käynnissä kun Hirso kelasi puhtaasti eläintarhan edustajan pystyyn, eli pelitilanne, peli jatkuu kunnes summeri soi. Hirso ei myöskään todellakaan vetänyt poikkarilla lättyyn, vaan taklasi. Tätä paakoon luikkimistakaan en ymmärrä, itse seurasin mylläkkää ihan vierestä ja siihen tapahtumapaikallehan Hirso jäi vastaamaan puhelimeen, kun hurria tuli joka suunnasta ja kun jäi selkeästi monen hurrin voimin alakynteen, tällöin saapui paikalle kanki ja myöhemmin Pesonen.

En kuulu mihinkään Kimin fanikerhoon, mutta tälläinen selvä totuuden vääristely omaa kohtaan on mielestäni pöyristyttävää! Jos lopun hämmentäjä olisi ollut vaikka Lennu, niin kukaan ei olisi kitisemässä tapahtuneesta. Totutellaanhan nyt vaan kiltisti siihen, että Hirso on taas yksi meistä!

Niin no, minähän en tässä mitään Hirson ajojahtia ole harrastelemassa, vaan ainoastaan kirjoitin siitä, miltä tilanne minun silmiini näytti. Ja minä kirjoitin nimenomaan siitä, mitä tapahtui vihellyksen jälkeen, en pelin ollessa vielä kesken. Mutta ehkäpä omat silmäni valehtelivat kuin myös mieheni.

Mä varmasti totun ajan kuluessa Hirsoon, eikä tällä todellakaan ollut mitään tekemistä sen kanssa, että kyse oli Kimistä. Olipa kyseessä Lennu tai kuka muu tahansa, teoistaan pitää vastata itse ja tietynlaista sikailua en hyväksy ollenkaan. Ihan sama onko oma jannu vai ei, tietyt säännöt on kaikille samat. Mutta se tästä aiheesta.

Itse näin tilanteen muutaman metrin päästä ja juurikin samalla tavalla kuin nimimerkki Lasse#11. Ihan perustaklaus Kimiltä juuri ennen summerin sointia. Ei käsiä ylhäällä, ei mailaa naamaan tai muutakaan rumaa. Taklauksen jälkeen Hirso kääntyi tilanteesta pois, ihan kuten normaalin pelitilanteen jälkeen normaalisti tehdäänkin. Djurgårdenin pelaaja (oliko #44?) ei kuitenkaan taklauksesta tykännyt ja otti Hirson niskalenkkiin takaa päin ja paikalle tuli muutama muukin DIF-pelaaja jonka jälkeen halailuun osallistui myös muutama IFK-peluri lisää. Täysin normaali tilanne siis kaikin puolin, ei mitään rottailua, eikä mikään karkuunluikkimista kenenkään taholta.
 
Ihan laillinen taklaus peliajan puitteissa, mutta tilanteeseen nähden täysin turha ja hyvinkin provokatiivinen. Peli oli selvä, kiekko keskialueella, pelaajat liukuivat jo suorin selin, ja Djurgårdenin mies oli irti laidasta. Rottamainen teko.

Peli toki loppuu vasta summeriin.
 

Lurde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK:n kokoonpano illan otteluun.

Maalissa

Aleksis Ahlqvist

Puolustajat:

Haverinen - Heikkinen
Kankaanperä - Pikkarainen
Honkanen - Turunen
Purolinna

Hyökkääjät:

Kuhta - Hirschovits - Petrell
Pikkarainen - Loppi -Pesonen
Luttinen - Porthen - Keränen
Nyholm - Ramstedt - Wärn
Liivik
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli odotetusti vähän kierrätetään pelaajia. Hyvä kuitenkin, että ilmeisen hyvin toimineet 3 ekaa ketjua pidettiin samassa koostumuksessa. Pakeista siis Purolinna tuli Ahosen tilalle ja hyökkäyksessä on Ahtolan (+Liivik ylimääräisenä) vuoro huilata try-outilla olevien Ramstedtin ja Nyholmin saadessa näyttöpaikan.

Holmberg siis loukkaantunut. Pöystilläkin lienee jotain vammaa, kun ei ole mukana? Talonen ja Melart puolestaan lienevät junnujen mukana. Vaskivuon tilanteesta ei tietoa, mutta oletus kai nyt oli, ettei taso riitä SM-liigaan. Vai onko tietoa, onko Vaskivuo mukana kuvioissa? Antti Pehkosen tilanne kiinnostaa myös.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös