Gladiatus - nettipeli

  • 34 040
  • 221

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jopas se Jortos on hermostunut meikäläiseen, kun kolme kertaa piti putkeen tapella. Odotahan kun saan taas äijän tankattua ;)
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Taso 40 viimeinkin saavutettu ja sitten kohti 50:aa.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Itse pelaan suomen 1 servulla (eipä niitä muita taida olla) tällä samalla nimellä, tällä hetkellä oon 17lvl. :) Oli mulla ukkeli enkun 6servulla, mutta päätin että jatkan kehittymistä täällä. :)
 

GoldenHawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings
Ei jumalauta, kuinka buginen Suomen ykkösserveri voi vain olla. Suunnilleen kokonaisen päivän offline. Kaikista hassuin tehtävä on ollut tähän asti hakea jollekin kaverille hopeiset taistelusappaat, vaikka tekee mieli pitää itsellään nämä komistukset. (Saa paljon armoria)
 

Teloch

Jäsen
Ei jumalauta, kuinka buginen Suomen ykkösserveri voi vain olla. Suunnilleen kokonaisen päivän offline.

Tapauskohtaista, sano.
Itselläni on serveri toiminut täydellisesti viimeisen kuukauden ainakin. Forumilta poimittuna nämä yhteysongelmaiset ovat proxyilla päässeet pelaamaan jos ovat jaksaneet sellaisia etsiä ja käyttää.
 

GoldenHawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings
Kummallista, mutta kiitos vinkistä! Käsittämätöntä silti, että joillakin peli toimii luontevasti ja joillakin on kokonaisen päivän offline. Mistä löytyisi muuten riittävän nopea proxy?
 

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pelaatko Teloch tällä samalla nickillä? Näyttää vaan olevan Teloch niminen heppu kahdeksantena huippupisteissä ja tuo vihulainen on meikäläisenkin moneen kertaan nollannut.
 

Teloch

Jäsen
Sama hemmo, mutta kiistän kaikki syytökset.
Areenalla en ole kovinkaan aktiivinen, kuten kaapatusta kullasta voi nähdä. Lähinnä silloin mätkäisen kaveria kun joku kekkuloi omalla listalla alhaisissa hipareissa tahi vastaavasti jos tehtävässä käsketään. Silloin haen yleensä pienempitasoisista vakkarikohteista jonkun jota hellästi taputan. Jos tuntuu menevän liiallisuuksiin niin sopii sanoa.
 

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sama hemmo, mutta kiistän kaikki syytökset.
Areenalla en ole kovinkaan aktiivinen, kuten kaapatusta kullasta voi nähdä. Lähinnä silloin mätkäisen kaveria kun joku kekkuloi omalla listalla alhaisissa hipareissa tahi vastaavasti jos tehtävässä käsketään. Silloin haen yleensä pienempitasoisista vakkarikohteista jonkun jota hellästi taputan. Jos tuntuu menevän liiallisuuksiin niin sopii sanoa.


Onneksi en ole tuollaiseksi teikäläisen vakkarikohteeksi joutunut. Se riittää, että yks Mafian tyyppi käy nollaamassa aika ajoin.
 

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Eeli hyväksyttiin vihdoinkin Jatkoaika2 -kiltaan. Lvl 14 puolessa välissä ja kunniaa 13. ja rapiat päälle.

Ei tunnu oikein olevan elämää tuolla killassa vai onko tämä johtuvaa tuosta softan sekoilusta? Jonkinlaista (mahdollista) ohjeistusta killan (mahdollisista) säännöistä ja käytännöistä olisi myös kiva saada.

Ja ainakin itse olen huutanut paljon tavaraa huutokaupasta, onkohan nyt viisi huutoa kuudesta voittanut ja ihan lvl 22 tasoista tavaraa on tullut huudettua. Myös tuo vaurion määrä kasvaa melkeinpä huomaamatta, kunhan vain kiinnittää huomiota tavaroita ostellessaan siihen, että siellä on aina muutama yksikkö vauriota ominaisuuksissa.

Tympii vain tuo tutkimusmatkapisteiden rajallisuus. Periaatteenani kun on, etten nettipeleistä mitään oikeaa rahaa rupea maksamaan, niin kahden tunnin intensiivisen retkeilyn jälkeen pitää sitten vain odotella pisteiden palautumista... Mutta oma valintahan se on.
 

GoldenHawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings
Nyt minulle on tason 9 varusteet seitsemännen tason gladiaattorillani. Olen siis miltein samalla tasolla kuin sirkustaitelijoiden liigan parhaat taistelijat. Kuitenkin olen vaivaisella 8400 sijalla. Miten pystyisin etenemään hieman ripeämmin ainakin tuhannen parhaan joukkoon kuin, että jämähtäisin loppupeliksi jonnekin tason yhden ja pelin ensimmäinen miekka kädessä olevien nyyppien sekamelskaan. Jotenkin ihmeessä ovat onnistuneet pääsemään minua pitemmälle, vaikkeivat edes ovat pelanneet yhtä intenssiivisesti kuin minä. Mitä hyötyä on muuten pidemmistä, pitempikestoisemmista tutkimusmatkoista, samaa piraattia, barbaaria tai sutta kyseinen gladiaattori pelaa, mutta 10 minuutin sijaan 30 minuuttia.
 

Teloch

Jäsen
Eipä siinä tasojen 1-9 areenassa mitään järkeä olekaan, juurikin noiden hylättyjen lvl 1-janttereiden takia. Paras idea on vain jyrätä mahdollisimman äkkiä 10-19 areenoille mittelemään, vaikkakin veikkaisin sielläkin olevan nykyään jo tungosta.

Mitä tutkimusmatkojen pituuksiin tulee, pidemmiltä matkoilta PITÄISI saada ilmeisesti parempia romuja sikäli kun mitään löytää, mutta mielestäni noilta lyhyiltäkin matkoilta on saanut ihan riittävän hyvää tavaraa - myyntiin se kaikki menee kuitenkin. Lisäksi kolme lyhyttä matkaa tuottaa yhteensä enemmän kultaa ja kunniaa kuin yksi pitkä, joten itse suosin vain yhden pisteen matkoja. Pidemmillä matkoilla käyn vain jos jostain syystä on ihan liikaa pisteitä ja päätän niitä lähteä vartavasten törsäämään.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mites muilla menee?

Itellä on toinen gladiaattoreista level 73 tällä hetkellä, ja sitten suomiserverillä on
level 64.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Ei ole kuin 1 ukko, ja sekin tolla server1:llä. Lvl on 54 ja honouria n. 500k. Pitäis varmaan ettiä kohta joku kilta, kun vanha meni vähän hajoamaan.
 

Teloch

Jäsen
Oma ukko on muistaakseni lvl 57 tuolla suomalaisella server 1:llä. Aktiivinen pelaaminen loppui jo pari kuukautta sitten ja top-listan sijalta 6 on vaivuttu jonnekin 60:n huonommalle puolen. Kohtuullisen kauan näinkin yksinkertainen napsuttelu jaksoi pitää pihdeissään.
 

Ukko

Jäsen
Lokakuun alusta nyt tahkottu tuota suomiserveriä ja nyt on päästy sille tasolle ( 45 ) jotta alkaa noita kiltakutsuja tupsahtelemaan viestilaatikkoon. Voisiko joku viisaampi kertoa mitä hyötyä kiltaan liittymisestä saa ?
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Levelillä 57 tepastellaan ja honoria 542k. Serveri on 5.

Kiltakysymykseen: riippuu killasta onko siitä hyötyä. Alkuvaihessa sai ostettua hyvin tavaroita halvalla, mutta nyt kun on killan top 3:ssa niin ei oikein ole tehokkampi roinia enää tarjolla. Reseptejä ei voi käyttää kuin killassa, mutta niiden merkitys on kuitenkin aika pieni. Pääosin kilta on aika turha, varsinkin jos on sellainen kilta johon pitää upottaa päivitää suuret summat kultaa.
 

Timppa73

Jäsen
Levelillä 57 tepastellaan ja honoria 542k. Serveri on 5.

Kiltakysymykseen: riippuu killasta onko siitä hyötyä. Alkuvaihessa sai ostettua hyvin tavaroita halvalla, mutta nyt kun on killan top 3:ssa niin ei oikein ole tehokkampi roinia enää tarjolla. Reseptejä ei voi käyttää kuin killassa, mutta niiden merkitys on kuitenkin aika pieni. Pääosin kilta on aika turha, varsinkin jos on sellainen kilta johon pitää upottaa päivitää suuret summat kultaa.

Taidat olla jossain "junnutason" killassa?
Loggaa sisään peliin ja testaa linkki: http://s5.gladiatus.com/game/index.php?mod=ally&i=303&sh=5cc28e3eaf6a22c85571d71de3429f16

Terveisin lvl65 ja Hiscoressa 30s
 
Jaaha, tällainenkin ketju löytyi täältä arkistojen syövereistä! Vieläkö joku jaksaa olla innostunut?

Olen itse pelaillut jostain joulukuusta -07 saakka suomiserveri 1:llä. Taso on nykyään (muistakseni) 82. Vähän hiljaista tuolla kyllä nykyään on, joskus saa olla montakin päivää rauhassa ilman että juuri kukaan käy ahdistelemassa. Mulla on välillä ollut centurion-tili ja välillä ei, riippuen siitä miten aktiivisesti olen kerennyt pelailla. Koneellahan tulee roikuttua joka päivä jonkin aikaa joka tapauksessa, joten siinähän se peli kivasti pyörii taustalla.

Uusiin seikkailuihin palaa silti mieli. Vähän enemmän kaipaisin actionia, mutta ihan alusta en enää jaksaisi aloittaa. Tulikin mieleeni kysyä, että onko kellään server 5:llä (sillä kansainvälisellä) joutilasta pelitiliä josta voisi luopua? Yksäriä. Tuttu jätkä pelaa siellä, kehuu että on aktiivista porukkaa eikä aika käy pitkäksi.
 

Da Silva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL:n suomalaiset
Kyllähän tuota on tullut edelleen tahkottua. Kahta serveriä asutan, yhtä briteissä ja toista kotimaassa. Kummallakin serverillä olen saanut ulostetta niskaani johtuen epätavallisesta pelityylistäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös