Facebook

  • 994 184
  • 3 109

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tää kuuluisi tonne vitutusketujuun, mutta itteä ottaa ainakin päähän se että jos joku kaveri likettää tai kommentoi jotain sellaista kuvaa, tilapäivitystä tai jotain linkkiä jossa on toi public-asetus niin se sitten näkyy mun news feedissä. Ei oikeasti nappais katella jonkun tuiki tunetemattoman kaverin kaverin lomakuvia FB:ssä (tosin kerran sai kyllä kieltämättä hyvät naurut kun joku kaverin kaveri oli laittanut kännitoilailu/lomakuviaan Pattayalta). Mutta itse ainakin olen koittanut nykyään minimoida kaikki noi kommentit ja liketykset noihin public-asetuksilla oleviin tilapäivityksiin ja kuviin.
Nuo nyt saa onneksi helposti pois. Menee nimen kohdalle, josta avautuu ns. kortti, kohdan "kaverit" päälle, josta avautuu valikko ja asetukset kohdasta valitsee mitä kyseisen kaverin toimintoja haluaa nähdä. Itse poistan kaikista "kommentit ja tykkäykset" jos kerrankin tulee etusivulleni kaverini tykkäämä tuntemattoman kuva tai tila.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nuo nyt saa onneksi helposti pois. Menee nimen kohdalle, josta avautuu ns. kortti, kohdan "kaverit" päälle, josta avautuu valikko ja asetukset kohdasta valitsee mitä kyseisen kaverin toimintoja haluaa nähdä. Itse poistan kaikista "kommentit ja tykkäykset" jos kerrankin tulee etusivulleni kaverini tykkäämä tuntemattoman kuva tai tila.

Näin minäkin olen tehnyt, tai oikeesti olen tehnyt saman siitä postauksen optioista .. mutta on ihan älytöntä että operaatio pitää suorittaa kaveri kerrallaan.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Varsin mielenkiintois-erikoisesti tuntuu naamakirjasto juuri nyt käyttäytyvän. Postaukset ja kommentit tekevät katoamistemppuja tuon tuosta, eikä ilmoituksistakaan pääse minnekään. Chatissa ei näy aivan kaikkia, eikä myöskään vastikään lisättyjä lärvejä näe tuttavissa.

Enkö vain osaa?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Stars, Oilers
Varsin mielenkiintois-erikoisesti tuntuu naamakirjasto juuri nyt käyttäytyvän. Postaukset ja kommentit tekevät katoamistemppuja tuon tuosta, eikä ilmoituksistakaan pääse minnekään. Chatissa ei näy aivan kaikkia, eikä myöskään vastikään lisättyjä lärvejä näe tuttavissa.

Enkö vain osaa?

Jotain bugia siellä on ollut jo eilisestä lähtien...
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Varsin mielenkiintois-erikoisesti tuntuu naamakirjasto juuri nyt käyttäytyvän. Postaukset ja kommentit tekevät katoamistemppuja tuon tuosta, eikä ilmoituksistakaan pääse minnekään. Chatissa ei näy aivan kaikkia, eikä myöskään vastikään lisättyjä lärvejä näe tuttavissa.

Enkö vain osaa?

joo on kyllä totaalisen solmussa taas toi paska. Ilmeisesti poikien rahat on loppumassa kun yhtiön arvosta on kai haihtunu "parisataamiljoonaa" ilmaan pörssiin menon jälkeen.....
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
On kyllä helvetin ärsyttävää tuo lagaaminen. Jotkut viestit/kommentit tulleet 12h myöhässä. Sain nyt viestin, kun kaveri on eilen päivällä halunnut tulla kylään... noh, olisi ollut kiva jos ois tullut...
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
On kyllä helvetin ärsyttävää tuo lagaaminen. Jotkut viestit/kommentit tulleet 12h myöhässä. Sain nyt viestin, kun kaveri on eilen päivällä halunnut tulla kylään... noh, olisi ollut kiva jos ois tullut...

Eikö tekstarit kulje? Olen oppinut itse sen, että tärkeät viestit vaan kamujen luureihin eikä fb:n kakkaviestiboksiin.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Miten saan laitettua suodattimen, että kaverini eivät näkisi kaikkia minun kavereitani, vaan ainoastaan yhteiset kaverimme?

Tämä näemmä muuttuu jatkuvasti. Joka tapauksessa:

1) Mene omalle seinällesi
2) Klikkaa "Friends"
3) Klikkaa yläreunasta "Edit"
4) Klikkaa avautuvasta valikosta lukon kuvaa kysymyksen "Who can see your full friend list on timeline?" kohdalla
5) Valitse "Only Me"

Näin timelinellä.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Tämä näemmä muuttuu jatkuvasti. Joka tapauksessa:

1) Mene omalle seinällesi
2) Klikkaa "Friends"
3) Klikkaa yläreunasta "Edit"
4) Klikkaa avautuvasta valikosta lukon kuvaa kysymyksen "Who can see your full friend list on timeline?" kohdalla
5) Valitse "Only Me"

Näin timelinellä.

Kiitos, asetus olikin meikäläisellä päällä. Näkeekö muuten kaverini uudet kaverisuhteeni timelinella, mikäli asetus "Only me" on päällä?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Kiitos, asetus olikin meikäläisellä päällä. Näkeekö muuten kaverini uudet kaverisuhteeni timelinella, mikäli asetus "Only me" on päällä?

Mun mielestä näkee siinä tapauksessa jos lisätty on teidän molempien kaveri. Muuten ei. Varma en ole kun nää muuttuu viikon välein.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Näkeekö muuten kaverini uudet kaverisuhteeni timelinella, mikäli asetus "Only me" on päällä?

Ei näe. Timelinellä voit testata, miltä se näyttää kavereille klikkaamalla oman nimesi riviltä Update Infon ja Activity Login vieressä olevaa rattaan kuvaa ja valikoida sieltä "View as..." jolloin näet, miltä oma timelinesi näyttää kaikille ulkopuolisille. Kirjoittamalla jonkun kaverin nimen yläreunan tekstikenttään näet, miltä timeline näyttää nimenomaiselle henkilölle. (Jos sinulla on kaverit jaettuna useampiin ryhmiin.)
 

Jukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Hydraulic oilers, JYP, HIFK
Onko muilla tökkiny facebook kännykällä? Mulla ei ole toiminut reilu viikkoon kännykässä facebook ollenkaan. Kaverilla sama homma. Sivun lataus jää kesken ja tausta on valkoinen ja ei se siitä mihinkään lataudu vaikka miten kauan odottaa. Muut sivut pelittää kännykällä ihan normaalisti.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Tänään painoin OFF-nappia tämän osalta. Olkoon ainakin jonkun tovin ilman minua. Tuntui vaan jottei vaan napannut muutamien samojen ihmisten naamailmeitä enää katella. Tsiljardi kuvapäivitystä päivään.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Moni varmaan harrastaa on/off touhua eli poistaa profiilin ja sitten kohta taas aktivoi sen. Ainakin omaa kaverilistaa katsellassa harva se päivä löytyy poistettu tili, joka sitten parin viikon päästä on taas aktiivinen. Ihme touhua...
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Minulla rupesi yhtäkkiä näkymään julkaisussa sijainti, jossa olen, vaikka en ole tuota ominaisuutta ottanut käyttöön. Miten saan tämän pois? Helvetti. Suljen tilini välittömäti, jos sijaintini näkyy vastaedes joka kerta.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Huomasin juuri äsken, että eilen kirjoittamani hymiöt ovat muuttuneet yön aikana smiley-hahmoiksi. Pitänee lopettaa hymiöiden kirjoittaminen, koska nuo keltaiset pallot eivät vaan tunnu samalta kuin alkuperäiset hymiöt.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei jumalauta tosiaan. Graafiset hymiöt tulivat nyt sitten joka paikkaan. Näyttää muuten aivan hemmetin tyhmältä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pitänee lopettaa hymiöiden kirjoittaminen, ....

Eikö nimenomaan (jos täytyy ilmaista mielipidettä hymiöillä) kannata silloin kirjoittaa se, niin ei tule sitä nauravaa pallukkaa siihen ? Hymiö ja hymyläinen messiin vielä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielestäni ihan ok uudistus tuo graafiset hymiöt. Parempi näin IMO.
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ärsyttää, kun inboxissa viestiä kirjoittaessa teksti näkyy nykyään vain yhdellä rivillä. "Viestilaatikko" on siis semmoinen litteä ja yhden tekstirivin kokoinen. Viestin muokkaus, lukeminen ja kokonaisuuden näkeminen ennen lähettämistä on sen takia tosi haastavaa. Onko kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös