Hajusteesi

  • 25 714
  • 174
Eedeeteenä Calvin Kleinin Truth ja dödönä jokin Rexonan mieto mömmö. Kainalot kun ärtyvät merkkitavarasta.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Minulla on harley davidsonin dödö pullo, jota käytän harvakseltaan.
Enemmän tulee käytettyä axen suihkusaippuaa, josta jää mielestäni mukava tuoksu iholle.

En juurikaan käy ulkona semmoisissa paikoissa, missä pitäisi olla edukseen, joten kaikki kalliimmat tuotteet jäävät hyllyyn minun osaltani.

Hyvä, että jotkut jaksavat huolehtia itsestään paremmin. Ei se ole homoutta, että haluaa olla edustavan näköinen ja hajuinen muiden silmissä ja nenissä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kainaloon arkena Adidas, juhlaan Gant. Leukaan Nina Ricci. Partaveden annostelu on kyllä taidetta. Tippa liikaa ja elämä kuolee 3 m säteellä. Tuo nykyinen on sentään suihkepullossa, mikä helpottaa asiaa huomattavasti. Asioiden avautumisketjuun voisi melkein laittaa edt:n ja after shaven eron, mikä selvisi minulle viime vuonna. Mutta enpäs laita. Ottakaa itse selvää.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Neidin dödö on Rexona crystal.
Arki-edt Laura Biagiottin Aqua di Roma, juhlaan Armanin eau de parfum lei/elle/she/ella...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kainaloon menee lähes poikkeuksetta jokin tuoksuton halpis kuten Rexona tai LV.

Partaan löytyy Joop, 212 ja Lagerfeld.

EDT:t ovat Kenzo, 212 ja Polo Ralph Lauren Blue.

Erimerkkisiä tuoksujahan ei sitten kannata sekoittaa keskenään ja kokoaikaa ei kannata käyttää samaa merkkiä, jottei se oma nenä tottuisi siihen liiaksi ja näin pystyy estämään sen, ettei laita sitä tuoksua itseensä liikaa ja jos sitä on liikaa niin sehän ei ole enää tuoksu.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Armani Black Code ja kainaloihin "jotain" Axea.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
YSL:n In love again, ollut aina. Sitten jotain hajusteetonta, väriaineetonta ja muutenkin allergiatestattua myrkkyä kainaloihin. Muut kun saavat aikaan halun raapia ihon irti. Jos tämä nyt ketään sattuu kiinnostamaan.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Van Gils Basic Instinct. Hankkiminen tosin aiheuttaa välillä melkoista päänvaivaa, kun tuotetta ei saa kuin joiltakin ruotsinlaivoilta sekä joistakin parfymerioista Hollannista ja Belgiasta, mutta eipähän tule samaa tuoksua äkkiä vastaan. (Voi saada muistakin maista, mutta vain noista olen etsinyt.)
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Mennen, ja joskus käytän myös vaimoni oedo golonkia.

Ps. molemmat tuoksut eivät muuten maksa paljon.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Henkka kirjoitti:
Ihme homoja täällä. Mitään muuta hajustetta ei tarvita kuin hienhajun tappaja kainaloon oman luontaisen hajun (jota tuskin edes on) ja se riittää.

Hätätilassa kesäpaikalta baariin siirtyessä on joskus dödön jäätyä kotiin käytetty jopa offia, ja jumankauta se toimi aivan loistavasti. Piti sekä hyttyset, sekä ei-toivottavat ihmiset loitolla.

Mikään ei silti vituta enempään kuin baarissa olevat helvetisti jollekin myrkylle haisevat äijät. Sama tosin pätee naisiinkin. Onneksi oma emäntä ei kuulu tähän kastiin.
Täysin samaa mieltä!
 

Miguel

Jäsen
Kainaloon menee sitä hajusteetonta halpista, joka osuu silmään kaupassa tarpeen hetkellä. Tällä hetkellä Erisania.

EDT:nä se vihreä-hopeaisessa pullossa oleva Hugo Boss. Pyrin aina hajustepullon tyhjennyttyä vaihtamaan merkkiä, mutta tämä kestosuosikki on vuorossa noin joka toinen kerta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hajusteita en käytä, ellei sitten jotains suihkusaippuaa, jossa joku tuoksu voi löytyäkin. Jää se ainakin toviksi lemuamaan ruumiiseeni.

Niin, ei kai minulla hajusteita vastaans sikäli, ettenkö voisi niitä käyttää. En vain ole koskaan kokenut niitä omakseni ja ainakaan pahan hajun takia ei niitä tarvitse käyttää, koska en haise pahalta. En hikoile edes ihmeemmin.

Katsoo jos joskus joku nainen vielä haluaa, että käytän jotain hajustetta. Sitten voin ehkä suostua. Muuten ne häiritsevät herkkää nenääni liian helposti, ellei löydy joku aivan maagisen mieto ja luonnollinen hajuste.

Pidän naisillakin tietynlaisista hajuvesistä, missä tuoksu ei ole vahva, vaan sen juuri ja juuri erottaa, sekoittuen naisen omaan luontaiseen ihanaan tuoksuun.

Kyllä, toiset ihmiset tuoksuvat luonnostaan ja hyvältä.
 

Jokke

Jäsen
Piti oikein käydä tarkistamassa kaappi. Dödöjä löytyy tällä hetkellä viittä merkkiä. Halpiksia en käytä ees duunissa. :)

Gucci, Ralph Lauren, Hugo Boss, CK ja Hilfiger.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nykyään menee Ravirohvia (eiku Davidoffia) mutta helmenä löytönä Vilnasta oli aikoinaan Diavolon Antonio Banderas-deodosuihke. Miettikää, minä tuoksuin Antonio Banderakselta!

Palatessani bussilla matkalaukkuni tarkastettiin rajalla, keskellä yötä, oli pakkasta. Olin varma että minä saisin napin otsaani jos purkki olisi löytynyt!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Tuoksu on Clinquen Happy :)

Kainaloon sivelen hajusteetonta Lumenea.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Realcowboy kirjoitti:
Halvemmat merkit ärsyttävät ihoa.

Useinmiten se on kylläkin se alkoholi dödössä, joka saa kainalot palamaan.
Joskus lainasin kaverilta jotain joka oli kuulemma sikakallista ja huippua. Miinuutin sitä kesti, sitten oli pakko lähteä suihkuun pesemään kainalot, kun poltti niin perkeleesti. K kestää alkoholia vain sisäisesti.

Jaa mitäs itsellä.. Käytössä nyt edt: Davidoff - Cool Water, Armani - Acqua di gio, Gaultier -Le Male joka on jäänyt, kun jokainen jamppa haisee siltä.
Kainaloon menee sitten ihan hajutonta ja alkoholitonta niveaa..

K
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös