Hajusteesi

  • 25 705
  • 174

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaiser Soze kirjoitti:
Useinmiten se on kylläkin se alkoholi dödössä, joka saa kainalot palamaan.

Meikäläisellä ongelmia aiheuttavat stick -tyyppiset deodorantit riippumatta siitä onko niissä alkoholia vai ei. Sen sijaan suihkeena käyvät kaikki. Varsinaista omaa suosikkimerkkiä en ole 15 vuoden etsimisenkään jälkeen löytänyt. Nyt kaapista löytyy Harley Davidsonia, jonka tuoksu miellytti, mutta tuntui kuin se menettäisi tehonsa liian helposti kesähelteillä?! Seuraavaksi olen jo hankkinut jotain Axea, jonka tuoksu toi mieleen Aqua di Gion (liekö vahingossa tehty?).

Lisähajua kaivatessani olen jo viidettä vuotta (kun ei se perkele lopu millään!) käyttänyt perus Tommy Hilfigeriä. Täytyisiköhän suihkia sitä useamminkin, jotta haisisi hyvälle toisten silmissä...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kainaloihin menee täälläkin enimmäkseen hajutonta, sitten on tieten sekalainen setti dödöä, EDT:tä ja "kölninvesiä". Bossia, Lacostea, Sergio Tacchinia (joista ehdoton ykkönen on Uomo!), Tsar, ja saattai kait tuolla vielä jotain olla.

En tiedä kimalaisten pörräämisestä, tai kärpästenkään, mutta oma avovaimoke tuntuu liimautuvan kylkeen aika tiiviisti kun Segio Tacchinin Uomoa on leualle tai kainaloihin mennyt. Helvetillisen toimivaa (oli itse asiassa ennen ukkoutumistakin), mutta vaikeata saada nykyään, liekö maahantuonti ja/tai valmistus lopetettu.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Helvetillisen toimivaa (oli itse asiassa ennen ukkoutumistakin), mutta vaikeata saada nykyään, liekö maahantuonti ja/tai valmistus lopetettu.
Sitten kun aineesi kokonaan loppuu etkä saa mistään uutta kannattaa tilata kuponki-uutisista P6 tuoksua.
Mainoksen mukaan se on vastustamaton ja maaginen tuoksu joka houkuttelee naisia. Sisältää inhimillisiä feromoneja jotka vaikuttavat suoraan naisen hermostoon, herättäen alkuvaistot. Muutamassa sekunnissa nainen kehittää tietämättömästi unohdetut rakkausvaistot ja yhtäkkiä kaikki ovet avataan. Voit myös unohtaa ulkonäkösi tämän mainoksen mukaan sillä käyttäessä P 6:tta naiset eivät voi vastustaa sinua.
Näitä ihmetuoksuja oli neljää eri sorttia ja hintahaitari 33-50 euroa, joten kannattaa kokeilla.

Itse käytän tuoksuna Roomaa ja peseytymiseen jotain oranssia pullovettä. Shampoona ikivanhoja Tapparan shampoita joissa on Ilpo Kauhasen kuva.

Terveisin koo
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
koo kirjoitti:
Sitten kun aineesi kokonaan loppuu etkä saa mistään uutta kannattaa tilata kuponki-uutisista P6 tuoksua.
Mainoksen mukaan se on vastustamaton ja maaginen tuoksu joka houkuttelee naisia. Sisältää inhimillisiä feromoneja jotka vaikuttavat suoraan naisen hermostoon, herättäen alkuvaistot. Muutamassa sekunnissa nainen kehittää tietämättömästi unohdetut rakkausvaistot ja yhtäkkiä kaikki ovet avataan. Voit myös unohtaa ulkonäkösi tämän mainoksen mukaan sillä käyttäessä P 6:tta naiset eivät voi vastustaa sinua.
Näitä ihmetuoksuja oli neljää eri sorttia ja hintahaitari 33-50 euroa, joten kannattaa kokeilla.
Aika riski epäluottamuslause sivuunkirjoittaneen vetovoimaa kohtaan... Ei, en ole tilaamassa, arvon osakkeenhaltija.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Alamummo kirjoitti:
Tuoksu on Clinquen Happy :)

Kainaloon sivelen hajusteetonta Lumenea.

Eikös se ole Clinique? Olin muuten varma, että olen ainoa kyseisen hajusteen käyttäjä, mutta on täällä näköjään toinenkin hyvällä maulla varustettu kirjoittaja. Itse pidän Cliniquen raikkaasta tuoksusta hyvin paljon, ja olen sen käytöstä saanut positiivista palautetta naisihmisiltä jo neljän vuoden ajan. Itseasiassa vaimoni ei anna minun muuta käyttäkään enää. Voin suositella kaikille, jotka pitävät hiukan makeasta ja todella raikkaasta tuoksusta, mutta samalla varoitan suihkuttelemasta liikaa, koska Cliniquen tuoksun makea vivahde voi olla myös hyvin pistävä yliannostettuna. Toinen hyvä tuoksu on Burberryn Touch.

Kainalooni lykin Absolut Torria eli apteekeista saatavaa kainalomyrkkyä pari kertaa kuukaudessa ja jotain Aloe Vera stick-töhnää tai muuta hajutonta dödöä päivittäin. Deodorantin ja tuoksun lisäksi silottelen kasvoilleni aamuisin kosteusvoidetta, jonka nimeä en nyt muista. Tekisi mieleni käydä joskus kasvohoidossa ja hommata kunnon hinttisetti itselleni.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Laivalta roudattuja Van Gilsejä olen käyttänyt viime aikoina. Se on työpäivädödö. Vapaapäivinä jos pitää mennä ihmisten ilmoille, niin joku halpa axe tai rexona kelpaa hyvin, tai sitten voi lähteä ilman hajusteita jos ei käy muuta kuin kioskilla.

Asiaan liittyen yksi inhottava tapa on se kun jotkut eivät käy suihkussa moneen päivään ja sitten yrittävät peittää kaiken maailman litkuilla hien ja paskan hajun. Verrattavissa siihen kun joku koittaa peittää valkosipulilla viinan käryt.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Axe on ollut minun valintani. Joskus olen tosin tuliaisena saanut Boss-merkkistä dödöä ja pidän sitä ehdottomana suosikkinani. Hinnan vuoksi tulee vain harvemmin itse ostettua.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Leukaan ja kainaloon Kourosia. Toimii kympillä kaikissa tilanteissa. Bvlgari on myös hyvä tuote. Näillä mennään.
 

RASSA #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool sekä Roosters.
Bossin oranssit!
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Axe Touch kainalossa.

Leualla ei vielä ole, mutta kesätyöpalkasta voisi sijoittaa johonkin partaveteen, olen hakemassa neutraalia, ei kovin voimakasta hajua mutta kuitenkin tehokasta ettei jättäisi pulaan tukalissa tilanteissa. En saa opintotukea, se saisi näkyä pullon hinnassa! =)
 

herttakurko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyllyyn on tullut osteltua monen moista purkkia. Monet myös ihan käytössä :)
Joitakin mainitakseni:

- Hugo Boss - In Motion
- Hugo Boss - Energise (ehkäpä suosikki)
- Davidoff - Echo
- Emporio Armani - White
- Armani Mania
- Jean Paul Gaultter - Le Male
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Ketjua ylös, onhan noita kertynyt tuonne.

Allekirjoittaneelta löytyy mm.

-Puma Create Edt
-Puma White Edt ja stick
-Lacoste Essential edt
-Diesel zero plus edt
-Ferrari Black edt.
-Calvin Klein Crave stick

Semmosia, lauantai-illan ratoksi ajattelin teillekin tämän tiedon ojentaa.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Arkena joku nivea ja ehkä jotain mitä lie perssuihkeita, joilla tainnuttaa työmatkalla kaikki vastustajat. Vapaapäivinä kuulemma tuoksun aina ihan kaljalle.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Jean Paul Gaultierin Le Malea löytyy.. Stickkiä ja body sprayta. Lisäksi Tabac Sport sekä joku Bossin tuoksu.. Olisikohan ollut Number one.
 

Jindebyne

Jäsen
Jean Paul Gaultierin Le Male toimii EDT:nä täälläkin ja stickinä vedellää sitten Kenzoa. Aika usein ennen vaihtelin noita tuoksuja, mutta nykyään tuo Le Male on ollut jo aika vakio.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Givenchyn Insense Ultramarine on ollut hajusteena jo kohta 10 vuotta. Silla on hurmattu naisia tasaisen varmasti joka puolella. Yksi nainen, jonka tapasin Tokiossa, kertoi jopa ostaneensa sita itselleen, koska piti siita niin kovasti.

Nyt on taas yksi pullo tyhjentymassa ja ajattelin vaihtaa pitkasta aikaa, mutta... Voittavaa joukkuettahan ei vaihdeta, joten pyysin vaimoa tuomaan uuden pullon Aasiasta. Jenkeista en ole tuota hajua viela loytanyt.

Kainaloon menee sitten lahes hajutonta stickia. Hienhaju kun ei ole koskaan ole ollut ongelma.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Old Spice. Tuota kainaloon. On sellanen mukavan neutraali ja vaikutus kestää kauan.

Stage 2: Calvin Kleinia...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
sampio kirjoitti:
Olin muuten varma, että olen ainoa kyseisen hajusteen käyttäjä, mutta on täällä näköjään toinenkin hyvällä maulla varustettu kirjoittaja.
Sama tuoksu on kehissä vieläkin, eli Clinique Happy. Sen verran erotuksena tuohon Alamummon haisuun, että omassani lukee tietenkin For Men. Olen käynyt nuuhkimassa muitakin tuoksuja, mutta mitä sitä hyvää vaihtamaan.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
sampio kirjoitti:
Sama tuoksu on kehissä vieläkin, eli Clinique Happy. Sen verran erotuksena tuohon Alamummon haisuun, että omassani lukee tietenkin For Men. Olen käynyt nuuhkimassa muitakin tuoksuja, mutta mitä sitä hyvää vaihtamaan.

Olen käyttänyt Happyn ohessa nyt Calvin Kleinin Escapea ihan siitä syystä, että käytettyäni Happya viime vuodet en enää haista sitä kunnolla. Joten vaihtelu terästää omaakin nenää ja Escape on mukavan raikkaanmakea hedelmäinen tuoksu.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Calvin Clein Be sekä EDT:nä että stickinä. Nyt tosin stickinä joku Armani, jonka sain hätävaraksi. Duunissa jotain mitälie niveaa tai jotain hätätapauksiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös