Gladiatus - nettipeli

  • 34 019
  • 221

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avataampa Glatiatus nettipelille oma ketjunsa, sillä pelistä on vähän jo kirjoiteltu tuolla "pieni ja loistava peli" tjsp ketjussa.

Gladiatus on siis nettiroolipeli, jossa kehitetään omaa gladiaattoria, tutkitaan paikkoja, suoritetaan tehtäviä, taistellaan areenalla ja luodaan vaikkapa talleilla lantaa rahan puutteessa.

Peli on aika yksinkertainen, mutta ihan hauskaa ajanvietettä nettisurffailun yhteydessä.

Itse pelaan, yllätys yllätys, nimimerkillä Borgie, ja olen tasolla kolme. Areenalla on tullut väännettyä 14 kertaa, josta fightcardiin kuusi merkintää voittojen alle ja kahdeksan tappioihin. Omat haasteeni olen voittanut ja vastaavasti matsit joihin on haastettu ovat päättyneet turpaanottoon.

Koska oman killan voi perustaa vasta tason 5 jälkeen, voisi joku edistyneepi yksilö perustaa Jatkoaika -killan jos sellaista ei ole jo olemassa.

THIS IS SPARTA!!!

EDIT: korjattu linkki. Tästä voit värväytyä Gladiaattoriksi: http://s1.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=17871]Gladiatus
 
Viimeksi muokattu:

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Hieman nolo tuo linkkisi. Mutta kai sitä jotenkin pitää tienata.

Itse pelaan servillä 5, CloacaMaxima on tasolla 28 ja honoria runsaan 72000. Plakkarissa on 787 areenataistelua, josta 403 voitettua. Sekä tason 10-19 että 20-29 areenoissa olen olut voittajana.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jii kirjoitti:
Hieman nolo tuo linkkisi. Mutta kai sitä jotenkin pitää tienata.

Heh, ajattelin että tuosta voi tulla sanomista, linkki korjattu etusivulle jos se jotain haittaa. Alemmasta linkistä jos siis värväytyy, niin hahmoni saa muutaman killingin.

Jii kirjoitti:
Itse pelaan servillä 5, CloacaMaxima on tasolla 28 ja honoria runsaan 72000. Plakkarissa on 787 areenataistelua, josta 403 voitettua. Sekä tason 10-19 että 20-29 areenoissa olen olut voittajana.

Ohoh, äijähän on melkoinen soturi. Oletko ostanut noita rubiineja oikealla rahalla, vai onnistuuko huutokaupan kautta saamaan parempia varusteita itselleen? Itselläni on lähinnä torilta ostettuja tavaroita, ja sinne olen myös myynyt seikkailuista saamani tavarat.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Ohoh, äijähän on melkoinen soturi. Oletko ostanut noita rubiineja oikealla rahalla, vai onnistuuko huutokaupan kautta saamaan parempia varusteita itselleen? Itselläni on lähinnä torilta ostettuja tavaroita, ja sinne olen myös myynyt seikkailuista saamani tavarat.

En ole hankkinut rubiineja vaan kamat hankittu marketista. Huutokauppa on rahan tuhlausta. Aina joku voittaa sut ja käyttämäsi rahat menee hukkaan. Rahat on tulleet tehtvistä ja areenalta.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ok, kiitos Jiille.

Uusille pelaajille vinkiksi, että kannattaa laittaa gladiaattori yöksi työskentelemään talleille, niin on mukavasti kahisevaa aamulla.

Tasolla 4 ollaan nyt, yksi vielä niin voin perustaa Jatkis killan.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Olen nyt kolme päivää hakenut deserteriä. Yksi pitäisi saada hakattua vielä että "questi" menisi eteenpäin, mutta se perhana ei tule sieltä.

Onko muilla ollut sama ongelma että Misty Mountainsista tulee vain susia nykyään? Pari questia olen keskeyttänyt tämän takia kun yhtään harpyä ei tullut mistään.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen nyt kolme päivää hakenut deserteriä. Yksi pitäisi saada hakattua vielä että "questi" menisi eteenpäin, mutta se perhana ei tule sieltä.

Onko muilla ollut sama ongelma että Misty Mountainsista tulee vain susia nykyään? Pari questia olen keskeyttänyt tämän takia kun yhtään harpyä ei tullut mistään.

Kannattaa vaan jättää questi kesken mikäli ei meinaa millään tulla vastustajia joita hakee.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Nyt on hahmo jo level 2. Kyllä tää koukuttaa ihan mukavasti :) Sopii tosiaan nettiselailun ja esim. pokerin taustalle loistavasti..
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
"Vokuhila antaa aseensa tippua kohti Vartija korkealta ja kovaa. Puhdas onni - tai jumalien armo pelastaa Vartija. Vokuhila ei voi uskoa silmiään. (0)"

"Vokuhila lyö Vartija. Vartija näkee silmäkulmassaan osuman lähestyvän. Vokuhila virnistää huomatessaan, että vastustaja ei voi välttää osumaa. (2)"

Siellä on joku Goethe kirjoitellut noita taisteluraportteja... ja joku toinen uskollisesti kääntänyt ne sanasta sanaan suomeksi. Ihan hupaisa pikku peli kyllä.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen nyt kolme päivää hakenut deserteriä. Yksi pitäisi saada hakattua vielä että "questi" menisi eteenpäin, mutta se perhana ei tule sieltä.

Onko muilla ollut sama ongelma että Misty Mountainsista tulee vain susia nykyään? Pari questia olen keskeyttänyt tämän takia kun yhtään harpyä ei tullut mistään.

Rixawaattori astui gladiaattorin taipaleelle ja päätti heti lähteä Mist Mountainille 10min patikkaretkelle, näemmä heti tuli Deserter vastaan. Vois forumeita jossainvälissä lueskella vähä nyypievinkkejä tähän peliin.
 

Anturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Kyllä tää koukuttaa ihan mukavasti :) Sopii tosiaan nettiselailun ja esim. pokerin taustalle loistavasti..

Nimenomaan. Muun puuhan ohessa menee mukavasti eteenpäin. Ei tarvitse koko aikaa vilkuilla ja kliksutella. Nelostasolla vedetään parhaillaan ja pyritään kuromaan Borgien etumatkaa kiinni. :)
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jatkoaika kilta perustettu

Anturi kirjoitti:
Nimenomaan. Muun puuhan ohessa menee mukavasti eteenpäin. Ei tarvitse koko aikaa vilkuilla ja kliksutella. Nelostasolla vedetään parhaillaan ja pyritään kuromaan Borgien etumatkaa kiinni. :)

Hyvä hyvä :) Jatkoaika kilta on nyt perustettu. Ja sitten ne huonot uutiset, eli alussa mukaan mahtuu vain kolme jäsentä, ja kiltarakennusta kasvattamalla saadaan taas lisää paikkoja uusille jäsenille. Kiltarakennusta kasvetetaan rahalla, ja pyrin saamaan tuon määrään kuuteen jäseneen a.s.a.p. Eli jos kiinnostaa liittyä, niin etsikää Jatkoaika -niminen kilta laittakaa hakemus sisälle. Kärsivällisyyttä vaaditaan alussa kun jäsenmäärä on rajallinen, mutta koitetaan kasvattaa kiltaa mahdollisimman nopeasti.

Tietääkö joku mikä on killan maksimi koko?
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Tietääkö joku mikä on killan maksimi koko?

Ei kai maksimia ole. Rahalla saa ostettua lisää tasoja killalle ja mitä useampi taso sen useampi jäsen. Eka taso taitaa olla 3 hlöä, sitten 5 hlöä jne. Olen nähnyt 21 hengen kiltoja.
 

Anturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Tietääkö joku mikä on killan maksimi koko?

Foorumilta tuo varmaan selviäisi, mutta ei ole näyttänyt toimivan sen aikaa mitä olen pelannut. Muutenkin vaikuttaa Gladiatus kärsivän raskaasti teknisistä ongelmista. Heittää "Lost DB-Connection"-virkettä vähän väliä. Joutuu ärsyttävän usein kikkailemaan päästäkseen tekemään oikeaa toimintoa.

Kuinka suurista summista on kyse tuossa killan koon kasvatuksessa ?
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Anturi kirjoitti:
Foorumilta tuo varmaan selviäisi, mutta ei ole näyttänyt toimivan sen aikaa mitä olen pelannut. Muutenkin vaikuttaa Gladiatus kärsivän raskaasti teknisistä ongelmista. Heittää "Lost DB-Connection"-virkettä vähän väliä. Joutuu ärsyttävän usein kikkailemaan päästäkseen tekemään oikeaa toimintoa.

Kuinka suurista summista on kyse tuossa killan koon kasvatuksessa ?

Juu, ei toimi foorumi ei, mutta jenkki fooromi toimii, että pitää käydä sieltä lukemassa lisää. Samaa herjaa heitää minullekin koko ajan, mutta muuten ihan metka peli.

Nyt on killassa taas tilaa, eli kolme uutta jäsentä mahtuu taas sisälle. Teretulemast.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Millä serverillä olet? Itse vaikutan 2 servulla. Koitin hakea Jatkoaika kiltaa mutta eipä löytänyt moista. Hupaisa regenfodderpeli tosiaan tämä :).

Edit: Kappas olet 1 servulla. Noh eipä voi mitään :/.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rixa kirjoitti:
Millä serverillä olet? Itse vaikutan 2 servulla. Koitin hakea Jatkoaika kiltaa mutta eipä löytänyt moista. Hupaisa regenfodderpeli tosiaan tämä :).

Edit: Kappas olet 1 servulla. Noh eipä voi mitään :/.

Juu, ykkösellä ollaan, ja selvisi muuten juuri miksi ei kauhean isoja kiltoja näy. Nimittäin päivitys 3 -> 6 maksoi ~300. Päivitys 6 -> 9 maksaa yli 4000!!!
 

Teloch

Jäsen
Mukavaa pientä taustanysväystä kun konetta muuten käyttelee. Jatkiksen kiltaan jätin hakemuksen ja siinä ne suurimmat uroteot sitten tähän mennessä olikin...kaipa se siitä.
 

Deke

Jäsen
Suosikkijoukkue
perq
Vähän on peliä nyt tullu pelattua ja kävin tutkimusmatkalla temppeleillä. Voitettuani hurjan taistelun vartijaa vastaan oli taisteluraportissa taistelusirpin kuva saako sen sirpin jotenki itellee vai mitä se siinä mahtaa tehä?
 

Anturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Vähän on peliä nyt tullu pelattua ja kävin tutkimusmatkalla temppeleillä. Voitettuani hurjan taistelun vartijaa vastaan oli taisteluraportissa taistelusirpin kuva saako sen sirpin jotenki itellee vai mitä se siinä mahtaa tehä?

Vilkaiseppa vasemmalla olevan valikon yläpuolelle, josko siellä olisi laatikon kuva ja klikkaa.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perustin tonne kakkosserverille killan nimeltä Finlandia. Tarkotuksena on luonnollisesti se, että kiltaan kuuluu vain suomalaisia pelaajia. Tällä hetkellä tilaa on kuudelle jäsenelle. Tervetuloa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Taso 3 päällä mutta ei oikein saa kamoja paranneltua kun ei ole rubiineja, saako noita muuten kuin käyttämällä oikeata rahaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös