Euroviisut 2019 – liveseuranta

  • 53 815
  • 1 253

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Madonna on läppä. Elävä kokonaistaideteos, kusettanut ihmisiä jo 35 vuotta. Saanut jotkut uskomaan, että olisi jotain annettavaa jollain taiteen saralla, edes. Esiintynyt muutamissa elokuvissa, huonosti. Levyttänyt useita albumeja paskaa popmusiikkia. Vittu, Sinittakin oli kovempi. Jollain ilveellä tämä ämmä on tehnyt itsestään uskottavan artistin. En ymmärrä että miksi. Naispuolinen Michael Jackson ilman niitä lapsen pulkassavetämisvitsejä.

Sääli että Britit on vielä nollilla. Jos voittaa niin ensi vuonna kuultaisiin Toy Boy livenä.

ei kun nyt tuli 2pist, vielä on mahdollisuus.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viro edelleen kojoilla. Oliko se vain Kristan suosikki?

Ja jokaisesta 5 sekunnin yli menevästä sekunnista, minkä nuo ääntenjulkistajat tuhlaavat, pitäisi vähentää 10 pistettä maan äänistä...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Joo, pitikin noitua tuossa Ruotsin yllättävää alhaista raatisijoitusta. Sieltähän ne kipuaa tutuille sijoille.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitenkähän jos Itävallan pisteiden antaja olisi pukeutunut Aatuksi ja antanut Saksalle täydet pisteet?
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksei Briteillä ole Boris Johnson jakamassa pisteitä?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Miten helvetissä Ruotsi on aina noin korkealla? Liittyykö ruotsalaisten määrään NHL-draftissa?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eikun sen lesbo sisko.
Sinä et puhu minun lapsistani. Häpeä. Minä voin puhua lapsistani, mutta ihmisiä tuntemattomilla ei pitäisi olla mitään sanottavaa.

En minäkään puhu sinun läheisistäsi. Älä sinä puhu minun.
 

Ralph

Jäsen
Israelilla tekee tiukkaa ottaa toinen voitto putkeen. Ei tullut Kärpistä dynastiaa ja ei tule Israelistakaan.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kyllä taitaa Madonnan parhaat päivät olla takanapäin. Olis voinut edes La isla bonitan tahdissa jammailla.

Italialta vahva avaus pisteissä.
No shit, sehän ollu bisneksessä melkeen 40 vuotta. Kulta-ajat oli 80-90 luvulla, jolloin oli oikeasti kova, vaikkei silloinkaan huippulaulaja. Nyt vetää vanhoilla meriiteillä ja legendan maineella, mutta mitä väliä oikeastaan.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miten helvetissä Ruotsi on aina noin korkealla? Liittyykö ruotsalaisten määrään NHL-draftissa?
Ne ottaa liian tosissaan nää kisat. Sama jos Kanada pistäisi joka vuosi jääkiekon MM-kisoihin kaikki ykkösnimet Sidney Crosbysta alkaen.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mä haluaisin Suomen pisteet jakavan käyttävän Jussi-paitaa. Toivottovasti olisi myös hieman vatsakas ja konesöljyä manikyyrissään.
Ja juu, minä olen laihaluikki ja Jussipaitani on kuitenkin käynyt pieneksi, sain sen 12-vuotiaana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä, onks Dr. Balkan mukana?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Täytyy kyllä sanoa että ehkä ne Raadit voisi poistaa. Väärässä se kansakin on mutta sentään olisi reilumpaa.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikä tää p-macedonian juttu olikaan? Meni täysin ohi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös