Fantasy Hockey Manager – JYP-Edition

  • 5 088
  • 109

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Puheista teoiksi. Laitetaan fantasiatyyppinen organisaation fantasiarosteri pystyyn. Keskitytään nimenomaan johtamis- ja valmennuspuoleen. Luodaan strategiaa, viestintää, markkinointia ja johtamistapaa.

Usea tontti on vielä auki ja hakemuksia otetaan vastaan! Ainakin viestintään löytyy jo innokasta ja sormet syyhyävää väkeä! Itse valtaan ketjun perustajana tontin markkinoinnista ja brändistä. Myös makkara- ja kioskivastaavan tonttiin on löytynyt lihanhimoinen henkilö.

Organisaation rakenne

Viestintä/tiedotus: @spaceman ja @Hurricane
Markkinointi ja brändi: @Tukka / Tukena @Ciccarelli
Makkara- ja kioskivastaava: @Valajas
TJ: @Huikko
UTJ: @Wraith
Puheenjohtaja:
@Tukka
Joukkueenjohtaja:
@Vanhapuuma
Valmennus:
Videovalmentaja: @Baldrick
Urheilujohdon neuvonantaja/junioripolku: @HOOLIGAN_
Juniorien henkinen kehitys:
@-MMH-
Game worn -paitojen varastovastaava:
@takatolpalla
Eurojackpot-voittaja aka rahoittaja: @Hieroja
Tapahtumavastaava: @Baldrick
Visiokuiskaaja & Excel-tilastoija: @Hiki-Pena (palkka vähintään 200k€, riippuen onko excelissä makroja)
Urheilupsykologi: @Mattinäsäviisas

Saa ehdottaa puuttuvia titteleitä!

Idea on, että luodaan oikeasti yhdessä kausikohtaisesti meidän fanien näkemyksen mukainen JYP. Tämä vaatii kaikkien osallistujien yhteistyötä ja jos tämä ei tunnukkaan toivotulta vastuulta, voi vielä perääntyä.

Ja ei, tämä ei ole vakavaa hommaa. Kunhan koitetaan yhdessä luoda jotain, mitä ME nähdään MEIDÄN JYPissä. Mutta ei vedetä hommaa kuitenkaan ihan huumoriksi. Se mikä tässä mua kiinnostaa on se, että pelataan tätä fantasiapeliä yhdessä roolien mukaisesti, kukaan ei astu toisen varpaille ja kyseistä valittua asemaa kunnioittaen.

Keskenäinen keskustelu eri vastuualueiden toimijoiden välillä, eli vuoropuhelua ja päätöksiä. Ja kaikki muistaa oman asemansa.

Let's make JYP great again!
 
Viimeksi muokattu:

Shakesbeers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Boston Bruins ja NhlÄn suomalaiset.
Mä toimin vaan rahoittajana ja rakennan sen hallin. Julkisuutta en halua, mutta hautakiveen voitte sitten palstalla miettiä sopivan tarinaa kaiverrukseen.
Onko mitään salaista syntiä jota on tullut harjoitettua? Vanha sanontahan sanoo: "voit rakentaa vaikka 100 siltaa ja pilvenpiirtäjää, eikä hautakivessäsi tule lukemaan "taitorakenteiden vankkumaton asiantuntija" mikäli olet yhdenkin kerran harrastanut syntiä paimentamasi lampaan kanssa".
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko mitään salaista syntiä jota on tullut harjoitettua? Vanha sanontahan sanoo: "voit rakentaa vaikka 100 siltaa ja pilvenpiirtäjää, eikä hautakivessäsi tule lukemaan "taitorakenteiden vankkumaton asiantuntija" mikäli olet yhdenkin kerran harrastanut syntiä paimentamasi lampaan kanssa".
Esiaviollinen aktiviteetti, sitä en ole julkisesti harjoittanut.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kyllä @JypFabu päävalmentajaksi teemalla Johtava ja kaksisormeapelikirjalla. Itse voin tulla urheilujohdon neuvonantajaksi jos tämä oikea termi suomeksi. Liigassa näitä ei liiemmin ole ollut, johtuen rahasta, mutta meillähän oli pinkka kunnossa kiitos @Hieroja (eli jeesaan niin UTJta kuin valmennusta, sekä junioripolkua)
 
Viimeksi muokattu:

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyväksytään, jos asiat ei mene vääntämiseksi. Sitä en tähän ketjuun halua.

Paitsi jos menee sukset ristiin hallituksen puheenjohtajan kanssa, niin aina voi kenkiä.
Rahalla nämäkin hoituu. Hauska, että noussut jo kusi päähän, vaikka rahaa ei edes vielä ole voitettu. Onneksi huomenna voitan. Olen asiasta yhtä varma kuin JYPin mestaruudesta tällä kaudella!
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Rahalla nämäkin hoituu. Hauska, että noussut jo kusi päähän, vaikka rahaa ei edes vielä ole voitettu. Onneksi huomenna voitan. Olen asiasta yhtä varma kuin JYPin mestaruudesta tällä kaudella!
Mikä se sellanen JPH on jos ei heti kengitä? Ei vaan, kyllä mä kerään kollektiiviset mielipiteet ennen päätöksiä! Tämä on demokratia johtoasemassa olevien henkilöiden välillä. Niinkuin sen pitäisikin olla.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Kyllä @JypFabu päävalmentajaksi teemalla Johtava ja kaksisormeapelikirjalla. Itse voin tulla urheilujohdon neuvonantajaksi jos tämä oikea termi suomeksi. Liigassa näitä ei liiemmin ole ollut, johtuen rahasta, mutta meillähän oli pinkka kunnossa kiitos @Hieroja (eli jeesaan niin UTJta kuin valmennusta, sekä junioripolkua)
Halusikos @JypFabu tulla meidän koutsiksi? Varovainen 1+2 pahvi tarjolla, kuitenkin virheistä opittu.

Pistä meidän viisikko kuntoon?
 

-MMH-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tiedä kenen toimenkuvaan tämä kuuluu mutta ehdotan että JYP pelaajan DNA/identiteetti kuuluu näin:

Jyväskylässä kasvanut jääkiekkoilja tunnetaan kansallisesti ja kansainvälisesti siitä että hän on aina huippukuntoinen, luja ja luotettava pelaaja joka pelaa omilla vahvuuksillaan eikä pelkää virheitä. Hänelle joukkueen etu on aina omaa etua tärkeämpi. Hän myös ymmärtää että peliä pelataan yleisölle joten jokaiseen otteluun mennään antamaan kaikkensa kentälle. Hän on myös helppo valmennettava ja ymmärtää sen että päävalmentajaa kuunnellaan ja totellaan. Jos hän on valmentajan kanssa erimieltä niin hän ei siitä ala vääntämään kopissa vaan näyttää kentällä miten pitää toimia jotta valmentaja tajuaa että pelaaja on oikeassa koska tulosta syntyy. Vapaa-aika ei JYP pelaajan peliesityksiin vaikuta ja ne hommat hoidetaan matalalla profiililla siten että ollaan kunnossa kun hommat alkaa. Hän on myös herrasmies vanhempia, naisia ja lapsia kohtaan. Kaukalossa hän ei kuvia kumarra vaikka kunnioittaakin vastustajaa. Näillä arvoilla kasvatetaan Jyväskylässä pelaajia jotka tunnetaan ja kehdataan päästää maailmalle ja heistä me ollaan ylpeitä.

Näillä johtavilla arvoilla suunnitellaan koko pelaajapolku juniorista aikuiseksi ja käytetään riittävästi ammattilaisia jotta homma voidaan toteuttaa uskottavasti.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voin ottaa markkinointijohtajan tehtävän. Lupaan ja vannon että kaikki markkinointi keskittyy vanhoihin hyviin aikoihin ja kaikessa tuodaan esiin Leo Gudaksen suuruus, Micke Nylanderin maagisuus, Vesa Ponton mystisyys, Petr Tonin ihmeellisyys ja Lissu Korhosen ja Kari Tynin 90-luvun lama-ajan henki elää vahvana kaikessa tekemisessä.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Voin ottaa markkinointijohtajan tehtävän. Lupaan ja vannon että kaikki markkinointi keskittyy vanhoihin hyviin aikoihin ja kaikessa tuodaan esiin Leo Gudaksen suuruus, Micke Nylanderin maagisuus, Vesa Ponton mystisyys, Petr Tonin ihmeellisyys ja Lissu Korhosen ja Kari Tynin 90-luvun lama-ajan henki elää vahvana kaikessa tekemisessä.
Sori, se meni jo mulle! Voit toki tukea ideoilla ja ajatuksilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös