Fantasy Hockey Manager – JYP-Edition

  • 5 138
  • 109

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
En tiedä kenen toimenkuvaan tämä kuuluu mutta ehdotan että JYP pelaajan DNA/identiteetti kuuluu näin:

Jyväskylässä kasvanut jääkiekkoilja tunnetaan kansallisesti ja kansainvälisesti siitä että hän on aina huippukuntoinen, luja ja luotettava pelaaja joka pelaa omilla vahvuuksillaan eikä pelkää virheitä. Hänelle joukkueen etu on aina omaa etua tärkeämpi. Hän myös ymmärtää että peliä pelataan yleisölle joten jokaiseen otteluun mennään antamaan kaikkensa kentälle. Hän on myös helppo valmennettava ja ymmärtää sen että päävalmentajaa kuunnellaan ja totellaan. Jos hän on valmentajan kanssa erimieltä niin hän ei siitä ala vääntämään kopissa vaan näyttää kentällä miten pitää toimia jotta valmentaja tajuaa että pelaaja on oikeassa koska tulosta syntyy. Vapaa-aika ei JYP pelaajan peliesityksiin vaikuta ja ne hommat hoidetaan matalalla profiililla siten että ollaan kunnossa kun hommat alkaa. Hän on myös herrasmies vanhempia, naisia ja lapsia kohtaan. Kaukalossa hän ei kuvia kumarra vaikka kunnioittaakin vastustajaa. Näillä arvoilla kasvatetaan Jyväskylässä pelaajia jotka tunnetaan ja kehdataan päästää maailmalle ja heistä me ollaan ylpeitä.

Näillä johtavilla arvoilla suunnitellaan koko pelaajapolku juniorista aikuiseksi ja käytetään riittävästi ammattilaisia jotta homma voidaan toteuttaa uskottavasti.
Kyllä tää pesti menee tohon strategiaan tai junnuvalmennukseen. Eli junnuvalmennus sopii titteliksi! Tervetuloa.
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
Tarjoudun AV-valmentajaksi sillä ehdolla, että UTJ-Wraith hommaa sentterin jonka erikoisosaaminen on aloitukset ettei tarvitse pelkästään Lassilaan turvautua. Taktiikkana on voittaa aloitukset ja olla antamatta kiekkoa vastustajalle ollenkaan. Olen ideoinut tämän taktiikan tämän Ottawan legendaarisen alivoiman pohjilta. Olen kyseistä taktiikkaa käyttänyt onnistuneesti NHL-videopelissä jo vuosien ajan ja takaan ainakin 87% alivoimaprosentin.



Vaihtoehtoisesti tarjoudun henkilöksi joka heittää KÖK:n niskaperseotteella ulos hallin tiloista heti, kun saa potkut.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tarjoudun AV-valmentajaksi sillä ehdolla, että UTJ-Wraith hommaa sentterin jonka erikoisosaaminen on aloitukset ettei tarvitse pelkästään Lassilaan turvautua. Taktiikkana on voittaa aloitukset ja olla antamatta kiekkoa vastustajalle ollenkaan. Olen ideoinut tämän taktiikan tämän Ottawan legendaarisen alivoiman pohjilta. Olen kyseistä taktiikkaa käyttänyt onnistuneesti NHL-videopelissä jo vuosien ajan ja takaan ainakin 87% alivoimaprosentin.



Vaihtoehtoisesti tarjoudun henkilöksi joka heittää KÖK:n niskaperseotteella ulos hallin tiloista heti, kun saa potkut.

Hoidan kyllä varmasti sellaisen sentterin. Soittelisin esim. tuohon Mikkelin suuntaan nopeasti, vaikka kyseinen herra täällä majaansa pääsijaisesti pitääkin.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä minunkin pitää päästä mukaan. Huoltajan homma sopii hyvin mulle. ("Terota itte luistimes tai ala tekee niitä maaleja!")
 
Viimeksi muokattu:

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Meitsi ottaa koppia hallin anniskelusta ja ravintolapuolesta. Bingo. Kioskitoimintaa en ota harteilleni, se on liian iso makkara kannateltavaksi...

Ensimmäisenä tekonani täräytän anniskelupisteet kohdilleen. Niitä sitten muuten on.

Huomatkaa että niin vain seura itse alkaa hoitamaan myös alkoholijuttuja, melkosta menoa.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Meitsi ottaa koppia hallin anniskelusta ja ravintolapuolesta. Bingo. Kioskitoimintaa en ota harteilleni, se on liian iso makkara kannateltavaksi...

Ensimmäisenä tekonani täräytän anniskelupisteet kohdilleen. Niitä sitten muuten on.

Huomatkaa että niin vain seura itse alkaa hoitamaan myös alkoholijuttuja, melkosta menoa.
Oletan, että tarjonta paranee ja saadaan nauttia muun muassa paikallisista tuotteista, eikä vain jotain Kurjalaa
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Oletan, että tarjonta paranee ja saadaan nauttia muun muassa paikallisista tuotteista, eikä vain jotain Kurjalaa
Minijäälle tulee Kebardibaari. Nimensä mukaisesti siellä anniskelu on nopeaa ja tiskin takana kädet käy kuin kärpän pyytäjällä. Nimensä mukaisesti (taas) siellä on tarjolla vain 0,33l lasipulloja suomalaista keskikaljaa, toki myös siideriä ja limsaa. Harkinnassa on myös shottipuoli...
Tehokasta ja nopeaa. Nimensä mukaisesti.

Käytävillä oleville anniskelupisteille tulee toki (vähemmän yllättäen) paikallisen panimoiden tuotoksia. Niin ja tottakai myös Hurrikaanin puolelle...
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Ponua ja kovaa sahtia.
Aivan! Sahti! Ah, tottakai. Hartolan Punakallion sahtia sen olla pitää! Tämän kuskaamisen hoidan vaikka itse omalla Ysikutosellani. Mainostarrakin on nääs valmiiksi ikkunassa...
 

Liitteet

  • 20221016_122456.jpg
    20221016_122456.jpg
    975,7 KB · kertaa luettu: 38

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Mä voin olla TJ. Aiheesta on kokemusta. Meinasin jopa hakea paikkaa silloin kun Aku palkattiin.

Ensimmäiseksi lupaan kaikille oman työsuhdehirven, jolla voi ratsastaa töihin.

Halliin saadaan lisäpaikkoja hankaamalla kevyempiä katsojia villapaitaan ja ripustamalla hallin kattoon, kuten ilmapalloja.
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
Mä voin olla TJ. Aiheesta on kokemusta. Meinasin jopa hakea paikkaa silloin kun Aku palkattiin.

Ensimmäiseksi lupaan kaikille oman työsuhdehirven, jolla voi ratsastaa töihin.

Halliin saadaan lisäpaikkoja hankaamalla kevyempiä katsojia villapaitaan ja ripustamalla hallin kattoon, kuten ilmapalloja.
Nuo työsuhdehirvet taitavat olla enemmän Happeen hommia, mutta työsuhdetraktori menisi, Valtran tietysti.
 

Baldrick

Jäsen
Onko ottelutapahtuma ja hallin viihtyisyys, sekä on-site markkinointi kaikki markkinointitiimin vastuulla?

Ehdotan, että kaikkiin Hippoksen vessoihin juoksee veden sijasta lonkeroa ja pöntöt vaihdetaan sellaisiin pyörteen tekeviin vedettäessä, niin hurrikaani pysyy vahvana mielessä myös saniteettitiloissa.

Toinen ehdotukseni, joka sekään ei ole ilmaista, mutta onneksi @Hieroja lompakko on jatkuvien uhkapelivoittojen vuoksi pohjaton ja tämä voidaan rahoittaa jo pelkillä Kulta-Jaskan bonuspyöritysten tuotoilla. Eli siis Vekelle tarjotaan Hippoksen kellariin perustettavaan JYP-museoon isolla rahalla paikka toimia vahanuken sijasta itse elävänä figuurina jatkuvassa viikatetuuletusasennossa.
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Nuo työsuhdehirvet taitavat olla enemmän Happeen hommia, mutta työsuhdetraktori menisi, Valtran tietysti.
Ajatus onkin siirtyä traktorikiekosta hirvikiekkoon.

Hirvikiekossa kantavana ajatuksena on juosta metsästä Kärppien bussin eteen ovelasti sarvia heilutellen.

Pääsponsorina on Netflixistäkin löytyvän "The Ritual" elokuvan päähirviö.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pääsiskö vielä hämäläiseksi kuiskuttelemaan kaikkien korvaan epämääräisiä tulevaisuuden visioita? Palkka pitäisi olla siellä 200 k€ vuodessa. Onnistuuko rahoittaja @Hieroja ? Voit toki laittaa myyräksi KalPaankin. Ouluun en saatana suostu.

Vai kannattaako laittaa ansioluetteloon kansalaisopistotason Excel-osaaminen?
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Onko ottelutapahtuma ja hallin viihtyisyys, sekä on-site markkinointi kaikki markkinointitiimin vastuulla?

Ehdotan, että kaikkiin Hippoksen vessoihin juoksee veden sijasta lonkeroa ja pöntöt vaihdetaan sellaisiin pyörteen tekeviin vedettäessä, niin hurrikaani pysyy vahvana mielessä myös saniteettitiloissa.

Toinen ehdotukseni, joka sekään ei ole ilmaista, mutta onneksi @Hieroja lompakko on jatkuvien uhkapelivoittojen vuoksi pohjaton ja tämä voidaan rahoittaa jo pelkillä Kulta-Jaskan bonuspyöritysten tuotoilla. Eli siis Vekelle tarjotaan Hippoksen kellariin perustettavaan JYP-museoon isolla rahalla paikka toimia vahanuken sijasta itse elävänä figuurina jatkuvassa viikatetuuletusasennossa.
Tapahtumavastaavalle on tietty oma rooli. Haluatko sen?
Mun pitää huomenna tarkastella suuren suosion saaneen JYP-organisaation hakemuksia tarkemmin. Suuret johtajatkin lepää joskus.
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Eikä lepää...
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tapahtumavastaavalle on tietty oma rooli. Haluatko sen?
Mun pitää huomenna tarkastella suuren suosion saaneen JYP-organisaation hakemuksia tarkemmin. Suuret johtajatkin lepää joskus.
Jonkun kirjan mukaan seitsemäntenä päivänä. Se sinulle suotakoon.

(Kieli ruskeaksi, kun hakemus on sisällä ja vetosin suoraan rahoittajaan)
 

Baldrick

Jäsen
Tapahtumavastaavalle on tietty oma rooli. Haluatko sen?
Mun pitää huomenna tarkastella suuren suosion saaneen JYP-organisaation hakemuksia tarkemmin. Suuret johtajatkin lepää joskus.
Kuten jo ideoista näkyy, mulla on ehkä enemmän annettavaa asiakaskokemuksen puolella kuin valmennuksessa.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Mä voin olla TJ. Aiheesta on kokemusta. Meinasin jopa hakea paikkaa silloin kun Aku palkattiin.

Ensimmäiseksi lupaan kaikille oman työsuhdehirven, jolla voi ratsastaa töihin.

Halliin saadaan lisäpaikkoja hankaamalla kevyempiä katsojia villapaitaan ja ripustamalla hallin kattoon, kuten ilmapalloja.
No siis en voisi vakuuttamapia perusteluja enää saada. Tervetuloa hra toimitusjohtaja!
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Mutta jotta että, homma ei mene ihan huumoriksi, niin oikeasti haluaisin, että saataisiin osallistujat pelaamaan yhteen ja rakentamaan kuvitteelinen organisaatio (okei 120 miljoona budjetilla) pelaamaan yhteen. Ehkä jos kuitenkin pitäydytään realismissa, eli nykybudjetin raameissa. @Hieroja voi rahoittaa kuitenkin hallin rakennuksessa.

Idea on, että luodaan oikeasti yhdessä kausikohtaisesti meidän fanien näkemyksen mukainen JYP. Tämä vaatii kaikkien osallistujien yhteistyötä ja jos tämä ei tunnukkaan toivotulta vastuulta, voi vielä perääntyä.

Ja ei, tämä ei ole vakavaa hommaa. Kunhan koitetaan yhdessä luoda jotain, mitä ME nähdään JYPissä. Mutta ei vedetä hommaa kuitenkaan ihan huumoriksikaan. Se mikä tässä mua kiinnostaa on se, että pelataan tätä fantasiapeliä yhdessä roolien mukaisesti, kukaan ei astu toisen varpaille.

Pointti oli, että koitetaan, mutta ei mitään ihan överikakkelia. Ja keskenäinen keskustelu eri vastuualueiden toimijoiden välillä, eli vuoropuhelua ja päätöksiä. Ja kaikki muistaa oman asemansa!

Tästä tulee niin hauskaa!
 

Baldrick

Jäsen
Täytyy sanoa, että itse varmaan jättäydyn leikistä pois, koska mulla tulee pätkiä jolloin ei tuu JA:ta avattua viikkoihin ja en halua olla pilaamassa muiden iloa vain välillä hakamussuttelemalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös