GTA San Andreas

  • 49 478
  • 272

Tomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Tinke
Eikö tota ukkelia voi ohjatakkun niillä kahella isolla mukalalla? itse tykkäisin perinteiseen tapaan ohjata

Ei tietenkään voi. Digitaaliohjaukset on jätetty viime vuosituhannelle, eiköhän olisi sinunkin aika siirtyä 2000-luvulle.
 

EsKa

Jäsen
Järeämmät aseet ?

Voisko joku heittää vähän vihjeenpoikasta että mistä löytyy minigun, sinko tai muita järeämpiä aseita ? Entäs molotovit ?
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Osaako kukaan sanoa missä vaiheessa pystyy ampumaan ase molemmissa käsissä ja miten sen toteutumista voisi edesauttaa/nopeuttaa?

Alkaa paikka paikoin olemaan sen verran lahdattavaa, että kahdella tykillä ehtisi paremmin!
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Viestin lähetti Lakaisija
Jaaha, onkos joku kokeillut näitä "Beat The Cock"-Triathloneja?
Aika vaikeita ovat, perkeleet, vaikka stamina onkin täynnä niin ohi viipottavat muut kilpailijat.

Siis onko sen nimi oikeasti "beat the cock" ?! Toi nimittäin kuulostaa aika härskiltä...kröh...
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Piti ensin kirjoittaa onnellisuusketjuun mutta laitetaanpa kuitenkin tänne, jos vaikka ketju pysyisi "ylhäällä" hetken ja muutkin muistaisivat sen olemassaolon. Eilinen ilta meni vatkatessa sitä Z:n "Supply Lines" -tehtävää, joka on "aika paha". Jo se Z:n eka tehtävä meinasi kärventää hermot kun ei tunnu tatilla osuvan. Ja sitten tämä, bensa ei meinannut riittää millään perille asti ja ohjain oli kovilla. Mutta yrittänyttä ei laiteta, kunnon tuuletukset keskellä yötä kun homma oli selvä. Lopputehtävä on pelattu jo myös, pitää saada vielä nuo tyttöystäväasiat hoidettua kuntoon.
 

Lukko4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko,Real Madrid
Jees, elikkäs jos on tuhonnut vaikka koko Ballas jengin alueet,niin tekeekö kyseinen jengi vielä hyökkäyksiä vai onko se sitten kokonaan tuhottu?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Jokos joku on saanut tän pelin Xboxille? Tänäänhän on sen julkaisupäivä ja sellaista. Itse tilasin pelin CDONin kautta ja siellä luki että tilaus on laitettu postiin jo eilen. Joten saa nähdä joko tänään pääsee pelaamaan vai pitääkö odottaa ens viikolle.
 

Kraztog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Ac Milan,ManU,KuPS, Penguins
Viestin lähetti kopo
Piti ensin kirjoittaa onnellisuusketjuun mutta laitetaanpa kuitenkin tänne, jos vaikka ketju pysyisi "ylhäällä" hetken ja muutkin muistaisivat sen olemassaolon. Eilinen ilta meni vatkatessa sitä Z:n "Supply Lines" -tehtävää, joka on "aika paha". Jo se Z:n eka tehtävä meinasi kärventää hermot kun ei tunnu tatilla osuvan. Ja sitten tämä, bensa ei meinannut riittää millään perille asti ja ohjain oli kovilla. Mutta yrittänyttä ei laiteta, kunnon tuuletukset keskellä yötä kun homma oli selvä. Lopputehtävä on pelattu jo myös, pitää saada vielä nuo tyttöystäväasiat hoidettua kuntoon.

Se tehtävä oli tosiaan vaikea,pari päivää jauhoin sitä,hermot meni välillä kokonaan.Sitten kun viimeisillä bensa tipoilla pääsi katolle niin oli aihetta kunnon tuuletuksiin.Ainoa keino on laskeutua lähelle ja tulittaa,ilmasta käsin niitä on melkein mahdoton tuhota.Ne pienoismalli tehtävät tuon jälkeen tuntuivat helpoilta.Pitäisi varmaan pelata peli uudelleen läpi,sen verran hyvä peli kyseessä.Ja sitten uutta odottamaan.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Parker27
Jokos joku on saanut tän pelin Xboxille? Tänäänhän on sen julkaisupäivä ja sellaista. Itse tilasin pelin CDONin kautta ja siellä luki että tilaus on laitettu postiin jo eilen. Joten saa nähdä joko tänään pääsee pelaamaan vai pitääkö odottaa ens viikolle.

En ole, mutta kyllä mieli hiukan tekisi. Tosin pitäisi Vice Cityssä pelata se viimeinen tarinamoodin tehtävä ensin.

Xbox-version arvosteluja:

TeamXbox

IGN
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Viestin lähetti Lukko4ever
Jees, elikkäs jos on tuhonnut vaikka koko Ballas jengin alueet,niin tekeekö kyseinen jengi vielä hyökkäyksiä vai onko se sitten kokonaan tuhottu?

Onko joku kyennyt tuhoamaan kokonaan Ballakset? Itse olen yrittänyt sitä tippa nokan päässä, mutta hoodeille jää aina pienen pieni violetti enklaavi, jossa silloin tällöin pörrää pari Ballasta. Kun ne räiskii mössöksi, ei jengisotaa kuitenkaan syty! Miten turhauttavaa! Vittu!
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Jokos joku on saanut Xbox versioon käteensä?

Kun CDON:n tilausta ei vieläkään näy postiluukussa.


EDIT: No nyt tuli posti ja siellä peli :-)

Hivenen vain myöhässä. Täytyy sanoa näin 15min pelaamisella että seuraavan viikon aikana ei taas paljon nukuta! Sen verran mahtavalta vaikuttaa.
 
Viimeksi muokattu:

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Parker27
Täytyy sanoa näin 15min pelaamisella että seuraavan viikon aikana ei taas paljon nukuta! Sen verran mahtavalta vaikuttaa.

Todellakin mahtava peli kyseessä, mutta hivenen täytyy kyllä olla pettynyt tohon poksiversion ulkoasuun.

Onneks sentään toi ohjaus toimii padilla mallikkaasti; PCllä hiiren ja näppiksen yhdistelmä on aivan perseestä!
 

Leba95

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lännen Kiekko, West Hockey
Viestin lähetti Nas
Onneks sentään toi ohjaus toimii padilla mallikkaasti; PCllä hiiren ja näppiksen yhdistelmä on aivan perseestä!

Eikö PC:llä voi pelata padilla? Itse kyllä olen GTA:t pelannut näppis-hiiri -yhdistelmällä ilman ongelmia, mutta esim. NHL ja PES vaativat kyllä kunnon padin. Itselläni on käytössä Logitechin Rumblepad(?), joka on ihan samanlainen kuin PS2:sen pad tatteineen päivineen.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Leba95
Eikö PC:llä voi pelata padilla? Itse kyllä olen GTA:t pelannut näppis-hiiri -yhdistelmällä ilman ongelmia, mutta esim. NHL ja PES vaativat kyllä kunnon padin. Itselläni on käytössä Logitechin Rumblepad(?), joka on ihan samanlainen kuin PS2:sen pad tatteineen päivineen.

Juu kyllä voi, mutten satu omistamaan kunnon padia millä sitä jauhais.. Kyllä mulla tossa joku vanha paska padi on, mut sillä ku kokeilee pelata niin on melko sama käyttääkö hiiri+näppis -yhdistelmää vai sitä padia.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Itse olen kohtuuhyvin sisäistänyt parissa päivässä tuon vähän uudistetun ohjailusysteemin PC-versiossa. Tosin huonompi se silti on, kuin edellisissä versioissa.

Mistäs pirusta sen pakun löytää jolla pystyy murtautumaan taloihin? Aseita kävin kääntämässä ja sitten kerrottiin, että ruskeella pakulla pääsee ryöstökeikalle, mutta en sitä itse pakua kyllä löytänyt.

-ipa rules
 
Pleikkarilla sellainen musta boxville, jolla pystyy taloihin murtautumaan köytyi ihan siitä oman piilopaikan läheltä, tarkemmin sanottuna Denisen (se ensimmäinen tyttöystävä) taloa vastapäätä olevien talojen sisäpihalta.
Rötöstely on mukavaa hommaa, mutta ei kovin tuottoisaa, itse lahtasin alussa kun oli rahapula, niitä mustiin pukeutuneita huumekauppiaita, niiltä sai mukavasti pääomaa.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Viestin lähetti ipa rules
Itse olen kohtuuhyvin sisäistänyt parissa päivässä tuon vähän uudistetun ohjailusysteemin PC-versiossa. Tosin huonompi se silti on, kuin edellisissä versioissa.

Mistäs pirusta sen pakun löytää jolla pystyy murtautumaan taloihin? Aseita kävin kääntämässä ja sitten kerrottiin, että ruskeella pakulla pääsee ryöstökeikalle, mutta en sitä itse pakua kyllä löytänyt.

-ipa rules

Punttisalia vastapäätä olevien talojen pihalla löytyy yksi.
 

tiikeri

Jäsen
Aivan loistava peli kertakaikkiaan.

Minusta tuo ohjaus-systeemi (PC-versio) on selkeästi parempi kuin edellisissä osissa. Haastetta noissa tehtävissä kyllä piisaa ihan riittämiin ja peli on aivan uskomattoman laaja. Itse olen edelleen siellä Los Santosissa. Saa nähdä montako tehtävää pitää vielä tahkota, jotta pääsee tutustumaan muihinkin paikkoihin.

Hieman raskaalta tuo kuitenkin vaikuttaa, eli vaatii kohtuullisesti konetehoa.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Nyt on tullut pelattua muutama päivä PC-versiota ja täytyy sanoa, että pitkä odotus on kannattanut. Aikaisemmat pelaamani GTA:t (3 ja Vice City) olivat hyviä, mutta tämä ylitti ennakko-odotukset kirkkaasti. Toki huomautettavaakin löytyy, sillä ainakaan itse en pidä siitä, että on vain yksi tallennuspaikka (tähän saakka). Lisäksi tämä kuntosali juttu on mielestäni epäonnistunut lisä siinä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Nuo lentokonetehtävät on kyllä sellaisia "Haistakaa paska" tehtäviä ainakin PC'llä että ei paremmasta väliä. Junnataan edestakaisin 100 kertaa ennenkuin joitain pääsee läpi. Paljoa parempia ei ole helikopteritehtävät. Muuten peli onkin erinomainen ja laaja.
 

Kummeli1

Jäsen
Suosikkijoukkue
lahelaiset
Lakaisija kirjoitti:
Rötöstely on mukavaa hommaa, mutta ei kovin tuottoisaa, itse lahtasin alussa kun oli rahapula, niitä mustiin pukeutuneita huumekauppiaita, niiltä sai mukavasti pääomaa.

Missä nuo huumekauppiaat sijaitsevat? En sitte löydä kirveelläkään niitä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Kummeli1 kirjoitti:
Missä nuo huumekauppiaat sijaitsevat? En sitte löydä kirveelläkään niitä.

En tiedä varmasti, mutta veikkaan että nämä on niitä kavereita jotka pyörii joka kadun kulmassa huppareissaan?
 

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
eagle kirjoitti:
Nuo lentokonetehtävät on kyllä sellaisia "Haistakaa paska" tehtäviä ainakin PC'llä että ei paremmasta väliä. Junnataan edestakaisin 100 kertaa ennenkuin joitain pääsee läpi. Paljoa parempia ei ole helikopteritehtävät. Muuten peli onkin erinomainen ja laaja.

Mun mielestä lentokonetehtävät oli San Andreaksessa paljon helpompia mitä ennen. Näppäimistöllä&perusasetuksilla pelasin, niin jokainen noista meni ekalla tai tokalla yrityksellä. Itse asiassa tällä kertaa koko pelissä ei ollut yhtään "ylivaikeaa" tehtävää, johon olisi kymmeniä yrityksiä tuhlaantunut.
 
eagle kirjoitti:
En tiedä varmasti, mutta veikkaan että nämä on niitä kavereita jotka pyörii joka kadun kulmassa huppareissaan?

Joo, on hupparityyppejä, ja sitten on muistaakseni mustaan hihattomaan paitaan pukeutuneita tyyppejä, näitä löytyy vähän sieltä sun täältä, yleensä seisovat paikallaan jalkakäytävällä ja jos menet viereen, niin ne kysyvät sinulta, haluatko ostaa kamaa...
Näillä tyypeillä on aseet mukana, joten kannattaa itekin varustautua muulla kuin pelkällä nyrkillä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös