EU:n pakotteiden vaikutus Jokereihin

  • 112 280
  • 567

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Nimenomaan näin. Älä ruoki trollia. Jaksaa huvittaa, että palkanmaksuongelmiakin yritetään kömpelösti puolustella syyttelemällä vapaata lehdistöä uutisoinnista.
Olen todella pahoillani, että olen näin pahasti sinun, valehtelija, ihon alle uinut, että sinun pitää tulla aina minun kommenttieni perään palstalle ja otta tämä naurettava trollikortti esille. Kun ei ymmärryksesi riitä käsittelemään tekstiäni, niin jätä väliin nuo idioottimaiset syyttelysi, valehtelija. Kun täällä julkisesti herjaat minua trollailusta, niin kai minullekin sallitaan tuo valehtelija-sanan käyttö. Se muuten on faktaa, toisin kuin tuo trolli minun yhteydessäni.
Palkanmaksusta tai siis sen viivästymisestä kirjoitti IL io ihan asiallisesti, kuten totesinkin, mutta iltapaska ei, kuten Lempisen tavoite onkin, ilmeisesti Hesarin sätkyukkona.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Mitä kommentteja keneltäkään tarvitsee, kun tässä maassa pitäisi olla itsestäänselvyys, että palkka on palkanmaksupäivänä tilillä. Onhan toi nyt ihan vitun noloa, kun ei ole edes mistään muutaman päivän viiveestä kyse. Eikä ole ensimmäinen kerta.

Sulle tällä ei tietysti ole mitään väliä, en tiedä miksi edes vaivauduin kommentoimaan.
Ei todellakaan, kun tiedän viivästymisten taustat, jätän kommenttisi omaan arvoonsa.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Oli muuten Villen viesti palstan oksettavin mitä on koskaan tullut luettua.

Hienoa kuulla että uppoaa noinkin lujaa, täytyy varmaan jatkossa vielä syventää näkemyksiä lisää. Onneksi Jokerien ympärillä ei tapahdu mitään sellaista kuvottavaa mistä kukaan keksisi ikinä mitään kritisoitavaa. Rahoitus ja tausta on kunnossa, peli on parempaa ja tähtiä vilisee pelistä toiseen. Kaikki on KHL-Jokereissa todella hyvin.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Aivan loistava uutinen ja positiivisinta mitä on saanut lukea KHL-Jokereista aikoihin! Kaikki tällaiset vaikeudet mitä seuran ympärillä heidän venäläisesessä ruletissaan tapahtuu on pelkkää posia ja oikeansuuntaista kehitystä. Toivotaan että talouspakotteet purevat vain entistä lujemmin tästä eteenpäin: pelaajille on nyt siis vähintään pari kuukautta rästissä mutta onko siinä koko totuus, sitä on mahdoton sanoa ilman lähteitä. Toimistojengille ja yhteistyökumppaneille samat kuviot nyt vaan päälle, ettei liksat liikahda kenenkään tileille ja laskut erääntyvät, niin jo alkaa valot sammuilemaan. Lisää näitä.

Hieno kirjoitus, joka uhkuu aitoa seurauskollisuutta ja isänmaallisuutta. Jos kaltaisiasi kannattajia olisi enemmän ammottaisi halli tyhjyyttään ja seura voisi palata kotimaiseksi organisaatioksi. Minulta ei heru säälipisteitä nykyisen Jokeriorganisaation pelajille näiden palkkarästien takia. Kaikki ovat tasan tarkkaan tienneet minkälaisten omistajien kätyreiksi ovat menneet, joten tähän sopii vanha sanonta - niin makaat kuin petaat.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Olen todella pahoillani, että olen näin pahasti sinun, valehtelija, ihon alle uinut, että sinun pitää tulla aina minun kommenttieni perään palstalle ja otta tämä naurettava trollikortti esille. Kun ei ymmärryksesi riitä käsittelemään tekstiäni, niin jätä väliin nuo idioottimaiset syyttelysi, valehtelija. Kun täällä julkisesti herjaat minua trollailusta, niin kai minullekin sallitaan tuo valehtelija-sanan käyttö. Se muuten on faktaa, toisin kuin tuo trolli minun yhteydessäni.
Palkanmaksusta tai siis sen viivästymisestä kirjoitti IL io ihan asiallisesti, kuten totesinkin, mutta iltapaska ei, kuten Lempisen tavoite onkin, ilmeisesti Hesarin sätkyukkona.

Ja kukakohan on kenenkin ihon alla? Ja tähän yhtä monta hymiötä kuin mitä Jokerit on tehnyt tappiota KHL taipaleensa aikana.

Se, että sinä jatkuvasti kirjoitat aivan mitä sylki suuhun tuo, hyökkäilet täällä toistuvasti erilaisen mielipiteen omaavien kimppuun, et kestä pienintäkään kritiikkiä KHL:stä ja faktat (kuten palkanmaksuongelmat, rikolliset omistajat jne) yrität kompuroiden kieltää kipittäen kerta toisensa perään niitä kieltämään ontuvin argumentein täyttävät trollin tunnusmerkit. Siksi pidän sinua trollina koska se on looginen johtopäätös. Siinäpä perusteluja, joita sinä et ole pystynyt etkä tule pystymään esittämään tuohon väsyneeseen valehtelija mantraasi. Mutta eihän trolleilla olekaan tarvetta perusteluihin. Vai mitä?

Ettei mene pelkäksi vänkäämiseksi ja trollin ruokkimiseksi niin kyllä on surullisessa jamassa Jokerit. Palkanmaksu takkuaa, koska sivistyvaltiot yhdessä rintamassa toteuttavat pakotteita Jokereiden rikollisiin vähemmistöomistajiin. Kauas on lipunut Töölön Vesan ja Aimo Mäkisen perintö.
 
Viimeksi muokattu:

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Mihin viittaat lainatulla?

Juuri siihen että antikhlporukka ei hyväksy eriäviä mielipiteitä. Kaikenmaailman cobolit,clubittajat ja c.orrit nimittelevät muita trolleiksi ja itse suoltavat ties mitä ja luulevat aina olevansa oikeassa.

Hienoa kuulla että uppoaa noinkin lujaa, täytyy varmaan jatkossa vielä syventää näkemyksiä lisää.

Aikuinen mies... Ei uskoisi kirjoitusten perusteella.


Fakta on se että Jokerit pelaa KHL:ssä ainakin seuraavat neljä vuotta ja en näe syytä miksei pelaisi pitempäänkin. Säälittää lähinnä miten jotkut saavat pieniä toivonrippeitä paluusta kun ilmenee ongelmia. Ei tule tapahtumaan ja sama ruikutus jatkuu tästä eteenpäinkin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Juuri siihen että antikhlporukka ei hyväksy eriäviä mielipiteitä.

Eiköhän itsenäisen Jokerien kannattajat ole aika hyvin sietäneet Venäjän rahoilla pyörivien KHL-Jokerien kannattajien selittelyjä. Kerta toisensa jälkeen. Mutta eihän teidän juttuja voi kyllä nauramatta lukea. Viimeisin esimerkki on palkanmaksuissa olevat pysyvät ongelmat. Jokerien pelaaja Pihlström tulee julkisuuteen asian kanssa ja teidän mielestä asiaa on täysin turha käsitellä.

Kuvaavaa on, että tämä sama porukka, joka olisi taatusti vaientanut täyttä asiaa puhuvan Jokerien Pihlströmin jos olisi voinut, uikuttaa että heidän eriäviä mielipiteitä ei hyväksytä.
 

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
Juuri siihen että antikhlporukka ei hyväksy eriäviä mielipiteitä. Kaikenmaailman cobolit,clubittajat ja c.orrit nimittelevät muita trolleiksi ja itse suoltavat ties mitä ja luulevat aina olevansa oikeassa.

Eihän tällainen luulo aina oikeassa olemisesta ole mitenkään nimimerkkien @Cobol @Clubittaja @V-G- tai @C.Orr yksinoikeus ole. Yhtälailla pro-KHL -joukko on aina oikeassa ja kertoo kuinka asiat ovat kunnossa ja hienosti syyllistäen ja väheksyen heitä jotka suhtautuvat kriittisesti Jokerien nykytilaan ja taustoihin.

Tosiasia on se, että Jokereilla ei ole ollut varoja maksaa pelaajapalkkioita ajoissa.

Tosiasia on, että Jokerien liikevaihto on tippunut tasaisesti KHL-aikakautena. Painuen nyt jopa alle HIFK liikevaihdon.

Tosiasia on se, että Jokerit elää vain ja ainostaan niin kauan kuin venäläiset niin haluavat.

Tosiasia on se, että venäläiset paskat nakkaavat mistään sopimuksista KHL-jatkoista, jos isot pojat sanovat, että KHL-Jokereita ei enää tarvita. Tämä korostuu entisestään, kun Harkimo luopuu Jokereista.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Hieno kirjoitus, joka uhkuu aitoa seurauskollisuutta ja isänmaallisuutta. Jos kaltaisiasi kannattajia olisi enemmän ammottaisi halli tyhjyyttään ja seura voisi palata kotimaiseksi organisaatioksi. Minulta ei heru säälipisteitä nykyisen Jokeriorganisaation pelajille näiden palkkarästien takia. Kaikki ovat tasan tarkkaan tienneet minkälaisten omistajien kätyreiksi ovat menneet, joten tähän sopii vanha sanonta - niin makaat kuin petaat.

Kiitos paljon ja hieno viesti myös itseltäsi. Kaiken allekirjoitan mutten tuota isänmaallisuuskorttia, sillä se ei ole tietoisesti mitenkään läsnä silloin kun tänne kirjoitan Jokereista tai valtiosta jonka pussiin se nyt pelaa. On toki selvää, että arvostukseni venäjää kohtaan (valtiona) on siellä paskakikkareen ja kivessyövän välimaastossa ja tämä käynee kirjoituksissanikin ilmi, mutta sillä ei ole pohjimmiltaan tekemistä isänmaallisuuden kanssa, vaan kyllä ryssä on ihan omatoimisesti pelinsä pelannut että siitä valtiona on näin vastenmielinen tullut. Toivottavasti vaan sekoilevat mahdollisimman paljon lisää, että länsi laittaa niiden toimet aina vain ahtaammalle jne.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Aikuinen mies

On loistava Martti Servo & Napanderin kappale. Jokerien faniporukassa pyöri parikymmentä vuotta eräs Mikko. Mikko sai yhden episodin päätteeksi uuden kutsumanimen, hänestä tuli faniporukassa 'Aikuinen mies' iltapäivälehden otsikon mukaan: "Espoossa pommin jäälle heittänyt oli aikuinen mies." Mikkokaan ei enää käy peleissä. Häntä ei kiinnosta onko peli parempaa, hän ei pysty tukemaan venäläistä seuraa.

Jätä jatkossa lainaamatta jos et pysty parempaan. Oliko se paskakasa vai nimeä minusta käytit pari kuukautta sitten? Aikuinen mies.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kiitos paljon ja hieno viesti myös itseltäsi. Kaiken allekirjoitan mutten tuota isänmaallisuuskorttia, sillä se ei ole tietoisesti mitenkään läsnä silloin kun tänne kirjoitan Jokereista tai valtiosta jonka pussiin se nyt pelaa. On toki selvää, että arvostukseni venäjää kohtaan (valtiona) on siellä paskakikkareen ja kivessyövän välimaastossa ja tämä käynee kirjoituksissanikin ilmi, mutta sillä ei ole pohjimmiltaan tekemistä isänmaallisuuden kanssa, vaan kyllä ryssä on ihan omatoimisesti pelinsä pelannut että siitä valtiona on näin vastenmielinen tullut. Toivottavasti vaan sekoilevat mahdollisimman paljon lisää, että länsi laittaa niiden toimet aina vain ahtaammalle jne.

Joo oikeassa olet tuon isänmaallisuuskortin suhteen. Sen kanssa pitäisi olla tarkempi kun sitä heiluttelee nykyään kaikenmaailman hörhöt.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Ja kukakohan on kenenkin ihon alla? Ja tähän yhtä monta hymiötä kuin mitä Jokerit on tehnyt tappiota KHL taipaleensa aikana.

Tähän riittää ihan yksi hymiö, jos sitäkään, kun olen sentään aikuinen. Siihen ihon kutitukseen auttaa kummasti kun alat pikku hiljaa ymmärtämään sen, että kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä, vain muutama lienee.

Se, että sinä jatkuvasti kirjoitat aivan mitä sylki suuhun tuo, hyökkäilet täällä toistuvasti erilaisen mielipiteen omaavien kimppuun, et kestä pienintäkään kritiikkiä KHL:stä ja faktat (kuten palkanmaksuongelmat, rikolliset omistajat jne) yrität kompuroiden kieltää kipittäen kerta toisensa perään niitä kieltämään ontuvin argumentein täyttävät trollin tunnusmerkit.

Tämä virkehirviö kertoo myös paljon siitä esim., että et pysty käsittelemään vaikeita asioita ytimekkäästi, pitää selittää ja selittää. Kirjoitan tosiaankin sylki suussa, ei ainakaan silloin tule kuivaa tekstiä. Mulle on kylläkin muodostunut sellainen kuva, että täällä majailee muutama nikki, jotka katsovat asiakseen hyökkäillä toistuvasti minun mielipiteitäni vastaan, eivät kestä eriäviä mielipiteitä ja sinä olet yksi heistä, hanakin. Kestän oikein hyvin kaiken kritiikin, myös KHL:ää koskevan. Toistan nyt vielä uudelleen, lienee kolmas kerta (menisikö jo perille?), että kritisoin iltapaskan uutisointia verrattuna IL:n uutisointiin. Kaikilla meillä on tiedossa, tai ainakin pitäisi olla, mistä palkanmaksuongelmat johtuvat. Naurettavaa jauhaa niistä viikko toisensa jälkeen, aivan naurettavaa. Tämä on nyt minun MIELIPITEENI ja saat olla eri mieltä, ihan vapaasti. Sinusta trollin tunnusmerkit täyttyvät, kun on kanssasi eri mieltä? Huhheijaa, sillälailla. Pahin trolli tässä ketjussa on –Ville- -nikkiä käyttävä henkilö, tosin tämäkin on vain MINUN mielipiteeni.

Siksi pidän sinua trollina koska se on looginen johtopäätös. Siinäpä perusteluja, joita sinä et ole pystynyt etkä tule pystymään esittämään tuohon väsyneeseen valehtelija mantraasi. Mutta eihän trolleilla olekaan tarvetta perusteluihin. Vai mitä?

Kyllä sinun pitäisi vielä hieman lisää kouluttautua, jotta pystyisit tunnistamaan oikean trollin, Keskustelemaan et pysty, se on nähty. Niin tuosta väsyneestä valehtelijasta, olkoon se sitten yhtä väsynyttä, kuin sinun trolliheittosi, ollaan tasoissa. Aivan oikein, minulla ei ole mitään tarvetta perusteluihin, tekstini puhuvat puolestaan.

Ettei mene pelkäksi vänkäämiseksi ja trollin ruokkimiseksi niin kyllä on surullisessa jamassa Jokerit. Palkanmaksu takkuaa, koska sivistyvaltiot yhdessä rintamassa toteuttavat pakotteita Jokereiden rikollisiin vähemmistöomistajiin. Kauas on lipunut Töölön Vesan ja Aimo Mäkisen perintö.

Aivan oikein, voit hyvillä mielin lopettaa vänkäämiseen, se kun ei tuota mitään muuta, kuin syyhyä.

Lempinen kohtasi Pillun ja kysyi, että onko se totta, että palkanmaksu on Jokereilla myöhässä. Pillun tuntien, hän tokaisi pilke silmäkulmassa, että joo, onhan se muutaman kuukauden. Tästäkö Lempinen riemastui ja riensi oitis kertaamaan vanhoja asioita paperille ja printtasi tuotoksensa sitten nettilehteen (noin kuvaannollisesti). Unohtaen kuitenkin samalla varmistaa asian oikeaa laitaa Jokeriorganisaatiosta, mutta eihän sillä ole mitään väliä, kunhan saa taas raflaavan otsikon aikaiseksi ja nälkäiset antiKHLJokerit tyytyväisiksi. IL sitten hoiti asian tyylikkäästi.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Sinusta trollin tunnusmerkit täyttyvät, kun on kanssasi eri mieltä? Huhheijaa, sillälailla.
Kun ei kerran mennyt jakeluun ja kun -taas kerran- tahallaan tai tahtomattamasi onnistut väärin ymmärtämään niin tietenkään trollin tunnumerkit eivät täyty siitä, että on kanssani eri mieltä. Uskomatonta, että henkilö, joka oman kertomansa mukaan omaa luottamustoimia mm. elinkeinoelämän näköalapaikoilla kykenee tulkitsemaan näin väärin sinänsä hyvin yksinkertaisen viestini. Trollin tunnusmerkit kohdallasi täyttyvät mm. siinä, että olet saanut useita eri sanktioita siksi, että et kykene, omaksu ja opi palstan sääntöjä, jotka nekin ovat varsin yksinkertaisia. Kun lisäksi olet ilmaissut toiveesi siitä, että sananvapautta tulisi rajoittaa, et tee minun silmissäni lainkaan eroa itänaapuuriimme, jossa kyseinen sananvapauden rajoittaminen kuuluu olennaisena osana heidän keinovalikoimaansa. Ehkäpä tunnet hengenheimolaisuutta siihen suuntaan ja siksi myös KHL näyttäytyy sinulle sarjana, jota kohtaan ei saisi esittää minkäänlaista kritiikkiä?

Aivan oikein, minulla ei ole mitään tarvetta perusteluihin, tekstini puhuvat puolestaan.
Ei yllätä. Kykenet kyllä esittämään väitteitä, mutta et pysty perustelemaan niitä. Joku voisi vetää johtopäätöksen, että sellainen on pelkuruutta. Tekstisi todella puhuvat puolestasi.

Lempinen kohtasi Pillun ja kysyi, että onko se totta, että palkanmaksu on Jokereilla myöhässä. Pillun tuntien, hän tokaisi pilke silmäkulmassa, että joo, onhan se muutaman kuukauden.
Ja sitten luot mielikuvituksestasi skenaarion (lue sadun) vähätellen asiaa, jossa Pihlström ihan pilke silmäkulmassa naureskelee ettei palkkoja ole tullut. Fakta on se, että pelaajien palkat on myöhässä, joka ei ole pelkästään noloa vaan samalla Jokereiden brändiä ja imagoa raiskataan täysin häpeilemättä. Ja sitten jotkut vielä vähättelee asiaa. Mutta ei kai se niin vakavaa ole niille, jotka ovat hypänneet kelkkaan vasta siinä vaiheessa, kun ryssäläiset konit sitä kelkkaa vetävät.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Mutta eihän teidän juttuja voi kyllä nauramatta lukea. Viimeisin esimerkki on palkanmaksuissa olevat pysyvät ongelmat. Jokerien pelaaja Pihlström tulee julkisuuteen asian kanssa ja teidän mielestä asiaa on täysin turha käsitellä.

Sulla on kyllä käsittämätön kyky kirjoittaa täyttä potaskaa . Voisit nauramisen sijaan laittaa esille sen viestin missä olen kommentoinut palkanmaksuongelmia. En nimittäin ole sanallakaan puhunut koko asiasta. Eilen kommentoin toisen nimimerkin esittämää prosenttilukua, mutta se on toinen asia. Kyllä niitä voi mun puolesta käsitellä. Onhan se perseestä että palkat ovat myöhässä, sitä tuskin kukaan kiistää. Näitä ongelmia on ollut ennenkin joten tuo ei nyt varsinaisesti ollut mikään uusi uutinen. Voisit pikkuisen skarpata etkä keksiä päästä mitä joku toinen on sanonut.

Eihän tällainen luulo aina oikeassa olemisesta ole mitenkään nimimerkkien @Cobol @Clubittaja @V-G- tai @C.Orr yksinoikeus ole. Yhtälailla pro-KHL -joukko on aina oikeassa ja kertoo kuinka asiat ovat kunnossa ja hienosti syyllistäen ja väheksyen heitä jotka suhtautuvat kriittisesti Jokerien nykytilaan ja taustoihin.

Tätähän se jatkoaika on nykyään. Järkevä keskustelu ei ole enää mahdollista. Siihen on toisaalta jo tottunut ja turha ainakaan minulta odottaa asiallisuutta jos sitä ei tule toiseltakaan puolelta.

Jätä jatkossa lainaamatta jos et pysty parempaan.

Taisi mennä ihon alle. Mun maailmaan ei tuollaiset kirjoitukset kuulu mitä tänään kirjoitit, ehkä sinun ja se kertoo jotain henkilöstä itsestään. Tulee sellainen fiilis kun uhmaikään päässyt poika pääsee näppäilemään nettiin ensimmäisen kerran.

Tähän riittää ihan yksi hymiö, jos sitäkään, kun olen sentään aikuinen. Siihen ihon kutitukseen auttaa kummasti kun alat pikku hiljaa ymmärtämään sen, että kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä, vain muutama lienee.

Kannattaa olla varovainen kun rupeat leikkimään tämän nimimerkin kanssa. kun hänellä kupoli menee nurin on leikki kaukana :) Kaveri jäi väittelyssä toiseksi niin hän kävi koko viestihistoriani läpi ja kaivoi halpamaisesti esiin menneitä viestejä mistä toki rangaistukseni sitten sain. Kannattaa vaan siirtää ignoreen.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Voisit pikkuisen skarpata etkä keksiä päästä mitä joku toinen on sanonut

Ja samaan aikaan sinulla on allekirjoituksenasi lause, jonka olet itse omasta päästäsi keksinyt. Mutta toisaalta mitäpä sitä voi vaatia henkilöltä jolla on suuren suuria lukemisen ymmärtämisen vaikeuksia. Vai pitäisikö kirjoittaa lukemisenymmärtäminen, että sinäkin ymmärrät?
Kannattaa olla varovainen kun rupeat leikkimään tämän nimimerkin kanssa. kun hänellä kupoli menee nurin on leikki kaukana :) Kaveri jäi väittelyssä toiseksi niin hän kävi koko viestihistoriani läpi ja kaivoi halpamaisesti esiin menneitä viestejä mistä toki rangaistukseni sitten sain. Kannattaa vaan siirtää ignoreen.
Hupaisaa, että koet näin. Kaikki ulkopuoliset (alkaen viestistä #264) kokivat asian tuolloin täysin eri tavalla, mutta hauskaa, joskin todellisuudesta erkaantunutta, että koet noin. Jokainen jota kiinnostaa voi käydä lukemassa tuon keskustelun täältä (alkaen viestistä #58) ja vetää ihan omat johtopäätöksen kuka sai tuossa väittelyssä hopamitalin kaulaansa.

Sähän sait lisäksi ikäänkuin bonuksena kuukauden bännit tuon "väittelyn" lopputulemana :)
 
Viimeksi muokattu:

Pazix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Lämmin päivä tänään. Minä muuten rakastan Jokereita. Mä en nauti näistä palkanmaksu ongelmista. En ole Jokeripelaaja, enkä Jokereiden sisäpiirissä. Kaikki mitä ns. tiedän niin olen lukenut iltapäivälehdistä. Nämä lehdethän kirjoittavat nykyään melkein mitä niitä huvittaa. Ei päde enään se sanonta, että painettuun sanaan voi luottaa. Toivon, että rakastamani jääkiekko seura Jokerit pysyisi poissa ongelmista ja pelaisi viihdyttävää lätkää vielä niin kauan kun minulla henki pihisee ja jalka nousee. En jaksa myöskään alkaa väittelemään jatkoajassa ihmisten kanssa. Kaikki saavat minun puolestani pitää omat kantansa ja mielipiteensä.

Minä olen myös vähän ristiriitaisissa fiiliksissä tästä khl jutusta. En olisi halunnut, että Jokerit lähtee Suomesta itään. Sille asialle en kuitenkaan voi yhtään mitään. Rakkauttani tähän seuraan tämä syrjähyppy ei kuitenkaan sammuttanut. En haluaisi koskaan nähdä sitä päivää, että jostain syystä joutuisin hylkäämään tämän rakastamani seuran.

Palaan taas asiaan kun koen, että minun pitää tänne jotain taas kirjoittaa.

Lämmintä kesää kaikille.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Sulla on kyllä käsittämätön kyky kirjoittaa täyttä potaskaa . Voisit nauramisen sijaan laittaa esille sen viestin missä olen kommentoinut palkanmaksuongelmia.

Minä kommentoin Jokerien palkanmaksuongelmia. Ymmärrätkö, se olin minä. Sinä sen sijaan kommentoit sen jälkeen seuraavasti:

. Kaikenmaailman cobolit,clubittajat ja c.orrit nimittelevät muita trolleiksi ja itse suoltavat ties mitä ja luulevat aina olevansa oikeassa.

Voisit sen verran skarpata, että muistat mitä itse kirjoitit minun kerrottuani mielipiteeni Pihlströmin esille nostamasta asiasta.

Näillä mennään. Ja koita relata, hellettä ja kaikki. Ihan normaaliahan se on, että ei aina palkkoja makseta tai liikevaihto riitä kuin osaan palkoista. Ei ole mitään nähtävää tai kommentoitavaa.
 

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
Unohtaen kuitenkin samalla varmistaa asian oikeaa laitaa Jokeriorganisaatiosta, mutta eihän sillä ole mitään väliä, kunhan saa taas raflaavan otsikon aikaiseksi ja nälkäiset antiKHLJokerit tyytyväisiksi.

Mielestäni ole antanut ymmärtää, että tunnet palkanmaksuongelman oikean laidan ja taustat. Mitkä ne ovat? Miksi Jokerit ei ole kyennyt maksamaan palkkoja ajallaan?
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Mielestäni ole antanut ymmärtää, että tunnet palkanmaksuongelman oikean laidan ja taustat. Mitkä ne ovat? Miksi Jokerit ei ole kyennyt maksamaan palkkoja ajallaan?
Ai tuon lainauksesi perusteellako näin ajattelet? Minä kirjoitin siitä, että kaksi ip-lehteä uutisoivat Jokerien palkanmaksuongelmasta. Toinen lehti briljeerasi möykkäämällä aiheesta ja toinen asiallisesti pyrki saamaan myös palkanmaksajan kommentin aiheesta.
Minä tiedän taustoista sen, minkä kaikki muutkin tämän palstan lukijat, ei niitä tarvitse minun toistaa kellekään erikseen.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ja samaan aikaan sinulla on allekirjoituksenasi lause, jonka olet itse omasta päästäsi keksinyt.

Niin sinä muistaakseni ihmettelit että mitenkä jatkoaikaan on liitytty vasta nyt KHL:än aikana ja selkeästi viitasit sillä myös minuun. Pystyin todistamaan väitteesi selkeästi vääräksi ja siitä vedit herneen nenään ja aloit epätoivoisesti koluamaan viestihistoriaani lävitse. Pakko nostaa hattua siitä, mulla ei aika siihen riittäisi :)

Sähän sait lisäksi ikäänkuin bonuksena kuukauden bännit tuon "väittelyn" lopputulemana :)

Jep, mutta se tuli tuon väittelyn jälkeisistä kommenteista kun olit jo servattu. Joku voisi kutsua tuota huonoksi häviämiseksi :)




Minä kommentoin Jokerien palkanmaksuongelmia. Ymmärrätkö, se olin minä.

Mä en tiedä mitä sä oot kommentoinut eikä edes paljoa kiinnosta. Kuitenkin lainasit viestiäni seuraavasti :

Mutta eihän teidän juttuja voi kyllä nauramatta lukea. Viimeisin esimerkki on palkanmaksuissa olevat pysyvät ongelmat. Jokerien pelaaja Pihlström tulee julkisuuteen asian kanssa ja teidän mielestä asiaa on täysin turha käsitellä.

Kerro nyt hyvä mies missä minä olin kommentoinut palkanmaksuasioita kun kuitenkin lainasit viestiäni. Sä et mun viestihistoriasta löydä viestiäkään tästä.Taidat ihan tahalleen sekottaa viestejä päässäsi. Oli nimittäin toinen kerta jo lyhyen ajan sisään kun liität mut johonkin omiin juttuihisi. Joku voisi kutsua tuota trollaamiseksi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Toinen lehti briljeerasi möykkäämällä aiheesta ja toinen asiallisesti pyrki saamaan myös palkanmaksajan kommentin aiheesta.
Sellainen kommentti tähän väliin, että Iltalehtihän uutisoi asiasta ensin ja otti yhteyttä Kohoseen, joka antoi tietyllä tapaa varsin valkopestyn vastauksen. Päivä tämän jälkeen Ilta-Sanomat uutisoi asiasta, viittasi Iltalehden alkuperäiseen uutiseen ja haastatteli Antti Pihlströmiä. Samassa yhteydessä lehdessä esitettiin spekulatiivinen arvio siitä, että palkkarästit voisivat johtua myös omistajakuvioissa tapahtuvista muutoksista. Tällainen spekulointi on journalistisesti tyypillistä ja myös perusteltua.

Huomautan tästä siksi, että sanoit toisen ottaneen mukaan myös palkanmaksajan näkökulman. Näinhän ei ollut, vaan Iltalehti nimenomaan siteerasi vain palkanmaksajaa, kun taas Ilta-Sanomat otti katsantoonsa mukaan myös palkansaajan näkökulman.

Ylipäänsä on olennaista seurata paitsi sitä, mitä lehdessä kirjoitetaan, erityisesti myös sitä, että kirjoitetaan. Jokereiden pelaajan ulostulo kertoo osaltaan jostain, vaikka Jokereiden maksuliikenteen vaikeuden ovatkin olleet jo ptkään kaikkien tiedossa. Mikäli nykytilanteessa ei olisi mitään poikkeuksellista, asiasta ei voisi kirjoittaa pelaajan näkökulmasta. Sen sijaan palkanmaksajan edustajan kommentti olisi tuollaisessakin tilanteessa helppo saada.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kerro nyt hyvä mies missä minä olin kommentoinut palkanmaksuasioita kun kuitenkin lainasit viestiäni. Sä et mun viestihistoriasta löydä viestiäkään tästä.Taidat ihan tahalleen sekottaa viestejä päässäsi. Oli nimittäin toinen kerta jo lyhyen ajan sisään kun liität mut johonkin omiin juttuihisi. Joku voisi kutsua tuota trollaamiseksi.

Ethän sinä kommentoinut palkanmaksua suoraan. Totesin sen jo. Miten tämä voi olla niin v-a-i-k-e-a asia ymmärtää? Syy miksi lainasin viestiäsi, löytyy aiemmasta viestistäni. Jos et ymmärrä, en voi enempää auttaa. Tämä ei ole vittuilua, vaan alkaa jo pikemminkin säälittää se, että avasin syyn viestissäni, mutta et ymmärrä lyhyen viestin sisältöä. Koita lukea vaikka pari kertaa. Jos se ei vieläkään avaudu, anna olla.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ethän sinä kommentoinut palkanmaksua suoraan. Totesin sen jo. Miten tämä voi olla niin v-a-i-k-e-a asia ymmärtää? Syy miksi lainasin viestiäsi, löytyy aiemmasta viestistäni. Jos et ymmärrä, en voi enempää auttaa. Tämä ei ole vittuilua, vaan alkaa jo säälittää se, että avasin syyn viestissäni, mutta et ymmärrä sisältöä.

No hyvä ja huomasin sen lainauksesi vasta äsken. Toisaalta olet nimitellyt trolleiksi KHL:stä positiiviseen sävyyn kirjottajia esim. yamahaa joten ei se väite ihan tuulesta temmattu juttu ollut. Koko kauden olet täällä vaahdonnut muiden kanssa siitä että SKA:lle oli mestaruus pedattu , mutta ei se ihan niin mennytkään ja kun joku siitä sinua muistutti niin vedit herneen nenään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös