Gameshöw-riittaväisäs-Julkkishyväntekeväisyys-finaali

  • 6 610
  • 281

redpecka

Jäsen
Voi Aatamin kynä teidän kanssanne. Olisiko viides V nainen Olga ja pyörillä Volga. Ladako olisi pitänyt olla.

”Volga, Volga, rakkaus tai kuolema
Pelkoa ja vainoa
Ohohohoho
Volga, Volga villinä ja vapaana
Sua ei voi vangita
Ahahahaha”
Se oli hieno kysymys.

Nyt:
 

Liitteet

  • aulisgerlander2.PNG
    aulisgerlander2.PNG
    220,9 KB · kertaa luettu: 46
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
SE ON SIINÄ!

KERHO TAKAISIN MESTARUUSKANTAAN, DYNASTIA ON TOSIASIA! TEEMU, MÄKIN ITKEN!

Kiitos kotijoukoille, koville vastustajille, Orimattilan kuningattarelle ja sinne kotikatsomoihin! Torijuhla yöllä ja huomenna klo 12:00.
 

Liitteet

  • D52934E0-15B2-46D8-99E9-F8EEBD3E897F.jpeg
    D52934E0-15B2-46D8-99E9-F8EEBD3E897F.jpeg
    18,9 KB · kertaa luettu: 63

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä olen moraalinen voittaja, koska minulla olisi 2000 jeniä enemmän jos @Patarouva a ei olisi juotettu jo ensimmäisellä kierroksella niin humalaan ettei se muistanut enää omaa tusinaansa.

Kiitos onnitteluista! Kiitos! Onnea myös himmeämmille mitaleille päätyneille, ja te kaikki muut, haistakaa pasteija! Eritoten @heketsu88 joka kiusaa ja on oikeasti Jokeri-fani!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Minä olen moraalinen voittaja, koska minulla olisi 2000 jeniä enemmän jos @Patarouva a ei olisi juotettu jo ensimmäisellä kierroksella niin humalaan ettei se muistanut enää omaa tusinaansa.

Kiitos onnitteluista! Kiitos! Onnea myös himmeämmille mitaleille päätyneille, ja te kaikki muut, haistakaa pasteija! Eritoten @heketsu88 joka kiusaa ja on oikeasti Jokeri-fani!
Se ite on sitä mitä haukkuu toista tjsp. Eli taas yksi todiste sinun Jokeri-faniudesta!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tähän loppuun vielä kysymys meidän Riitalle: @redpecka kirositko kertaakaan ääneen että miksi helvetissä lähdit tämmöstä Kymppitonnia idiooteille vetämään, ja tottahan toki sinä kirosit, ja varmasti monta monituista kertaa.

PUNANE!!!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hähhäh. @FASlapsi ei voittanut. On siinäkin vuoden Jatkoaikalainen.
Hei, vähän tarkkuutta näihin, VIISINKERTAINEN Vuoden Jatkoaikalainen, ja lisäksi myös Mensa-kerholainen ja kosmopoliitti maailmanmatkaaja, ja nyt myös Kymppitonni-mestari ja voittaja!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä olen moraalinen voittaja, koska minulla olisi 2000 jeniä enemmän jos @Patarouva a ei olisi juotettu jo ensimmäisellä kierroksella niin humalaan ettei se muistanut enää omaa tusinaansa.

Kiitos onnitteluista! Kiitos! Onnea myös himmeämmille mitaleille päätyneille, ja te kaikki muut, haistakaa pasteija! Eritoten @heketsu88 joka kiusaa ja on oikeasti Jokeri-fani!
Kiitos vaan, olisin pärjännyt paremmin, jos sinäkin oletettavasti selvinpäin tuon Volgan olisit tajunnut. Aatamilla ei ilmeisesti ollut autoa.

Pääasia elämässä on, että on sekä järkeä että tuuria!
 

redpecka

Jäsen
Tähän loppuun vielä kysymys meidän Riitalle: @redpecka kirositko kertaakaan ääneen että miksi helvetissä lähdit tämmöstä Kymppitonnia idiooteille vetämään, ja tottahan toki sinä kirosit, ja varmasti monta monituista kertaa.

PUNANE!!!!
Joo, ehkä hyvä ettei tullut viittä alkuerää. Tai Riitta olisi jaksanut. Riitta on ihana. Riitta on kuningatar. Terveisiä Orimattilaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kiitos vaan, olisin pärjännyt paremmin, jos sinäkin oletettavasti selvinpäin tuon Volgan olisit tajunnut. Aatamilla ei ilmeisesti ollut autoa.

Pääasia elämässä on, että on sekä järkeä että tuuria!
Oisit sanonut että: ”Kirjoittajaa tämä sana: VOLGA” niin minä olisin ehkä osannut sen kirjoittaa. @Espoon Siniset ja @mikko600 olisivat kuitenkin kirjoittaneet TÄMÄ SANA ja AATAMI, ja Ikävänkantaja olisi työntänyt kynän sieraimeensa, ja sitten me olisimme saaneet isot rahat. Mutta ei kun piti jotain @krobbe n kiperiä lähteä hakemaan!! EN MÄ OO IKINÄ NIISTÄ TAJUNNU ENSIMMÄISTÄKÄÄN!!!

MINÄ OLEN VOITTAJA!! TÄNNE NE RAHAT!! AULIS SANO ETTÄ MINÄ OLEN VOITTAJA TAI MUUTEN KERRON ARVI LINDILLE ETTÄ SINÄ KERRAN VALVOIT LOTTOARVONTAA ILMAN HOUSUJA!!

MINUN CAPS LOCK ON JUMIUTUNUT POHJAAN MITÄ MINÄ TEEN??

MICROSOFT SOITA MINULLE JA AUTA!!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oisit sanonut että: ”Kirjoittajaa tämä sana: VOLGA” niin minä olisin ehkä osannut sen kirjoittaa. @Espoon Siniset ja @mikko600 olisivat kuitenkin kirjoittaneet TÄMÄ SANA ja AATAMI, ja Ikävänkantaja olisi työntänyt kynän sieraimeensa, ja sitten me olisimme saaneet isot rahat. Mutta ei kun piti jotain @krobbe n kiperiä lähteä hakemaan!! EN MÄ OO IKINÄ NIISTÄ TAJUNNU ENSIMMÄISTÄKÄÄN!!!

MINÄ OLEN VOITTAJA!! TÄNNE NE RAHAT!! AULIS SANO ETTÄ MINÄ OLEN VOITTAJA TAI MUUTEN KERRON ARVI LINDILLE ETTÄ SINÄ KERRAN VALVOIT LOTTOARVONTAA ILMAN HOUSUJA!!

MINUN CAPS LOCK ON JUMIUTUNUT POHJAAN MITÄ MINÄ TEEN??

MICROSOFT SOITA MINULLE JA AUTA!!
Mä taas olen tajunnut niistä kiperistä ja piilosanoistakin. Menikö tämä nyt humblebragiin?

Ole sinä Jatkoajan keisari niin minä olen sen harmaa eminenssi.

”Volga, Volga, rakkaus tai kuolema
Pelkoa ja vainoa
Ohohohoho
Volga, Volga villinä ja vapaana
Sua ei voi vangita
Ahahahaha”
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olit tässä ronssilla niin kuin Ruuskanen.
Minä näin saunassa Kimmo Kinnusen isän KYRVÄN!

JA KIMMONKIN!

NE OLI SIELLÄ SAUNASSA IHAN ALASTI!!

Ruuskasesta en oo ikinä kuullu.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suuri kiitos käyttäjä @redpecka.
Sait aikaiseksi JA:n sekopäisimmän visan mitä moni katsojaa arvostaa ja katsojamäärät olleet aina way over tuhat.
Oon varma että kerran oli ainakin kuus katsojaa! Seitsemänkin ehkä, jos Timo T.A. silloin vielä näki.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

redpecka

Jäsen
Suuri kiitos käyttäjä @redpecka.
Sait aikaiseksi JA:n sekopäisimmän visan mitä moni katsojaa arvostaa ja katsojamäärät olleet aina way over tuhat.
Kiitos. Mutta suurin kiitos kuuluu teille visailijoille. Te teitte tästä sekopäisen. Aika turhaa olisi yksinään kertoilla täällä spedevitsejä.

Osallistujat määrittävät millainen mikäkin kisa on. Esimerkiksi maantietovisa piti olla ihan vakavastiotettava tietovisa, mutta ei siinä kauaa mennyt ankkurin nostamisesta kun harmittomasta visasta tulikin sekopäisten kreisibailaajien ryyppyristeily. Suosio yllätti jopa laivayhtiön ja maailman telakoiden satamatyöntekijät porttoineen. Ja pääsiäissaarelaiset ovat vieläkin vihoissaan kun vietiin yksi niitten kivipää.

Tämä hyväntekeväisyysjulkkisfinaali teki Speden kassalle hyvää ja teki teistä julkkiksia.

Eikun sekoilin kääntäjän kanssa, nyt on ehkä oikein, tai en minä tiedä:
みんなありがとう!
Min'na arigatō!

Minna Arigato!

Eli kiitos kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös