Euroviisut 2021 seurantaketju

  • 122 083
  • 2 815

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nyt sit se Lordi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Perusjäbä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla menee nyt ihan ohi miks jengi hehkuttaa tota Italiaa. Jos BC:tä haukuttu/kehuttu vähän kliseiseksi Nu Metal/Linkin Park viritelmäksi, niin toi Italiahan oli ihan absoluuttinen kliseiden klisee ja biisikin aika mitään sanomaton. Täysin 6-0 Suomelle näiden "rokkaavampien" esitysten osalta.

+Nyt. Ei. Todellakaan. Ole. Aika. Äänestää. Italiaa!!

Kannattaa katsoa se semejä ennen esitetty veto, oli mielestäni parempi YouTubesta, sekä itselleni ainoa kappale jota kuuntelin useaan otteeseen. Itsevarmuus ja karisma vakuutti, voi olla että auttoi myös että ei ymmärtänyt mitä laulettiin, riffi toimi sekä laulun raakuus. Itsellä ei ole Suomen kappaletta vastaan mitään.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Jaa, Lordi esiintyykin ennen tulosten julkistusta. Kelpaa mulle.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Italialle lähti ääni.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Et sä tiedä kuka mä oon???
Mä oon Kojo-Kojo-Kojo-Kojo-Kojo-Kojo!!!
(Jos joku sattuu muistaakaan pietarinkadun oilersin radio-ohjelmasta tän)

Lordi ruutuun perkele. Olen muuten kerran syönyt hampurilaista Hesseä Lordin kanssa samassa pöydässä, juteltiin KISSstä - melkein sukua siis
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Et sä tiedä kuka mä oon???
Mä oon Kojo-Kojo-Kojo-Kojo-Kojo-Kojo!!!

Lordi ruutuun perkele. Olen muuten kerran syönyt hampurilaista Hesseä Lordin kanssa samassa pöydässä, juteltiin KISSstä - melkein sukua siis

Mr. Lordi aka. Tomi Putaansuu on kyllä viimeisen päälle asiatyyppi! Jopa aliarvostettu Suomessa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nyt tykitetään täysillä, tää roof juttu aivan hemmetin hyvä, toivottavasti Lordi kellarissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös