Guns N' Roses

  • 793 296
  • 4 526

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Eipä taida tulla koskaan sitä Guns n Roses lättyä uusilla biiseillä ja Slash&Duff levyllä mukana ollen. Taas luvassa keikkoja 2023 vanhaa kierrättäen joten eipä taida levyn tekoon aikaa huveta.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Eipä taida tulla koskaan sitä Guns n Roses lättyä uusilla biiseillä ja Slash&Duff levyllä mukana ollen. Taas luvassa keikkoja 2023 vanhaa kierrättäen joten eipä taida levyn tekoon aikaa huveta.
Eikös Slash taannoin sanonut, että kesällä on vielä yksi kiertue minkä jälkeen on aikaa mennä studioon? Taisi viitata juuri tähän nyt julkistettuun rundiin.
 

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Eikös Slash taannoin sanonut, että kesällä on vielä yksi kiertue minkä jälkeen on aikaa mennä studioon? Taisi viitata juuri tähän nyt julkistettuun rundiin.
Okei no toivottavasti tuo tapahtuu ja syntyy jotain kunnollista ja mielellään täysin uusia biisejä eikä pelkästään ikivanhojen aihioiden ja jämien muokkausta biiseiksi.
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Eikös Slash taannoin sanonut, että kesällä on vielä yksi kiertue minkä jälkeen on aikaa mennä studioon? Taisi viitata juuri tähän nyt julkistettuun rundiin.
Näin taisi olla. Slashin myös puheli, että 4-6 uudelleentyöstettyä Chinese ajan biisiä julkaistaan jossain vaiheessa, ehkä ep:nä. Nyt olis hyvä sauma julkaista ne ennen kiertuetta.

Jotain "Nightrain Live" cdtä tarjotaan muuten nyt Nightrain faniklubin jäsenyyden kylkeen liittymislahjana, mutta ei ole mitään biisilistaa. Onko sitten joku koko keikka vai ehkä jokin around the world highlights kuten Live Era.
 
Viimeksi muokattu:

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Näin taisi olla. Slashin myös puheli, että 4-6 uudelleentyöstettyä Chinese ajan biisiä julkaistaan jossain vaiheessa, ehkä ep:nä. Nyt olis hyvä sauma julkaista ne ennen kiertuetta.

Jotain "Nightrain Live" cdtä tarjotaan muuten nyt Nightrain faniklubin jäsenyyden kylkeen liittymislahjana, mutta ei ole mitään biisilistaa. Onko sitten joku koko keikka vai ehkä jokin around the world highlights kuten Live Era.
Jungle, shadows, Move to the city, Whole lotta, Mr..Brownstone/Outta get Me, Sweet child, My Michelle, Nightrain, Paradise city, Knockin on heaven's door, it's so easy, Mama kin, The Godfather theme, tossa biisit. Italiassa soitettu keikka vissiin mutta missä ja milloin... Jollei tuo ole sitten eri levy mutta samalla nimellä...???
 
Viimeksi muokattu:

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks

Ilmeisesti eri. GNRn sivuilla ei ainakaan vielä ole ilmoitettu kappaleita. Ruman lippiksen ja t-paidan saisi kalliimmissa paketissa. Ei myöskään tietoa mikä tuo "yllätys" voisi olla. Viime vuoden paketti oli mielestäni hienompi, tuli sentään huppari ja 7". Jollei tuo "yllätys" paljastu sitten uuden levyn salaiseksi ennakkojulkaisuksi, mitä kyllä epäilen :D
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä mää oon ainakin orientoitunut siihen, että pyrin vain säilymään hengissä pidempään kuin Axl, ja kuulen sitten jotain postuumisti kun holvit avataan levy-yhtiön viimeisen cash grabin vuoksi.

Mua ahdistaa ajatus siitä, että Axl ei elä. En mieti asiaa. Se on minulle aivan liian hirveä asia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mua ahdistaa ajatus siitä, että Axl ei elä. En mieti asiaa. Se on minulle aivan liian hirveä asia.
Minua ahdistaa että Lemmy ei elä. Joku Axl on ihan diibadaabaa, mutta ymmärrys siitä että Lemmy voi kuolla saa miettimään, että ehkä minäkin joudun joskus kuolemaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aika jännän perinnön tämäkin bändi jätti. Vähän kuin Sex Pistols tai Nirvana. Eipä siellä ole kauheasti arkistojen aarteita joita kaivella. Yksi täsmäalbumi, yksi rämpytys, kaksi suuruudenhullua sairauskertomusta ja sukupolven päästä kelvoton paluulevy. Minun jos pitäisi koota GNR’ltä kokoelma, niin siinä olisi Appetite kokonaan, pari rämpytystä Liesilta, 14 Years, Dust n Bones, Estranged, You Could Be Mine, Locomotive ja… ja. Tartteeko muuta? Ainakaan November Rainia, Civil Waria tai kammottavaa Dylan-raiskausta ei minun kokoelmalleni tulisi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siis oikeastihan ensin oli vain hyvä rockbändi. Tämä keikka on hyvä esimerkki.





Ei tuossa vaiheessa vielä lähdetty kahdeksi tunniksi itkemään, jos pyöräilyshortseihin tuli joku vasen. Ei ollut pyöräilyshortseja. Oli vaan viisi jätkää jotka soitti rokkia.

Tämä bändi ei muuten koskaan toipunut rytmikitaristinsa lähdöstä. Tämä Izzy vai mikäsenniminytoli. Vähän sama kuin Hanoi ilman Nassea. Puuttuu se maadoittava tekijä. Rockbändissä pitää olla juuret. Näissä se on se ns. kakkoskitaristi. Stonesissa se on Keith, ehkä siksi se bändi on ollut jo 60 vuotta hyvä. Keith ei saa kenkää. Tämä bändi muuttui paskaksi siinä salaman sekunnissa kun Izzy sai kenkää. Rockbändistä vitsiksi hetkessä.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minua ahdistaa että Lemmy ei elä. Joku Axl on ihan diibadaabaa, mutta ymmärrys siitä että Lemmy voi kuolla saa miettimään, että ehkä minäkin joudun joskus kuolemaan.

Minä en voisi milloinkaan kirjoittaa, sitä todellakin toivon, sinulle tärkeästä asiasta niin kuin sinä kirjoitit minulle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä en voisi milloinkaan kirjoittaa, sitä todellakin toivon, sinulle tärkeästä asiasta niin kuin sinä kirjoitit minulle.
Anteeksi. Mutta jos kirjoittaessaan pitäisi ajatella ihan jokaisen mahdollisen lukijan tunteita, niin eipä kukaan kirjoittaisi enää mitään. Missä ei siinäkään olisi oikeastaan mitään vikaa. Onhan täällä sanoja jo tarpeeksi, kuka urpo niitä jaksaa taas pyörittää eri järjestykseen. Katottais kaikki ihan kännykkää vaan. Ei kun oltais puhelimella.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Siis oikeastihan ensin oli vain hyvä rockbändi. Tämä keikka on hyvä esimerkki.





Ei tuossa vaiheessa vielä lähdetty kahdeksi tunniksi itkemään, jos pyöräilyshortseihin tuli joku vasen. Ei ollut pyöräilyshortseja. Oli vaan viisi jätkää jotka soitti rokkia.

Tämä bändi ei muuten koskaan toipunut rytmikitaristinsa lähdöstä. Tämä Izzy vai mikäsenniminytoli. Vähän sama kuin Hanoi ilman Nassea. Puuttuu se maadoittava tekijä. Rockbändissä pitää olla juuret. Näissä se on se ns. kakkoskitaristi. Stonesissa se on Keith, ehkä siksi se bändi on ollut jo 60 vuotta hyvä. Keith ei saa kenkää. Tämä bändi muuttui paskaksi siinä salaman sekunnissa kun Izzy sai kenkää. Rockbändistä vitsiksi hetkessä.

Jos nyt eka opettelisit kuka bändistä sai kenkää ja kuka ei, ja tule sitten vääntämään kikkareesi uudestaan. Ei mitään kiirettä tosin, saa kestää jos ummettaa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Suosikkijoukkue
Tappara
Axlin täytyisi (olisi täytynyt jo) pitää pari vuotta täystaukoa, palkata joku ylimmän kerroksen vokaalivalmentaja ja koittaa kuntouttaa ja uudelleenrakentaa lauluäänensä vielä kerran edes jollekin tasolle. Se ei välttämättä olisi ihan täysin mahdotonta. Mutta nykyisellään se vaan yksinkertaisesti ei piisaa enää mihinkään. Harmillisen ponnetonta ja hentoa honottamista, jota on suht kiusaannuttavaa kuunnella.
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
No kyllä se on ainakin omasta mielestä livenä hyvä vieläkin. 6 kertaa nähnyt nyt uuden tulemisen jälkeen livenä eikä kertaakaan ole haitannut Axlin ääni. Toisaalta eihän se ole sama mitä joskus 80-90 luvulla milloin se oli jotain aivan tajutonta mihin mielestäni kukaan ei pääse lähellä.
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Jotain "Nightrain Live" cdtä tarjotaan muuten nyt Nightrain faniklubin jäsenyyden kylkeen liittymislahjana, mutta ei ole mitään biisilistaa. Onko sitten joku koko keikka vai ehkä jokin around the world highlights kuten Live Era.
Tämmönen:

Guns N' Roses: London 1991 includes never-released, newly-mixed songs from the Guns N' Roses iconic show at Wembley Stadium on 8/31/91.

Tracklist
  • Bad Obsession
  • Live And Let Die
  • Voodoo Child (Slight Return) / Civil War / Voodoo Child (Slight Return)
  • You Could Be Mine
  • Only Women Bleed / Knockin’ On Heaven’s Door
  • Estranged
Aika kumma kun ei koko keikkaa, vaikka onkin vaan faniklubi bonuskiekko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös