Harjoitusottelut 2022

  • 80 599
  • 692

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ketkä kaksi hyökkääjää ei lähde? Jos siis 16kpl lähtee? Huunonen ei taida lähteä jotta 2 maalivahdilla mennää?
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ketkä kaksi hyökkääjää ei lähde? Jos siis 16kpl lähtee?
Itse asiassa aamun SK:n jutussa sanotaankin, että Ässillä on huomenna mukana kuusi ketjullista hyökkääjiä.. eli siis kaikki 18 sopimuksenalaista hyökkääjää lähtevät mukaan. Ainakin minä sanoin aamulla väärin, että lähtisi 16, mutta kaikki siis näemmä lähtevät

EDIT: nyt juuri kymmenen minuuttia sitten tullut Ässien sivuille aivan uunituore muutos: Joensuu ja Knihti joutuvat jäämään pois pienenä varotoimeenpiteenä.. kyllähän Jessen poissaolo vähän lässäyttää tunnelmaa, Kiven mukaan "kohnasi jalkaansa" juuri tänään harjoituksissa
 
Viimeksi muokattu:

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
EDIT: nyt juuri kymmenen minuuttia sitten tullut Ässien sivuille aivan uunituore muutos: Joensuu ja Knihti joutuvat jäämään pois pienenä varotoimeenpiteenä.. kyllähän Jessen poissaolo vähän lässäyttää tunnelmaa, Kiven mukaan "kohnasi jalkaansa" juuri tänään harjoituksissa
Ai vittu! Tästä se alkaa taas... joko perustetaan tulevan kauden vemppaketju? Itkeäkö vai nauraa?
 

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kummallakaan ei mitään ihmeellistä, vaan poissaolot vain varotoimenpiteenä.
No joo toki ymmärrettävää, mut kait ny iso mies voi sanoo: ”Kyl mä mee ny vetää raumlaiset levyks ja sit huilin”. Tuskin kyse tosiaan on mistään vakavasta, joka siitä pelailusta paheniskaan mihinkään.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
No voihan vittu. Juuri Jessen olisin eniten halunnut nähdä pitsissä.
Tämäpä se vähän on.. en sitä sano, ovathan nyt vaikkapa Graber, Rubin, Järvinen ja uudet junnut ihan yhtä kiinnostavia nähtäviä kuin Joensuu. Mutta kun Jesse olisi kuitenkin ollut Jesse, ja vieläpä pitsissä, että kyllähän tämä vähän lässäyttää tunnelmaa huomiselta. Voi vain kuvitella miten paljon mies luultavasti itse kiroaa tällä hetkellä, vielä kun nimenomaan itse onnistui telomaan jalkaansa..
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Loukkaantumisia voi tapahtua aina. Harkkapeleissä, runkosarjassa, pleijareissa tai vaikka kotona joululomilla. Varovaisuus on hyvästä mutta etukäteen ei auta liikaa pelätä, silloin vahinko yleensä tulee kutsumatta kylään
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aaltonen pääsi näköjään mukaan, kun tuli pari muutosta.
 

Nigi

Jäsen
Erholtz - Järvinen - Barach
Hämeenaho - Graber - Rohdin
Talaja - Myllymaa - Ruuttu
Appelgren - Juhola - Viitala

Laakso - Määttä
Sevänen - Matinpalo
Virtanen - Hellman
Viirret

Rubin
Korhonen

Lukkoa vastaan näillä. Juhola keskellä ja Hämeenaho ottanut Joensuun paikan.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Erholtz - Järvinen - Barach
Hämeenaho - Graber - Rohdin
Talaja - Myllymaa - Ruuttu
Appelgren - Juhola - Viitala

Laakso - Määttä
Sevänen - Matinpalo
Virtanen - Hellman
Viirret

Rubin
Korhonen

Lukkoa vastaan näillä. Juhola keskellä ja Hämeenaho ottanut Joensuun paikan.

Hienoa nähdä Hämeenaho tuossa kentässä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Erholtz - Järvinen - Barach
Hämeenaho - Graber - Rohdin
Talaja - Myllymaa - Ruuttu
Appelgren - Juhola - Viitala

Laakso - Määttä
Sevänen - Matinpalo
Virtanen - Hellman
Viirret

Rubin
Korhonen

Lukkoa vastaan näillä. Juhola keskellä ja Hämeenaho ottanut Joensuun paikan.
Onpas mahtava valinta Hämeenaho tuohon, pelkäsin että siihen pannaan joku Aaltonen, ihan vaan on lähempänä Jessen tyylistä pelaajaa..

Appeli on nyt siis laidalla nelosessa, jotta Juhola pääsee kokeilemaan omalla paikallaan. Kyllä tästä mielenkiintoa saadaan silkohapsille tähän peliin..
 

Jortikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Ässät
Tuo on ihan normaalia, että jätetään vähänkin vanhemmat pelimiehet vielä kotiin eikä lähetetä pitsiin höntsäilemään. Sinänsä kurjaa yleisön kannalta, mutta näin se usein on mennyt. Tepsikin jätti pari vuotta sitten koko ykkösketjun pois näistä karkeloista. Vaikka miten on höntsäilyä, niin voi noissakin karkeloissa loukkaantua. Varsinkin nämä jäähdyttelijät.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Huh huh, miten pulassa tuo pakisto odotetusti on.. mutta pannaan silti hyviäkin asioita

- on ainakin pyrkimys pelata vauhdikasta peliä
- Graberille plussa, meni käytännössä ensimmäisenä heti ensimmäiseen torikokoukseen
- kyllä ainakin tuo vierasasu on itse asiassa tosi pirteä tuossa mariannekarkkimaisuudessan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös