Harjoituspelit 2008

  • 153 200
  • 422

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Missä on Järvenpään jäähalli? Itse tiedän Järvenpään seudusta lähinnä pelkästään sen risteyksen, jossa on CM, ABC, Teboil(?) ja Tarjoustalo, siinä kaikki.

Elikkäs, ainakin Torstain matsiin olen menossa ja lippu vain pitäisi käydä hakemassa.

Sitten tuohon Järvenpäähän. Siitä abc:n risteyksestä ( helsingistä päin tullessa) kun ajat suoraan seuraaviin valoihin ja käännyt niistä vasemmalle, sen jälkeen ajat noin 200-300m ja näkyy sellainen kenttä oikealla jonka jälkeen käänyt risteyksestä oikealle. Tämän jälkeen ajat vain tien päätyyn niin olet perillä. Kentän toisella puolella on valkoinen koulu ja toisella punatiilinen talo.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kiitokset, eiköhän noilla löydy.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Kiitokset, eiköhän noilla löydy.

Jep ja kaikille Jatkoaikalaisille sitten Jatkoaika lippikset tai pipot päähän niin tiedetään kuinka moni täältäkin on paikan päällä... heh!

Kylläpäs alkaa jo syyhyttämään vähän tuo oma kauden avausottelu ja todella mielenkiinnolla seuraan miten kukin on kehittynyt viime keväästä ja mitä Jalonen & co. on tuonut joukkueeseen sitten viime kauden.
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tikkurilaan sunnuntaina kattelemaan HIFK-Linköping. Ihan pelaajien skauttaus ja pelikirjan hahmotus-mielellä koska varmasti aika höntsäpeli jälleen tiedossa. Tuskin IFK panostaa tänäkään vuonna tähän turnaukseen. Eihän raha koskaan ole kelvannut punanutuille.
 

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
Perjantaina alkaa itselläkin jääkiekkokausi ja vielä omassa kotikaupungissa. Halli on sitten erittäin pieni, noinkohan kaikki paikalle haluavat mahtuvat istumaan? Olut tarjoilu on olematonta, tai sitä ei ole ollenkaan, joten perjantai hengessä peliin saapuvat ottakaa omia mukaan. Parkkipaikkoja on myös rajoitetusti joten suosittelen tulemaan junalla, kävelyaika asemalta noin 15min.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parkkipaikkoja on myös rajoitetusti joten suosittelen tulemaan junalla, kävelyaika asemalta noin 15min.
Eiköhän niitä paikkoja ole ihan riittävästi kun lasketaan mukaan liikuntahallin paikat. Tietysti jos joka ainoa tulee omalla autolla niin sitten voi tehdä tiukkaa.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perjantaina alkaa itselläkin jääkiekkokausi ja vielä omassa kotikaupungissa. Halli on sitten erittäin pieni, noinkohan kaikki paikalle haluavat mahtuvat istumaan? Olut tarjoilu on olematonta, tai sitä ei ole ollenkaan, joten perjantai hengessä peliin saapuvat ottakaa omia mukaan. Parkkipaikkoja on myös rajoitetusti joten suosittelen tulemaan junalla, kävelyaika asemalta noin 15min.

Lisättäköön vielä, että safkat kannattanee syödä etukäteen. Ainakin kun ite oon viimeksi käynyt Järvenpään hallilla, ruokatarjoilu oli olematonta. Joskus muistaakseni on jotain makkaraa etuovella myyty, that's it. Korjatkaa jos oon väärässä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Lisättäköön vielä, että safkat kannattanee syödä etukäteen. Ainakin kun ite oon viimeksi käynyt Järvenpään hallilla, ruokatarjoilu oli olematonta. Joskus muistaakseni on jotain makkaraa etuovella myyty, that's it. Korjatkaa jos oon väärässä.

Riippuu siitä, että onko kahvila auki. Jos on, niin siinä tapauksessa sieltä varmaan saa lihapiirakkaa ym. Mielestäni ihan perus jäähallitarjontaa, mutta toki jos iso nälkä on, niin kannattaa syödä ennen matsia.

Ottelua voi myös seurata kahviosta.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kotisivuilla sanotaan, että liput 7€ kausikorteilla.
Ongelma vaan on siinä, että itse en ainakaan ole vielä saanut uusia kausareita. Mites te muut?
Saako lippuja hallilta vai pelkästään lippupalvelusta?
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kotisivuilla sanotaan, että liput 7€ kausikorteilla.
Ongelma vaan on siinä, että itse en ainakaan ole vielä saanut uusia kausareita. Mites te muut?
Saako lippuja hallilta vai pelkästään lippupalvelusta?

Ymmärtääkseni fanikortit myös kelpaavat ja viime kauden kausikortit (koska uusia ei vielä ole lähetetty). Mikäli olen antanut itseni oikein ymmärtää, niin fanialennuksen saa vain lippupalvelusta. Mutta kun soitat tai mailaat Viitasen Pialle IFKoon toimistoon, saat varmasti vastauksen.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hiukan alkaa jo kutkuttaa, vaikka en valitettavasti paikan päälle pääsekkään. Mutta mukavasti se ilta on ennenkin nettiseurannan parissa vierähtänyt.

Onko jollakin jo tietoa pelaako Walsh jo huomenna? Mites Kangen ja Pikkiksen laita?
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
Kaikki vaan nyt rohkeasti ilmoittautumaan! Tilaa on (liiaksikin kait...) eikä maksa paljon!!!
Ilmottauduin alkuillasta mukaan vähän jälkijunassa. Deadline oli tosin tänään klo 12, mutta lieneeköhän tuo nyt niin tarkka ollut kumminkaan. Vai lähteekö se bussi ylipäätään edes?
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Ilmottauduin alkuillasta mukaan vähän jälkijunassa. Deadline oli tosin tänään klo 12, mutta lieneeköhän tuo nyt niin tarkka ollut kumminkaan. Vai lähteekö se bussi ylipäätään edes?

Juuh, niinhän se oli, mutta tuskin jäät kyydistä... Tämän illan aikana selvinnee, starttaako bussi vai ei.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Tänään en paikalle pääse, mutta huomenna yritetään, ja kapakan kautta.

Ohessa DIFin ja IFK:n aikaisemmat kohtaamiset (Tilastovoiton paikka tänään?):

2007: Djurgårdens IF - IFK Helsingfors 7-2 (Vallentuna)
2007: IFK Helsingfors - Djurgårdens IF 4-6 (Helsingfors)
2006: IFK Helsingfors - Djurgårdens IF 2-3 (Helsingfors)
2004: Djurgårdens IF - IFK Helsingfors 1-4 (Mariehamn)
2002: IFK Helsingfors - Djurgårdens IF 3-5 (Mariehamn)

Ja eläintarhan porukkahan on seuraavanlainen, tosin sitä en osaa sanoa, ketä matkassa on:

Spelartruppen 2008/2009

Målvakter
30 Mark Owuya 19 år 187 cm 86 kg
39 Stefan Ridderwall 20 år 187 cm 87 kg
41 Gustaf Wesslau 23 år 193 cm 85 kg

Backar
0 David Schneider 28 år 175 cm 86 kg
03 David Printz 28 år 193 cm 97 kg
06 Ronnie Pettersson 37 år 193 cm 98 kg
08 Alexander Deilert 19 år 181 cm 80 kg
10 Marcus Ragnarsson 36 år 185 cm 95 kg
15 Oscar Eklund 19 år 181 cm 82 kg
24 Niklas Andersson 22 år 188 cm 92 kg
33 Timmy Pettersson 31 år 188 cm 87 kg
36 Edvin Frylén 32 år 187 cm 100 kg

Forwards
09 Kristofer Ottosson 32 år 179 cm 85 kg
13 Robin Figren 20 år 180 cm 80 kg
14 Dick Axelsson 21 år 189 cm 86 kg
16 Nichlas Falk 37 år 183 cm 91 kg
17 Niklas Anger 31 år 187 cm 88 kg
18 Michael Holmqvist 29 år 191 cm 94 kg
19 Jimmie Ölvestad 28 år 185 cm 88 kg
20 Christian Eklund 31 år 181 cm 86 kg
21 Andreas Engqvist 20 år 190 cm 89 kg
23 Fredrik Bremberg 35 år 183 cm 92 kg
26 Tim Eriksson 26 år 174 cm 79 kg
28 Carl Gustafsson 18 år 168 cm 79 kg
37 Henrik Eriksson 18 år 183 cm 95 kg
40 Jacob Josefson 17 år 182 cm 83 kg
44 Nicklas Danielsson 23 år 185 cm 83 kg

Utopiaa tietysti, mutta jos kiekko olisi samalla tasolla kuin fudis, niin melkoiset bakkanaalit olisi Järvenpäässä illalla. Viime viikolla Tallinnassa noin 400 Järnkamineia piti melkoista elämää Raatinuoneentorilla ja Ale Cog -areenalla FC Flora - DIF -pelissä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onko illan kokoonpanosta kenelläkään tietoa?
Ei kiinnosta lähteä tuonne maaseudulle asti junnuja katsomaan.

Eiköhän nuo HIFK:n kotisivuille jossain vaiheessa ilmestyne, siis ainakin meidän kokoonpano. Minua puolestaan kiinnostaisi onko illan pelissä missään reaaliaikaista otteluseurantaa saatavilla?
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Eiköhän nuo HIFK:n kotisivuille jossain vaiheessa ilmestyne, siis ainakin meidän kokoonpano. Minua puolestaan kiinnostaisi onko illan pelissä missään reaaliaikaista otteluseurantaa saatavilla?

Liverapportering från matchen finns på hemsidan för Nordic Trophy.
Jossain siis sivujen syövereissä...
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän nuo HIFK:n kotisivuille jossain vaiheessa ilmestyne, siis ainakin meidän kokoonpano.
Tai sitten ei. Tämä oli odotettavissa, mutta on taas totaalisen surkeaa toimintaa joko joukkueenjohdolta/valmennukselta tai nettisivuilta. Eikö saatana tajuta, että joitakin ihmisiä saattaa kiinnostaa kokoonpanot? Kuvastaa hyvin IFK:n suhtautumista Nordic Trophyyn ja kannattajiin.
 

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
Eikö saatana tajuta, että joitakin ihmisiä saattaa kiinnostaa kokoonpanot?
Jos ei joku muu ehdi ensin, niin minä lupaan laittaa Järvenpäästä kokoonpanot. Kunhan vain löydän paikanpäälle ja mobiilit yhteydet toimivat...

Djurgårdenin sivuilla valmentaja taisi todeta jotakin sellaista, että peluuttavat tässä ottelusumassa kolmea ketjua kerrallaan ja yksi ketju on aina huilaamassa.

Housu AA

Kuhta Hirso Petrell
Pikkarainen Loppi Pesonen
Keränen Porthen Luttinen
Liivin Ahtola Wärn

Pikkarainen Kanki
Heikkinen Haverinen
Turunen Honkanen
Ahonen (Ramstedt)
 
Viimeksi muokattu:

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
First line
Lennart Petrell
Kim Hirschovits
Kimmo Kuhta
Ilkka Heikkinen
Joni Haverinen

Second line
Ilkka Pikkarainen
Matias Loppi
Jussi Pesonen
Hannu Pikkarainen
Markus Kankaanperä

Third line
Arttu Luttinen
Jermu Porthen
Janne Keränen
Mikko Turunen
Jani Honkanen

Fourth line
Siim Liivik
Jerry Ahtola
Max Wärn
Rony Ahonen
Teemu Ramstedt

Goalkeepers
Juha Pitkämäki
(Aleksis Ahlqvist)

Live seuranta täältä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös