Gameshöw-riittaväisäs-Julkkishyväntekeväisyys-finaali

  • 6 608
  • 281

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
TÄÄ OLI IHAN SAATANAN HELPPO!!!

TURPA

KAIKKI ON TIENNY EIKS VAAN
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mun laatikko johtaa kokonaiskisaa tällä hetkellä way over ylivoimaisesti!!
Kuinka monta ohjaus-keravakorttia sä oot saanu kuntoon? Ei näy veljeä finaalissa vaikka räksytys on niin valtavaa että luulis sun olevan joku bobiorri! Tuu hakee täältä mun Timo T.A. Mikkonen -taulu ja nuuhkaise tätä rättiä, niin mä tuun sinne kylmään ikkunattomaan koppiin missä sua pidetään!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuinka monta ohjaus-keravakorttia sä oot saanu kuntoon? Ei näy veljeä finaalissa vaikka räksytys on niin valtavaa että luulis sun olevan joku bobiorri! Tuu hakee täältä mun Timo T.A. Mikkonen -taulu ja nuuhkaise tätä rättiä, niin mä tuun sinne kylmään ikkunattomaan koppiin missä sua pidetään!
Mähän sanoin sulle, että tänään on uusi mahdollisuus!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@redpecka Kierroksen pisteet voisi Riitta laskea (tai Spede laskee). Toiveena olisi, että meillä ei menisi ylitöiksi Riitan heilastelujen takia.
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Meillä on muuten japanilainen kunniavieras katsomossa, tuli seuraamaan finaalia. Annetaan aploodit Kubolle. Hän vie finaalin jälkeen laatikot sisältöineen Japaniin.
 

Liitteet

  • kubo1.PNG
    kubo1.PNG
    115,1 KB · kertaa luettu: 58
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Useilla ihmisillä on näitä paljon, mutta toisaalta tällaista ei halua.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kuinka monta ohjaus-keravakorttia sä oot saanu kuntoon? Ei näy veljeä finaalissa vaikka räksytys on niin valtavaa että luulis sun olevan joku bobiorri! Tuu hakee täältä mun Timo T.A. Mikkonen -taulu ja nuuhkaise tätä rättiä, niin mä tuun sinne kylmään ikkunattomaan koppiin missä sua pidetään!
Mä katon hei telkkarista kun Masken tekee kaksi maalia Moskovan illassa 1986!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kuulemma Vainio jäi dopingista kiinni, Mitääääh!!
Eiku ei 84 ollu viel Riittaa tai oli, mutta ei Kymppitonnia paitsi juoksulajina ja jonkun tilillä!!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
BR
 

Liitteet

  • 99860419-32E4-4C24-AF2C-BCE3850B2146.jpeg
    99860419-32E4-4C24-AF2C-BCE3850B2146.jpeg
    767 KB · kertaa luettu: 31
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös