GTA San Andreas

  • 49 388
  • 272

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oisko kellään tietoja noista Kill frenzyistä? Kaverin kanssa vedettiin San fierrossa sijaitseva, jossa toinen ohjas autoa ja toisen piti räjäytellä autoja. Aluksi oli 6 autoa kolmessa minuutissa, mutta vika oli jo haastava: 10 autoa piti mosauttaa minuutissa. No kauheen yrittämisen jälkeen päästiin läpi. Tuliko palkintoa? Ei tullut. No vedettiin sitten uusiks läpi, ei vieläkään palkintoa.

Niin että jos joku tietää mitä hyötyä noista Kill frenzyistä on, voisitko kertoa. Tuntuu aika turhilta.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Nyt täytyy sanoa kyllä että hieman pettynyt olin tähän peliin noin
niinkuin ulkonäöllisesti. (johtuuko suuresta hypestä)
Peli näyttää täsmälleen samalta kuin Vice City, mitä nyt
päähenkilö on musta, sekä autoja on erilaisia yms "epäolennaista".
Mutta aivan samannäköinen on siis alkulähtökohta,
laatikkograffat ovat vieläkin aika suuria, mäet ovat suorista
pätkistä tehty, autojen ohjaus yliohjautuvaa ja varsinkin autojen
variomallinnus jotain outoa. Autolla voi vedellä surutta teillä toisia
päin, oman auton juurikaan hajoamatta.

Nämä "uudistukset" eivät olleet mieleeni.
Täytyy myöntää että ilmeisesti peli on suht laaja ja pelattavaa
riittää. Täytyi kuitenkin kertoa omiasta huonoista huomioistanikin.
Viikonloppuna perhehtymään kaverin luo peliin paremmin.
Eiköhän siinä kuitenkin aikaa saa menemään ja parhaita PS2
pelejä ole. (Uusi Larry näytti myös hauskalta)
 

EsKa

Jäsen
Viestin lähetti stiflat
Autolla voi vedellä surutta teillä toisia
päin, oman auton juurikaan hajoamatta.

Siis kyllähän autoon lommoja tulee, mutta se on totta että vaikka vedät sata lasissa nokkakolarin moottoritiellä niin pystyt vielä samalla autolla jatkamaan. Toisaalta, jos autot tehtäis liian heikoiksi niin peli tulisi tylsäksi kun pitää koko ajan varoa ettei kärry räjähdä tuusan nuuskaksi. Ehkä niin että kun ajaa pahan kolarin ja auto lentelee miten sattuu niin CJ:n energia tippuu samalla. Se toisi vähän lisää realismia peliin. No, ehkä seuraavassa GTA:ssa ? ;)
 

Pinturicchio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Juventus, Jokipojat
Viestin lähetti stiflat
Nyt täytyy sanoa kyllä että hieman pettynyt olin tähän peliin noin
niinkuin ulkonäöllisesti. (johtuuko suuresta hypestä)
Peli näyttää täsmälleen samalta kuin Vice City, mitä nyt
päähenkilö on musta, sekä autoja on erilaisia yms "epäolennaista".
Mutta aivan samannäköinen on siis alkulähtökohta,
laatikkograffat ovat vieläkin aika suuria, mäet ovat suorista
pätkistä tehty, autojen ohjaus yliohjautuvaa ja varsinkin autojen
variomallinnus jotain outoa. Autolla voi vedellä surutta teillä toisia
päin, oman auton juurikaan hajoamatta.

Eiköhän nuo em. seikat johtune siitä, että pleikkarille ei yksinkertaisesti pysty tekemään hienompaa ja yksityiskohtaisempaa grafiikkaa ilman, että pelattavuus kärsii. Yksinkertaisesti pelin latausajat kasvaisivat kohtuuttomiksi jos grafiikka yritettäisiin saada lähelle PC-tasoa. Ja mitä look a like Vice City pointtiin tulee, niin pelitalo säästää huomattavan summan rahaa ja aikaa käyttämällä samaa "grafiikkamoottoria" molemmissa versioissa. Lisätään nyt vielä, että aivan varma en näistä seikoista ole, kun en pleikkarien ominaisuuksiin ole tarkemmin tutustunut, mutta tällainen käsitys minulla tuosta grafiikkapuolesta on.

PC versiota odotellessa...
 
Viimeksi muokattu:

Rocco

Jäsen
"The hood is yours"

Kuinka paljon porukka on uhrannut aikaa kortteleiden valtaukseen? Itse olen veljeni kanssa useana iltana keskitytty pelkästään uusien alueiden valtaukseen. Noin 1/3 kaupungista on meikäläisten hallussa. Ganton ja Jefferson kokonaan, Glen Park ja Idlewood osittain.

Homma on aika helppo ja palkitseva. Ei muutakuin kartasta katsoa joku erivärinen kaupunginosa, mennä alueelle, katsella joku sopiva kulmaus ja pamauttaa hengiltä muutama vääriin väreihin pukeutunut kaiffari. Sitten odotella että jengiläisiä tulee paikalle ja listiä ne. ns. kolmannessa aallossa tulevilla kavereilla on rynnäkkökiväärit. Joten jos ja kun selviää hengissä niin noiden kavereiden aseet ovat todella mukavia ja tehokkaita.
 

EsKa

Jäsen
Re: "The hood is yours"

Viestin lähetti Rocco
Kuinka paljon porukka on uhrannut aikaa kortteleiden valtaukseen? Itse olen veljeni kanssa useana iltana keskitytty pelkästään uusien alueiden valtaukseen. Noin 1/3 kaupungista on meikäläisten hallussa. Ganton ja Jefferson kokonaan, Glen Park ja Idlewood osittain.

Homma on aika helppo ja palkitseva. Ei muutakuin kartasta katsoa joku erivärinen kaupunginosa, mennä alueelle, katsella joku sopiva kulmaus ja pamauttaa hengiltä muutama vääriin väreihin pukeutunut kaiffari. Sitten odotella että jengiläisiä tulee paikalle ja listiä ne. ns. kolmannessa aallossa tulevilla kavereilla on rynnäkkökiväärit. Joten jos ja kun selviää hengissä niin noiden kavereiden aseet ovat todella mukavia ja tehokkaita.

Tätä vähän ihmettelin kun sen jälkeen kun poliisit veivät sinne metsän keskelle ja aseet ym katosivat niin ei alueita ole enään pystynyt valtaamaan. Mutta kait tämä tulee eteen sitten kun peli taas etenee ?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: "The hood is yours"

Viestin lähetti Rocco
Kuinka paljon porukka on uhrannut aikaa kortteleiden valtaukseen?

Itse peli ei ole tehtävien osalta edennyt oikeastaan ollenkaan mutta (tuo ensimmäisellä saarella oleva) kaupunki on kokonaan hallussa.

Myös kaikki (20 kpl) pimping missionit on tehty. Noihin ylimääräisiin tehtäviin (ambulanssi, paloauto, poliisi yms.) liittyen sattuisiko joku tietämään paljonko niitä mitäkin joutuu tekemään ennen kuin niistä saa Vice Cityn tyylisesti hyötyä. Ja jos joku tietää kaikki tuollaiset tarjolla olevat tehtävät niin ne voisi myös joku ystävällinen kerätä tähän listaksi.

Itse olen tehnyt siis kaikki pimping tehtävät ja reilu 30 kpl taksi tehtäviä.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Re: Re: "The hood is yours"

Viestin lähetti EsKa
Tätä vähän ihmettelin kun sen jälkeen kun poliisit veivät sinne metsän keskelle ja aseet ym katosivat niin ei alueita ole enään pystynyt valtaamaan. Mutta kait tämä tulee eteen sitten kun peli taas etenee ?

Ihan sama juttu, olen itse nyt San Fieron alussa eikä Los Santoksen jengialueista ole tietokaan. Toivottavasti "aluepeli" palaa vielä pelin myöhemmässä vaiheessa, koska hauskaahan se on.
 
Määhän pelasin tämän pelin tehtävien osalta läpi jo tossa viikko sitten.
Tuli tyhjä olo.

Sitten rupesin miettimään, että perkele, enhän mä ettinyt edes noita tageja enkä mitään muutakaan oheissälää tehnyt.

Vanhaa seiviä ei kuitenkaan enää huvittanut pelata, joten aloitinpa uuden pelin, ja etsin heti nuo tagit kaikki (käytin apuna netistä löytämääni karttaa, anteeksi.)

Ainoa miinuspuoli on, että se perkeleen RC-lentely tulee taas auttamatta vastaan jossain vaiheessa...

Tagien hyöty oli yllättävän pieni, The Johnson Houseen sai AK-47:n, Molotovin Cocktailit, katkaistun haulikon, ja Tec-9 micro-SMG:n, rahaa ei tullut.

Btw, onkos joku muuten vetäissyt micro-smg, tai katkaistun haulikon weapon skillsit hitman-levelille asti, kannattaa, sillä silloin saat pitää kahta ko. asetta samaan aikaan kädessä!
Se on vaan niin mukavaa riehua tuplauzilla, tai losautella tuplahaulikolla huumekauppiaiden päitä katukivetykselle (jaa kuin niin sairas ihimnen? :)

Tällä hetkellä olen vielä Los Santosissa, tehtäviä en kauheasti ole tehnyt, viimeksi tehtävän nimelt Doberman, jossa vallattiin Glen Park, sen jälkeen olenkin keskittynyt jengialueiden valtaamisenn, mikä on molotovien kanssa aika rentouttavaa touhua.
Melkein koko kaupunki on hallussa, huomasin vasta äsken, että länsipuolen biitsilläkin oli ballas alueita, joten niistä osa on vielä valtaamatta.
 

Heffer

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Kärpät
Mielestäni kun menette toisiin saariin, nuo jengi alueet valtautuvat takaisin ..
 
Viestin lähetti Heffer
Mielestäni kun menette toisiin saariin, nuo jengi alueet valtautuvat takaisin ..

Jooh, ja niitä ei vähään aikaan voi vallata.
Kerrottakoon kuitenkin, että myöhemmässä vaiheessa peliä sota voi taas alkaa, ja se on haastavampaa ja hauskempaakin vielä.

Ja anteeksi nyt jos pilasin jonkun yöunet tällä "spoilerilla" :-(
 

Birchman

Jäsen
Thyyningistä

Eli peli on juonellisesti läpi. Ongelmana on se, että San Fierrossa oleva Tuning-paikka ei toimi. Puhun tässä nyt siitä paikasta missä saa laitettua kunnon puskureita, siipiä jne...Paikka on kartassa aika yläreunassa vasemmalla.

Kun ajan sporttiautolla sen eteen niin ovet eivät vain jostain syystä aukea. Ollaan kokeiltu Bulletilla, Buffalolla, ZR-350 ja Infernuksella. Ei toimi myöskään millään tavallisilla ajoneuvoilla!

Onko jollain muulla ollut samanlaista ongelmaa?

Kiitokset jo etukäteen.
 
Rallar: En ole ihan varma, mutta käsittääkseni tuossa tallissa voi "tunettaa" vain niitä autoja, joita ilmestyy sinne autokorjaamon lähellä olevaan Car Showroomiin sen jälkeen, kun on tehnyt Cesarin kanssa ne tehtävät sieltä.

Itse muistaakseni tein Car Showroomiin ilmestyneestä Uranus-autosta melkoisen tykin juuri tuossa tallissa.
 

Birchman

Jäsen
Lakaisija:

Tarkoitatko nyt tuota "Wang Cars" paikkaa vai sitä mikä on siellä aika lähellä Gant bridgeä?

Ainakin kerran olen onnistunut niin tekemään, että otin auton lennosta ja pääsin sinne sitä laitattamaan.
 
Viestin lähetti Rallar
Lakaisija:

Tarkoitatko nyt tuota "Wang Cars" paikkaa vai sitä mikä on siellä aika lähellä Gant bridgeä?

Sen niminenhän se taisi olla, siinä sen oman "korjaamon" lähellä. Sen car showroomin vieressä on pay n' spray ja toinenkin tuning-talli.
Ko. paikka piti ostaa jossain vaiheessa.

Siellä olevia autoja ainakin itse pääsin tunettamaan, muita en ole kokeillut.
 

Birchman

Jäsen
No niin tuli kokeiltua ja juuri noi Wang Carsin autot siellä saa tunetettua

Vittu ihan perseestä jos ei muita autoja saa laitettua. Voihan se olla että jos niitä katukisoja jaksaisi ajella niin sinne Wang Carsiinkin niitä autoja tulisi lisää. Tiedä häntä, pitänee vain jatkaa pelaamista...
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Oko nyt todellakin niin että tämä peli alkaa olemaan loppu kaikilta
jälleenmyyjiltä?
Helsingistä sain sellaista viestiä että ainakin siellä tuntuu olevan
näin ja tänään vasta maahantuojakin sai lisää. (jos sai)
Kysyttyä on.
 

IDA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karhulan Titaanit
Montreal Canadiens
Saipa
Kotkassa joutui odottamaan kolme päivää ennen kuin tilaus tuli kauppaan.

Itse en ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta mitä alkua katsoin niin vaikutti pettymykseltä. Pitkiä filmejä ja vähän peliä. Lähinnä ajelua, jota irrationaalisesti ilmestyvä, kömpelösti väisteltävä ammunta häiritsi.

Kielenkäyttö oli täysin ala-arvoista ja pelin ympäristössä ei ollut mitään taikaa.

Kunhan pääsen kokeilemaan niin haukun sitten kunnolla ;)
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti IDA
Itse en ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta mitä alkua katsoin niin vaikutti pettymykseltä. Pitkiä filmejä ja vähän peliä. Lähinnä ajelua, jota irrationaalisesti ilmestyvä, kömpelösti väisteltävä ammunta häiritsi.

Kielenkäyttö oli täysin ala-arvoista ja pelin ympäristössä ei ollut mitään taikaa.

Kunhan pääsen kokeilemaan niin haukun sitten kunnolla ;)

Huh, pettymys. Get a life!
 

EsKa

Jäsen
RC-lentelyn v-tutus

Täytyypä herätellä tätä ketjua. Meikällä kyrpii se Z:n toinen tehtävä, eli pitää sillä v-tun RC-koneella tuhota viis kohdetta ja sitte lentää takas pesälle. Onneksi pelin juoni ei oo tästä tehtävästä kiinni mutta on kyllä hermot menny pariin otteeseen kun ei läpi pääse. Siis onko kyse ihan pelkästään mäihästä vai ? Olen monesti saanut kaikki tuhottua mutta sitten loppuu koneen polttoaine. Oiskos jotain vinkkkejä ? Tosi harmi että tämmösiä paskatehtäviä laitetaan (pilaamaan) muuten mahtavaan peliin.
 

pyhimys

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Re: RC-lentelyn v-tutus

Viestin lähetti EsKa
Täytyypä herätellä tätä ketjua. Meikällä kyrpii se Z:n toinen tehtävä, eli pitää sillä v-tun RC-koneella tuhota viis kohdetta ja sitte lentää takas pesälle. Onneksi pelin juoni ei oo tästä tehtävästä kiinni mutta on kyllä hermot menny pariin otteeseen kun ei läpi pääse. Siis onko kyse ihan pelkästään mäihästä vai ? Olen monesti saanut kaikki tuhottua mutta sitten loppuu koneen polttoaine. Oiskos jotain vinkkkejä ? Tosi harmi että tämmösiä paskatehtäviä laitetaan (pilaamaan) muuten mahtavaan peliin.

Itse hoidin tuon tehtävän vain lentämällä nopeasti jokaisen luo mahdollisimman suoraa reittiä. Ensiksi hoida ne kaksi lähintä kohdetta. Seuraavaksi yksinäinen susi sieltä lännestä ja sitten seuraavat kaksi sieltä pohjoisemmasta. Paras tapa tappaa on pysäköidä kone maahan ajoneuvojen taakse ja pistää sarjatuli päälle. Parempiin neuvoihin en kykene. Kunhan pääset tuon tehtävän läpi, niin pääsetkin vielä lentelemään minihelikopterilla. Siihen voinkin kertoa jo hieman paremmat vinkit, jos sen kanssa tulee jumitusta.
 

Birchman

Jäsen
Juu kaikki pelin tehtävät on tehty. Ongelma ratkesi sillä kun tajusin, että siellä ei voi tuunata kuin tiettyjä autoja. Alunperin luulin, että esim. Bullettia voisi "laittaa". Hieman sääli sinäänsä, että tuunaamiseen on tehty noinkin v-mäiset rajoitukset.
 

Tomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: "The hood is yours"

Viestin lähetti flintstone
Ja jos joku tietää kaikki tuollaiset tarjolla olevat tehtävät niin ne voisi myös joku ystävällinen kerätä tähän listaksi.

Ambulanssi-, paloauto- ja poliisitehtävät leveliin 12 saakka. Taisi olla niin, että level 12 pitää vielä suorittaa. Taksitehtävät on tehty, kun on kuljettanut 50 asiakasta. Ambulanssitehtävät kannattaa suorittaa jossain pienessä kylässä, jossa kuitenkin on sairaala. Esim. Angel Pine. Näidenkin tehtävien lisäksi pelin kuluessa tulee vielä uusia vähän vastaavanlaisia, mutta ei niistä nyt sen enempää..
 
Jaaha, onkos joku kokeillut näitä "Beat The Cock"-Triathloneja?
Aika vaikeita ovat, perkeleet, vaikka stamina onkin täynnä niin ohi viipottavat muut kilpailijat.
Äijäni on tosin aikamoinen "mäkkihirmu" kun piti sitä yhtä muijaa varten lihottaa...

Niin, jos joku ei tiedä näiden triathlonien sijainteja, niin Los Santosin majakan vieressä biitsillä on yksi, ja Palomino Creekin Laguunin biitsillä toinen...
En tiedä onko näitä enempää, enkä tiedä vaikuttavatko edes 100% saamiseen ollenkaan, mutta pakkohan nuokin on läpi pelata, kuten myös ne wittumaiset Mt. Chiliadin päällä olevat Mountain Bike-tehtävät..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös