Euroviisut 2019 – liveseuranta

  • 53 794
  • 1 253

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No voittakoot ruotsi nuo. Meillä on Kakko.
Ruotsi saa kyllä puolestani voittaa silloin kun niillä on hyvä biisi, mutta ne on viime vuosina olleet niin raivostuttavan laskelmoituja. Varmaan robotin säveltämiä. Viime vuonna ei tosin tainnut toimia odotetusti, onneksi.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tää Ylen höpsö juontajapari & fantsu meininki viisukonseptina alkaa mulle riittää. Toimi aikansa, kuten Eero Kakko MM-studiossa. Ei uppoo enää.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Pojat, lopettakaa kikkelimiekkailu välittömästi. Tämä on rauhan ja rakkauden juhla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Madonna on läppä. Elävä kokonaistaideteos, kusettanut ihmisiä jo 35 vuotta. Saanut jotkut uskomaan, että olisi jotain annettavaa jollain taiteen saralla, edes. Esiintynyt muutamissa elokuvissa, huonosti. Levyttänyt useita albumeja paskaa popmusiikkia. Vittu, Sinittakin oli kovempi. Jollain ilveellä tämä ämmä on tehnyt itsestään uskottavan artistin. En ymmärrä että miksi. Naispuolinen Michael Jackson ilman niitä lapsen pulkassavetämisvitsejä.
Sinä et minun äidistäni näin puhu. Nyt meni ilta pilalle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tää Ylen höpsö juontajapari & fantsu meininki viisukonseptina alkaa mulle riittää. Toimi aikansa, kuten Eero Kakko MM-studiossa. Ei uppoo enää.
Jaana Pelkonen ja Heikki Paasonen on ainoa oikea, ja jos ei Paasosta ollut saatavilla niin Peltsikin kävi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vastenmielinen kommentti. Vähän käytöstapoja. Siellä oli minun läheiseni esiintymässä.
Ok. Minun vikani. Mollaa vaan koko sukuani. Ida-tätini (1909-2001) oli lesbo myös. Käyhän kusaisemassa hänen haudalleen kunhan ennätät.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ruotsi saa kyllä puolestani voittaa silloin kun niillä on hyvä biisi, mutta ne on viime vuosina olleet niin raivostuttavan laskelmoituja. Varmaan robotin säveltämiä. Viime vuonna ei tosin tainnut toimia odotetusti, onneksi.
Totuus kai vaan on se että ihmiset tykkää paskasta musiikista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tää Ylen höpsö juontajapari & fantsu meininki viisukonseptina alkaa mulle riittää. Toimi aikansa, kuten Eero Kakko MM-studiossa. Ei uppoo enää.
Krista kun tulisi sun luokse "bailaamaan" niin siinä muuttuisi mielipide aika vikkelään. Eikä tarvi kuvitella ettei ko. tehokeinoa ole käytetty aiemmin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
K Y L L Ä! Oi mitä muistoja!
Paradise Oskarin vuonna taisi olla sellainen käheä-ääninen vanhempi nainen joka kuulosti siltä kuin olisi puhelimen välityksellä selostanut kisoja, varmaan selostikin. Oli vielä taannoin radiossakin vetämässä, se oli ihan hauska kanssa.

Ylen musiikkipäällikkö tms. Jorma Hietamäki oli kanssa mielenkiintoinen, heitti sellaista puujalkavitsiä välillä että Juha Peräläkin olisi kateellinen.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Aika nopeaa suomenruotsia puhutaan välillä toisella kotimaisellakin. arveella vaikeuksia, mutta yritän elää kaksikielisessä maassamme.
 

MrOrange

Jäsen
Toivon hartaasti, että raadit poistettaisiin näistä karkeloista. Ihan jo pelkästään naapuriäänien antamisen takia, enkä muutenkaan innostu Euroviisujen tapauksessa tälläisestä pienen piirin äänten korostamisesta. Huumoribiiseillä ei ole näissä enää mitään virkaa, mikä on sääli. Erilaisia kappaleita kaivataan näihin karkeloihin, ilman että raadit ovat polkemassa niitä maahan. Paljonkohan Lordi olisi aikanaan saanut raatiääniä?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pojat, lopettakaa kikkelimiekkailu välittömästi. Tämä on rauhan ja rakkauden juhla.
Elämä on rauhan ja rakkauden juhla. Jotkut sitten kuitenkin puuttuvat toisten asioihin ja vittuilevat, menevät henkilökohtaisuuksiin. Halveksun syvästi tuollaista toimintaa. Minä voin kyllä sanoa, että tyttäreni on lesbo, mutta jos joku toinen ottaa asian esille loukkaavassa tarkoituksessa, niin tällainen ihminen on pikkusieluinen paska, nyrkillä tapettava mulkku, ja siinä on kaikki mitä tästä asiasta sanon. Ikinä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Toivon hartaasti, että raadit poistettaisiin näistä karkeloista. Ihan jo pelkästään naapuriäänien antamisen takia, enkä muutenkaan innostu Euroviisujen tapauksessa tälläisestä pienen piirin äänten korostamisesta. Huumoribiiseillä ei ole näissä enää mitään virkaa, mikä on sääli. Erilaisia kappaleita kaivataan näihin karkeloihin, ilman että raadit ovat polkemassa niitä maahan. Paljonkohan Lordi olisi aikanaan saanut raatiääniä?
Onhan näissä kokeiltu sitäkin, mutta yllättäen kreikan äänet meni edelleen Kyprokselle ja itäblokki piti yhtä jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös