Harjoitusottelut kaudella 2014–2015

  • 125 687
  • 322

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitenkä muuten Prahan kannattajat on huomioitu vai onko heiltä evätty pääsy matsiin? Tähän en kyllä usko hetkeäkään, kunhan vaan heitin asian ilmoille.

Hah, sehän tästä vielä puuttuisi, että prahalaiset päästettäisiin halliin, mutta ei omia faneja, jotka ovat olleet seuran mukana kauemmin kuin julli-Hjallis.

Ymmärrän, että jotkut pitävät tätä mielensä pahoittamisena. Itse taas pidän Jokerien toimintaa maksavan asiakkaan ja fanin päälle kusemisena. Samaa sarjaa kuin Virmasen irtolippulaisille vittuilu. Ei tähän paskaan ole varaa niin kauan, kun halli on puolillaan matsista toiseen. Aina kun hetkeksi tyyntyy, niin toimistolla kyllä keksitään miten saada taas omat vihaiseksi. Oikeassa yrityksessä nämä kaikki amatöörit olisivat kilometritehtaalla, mutta Jokereita johdetaan edelleen kuin jotain ry:tä.

Kyse ei ole harjoitusotteluista vaan siitä viestistä mikä tällä lähetetään. Varsinkin alkuperäinen uutinen, jonka joku sentään tajusi huomautuksesta muokata, mutta senkin ehtivät jo iltalehdet napata sivuilleen. Minä, me, lol.
 
Viimeksi muokattu:

faro

Jäsen
Viilaan vähän tässä pilkkua ja tarkennan, että kyse on siis kolmesta Tikkurilassa pelattavista peleistä. Muuallakin tullaan pelaamaan ja niihin peleihin tämä taktiikka ei tule pätemään.

Ok. Onko sinulla jotain tarkempaa tietoa kuinka monta harjoitusottelua Jokerit tulee pelaamaan Suomessa ennen KHL-kauden alkua?
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suora lainaus Jokereiden nettisivuilta:

"Tikkurilassa pelattaviin kotiotteluihin ei avata lainkaan yleistä lipun myyntiä, vaan ainoastaan kausikorttilaisilla on oikeus lunastaa paikka otteluihin."

Eli kyllä tässä on kyse kaikista harkkamatseista.

Kaikista Tikkurilassa pelattavista peleistä, eiköhän tänäkin vuonna pelata myös Areenalla harkkapeli tai pari.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ihmettelen tätä ratkaisua suuresti. Ihan jo kotipelien jakautumisen takia Ruohoselle ja kumppaneille pitäisi olla täysin selvää, että irtolippulaisten osuus katsojista tulee olemaan huomattavasti aiempaa suurempi, kun moni todellinenkin kannattaja jättää kausikortin hankkimatta. Kaikki harjoitusotttelut olisi ehdottomasti pitänyt pelata Tikkurilan ladon sijasta Areenalla lippujen hintojen ollessa mahdollisimman alhaalla, jotta edes muutama KHL-joukkue olisi tullut vähän tutummaksi yleisölle.
 

Gemondo

Jäsen
Haistakaa Paska.

Puoli vuorokautta sulatellut tätä uutista ja paskan maku suussa vain voimistuu. Henkilökohtaisesti tämä ratkaisu sylettää aivan vitusti! Tavallaan ymmärän että tällä ratkaisulla yritetään antaa kausarifaneille vähän "extrahyvää".
Mutta entäpä minä?

Tässä on kohta vuosi odotettu kuin kuuta nousevaa että päästään vittuun Liigasta ja katsomaan uutta Jokerijoukkuetta pelaamassa jotain oikeasti kiinnostavaa ja kovaa jengiä vastaan, ja tulos on tämä.
Et ole tervellut katsomaan ensimmäisiä otteluita.

Haistakaa vittu!

Kausikorttia en aio ostaa siitä syystä koska ~1/4-2/4 kotiotteluista jää näkemättä paikanpäällä töiden takia. (+on ollut tapana houkutella aina joku kaveri mukaan matsiin, jollion kausaripaikka ei ole paras mahdollinen ratkaisu minulle vaikka se loppupeleissä saattaisi halvemmaksi tullakkin).

Mutta eihän siinä , jos minä -tässä itseäni mitenkään jalustalle nostamatta- en ole tervetullut katsomaan rakastamani seuran harkkamatseja (ilman ~300€ Ylimääräistä maksua) niin pitäkää vittu tunkkinne!

Ja mikä vitun merkitys sillä Jokeri-jäsenyydellä nyt on? Ei näköjään mitään. Minä - Me - Kausikorttilaiset.
Menee kyllä jo rajusti vitutusketjun kamaksi mutta en muista koska Jokerit olisi minulle saanut näin pahan mielen aikaiseksi.

Ensi viikolla lähtee kyllä Jokeritoimiston suuntaan niin tulikivenkatkuinen sähköpostiviesti että en ole ennen toista näppäimistöltäni päästänyt.
Ja mainittakkoot vielä että meni kyllä kaikki fanilätsä ostokset jäihin tämän uutisen johdosta.

Tämä on nyt mielestäni sitä Max Powerin mainostamaa "fanien päälle kusemista"!
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
On itsestään selvää, että kausikorttilaisilla pitää olla etuoikeus, ellei lippuja riitä kaikille. Fiksumpaa olisi kuitenkin ollut laittaa kausikorttilaisten etuoikeudelle deadline (esim. muutama päivä ennen kutakin peliä), jonka jälkeen mahdollisesti ylijääneet liput laitettaisiin yleiseen myyntiin. Silloin Jokerit olisi välttänyt eilisestä tiedotteesta seuranneen negatiivisen reaktion riippumatta siitä jääkö lippuja aikanaan yleiseen myyntiin vai ei. Enemmän tämä vaikuttaa tiedotusmokalta, sillä miten luulette Jokerien toimivan, jos harjoitusottelulippuja oikeasti jää yli? Kiusaus laittaa liput yleiseen myyntiin ja saada halliin lisää katsojia voi olla aika iso. Vai jaettaisiinko ylimääräiset liput ilmaiseksi jollekin valikoidulle kohderyhmälle?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Miettikäähän nyt vähän..

Tilannehan on periaatteessa se, että kausarilaisille on annettu "etuosto-oikeus" 2000 vetävään halliin. Luuletteko, että siitä jäisi irtolippuja?

Monesti on valiteltu, että miksei preseason peleihin pääse kausikortilla ilmaiseksi. No nyt pääsee, mikä on ihan hemmetin hieno juttu niille, jotka ovat maksaneet itsensä kipeiksi. Tämä on myös oiva tapa extra-hyvitellä play-off kausarilaisille. Jos halli tosissaan vetää sen 2000 ja on päätetty, että kausikortilla pääsee ilmaiseksi harkkapeleihin, on Valtin harkkapelit siis vain teoriassa jo loppuunmyytyjä. Aika kova juttu keskellä kesää!

Harkkapelejä tulee myös Hartwallille ja sinne on siis ihan mahdollista saada irtolippuja, kun tilaa on. Taitavat kausikorttilaiset päästä sinnekin ilmaiseksi (?)

Niinkuin Villekin sanoi: kumarrus/pyllistys. Tavallaan ymmärrän kyllä teidän irtolippulaisten vitutuksen ja olisin itse ainakin kateellinen jos en pääsis ekoja pelejä katsomaan... Mutta jos kerta kaikki pelit haluatte nähdä, niin kausari hankintaan vaan! ;)
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Miettikäähän nyt vähän..

Tilannehan on periaatteessa se, että kausarilaisille on annettu "etuosto-oikeus" 2000 vetävään halliin. Luuletteko, että siitä jäisi irtolippuja?

HIFK-otteluita lukuunottamatta aina on mahtunut tikkurilan halliin ja veikkaan, että nyt sinne jää ainakin se ~1000 tyhjää paikkaa. Itselläkin on kesäloma harkkaotteluiden aikaan ja olisi kiva käydä tuossa naapurissa käydä katsomassa pelejä mutta valitettavasti en ole tosifani. Kyllähän tämä vähän vituttaa mutta elämä jatkuu.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
HIFK-otteluita lukuunottamatta aina on mahtunut tikkurilan halliin ja veikkaan, että nyt sinne jää ainakin se ~1000 tyhjää paikkaa. Itselläkin on kesäloma harkkaotteluiden aikaan ja olisi kiva käydä tuossa naapurissa käydä katsomassa pelejä mutta valitettavasti en ole tosifani. Kyllähän tämä vähän vituttaa mutta elämä jatkuu.

Jäisikö niitä tyhjiä paikkoja, kun sisään pääsee ilmaiseksi? Elokuussahan tuo nähdään, mutta epäilen, että hirveästi ei tyhjiä penkkejä ole.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan se jännää, että esimerkiksi ensimmäisen kerran kausikortin ostanut kannattaja on "tosifani", mutta 23 vuotta Jokereita kannattanut ei ole, koska käy irtolipuilla otteluissa.

No, vähän harmittaa, mutta onhan sieltä onneksi tulossa muitakin otteluita kuin nuo Tikkurilassa pelattavat.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta entäpä minä?

Haistakaa vittu!

Yleensä juuri tuo mainitsemasi kysymys erottaa pikkulapset aikuisista. Aikuiset ymmärtävät laittaa itsensä yhteisissä asioissa kontekstiin. Pikkulapset ei.

Tietysti jos et koe olevasi osa suurta kannattajakuntaa, vaan ennemminkin asiakas, niin tässäkin tapauksessa kannattaa ymmärtää, että sinun henkilökohtainen asiakkuutesi on isoille liikeyhtiöille vain pieru Saharassa ja ne ovat kiinnostuneet sinusta vain niin kauan, kun olet mahdollisesti valmis niiltä jotain ostamaan.

Joten olitpa sitten perinteinen kannattaja tai asiakas, ehkä kannattaisi nähdä isompi kuva, eikä alkaa huutelemaan lapsellisesti vittusaatanaa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Jos Jokerit tarjoaa taas opiskelijoille kausarin edes lähes samaan hintaan, kuin ennen, niin ei heilläkään(meillä) ole varaa ainakaan hinnasta valittaa. Tämä, vaikka ei kävisi edes joka toisessa pelissä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jos Jokerit tarjoaa taas opiskelijoille kausarin edes lähes samaan hintaan, kuin ennen, niin ei heilläkään(meillä) ole varaa ainakaan hinnasta valittaa. Tämä, vaikka ei kävisi edes joka toisessa pelissä.

Niinpä. Jos opiskelijalla oli playoffkortti, siitä saa 123 euroa hyvitystä 120 euron hintaiseen kausikorttiin. Niinpä kausikortin uusimalla nettoaa :) Tekee hinnoista valittamisen mahdottomaksi.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niinpä. Jos opiskelijalla oli playoffkortti, siitä saa 123 euroa hyvitystä 120 euron hintaiseen kausikorttiin. Niinpä kausikortin uusimalla nettoaa :) Tekee hinnoista valittamisen mahdottomaksi.

Junnuilla on tosiaan asiat hyvin, tuskin kukaan siitä valittaakaan. Se mikä joitain saattaa nyppiä on se, että käytännössä ilmaiseksi pelejä katsova on tosifani, mutta jos käyt katsomassa 20 matsia kaudessa 30e/kpl, niin FU feikkifani :)

Oli meilläkin 90-luvun lopussa hyvä diili, kun kausarin sai yläkatsomoon hintaan 990mk. Siitä alkoi fanitoiminta Areenalla ja hyvä meininki, että nuoriso pääsee edelleen halvalla mestoille. Ei nyt kuitenkaan kannattaisi niille enemmän rahaa tuoville irtolippulaisille ihan näin avoimesti vittuilla.
 
Viimeksi muokattu:

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuskin Jokerit arvasi, mikä myrsky vesilasissa tästä nousee. Ainakaan itse en olisi tällaista herneiden nenään vetämistä olisi uskonut, enkä suoraan sanottuna ymmärrä kovinkaan hyvin koko kitinää. Moni perustelee kausikortin hankkimatta jättämisen sillä, että ei pääse jokaiseen otteluun. Kuitenkin aika monta peliä voi skipata kausikortillakin ja silti sen omistaminen on a) edullisempaa b) helpompaa kuin irtolippujen ostamisen. Onhan kortti varmasti monelle liian kallis, mutta toisaalta vaihtoehtoja niistäkin löytyy ja aika edullisesti halvin kortti irtoaa. Ja jos on varaa vaan muutamaan otteluun kaudessa, niin rahoja ei kannata tuhlata syksyn harkkapeleihin.
 

Gemondo

Jäsen
Yleensä juuri tuo mainitsemasi kysymys erottaa pikkulapset aikuisista. Aikuiset ymmärtävät laittaa itsensä yhteisissä asioissa kontekstiin. Pikkulapset ei.

No joo, teksti oli kyllä hieman lapsellista kiukuttelua, myönnetään. Mutta silti edelleenkään en ymmärrä miksi tämä asia piti hoitaa näin? Eli minua käytännössä kielletään tulemasta Jokereiden otteluun. Olisivat mieluummin ilmoittaneet vaikka että kausarilla saa etuosto-oikeuden (ilmaiseksi) ja muut saavat ostaa (rahalla) lipun mikäli niitä vain jäljelle jää.

Tietysti jos et koe olevasi osa suurta kannattajakuntaa, vaan ennemminkin asiakas, niin tässäkin tapauksessa kannattaa ymmärtää, että sinun henkilökohtainen asiakkuutesi on isoille liikeyhtiöille vain pieru Saharassa ja ne ovat kiinnostuneet sinusta vain niin kauan, kun olet mahdollisesti valmis niiltä jotain ostamaan.

Eteläpäätyyn en kuulu, mutta enemmän rahaa kannan Jokereiden kassaan vuosittain kun opiskelija/fanikausarilla matsit katsova keskimäärin. En tiedä kumman Jokerit arvottavat sitten tärkeämmäksi kannattajaksi, minusta molempia tarvitaan eikä kumpikaan ole toista parempi tai huonompi.

Joten olitpa sitten perinteinen kannattaja tai asiakas, ehkä kannattaisi nähdä isompi kuva, eikä alkaa huutelemaan lapsellisesti vittusaatanaa.

Kyllä mä koen näkeväni myös isomman kuvan ja ajattelen asioita myös Jokereiden näkövinkkelistä. Mutta silti tämä ei nyt mielestäni mennyt ihan putkeen.
 

ARGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit?
Jos joku onnistuu vittuuntumaan siitä että joku muu saa jotain ilmaiseksi niin huh huh. Kukaan ei luvannut kenellekkään että pääsevät maksua vastaan näihin peleihin tai että pelejä on edes tulossa, eikä kausikorttilaille luvattu myöskään mitään. Nyt kausikorttilaiset saavat lisää extraa, muut eivät. Missasinko jotain? Ja joo.. onhan siellä muitakin "tosifaneja" jotka eivät kausikorttia omista mutta millähän tavalla lippuja pitäisi myydä että ne menisivät paremmalla prosentilla pitkäaikaisfaneille? Ei ole parempaa tapaa.

Lipputuloilla mitä tuolta saisi edes täydellä hallilla ei ole mitään merkitystä Jokereille eli olisi vaikka voitu pistää ilmaispeliksi, jolloin halli olisi voinut olla täynnä eikä siellä selvästikkään haluta että kausikorttilaiset jäisivät ilman paikkaa. Jos liput olisivat jotain maksaneet moni kausikorttilainen jättäisi luultavasti tulematta, mikä ei sekään hirveän ideaalia. Tuplapeukku multa näille ilmaispeleille.
 

Gemondo

Jäsen
Jos joku onnistuu vittuuntumaan siitä että joku muu saa jotain ilmaiseksi niin huh huh. Kukaan ei luvannut kenellekkään että pääsevät maksua vastaan näihin peleihin tai että pelejä on edes tulossa, eikä kausikorttilaille luvattu myöskään mitään. Nyt kausikorttilaiset saavat lisää extraa, muut eivät. Missasinko jotain? Ja joo.. onhan siellä muitakin "tosifaneja" jotka eivät kausikorttia omista mutta millähän tavalla lippuja pitäisi myydä että ne menisivät paremmalla prosentilla pitkäaikaisfaneille? Ei ole parempaa tapaa.

Lipputuloilla mitä tuolta saisi edes täydellä hallilla ei ole mitään merkitystä Jokereille eli olisi vaikka voitu pistää ilmaispeliksi, jolloin halli olisi voinut olla täynnä eikä siellä selvästikkään haluta että kausikorttilaiset jäisivät ilman paikkaa. Jos liput olisivat jotain maksaneet moni kausikorttilainen jättäisi luultavasti tulematta, mikä ei sekään hirveän ideaalia. Tuplapeukku multa näille ilmaispeleille.

En tiedä oliko tämä viesti minulle suunnattu mutta vastaan silti.
Ei kai kukaan ole siitä mieltänsä pahoittanut että joku pääsee ilmaiseksi noihin peleihin? Sehän on vain hieno juttu. Toistetaan vielä kerran syy mikä minua tässä kiristää, eli se että minä en ole tervetullut otteluun ellen halua maksaa siitä satoja euroja.
 

ARGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit?
En tiedä oliko tämä viesti minulle suunnattu mutta vastaan silti.
Ei kai kukaan ole siitä mieltänsä pahoittanut että joku pääsee ilmaiseksi noihin peleihin? Sehän on vain hieno juttu. Toistetaan vielä kerran syy mikä minua tässä kiristää, eli se että minä en ole tervetullut otteluun ellen halua maksaa siitä satoja euroja.
Niin, mutta ajatteleppa sitä siltä kantilta että kausikorttilaiset ovat ostaneet lipun kauden jokaiseen kotiotteluun haluamaansa paikkaan hartwallilla. Nyt jokerit tiedostaa että pre-seasonin kotipelit kuuluvat tähän vaikka ovatkin eri hallilla. Eli he ovat ostaneet nuo paikat jo etukäteen vaikka ne pelataankin eri hallissa ja se että joku muu saisi ostaa lipun ja jättäisi kausikorttilaiset ulos ei luultavasti heidän mielestään olisi reilua.

Jos tätä pidemmälle vielä vie niin voisi ajatella että kausikorttien tuloista käytetään rahaa näiden harkkamatsien järkkäämiseen. Kausikorttilaisethan voisivat ruveta vinkumaan siitä että kortti maksaa niin paljon ja mielummin ottaisivat halvemman version ilman että menee näihin kolmeen harkkamatsiin. Kaikesta voi aina valittaa.

Rumaltahan se kuulostaa mutta joo, olet "vähemmän tervetullut" kuin kausikorttilainen harkkamatseihin joihin mahtuu vain X määrä katsojia. Kuten aikaisemmin sanoin niin ihan jees että edes pientä hyvää tahtoa on tulossa jokerifaneille jotka tämänhetkisessä tilanteessa hankkivat kausikortin.
 

Gemondo

Jäsen
Niin, mutta ajatteleppa sitä siltä kantilta että kausikorttilaiset ovat ostaneet lipun kauden jokaiseen kotiotteluun haluamaansa paikkaan hartwallilla. Nyt jokerit tiedostaa että pre-seasonin kotipelit kuuluvat tähän vaikka ovatkin eri hallilla. Eli he ovat ostaneet nuo paikat jo etukäteen vaikka ne pelataankin eri hallissa ja se että joku muu saisi ostaa lipun ja jättäisi kausikorttilaiset ulos ei luultavasti heidän mielestään olisi reilua.

Kyllä mä sen hyväksyn ja ymmärrän että kaikki kausikortinhaltijat saavat lunastaa itselleen paikan noihin matseihin niin halutessaan. Ei siinä ole mitään väärää.
Mutta jos sinne sattuisi vielä jäämään sen jälkeen vapaita paikkoja niin miksi minä en saa yhtä niistä rahaa vastaan täyttää? That´s the problem!
Eli en todellakaan haluaisi ketään kausikorttilaista omalta (maksetulta) paikaltaan tietenkään syrjäyttää, vaan vingun niiden mahdollisesti tyhjiksi jäävien penkkien perään.
 

kaspeerk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pittsburgh
Kyllä mä sen hyväksyn ja ymmärrän että kaikki kausikortinhaltijat saavat lunastaa itselleen paikan noihin matseihin niin halutessaan. Ei siinä ole mitään väärää.
Mutta jos sinne sattuisi vielä jäämään sen jälkeen vapaita paikkoja niin miksi minä en saa yhtä niistä rahaa vastaan täyttää? That´s the problem!
Eli en todellakaan haluaisi ketään kausikorttilaista omalta (maksetulta) paikaltaan tietenkään syrjäyttää, vaan vingun niiden mahdollisesti tyhjiksi jäävien penkkien perään.

Jotenkin itse ajattelen tämän vain siltä kannalta, että toimistolla ajatellaan, ettei jengi jaksa välttämättä aikatauluttaa etukäteen omaa tuloaan, vaan saattavat enemmänkin spontaanisti valua paikalle jolloin lippujen varaaminen etukäteen ei toimi. Tiedottaminen asiassa meni kyllä perseelleen, mutta sattuuhan sitä.
 

ARGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit?
Kyllä mä sen hyväksyn ja ymmärrän että kaikki kausikortinhaltijat saavat lunastaa itselleen paikan noihin matseihin niin halutessaan. Ei siinä ole mitään väärää.
Mutta jos sinne sattuisi vielä jäämään sen jälkeen vapaita paikkoja niin miksi minä en saa yhtä niistä rahaa vastaan täyttää? That´s the problem!
Eli en todellakaan haluaisi ketään kausikorttilaista omalta (maksetulta) paikaltaan tietenkään syrjäyttää, vaan vingun niiden mahdollisesti tyhjiksi jäävien penkkien perään.
Ei kausikorttilaisten paikkojakaan myydä hartwallilla jollekkin muulle jos henkilö sattuu olemaan erän myöhässä tai ei ilmaannu paikalle.
Jos kortteja on myyty vähemmän kuin mitä halliin mahtuu niin tavallaan ymmärän sen närkästymisen, mutta jos liput sitten lopuille maksaisi jotain niin se aiheuttaisi natinaa niiltä kausikortin haltijoilta joita harkkamatsit ei kiinnosta. Jos taas "ylimääräisille" paikoille pääsisi ilmaiseksi niin ei se kausarien omistajille enään tuntuisi niin spesiaalilta.

Ainakin tässä pienessä asiassa toimiston puolelta valittiin kanta-asiakkaat yli kaikkien muiden, mikä on mun mielestä oikea tapa toimia.
 

Gemondo

Jäsen
....mutta jos liput sitten lopuille maksaisi jotain niin se aiheuttaisi natinaa niiltä kausikortin haltijoilta joita harkkamatsit ei kiinnosta...
Miksi? Mitä se niitä hetkauttaa joita matsi ei kiinnosta?
Ainakin tässä pienessä asiassa toimiston puolelta valittiin kanta-asiakkaat yli kaikkien muiden, mikä on mun mielestä oikea tapa toimia.

Tämä nyt on taas sitä lapsellista kitinää ja lillukan varsiin takertumista, mutta tässä valittiin nyt kausikorttilaiset yli muiden, ei kanta-asiakkaat. Minä ostan 30-50 irtolippua joka vuosi Jokereiden peleihin joten koen kyllä itsekkin olevani jonkinsortin kanta-asiakas.
 

Groozie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit FC
Kyllä on, mutta koska matseja ei ole vielä julkistetu, niin en oikein voi asioita tässä lähteä liiemmin paljastelemaan. Sanotaan nyt kuitenkin semmoinen asia heille ketkä eivät Tikkurilaan pääse (ja miksei myös kaikille muillekin), että elokuun puolivälissä pelataan Suomessa turnaus johon Jokerit osallistuu. Jokerit eivät turnauksessa kuitenkaan ole järjestävä taho, mutta tuonne ainakin pitäisi olla kaikilla mahdollisuus mennä tsiigamaan lätkää. Helsingistä katsottuna mukavan automatkan takana siis tuo.

Marski? Sopisi tälläiselle khl-epäijijälle. Hitsauduttais yhteen. T. 93- Jokereihin rakastunut & 06-Marskissa faneihin rakastunut
 

ARGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit?
Miksi? Mitä se niitä hetkauttaa joita matsi ei kiinnosta?


Tämä nyt on taas sitä lapsellista kitinää ja lillukan varsiin takertumista, mutta tässä valittiin nyt kausikorttilaiset yli muiden, ei kanta-asiakkaat. Minä ostan 30-50 irtolippua joka vuosi Jokereiden peleihin joten koen kyllä itsekkin olevani jonkinsortin kanta-asiakas.

1) Koska he tuntisivat että kausarin hintaan kuuluu muutkin pelit kuin "oikean" kauden pelit jolloin he kokisivat maksavansa turhasta. Tätä on nähty muilla aloilla paljon kun tuotteeseen liitetään jotain "ilmaista" mutta itse tuotteen hinta nousee.

2) Varmasti jos pystyt todistamaan että katsot +30 peliä ja valittaisit toimistolle niin pääsisit matsiin. Ei heillä ole mitään tapaa tarkistaa ketä irtolippuja ostaa. Muutenkin taidat olla erittäin pieni vähemmistö jota on vaikea erottaa massasta että saisit jonkin sortin etuja. Sun etu on se että voit jättää tulematta hallille ilma että rahaa menee "hukkaan" (kun et ole sitoutunut kausariin). Tärkeintä tässä kuitenkin ehkä on se että onko kausareita myyty 200 vai 2000.

Ilman jonkinsortin "jokeriplussapiste"-järjestelmää tää nyt tuntuu mun mieleen ainolta tavalta haravoida ja tehdä palvelus faneille jotka todennäköisesti ovat olleet ja tulevat olemaan mukana pidemmän aikaa.

En tiedä kuinka koherentteja nää muutamat viestit on ollut, toivottavasti ovat avanneet toista näkökulmaa edes joillekkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös