Harjoitusottelut kaudella 2014–2015

  • 125 672
  • 322

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omasta mielestä ihan ok juttu toi ensiesiintyminen pelkille kausikorttilaisille. Hyvä boonus niille, jotka kortin on hankkinu. Kyllä mullakin kortti on, mut vahva epäilys jaksanko elokuussa lähteä kuitenkaan treenimatseja kattomaan. Kyse nyt kuitenkin on vaan treenimatseista ja eiköhän se nyt kaikille ole täysin selvää et ne on loppupeleissä aika yhdentekevä asia isossa kuvassa, ni turha tosta nyt mitään massiivista ongelmaa saada tehtyä. Tietysti jos jollekin fanille ne treenipelit on se kauden kohokohta ja itse viralliset pelit ei kiinnostakkaan, niin ymmärrän suuren vitutuksen.

Sekin kannattaa kuitenkin muistaa minkä verran siirto KHL:ään aiheutti porua faniporukassa ja mikä vaikutus sillä + Jerellä oli viime kauden tunnelmaan ja ilmapiiriin. Voisi sen niinkin nähdä et nyt tällä päätöksellä kiitetään ja osoitetaan seuran puolesta arvostusta niitä faneja kohtaan, jotka on pysyneet ja pysyvät uskollisina seuralle kaiken ton viimekautisen ilmapiirin keskellä. Enkä mä nyt sitä tarkoita et kausikorttifani on välttämättä yhtään enemmän oikea tai uskollisempi fani kuin irtolipuilla satunnaisesti peleissä käyvä, mutta onhan siinä seuran puolelta kuitenkin selkeä "avainasiakas"-ajattelu peusteltua. Toi nyt kuitenkin on vaan omaa spekulaatiota, mutta voisin hyvin kuvitella myös sen olevan päätöksen takana.
 

Gemondo

Jäsen
Oujee. Ilman kausikorttia, matkustamista Venäjälle tai Hämeenlinnaan, on minulle mahdollista nähdä yksi Jokerien kahdeksasta harjoitusottelusta.
1/8. Olen pettynyt.

Otteluohjelma julkistettiin klo 12.00.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Oujee. Ilman kausikorttia, matkustamista Venäjälle tai Hämeenlinnaan, on minulle mahdollista nähdä yksi Jokerien kahdeksasta harjoitusottelusta.
1/8. Olen pettynyt.

Otteluohjelma julkistettiin klo 12.00.

Jos se on ongelma suosittelen rakentamaan elämän eri tavalla. Hämeenlinnasakin olisi kaksi matsia tarjolla ja myös Arenalla pelataan.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
"Vain kausikorttilaiset".

Just. Onko tämä sitten paras tapa saada porukka innostumaan KHL-Jokereista?

Hankkisivat ensin joukkueeseen sentterit ennen kuin alkavat rajoittamaan ihmisten oikeuksia käydä peleissä!

Hyvää kesää vaan.
 

Gemondo

Jäsen
Jos se on ongelma suosittelen rakentamaan elämän eri tavalla. Hämeenlinnasakin olisi kaksi matsia tarjolla ja myös Arenalla pelataan.

Pystyn kyllä elämään asian kanssa, ei hätää. Mutta olen silti pettynyt koska mikäli haluaisin nähdä Tiksin harkkamatsin(t), joutuisin maksamaan siitä lystistä yli 250€.

Hartwalilla siis pelataan juuri tuo yksi ottelu johon minäkin luultavasti olen tervetullut.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Eihän Jokerit ole pelannut enää Ärrä-cupin kuoppaamisen jälkeen Hartwallilla kuin sen yhden harkkamatsin, jos muistan oikein.. Tällä varmistetaan se, että ottelu SKA:ta vastaan tulee olemaan lähes loppuunmyyty. Ei huono ajatus mainostaa uutta sarjaa..
 
Pystyn kyllä elämään asian kanssa, ei hätää. Mutta olen silti pettynyt koska mikäli haluaisin nähdä Tiksin harkkamatsin(t), joutuisin maksamaan siitä lystistä yli 250€.

Hartwalilla siis pelataan juuri tuo yksi ottelu johon minäkin luultavasti olen tervetullut.

+ n.30 KHL-peliä, joihin myös olet käsittääkseni enemmän kuin tervetullut.

Luulisi porukan tajuavan, että tässä valitsevassa tilanteessa kun on ollut enemmän ja vähemmän negatiivista julkisuutta ja mielensäpahoittamista ilmassa, tämä on KIITOS Jokereilta faneille, jotka kaikesta huolimatta ostavat kausikortin ja pysyvät tukena.

Kyse on kolmesta pelistä!
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
. Tällä varmistetaan se, että ottelu SKA:ta vastaan tulee olemaan lähes loppuunmyyty. Ei huono ajatus mainostaa uutta sarjaa..

Näin sen itsekkin näen. SKA liput kyllä heti hankintalistalle. Ja Hlinnaankin lyhempi matka kuin jaffalaan niin miksi ei sinnekkin.
 

Gemondo

Jäsen
+ n.30 KHL-peliä, joihin myös olet käsittääkseni enemmän kuin tervetullut.

Luulisi porukan tajuavan, että tässä valitsevassa tilanteessa kun on ollut enemmän ja vähemmän negatiivista julkisuutta ja mielensäpahoittamista ilmassa, tämä on KIITOS Jokereilta faneille, jotka kaikesta huolimatta ostavat kausikortin ja pysyvät tukena.

Kun ollaan Harjoitusotteluketjussa, niin käsittelin vain harjoitusotteluita.
Toistetaan vielä kerran myös se että on minustakin kaunis ele Jokereilta päästää kausikorttilaiset ilmaiseksi harjoitusotteluihin, mutta kun tämän olisi voinut toteuttaa myös ilman perseennäyttöä minun kaltaisia faneja kohtaan. Eli jos sinne mahdollisesti jäisi vapaita paikkoja olisi ne laitettu myyntiin vaikka Jokerijäsenten kesken.

Kyse on kolmesta pelistä!

..Joista kaksi pelataan Hämeenlinnassa.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Harkkamatsit on harkkamatseja. Mulle on aivan sama vaikka nuo pelattaisiin Oulussa ja katsomoon päästettäisiin vain kärppiä ja venäläisiä. Harkkamatsien osalta oma kiinnostus on aika lähellä nollaa, mitä nyt netin kautta muutama ET:n matsi tuli kuriositeettina seurattua. Oleellisempaa on saada kaudelle hyvä startti ja saada runkkarimatsit myytyä niin täyteen kuin mahdollista, kaapia niistä ne pisteet ja pärjätä oikeissa peleissä.

Ei siinä, kausari on harkinnan alla. Ja jos hankintaan päädyn, niin noihin harkkamatseihin meno pysyy harkinnan alla; voisi käydä jos terassilla ei jaksa istua ja sosiaalinen paine pakottaa lähtemään. Pelkästään matsien takia en jaksa innostua, periaatteessa sama homma kuin katsoisi jätkien junnaamista pururadalla.
 
Toistetaan vielä kerran myös se että on minustakin kaunis ele Jokereilta päästää kausikorttilaiset ilmaiseksi harjoitusotteluihin, mutta kun tämän olisi voinut toteuttaa myös ilman perseennäyttöä minun kaltaisia faneja kohtaan. Eli jos sinne mahdollisesti jäisi vapaita paikkoja olisi ne laitettu myyntiin vaikka Jokerijäsenten kesken.

Nyt ihan oikeasti jätkä! Jos tuo on mielestäsi perseennäyttö, niin miten sä voit elää tässä maailmassa, missä erilaiseen markkinointiin törmää parin sekunnin välein? Kyse on puhtaasti markkinoinnillisesta toimenpiteestä, missä eksklusiiviselle joukolle tarjotaan marginaalinen etu. Voit kuulua tähän joukkoon tai et.

Jokerit meinaa tosissaan tehdä kausikortistaan samanlaista menestystarinaa kuin Sedu ja S-ryhmä konsanaan. No ei nyt ehkä ihan, mutta silti ihan positiivinen signaali tämän kaiken puuhastelubisneksen keskellä.

Gemondo: kausikorttejakin saa irtolippuina.
 

Gemondo

Jäsen
Nyt ihan oikeasti jätkä!

No yritetäänpä taas, nyt hypoteettisen esimerkin voimin jos aukeaisi.

KHL-siirron myötä moni oli pettynyt siitä, että monille niin tärkeät vieraspelimatkat poistuvat lähes kokonaan. Kuvitellaanpa tilanne jossa parin vuoden päästä KHLssä pelaa pari muutakin suomalaisjoukkuetta, kauan kaivatut dösämatkat ovat jälleen mahdollisia! No, ei aivan, sillä vierasmatkoille ovat tervetulleita vain Club Seat-kausarin omistavat, eivät esimerkiksi Eteläpäädyssä majailevat. Tämä siksi koska Jokerit on halunnut palkita Club Seat asiakkaitaan kustantamalla kaikille ilmaiset vierasreissut, joten koko vieraille varattu katsomon osa on varattu heille, olivatpa he paikalla tai eivät.

Eli onko väärin valittaa siitä että ei näe harkkamatseja, mutta oikein että ei pääse vierasmatkoille?
Minua kun ei häiritse pätkääkään vierasmatkojen loppuminen, sen sijaan kesän harkkamatsit ovat minulle tärkeitä, toisin kuin monelle muulle. Onko se väärin?


Ja vielä tuosta kausari irtolipuilla-jutusta. Sellainen HSL:n kaltainen kortti olisi muuten aivan loistava! Eli sellainen johon saisi ladattua joko arvoa x sataa euroa , jolla voisi hankkia irtolippuja tai hankkia "kausarin" kuukaudeksi kerrallaan. Tosin olisi varmaan hieman hankala toteuttaa käytännössä.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Ja vielä tuosta kausari irtolipuilla-jutusta. Sellainen HSL:n kaltainen kortti olisi muuten aivan loistava! Eli sellainen johon saisi ladattua joko arvoa x sataa euroa , jolla voisi hankkia irtolippuja tai hankkia "kausarin" kuukaudeksi kerrallaan. Tosin olisi varmaan hieman hankala toteuttaa käytännössä.
Ehdotin viime talvena palaverissa Kohoselle ja Ruohoselle tämän kaltaisia kausarin kehittämistoimenpiteitä. Lisäksi esimerkiksi olisi käyttäjätunnus jokerit.comin palveluun, jossa voisi merkata jos ei matsiin ole tulossa ja tämä paikka voitaisiin myydä eteenpäin. Kausarin omistaja saisi myydystä paikasta mielellään jonkun hyvityksen.

Kausikorteissa olisi paljon kehittämismahdollisuuksia ja maailmalta löytyy valtava määrä toimivia esimerkkejä. Tällä hetkellä tilanne on kuitenkin se, että diili jatkuu Lippupisteen kanssa ja heidän järjestelmät eivät näihin taivu. Ehkäpä joskus tulevaisuudessa. Tosin hieman sitä epäilen, kun näissä asioissa tunnutaan usein menevän sieltä missä aita on matalin.
 

HokiHero

Jäsen
Huomasin vasta nyt tulla tarkistamaan että milloin Jokerit taas pelaa Tikkurilassa, mutta näköjään peleihin ei sitten olekkaan asiaa.

Jotenkin harmillinen juttu tälläisen ihmisen kannalta joka on varovasti vasta kiinnostunut KHL-siirrosta ja joukkueesta eikä kausikortti tulisi edes mieleeni. Kausikorttilaisten etuoikeus varata lippuja etukäteen tms olisi ollut järkevämpi vaihtoehto, mutta ei auta valittaa. Hartwallille sitten jossain vaiheessa talvea.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ilmeisesti myös nettilähetys on ilmainen?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tuskinpa sentään. Viimeksi viime viikolla soiteltiin Viasatilta ja tarjoiltiin kanavapakettia jokerimatseille.

Meikäläinen taas soitti tänään Viasatille ja kysyin Jokerien peleistä ja sanoivat, ettei ole vielä mitään tietoa kuka näyttää Jokerien pelit.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Jopas jotakin. Paikallinen Sonerakauppa ilmoitti viime viikolla, että Viasat näyttää KHL:ää Suomessa ensi kaudellakin. En vielä ottanut, koska haluaisin paketin, josta näkyy ennenkaikkea Jokerien pelit + playoffsit.
 

Magni

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL, NHL
Jopas jotakin. Paikallinen Sonerakauppa ilmoitti viime viikolla, että Viasat näyttää KHL:ää Suomessa ensi kaudellakin. En vielä ottanut, koska haluaisin paketin, josta näkyy ennenkaikkea Jokerien pelit + playoffsit.
Tästä sen verran, että Viasatilla on KHL:n oikeudet vielä kaksi seuraavaa kautta ja SHL:stä ensi kausi. Jokereiden pelien kohtalo kanavalla vielä auki.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä sen verran, että Viasatilla on KHL:n oikeudet vielä kaksi seuraavaa kautta ja SHL:stä ensi kausi. Jokereiden pelien kohtalo kanavalla vielä auki.

Voitko tarkentaa. Miten on mahdolista että jos kanavalla on KHL:n oikeudet se ei sisällä kaikkia otteluita?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Voitko tarkentaa. Miten on mahdolista että jos kanavalla on KHL:n oikeudet se ei sisällä kaikkia otteluita?

Johan siitä on joka haastattelussa puhuttu, sopimus on tehty ennenkuin Jokerit loikkasi itään. Voisi olettaa, että tuohon liittyy siis pykäliä, joita yrittävät nyt säätää. Varmaan koko KHL on ollut Viasatille Suomessa aiemmin edullisempi, koska kiinnostusta kuluttajien puolelta ei juurikaan ole ollut. Nyt luonnollisesti tilanne arvioidaan uudelleen.
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Onko 12.8 pelattavaan TPS-Jokerit ottelussa jokin tietty katsomonosa täyttymässä Jokerit-faneista? Ois tarkotus mennä paikanpäälle, eikä kiinnostais istua vääräl puolel jokee.
 

JiiMani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Forsberg, ManU, SoJy
Olen kaverini kanssa tulossa loppuviikosta sinne etelän suunnille niin onkohan mahdollista jossain kuppilassa tai vastaavassa katsoa tuo jokereiden torstainen peli?
 

Korhonen96

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Olen kaverini kanssa tulossa loppuviikosta sinne etelän suunnille niin onkohan mahdollista jossain kuppilassa tai vastaavassa katsoa tuo jokereiden torstainen peli?

Sen kun astut antennin omaavaan kuppilaan, otat kaukosäätimen, HDLife päälle ja sanot että nyt katotaan euroopan parasta lätkää!
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Torstaina ottelun katsoville kyselyä, kenen pelaajan otteita aiotte seurata ensimmäisessä pelissä erityisen tarkasti?

Itse kohdistan suurimman mielenkiintoni herrojen Omark, Moses, Koukal ja Mcleanin otteisiin. Listaan lisätään vielä Gunderson, mikäli on toipunut pelaavaan kokoonpanoon.

Tietokone Kapasen pelaamisesta aion myös seurata erityisellä mielenkiinnolla.

Eli Mosesta lukuunottamatta, minulle ne kiinnostavimmat hankinnat ja sitten Moses, jonka kohdalla on hauska nähä miten kemiat toimivat ketjunsa kanssa. Eli malttaako hakea paikkaa ja saako lättyä lapaan täyteen vauhtiin, vai sortuuko kuskaamaan yksin.

Ylipäätänsä mielenkiintoista nähdä minkälaisilla ketjuilla Jokerit lähtee ensimmäiseen kamppailuun. Nimenomaan hyökkäyksen osalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös