Euroviisut 2021 seurantaketju

  • 122 103
  • 2 815

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei mikään pomminvarma...

Oli mun 30v-juhlat menossa ja broidi sanoi että juoksee munasiltaan takapihan purtsan 1km lenkin... jos Lordi voittaa.

Ja juoksihan se, tai käveli. Lähdin vielä oppaaksi keskellä yötä, munasiltaan minäkin.

Noita viuhahtajia ilmeisesti oli tuona yönä enemmänkin liikkeellä Suomessa. Kaverini soitti umpitunnelissa tuona yönä Kuopiosta, ja kertoi nähneensä, kuinka joku oli juossut alasti pitkin pääkatua. Varmaan näitä "sinä päivänä kun Suomi voittaa Euroviisut, minä juoksen alasti pääkadun päästä päähän"-lupauksia lunastettiin...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos Lordin voittoa haluaa muistella pääkallopaikalta, niin Jatkoaika on hyvä lähde historiantutkijoille:

 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joko siellä Svante Stockselius varastaa Suomen äänet? Zero pöäng.
 

444

Jäsen
Nevöfoget. Meikäläinen oli Roomassa luokan yläasteen päättömatkalla.

15 vuotta...
Olin juuri tullut takaisin Kanadasta road tripiltä. Olin ladannut mm. muita sen vuoden suomalaisia finalisteja mp3-soittimelle ja kuuntelin niitä reissussa. Mietin silloin, että oliskohan sittenkin pitänyt lähettää Annika Eklund ja Shanghain valot, kun eivät eurooppalaiset kuitenkaan ymmärtäisi tuollaista raskasta rockia. Onneksi olin väärässä.
 
Nevöfoget. Meikäläinen oli Roomassa luokan yläasteen päättömatkalla.

15 vuotta...

15 vuotta sitten toukokuussa muutin ensimmäiseen omaan asuntooni.

Muistan, kun taloyhtiön vanhempi väki julisti uudelle tulokkaalle häpeävänsä, kun öriseviä pukupellejä lähetetään häpäisemään Suomea.

"Tykkäätkö sinä tuollaisesta kamalasta nuorisomeiningistä, ei se ainakaan musiikkia ole!"

Olivat sitten jälkeenpäin melko hiljaisia, ei tullut paljon kommenttia kisojen jälkeen.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nyt olisi Trumpille tilausta jos Suomi ei dominoi.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jänskättää!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jurripisteet on kuulemma saatu. Hieman huolestuttaa tämä Eurovision systeemi.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Israel vihaa Suomea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös