Euroviisut 2021 seurantaketju

  • 120 861
  • 2 815

444

Jäsen
Makuasioita toki, mutta kappale oli mitäänsanomaton, karismasta meillä on selkeästi eri käsitys ja ulkonäkökin oli hyvin keskinkertainen.
Mummotunnelistakin löytyy kymmeniä paremman näköisiä puumia.
Onko tuo Ranskan edustaja edes puumaiässä?
Sillä saisi edes muutamia plussapisteitä, koska jos pimu on alle nelikymppinen, niin ei saa setämieheltä pisteitä.
Ja makuasioista jos mistä kannattaa kiistellä. Ainakaan faktoista ei...
Mutta minuun tuo upposi todella lujaa. Kuten otteluseurannassakin totesin, niin oli ensimmäinen ja ainoa esitys, jonka aikana kylmät väreet nousivat selkäpiitä pitkin. Lähinnä tuo kokonaisuus iski lujaa. Saat olla eri mieltä ja väärässä, jos välttämättä haluat. :D
 
Etelän vetelät puhuvat niin totta kuin osaavat. Kyllä mä olisin suonut voiton mieluummin Ranskalle kuin Italialle. Upea kappale, mieletön karisma, kaunis nainen. Toki jos tykkää enemmän miehistä nahkahaalareissa, niin by all means, en minä sitä sinulta pois ole ottamassa.

Siis onko nykyään homoa, jos ei tykkää ranskalaisesta cabaret & chanson-tyylistä, mutta diggaa 80-l90-uvun hevistä ja Ramnmsteinista?

Olen niin vanha, että muistan ajan, kun oli toisinpäin...
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Hyvältä näyttää, jämäpisteitä sieltä täältä harvakseltaan ja tuloksena kunniakas 23. sija.

Väärässähän sitä sitten taas olin. Sehän meni loppujen lopuksi ihan mallikkaasti.
 

Adonis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma perhe
Oma suosikki on Serbia, mutta en usko heidän voittavan. Hyvää viisuiltaa kaikille.
Kisat on ohi ja Serbia oli 15. Muutkin kuin minä ovat siis tykänneet Serbian hienosta esityksestä. Vielä ei ollut viisukansa valmis voimakkaille naisille, vaan hentorakenteiset miehet olivat tänä vuonna valttia. Ensi vuonna jatketaan.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Vielä ei ollut viisukansa valmis voimakkaille naisille, vaan hentorakenteiset miehet olivat tänä vuonna valttia.
Toisaalta Maltan itä-saksalaiselta kuulantyöntäjältä näyttävä naisoletettu pärjäsi ihan kohtalaisesti.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Siis onko nykyään homoa, jos ei tykkää ranskalaisesta cabaret & chanson-tyylistä, mutta diggaa 80-l90-uvun hevistä ja Ramnmsteinista?

Olen niin vanha, että muistan ajan, kun oli toisinpäin...
En tiedä muista, mutta cabaret-tyyliset esitykset on kyllä miellyttäviä silmälle. Can-cania nätteine tyttöineen heiluttelemaan hameitaan.

Jos ton ja Rammsteinin keikan väliltä pitäis valita, en kauaa miettisi kumpi. Varmaan helpottaa, kun en erityisemmin pidä hevistä, enkä Rammsteinista.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Koskahan sitä näissäkin kisoissa näkis jonkun wau-esityksen. Vähissä oli, kun kaikki haluaa vetää "niin että erotutaan joo jee". Ihan perseestä, missä on mahtavat laulajat ym.
90% pelkkää shittiä.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Etelän vetelät puhuvat niin totta kuin osaavat. Kyllä mä olisin suonut voiton mieluummin Ranskalle kuin Italialle. Upea kappale, mieletön karisma, kaunis nainen. Toki jos tykkää enemmän miehistä nahkahaalareissa, niin by all means, en minä sitä sinulta pois ole ottamassa.

Ranskan esiintyjässä häiritsi se, miten ilmiselvästi oli tuosta laulajanaisesta haluttu tehdä uutta Edith Piafia. Biisikin kuulosti aika paljon Padam Padamilta. Toki Euroviisuissa nyt muutenkin on joka vuosi ollut ilmiselviä plagiaatteja, eikä tuo Ranska nyt mitenkään pahimmasta päästä ollut.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kisat on ohi ja Serbia oli 15. Muutkin kuin minä ovat siis tykänneet Serbian hienosta esityksestä. Vielä ei ollut viisukansa valmis voimakkaille naisille, vaan hentorakenteiset miehet olivat tänä vuonna valttia. Ensi vuonna jatketaan.
Niinpä, niinpä. Ehkä jonain päivänä vielä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kisat on ohi ja Serbia oli 15. Muutkin kuin minä ovat siis tykänneet Serbian hienosta esityksestä. Vielä ei ollut viisukansa valmis voimakkaille naisille, vaan hentorakenteiset miehet olivat tänä vuonna valttia. Ensi vuonna jatketaan.

Olisi ollut 9 sijalla, jos olisi ollut pelkät yleisöäänet, mutta raatipisteissä Serbia oli vasta sijalla 21. Eli tuon perusteella viisukansa oli valmis voimakkaille naisille, mutta raadit ei.
 

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Kyllä tässä vielä Lordin voiton myötä kylvetty siemen ja tämän vuoden kahden rock-kappaleen hyvän sijoituksen myötä aletaan HILJALLEEN kääntämään viisuista rock/heavy kilpailut. xP
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Pistesija on pistesija. Nyt voi urheilupomot jo myhäillätyytyväisenä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itseäni ihmetyttää etenkin Maltan menestys tuomariäänissä. Se biisihän oli ihan sitä samaa paskaa kuin pohjalle jääneet.

Onneksi kansa tietää.

Maltahan oli vedonlyöntitilastoissakin todella korkealla. Muistaakseni oli top-3:ssä, eli Suomen edellä. En ymmärtänyt tuota yhtään, koska kappale oli minusta todella mitäänsanomaton, eikä edes perinteisillä Euroviisu-mittareilla erottunut edukseen.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Vieläkään en ole biisejä kuullut, mutta en tiedä menetinkö mitään, kun pistelaskennan kuitenkin näin ja jännittävää oli!
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Maltahan oli vedonlyöntitilastoissakin todella korkealla. Muistaakseni oli top-3:ssä, eli Suomen edellä. En ymmärtänyt tuota yhtään, koska kappale oli minusta todella mitäänsanomaton, eikä edes perinteisillä Euroviisu-mittareilla erottunut edukseen.

Hieman eri mieltä. Kärsi finaalissa esiintymispaikasta eikä live ollut millään tapaa semifinaalin veroinen. Itse kuuneltuna semissä niin oli mun mielestä juuri sellainen että saattaa saada paljonkin ääniä laajalta kuulijakunnalta. Sijoitushan oli kuitenkin hyvä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Etelän vetelät puhuvat niin totta kuin osaavat. Kyllä mä olisin suonut voiton mieluummin Ranskalle kuin Italialle. Upea kappale, mieletön karisma, kaunis nainen. Toki jos tykkää enemmän miehistä nahkahaalareissa, niin by all means, en minä sitä sinulta pois ole ottamassa.

Oli siellä Italialla myös yksi Rock-misukka myös, eli tuo basisti Victoria De Angelis. Ja Italian biisi nyt vaan oli varsin iskevä rock viisu, jossa oli tyylikäs ja näyttävä lavashow ja bändi veti rock-uskottavan esityksen omalla tyylillään ja minusta bändin ulkoinen habitus nahkahaalareineen oli kunnossa.

Ei silti mitään pois Ranskan tyylikkäältä viisulta, se oli ihan hyvä kakkonen ja sen voitto ei olisi haitannut vaikka olikin kiva että oma suosikki, Italia, voitti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös