Espoo Metro Areena

  • 657 474
  • 2 561

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Yhdyn Bluesbrotheriin ja molariin.

Eilen tuli taas vitutus päälle jo ennen kuin oli hallissa sisällä. Yksi vitun ovi kausikorttilaisille auki ja mitään ei tapahdu.

Myyntipisteitä on aina liian vähän auki. Oikein ihanaa jonottaa se 25 min jos haluaa syödä jotain. Positiivista eilen oli se, että olutjonot olivat ainakin Parnelsissa yllättävän lyhyet.

Palautteen lähettämisestä vielä. Näyttäisi olevan melko turhaa puuhaa. Varmasti poistavat nuo viestit suoraan tai hyvällä tuurilla jaksavat ensimmäisen rivin lukea.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole ihan 100% varma asiata, mutta jos kioski ilmoittaa kahvin hinnaksi hinnastossa 1,5€ niin sitä ei muistaakseni lain mukaan saisi kassalla korottaa 2€uroon vaikka se olisi oikea kahvin hinta.

Olet oikeassa. Samalla tavalla kaupan on myytävä tuote hinnalla mikä ilmoitetaan liikkeessä vaikka kassalla tulisi eri hinta. Tai esim. tarjous on loppunut mutta mainoksia ei ole poistettu liikkeestä ja näin johdettu asiakasta harhaan.
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Palvelussa on toki parannettavaa ja parkkipaikkojen tilanne on mikä on, mutta suosikaa julkisia. On ihan oikein, että pysäköinnistä maksaa 5 euroa. Tämän toki maksan myös itse kun tulin paikalle laiskuuttani omalla autolla. Ilmaiset kuljetukset ovat kuitenkin hallille tarjolla. Parkkipaikkojen laadulle ei Blues voi mitään, se on kaupungille tiedotettu ongelma kaikkien alueen joukkueiden toimesta. Pysäköintihalli on kaavoitettu, mutta asiasta ei ole tullut päätöksiä.

Suurin ongelma oli kyllä kausikorttijonon pituus. Se pitää kyllä korjata.

Kahviasia on kyllä valitettava puuhastelumainen virhe. Asiakkaalla olisi ollut oikeus vaatia vanhalla hinnalla olisi se kahvi. Kohtuuttoman (ymmärrettävän) virheen tapauksissa laki on myyjän puolella. Tyliin kahvin hinta olisi ollut mainoksessa 20 centtiä. Jokainen tajuaa, että sillä hinnalla ei kahvia saa, mutta silloin kun kyseessä on tarjous tai hinta, jolla kahvin voi olettaa saavansa on se myyjän myytävä sillä hinnalla. Tämä on markkinointi ja kuluttajasuojalain mukaista toimintaa.
 
Viimeksi muokattu:

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Jokainen tajuaa, että sillä hinnalla ei kahvia saa, mutta silloin kun kyseessä on tarjous tai hinta, jolla kahvin voi olettaa saavansa on se myyjän myytävä sillä hinnalla.

Olisi sitten ollut ihan eri asia olisiko myyjä saanut sinne koneeseensa laitettua hinnaksi 1,50 €. Näiden satunnaismyyjien osaaminen kun ei välttämättä ole ollut mitään huippuluokkaa.
Se, että myyjä osaa painaa kahvinäppäintä, on jo aika hyvä suoritus. Joskus on sen napinkin löytymiseen mennyt melkoisesti aikaa.

Pitäisköhän minunkin vielä avautua toimistolle kausarijonosta vai olisiko jo mennyt perille?
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Kieltämättä. Ikuinen ongelma tapahtumien kanssa on henkilökunnan osaaminen ja perehdyttäminen. Ihmettelen miksei paikalle saada säännöllisempää resurssia, joka sitoutuu esim yhden kauden vuoroihin. On selvää, että ei kukaan ole seppä syntyessään, mutta miksi henkilökunta vaihtuu jokaiseen otteluun.
 
Yhdyn Bluesbrotheriin ja molariin.

Eilen tuli taas vitutus päälle jo ennen kuin oli hallissa sisällä. Yksi vitun ovi kausikorttilaisille auki ja mitään ei tapahdu.

Myyntipisteitä on aina liian vähän auki. Oikein ihanaa jonottaa se 25 min jos haluaa syödä jotain. Positiivista eilen oli se, että olutjonot olivat ainakin Parnelsissa yllättävän lyhyet.

Palautteen lähettämisestä vielä. Näyttäisi olevan melko turhaa puuhaa. Varmasti poistavat nuo viestit suoraan tai hyvällä tuurilla jaksavat ensimmäisen rivin lukea.

Kioski- ja ravintolapalveluista LänsiAutoAreenalla laita palaute: tapahtumaravintolat@restel.fi ja kopio ralf.sandstrom@restel.fi sekä pyydä, että saat sähköpostitse vastauksen.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Mites helvetissä nuo liput oikein menevät tuolla teidän areenalla? Olen Lippupalvelun kautta ostamassa lippuja ja se tarjoaa minulle yläkatsomoon joko 17 EUR hintaisia lippuja tai vaihtoehtoisesti 12 EUR hintaisia ALE 1 -kategorian lippuja täysin samoille paikoille. Siellä ei luonnollisestikaan ole minkäänlaista mainintaa, että täytyisi täyttää jotain ehtoja, jotta saisi tuon ALE1-kategorian liput.


Bluesin sivut eivät kauheasti anna valaistusta asiaan. Tai sen verran, että siellä on 12 EUR lippuja myynnissä opiskelijoille ja varusmiehille. Mutta näitäkään ei myydä paikallisotteluihin. Tarkoittaako tuo sitten Blues - EKS -matseja vai mitä, jos kerran tälle päivälle on tarjolla noita?

Muutenkin jo valmiiksi vituttaa se, että miltään paikalta ei näe kenttää kunnolla ...
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Muutenkin jo valmiiksi vituttaa se, että miltään paikalta ei näe kenttää kunnolla ...

No parhaat paikat teille vierasjoukkue-faneille on baarista, jos meette ajoissa. Sieltä näkee pelin ja voi lipata sitä kaljaakin (tää ei oo nyt mikään vittuilu, vaan fakta. Sen sijaan mua vituttaa). Noista hinnoista en tiedä mitään, ne on aina ollu päin vittua. Joskus ei mainittu, että opiskelija pääsee halvalla. Joskus ei kerrota, että on perhepaketteja. Tää nyt on aika turha enään sanoo, kun pelikin jo käynnissä. Tämä vaan tiedoksi sitten seuraaville, jotka eivät löydä paikkaa tai hintoja.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Mites helvetissä nuo liput oikein menevät tuolla teidän areenalla? Olen Lippupalvelun kautta ostamassa lippuja ja se tarjoaa minulle yläkatsomoon joko 17 EUR hintaisia lippuja tai vaihtoehtoisesti 12 EUR hintaisia ALE 1 -kategorian lippuja täysin samoille paikoille.
No tuskinpa se on Bluesin vika että Lippupalvelu ei osaa hommiansa? Sen verran on tullu asioitua eri Lippupalvelun myyntipisteissä, että se on kuule ihan myyjästä kiinni kuinka se hiffaa niitä asioita siitä pääteeltä. Esim. Lippupalvelu möi mulle aluksi ”ei oota” Blues – Kärpät peliin, mutta en asiaa todellakaan uskonut ja sitten kun rupesin tivaamaan asiaa niin yllättäen siellä olikin sitten vapaita lippuja ja paljastu että myyjä vain sähelsi tai sitten järjestelmässä oli jokin error.

Mutta Länkkärille tulee näköjään sitten Ryssäliigaa. Ketä kiinnostaa? Mua ei ainakaan. Se on varmaan taas sitten Blues fanien vika ja Espoolaisen kiekkokulttuurin puute jos halilla ei ole yleisönä muuta kuin järkkärit ja PK- seudun venäläiset.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Dynamo Riika

Ilta-sanomien mukaan Riian Dynamo aikoo pelata kaksi kotiotteluaan
Espoon Areenalla lokakuussa, 26. ja 27. päivä.

Vastustajina olisivat Ak Bars Kazan ja Lada Toljatti.

Syynä se että Riian oma halli on pois käytöstä.

Eikö baltiassa ole muita halleja? Ei sillä, ainahan raha halliyhtiölle kelpaa.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Ilta-sanomien mukaan Riian Dynamo aikoo pelata kaksi kotiotteluaan
Espoon Areenalla lokakuussa, 26. ja 27. päivä.

Vastustajina olisivat Ak Bars Kazan ja Lada Toljatti.

Syynä se että Riian oma halli on pois käytöstä.

Eikö baltiassa ole muita halleja? Ei sillä, ainahan raha halliyhtiölle kelpaa.

Onko tämä todellakin syy? Meinaa itse olen kuullut jo kesällä, että Riika tulee pelaamaan kaksi pelii Suomeen. Silloin puhe oli markkinointi tempauksesta. Itse oletin (ylimielistä ehkä), että ilman muuta pelaavat Helsingissä. No pitää tulla Espooseen asti kattomaan, että onko se paljon puhuttu KHL mistään kotoisin. Mistäköhän tuonne saa lippuja ja paljonkohan veli venäläiset velottaa kiekosta?
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Onko tämä todellakin syy? Meinaa itse olen kuullut jo kesällä, että Riika tulee pelaamaan kaksi pelii Suomeen. Silloin puhe oli markkinointi tempauksesta. Itse oletin (ylimielistä ehkä), että ilman muuta pelaavat Helsingissä. No pitää tulla Espooseen asti kattomaan, että onko se paljon puhuttu KHL mistään kotoisin. Mistäköhän tuonne saa lippuja ja paljonkohan veli venäläiset velottaa kiekosta?

Syystähän en sitten tiedä mitään, muuta kuin että noin ilta-sanomat kirjoitti. (Tai jos tarkkoja ollaan, että halli on muussa käytössä)

Lipuista ei aavistustakaan, "yllättäen" LänsiAuto-areenan sivuilla ei ole mitään tietoa, enkä noista Riikalaisten sivustoista ymmärrä montakaan sanaa.

Se uutinen sieltä riikalaisilta löytyy, jos osaa kieltä:
http://www.dinamoriga.eu/lv/news/view/rigas-dinamo-majas-speles-aizvadis-espo paikallisella ja

http://www.dinamoriga.eu/ru/news/view/90 venäjäksi, jos luonnistuu paremmin.
 

scholl

Jäsen
Eikö baltiassa ole muita halleja? Ei sillä, ainahan raha halliyhtiölle kelpaa.

Eiköhän se ole fiksumpaa pelata Suomessa kuin jossain muualla Baltiassa.
Kuitenkin suomalaisia pelaajia noissa otteluissa.
Lippujen hinnoista tietysti paljon kiinni.

Lisäksi Suomessa asuu paljon venäläisiä.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikea ennustaa noiden Länärillä pelattavien KHL-otteluiden yleisömääriä, voi olla ihan mitä tahansa 1000:nen ja 2500:n välillä. Voi olla, että koko yläkatsomo on suljettu.

Todennäköisesti katsojakunta koostuu niistä "todellisista" HC-faneista, jotka ovat uteliaita Venäjän uudesta liigasta ja nauttivat kansainvälisestä urheiluilmapiiristä. Paljon riippuu toki lippujen hinnoista. Itse en mene, jos en pääse alakatsomoon 15 öröllä tai alle.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vaikea ennustaa noiden Länärillä pelattavien KHL-otteluiden yleisömääriä, voi olla ihan mitä tahansa 1000:nen ja 2500:n välillä. Voi olla, että koko yläkatsomo on suljettu.

Todennäköisesti katsojakunta koostuu niistä "todellisista" HC-faneista, jotka ovat uteliaita Venäjän uudesta liigasta ja nauttivat kansainvälisestä urheiluilmapiiristä. Paljon riippuu toki lippujen hinnoista. Itse en mene, jos en pääse alakatsomoon 15 öröllä tai alle.

Itse en mene, jos lippujen hinnat ovat yli 5 euroa ja silloinkin joutuu harkitsemaan kahdesti.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Onko tämä todellakin syy? Meinaa itse olen kuullut jo kesällä, että Riika tulee pelaamaan kaksi pelii Suomeen. Silloin puhe oli markkinointi tempauksesta. Itse oletin (ylimielistä ehkä), että ilman muuta pelaavat Helsingissä.

Miksi ihmeessä ne Helsingissä pelaisivat, kun molemmat Helsingin joukkueet menevät Nordic Hockey liigaan. Toisin kuin Blues, joille nämä KHL:n pelit ovat tosiaan päänavaus ja markkinointitempaus ennen siirtymistä kyseiseen liigaan.
 
Ilmeisesti porukkaa on tulossa myös Latviasta katsomaan peliä. Juuri eilen on kyselty 500 hengen ryhmävarauksia hotelleihin pk-seudulta Balttilaiselle lätkäfaniryhmälle kyseisille päiville.
 

Ramirez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
sitten Ryssäliigaa. Ketä kiinnostaa? Mua ei ainakaan. Se on varmaan taas sitten Blues fanien vika ja Espoolaisen kiekkokulttuurin puute jos halilla ei ole yleisönä muuta kuin järkkärit ja PK- seudun venäläiset.

No mua ainakin kiinnostais NHL:n jälkeen maailman toiseksi kovin liiga ja oisin paikanpäällä jos vaan Espoossa asuisin. Dinamon joukkue tuntuu muuten olevan "Latvian maajoukkue" muutamalla kovantason ulkomaalaisella vahvistettuna. Tossa englanninkieliset sivut josta voi käydä katsomassa vaikka pelaajalista, joka on ainakin paperilla todella kova.

En tajua miksi jengi dissaa tätä hommaa, mun mielestä se on ainakin hieno että Espooseen tulee tälläisiä pelejä eikä mennyt esim. Helsinkiin. Rahaa tulee ainakin halliyhtiölle ja huippukiekkoa siitä kiinnostuneille.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
En tajua miksi jengi dissaa tätä hommaa, mun mielestä se on ainakin hieno että Espooseen tulee tälläisiä pelejä eikä mennyt esim. Helsinkiin. Rahaa tulee ainakin halliyhtiölle ja huippukiekkoa siitä kiinnostuneille.
Ihan hyvä.
Tulee vaan Bluesille pahaan saumaan:
25.10 Blues-Tappara
26.-27.10 Dynamon KHL-pelit
29.10 Blues-HV 71

Aika hyvä kiekkopläjäys siis LA-Areenalla!
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Blueshan voisi alkaa veljeilemään Dinamo Rigan kanssa ja tehdä jonkinsortin yhteityötä. Tämän jälkeen LänsiAuto areenalla kurvailisi mm. Marcel Hossa.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Mutta Länkkärille tulee näköjään sitten Ryssäliigaa. Ketä kiinnostaa? Mua ei ainakaan.

Kyllä mua ainakin kiinnostaa, vaikken edes espoolainen ole. Ja ellei liput nyt ihan maltaita maksa, niin ajattelin raahautua katsomaan molemmat pelit. Tosin eilen ei stokkan lippupalvelussa osattu kertoa, milloin ko. tapahtumaan tulee lippuja myyntiin.

Toi Riikan joukkue on kaiketi vahvistettu Latvian maajoukkue, eli se voi tuoda mukanaan niitä latvialaisfaneja, jotka matkaavat (vaikka maailman ääriin) mm-kisoihin joukkueensa perässä. Eli tunnelmaakin voi olla. Eikä itelle oo ollenkaan vaikea asettua lähtökohtaisesti "pienen" Riikan joukkueen puolelle, joka koittaa taistella venäläisiä "karhuja" vastaan (vaikka näissä joukkueissa pelaisi suomalaisia).

Se on varmaan taas sitten Blues fanien vika ja Espoolaisen kiekkokulttuurin puute jos halilla ei ole yleisönä muuta kuin järkkärit ja PK- seudun venäläiset.

Se on teidän vika niin kauan, kun otatte tällaisista kommenteista itteenne. Jos tällaisille kommenteille tarjotaan vain "talk to the hand" reaktiota, niin ei niitä kauaa jakseta esittää.
 

trap

Jäsen
Jos ei tosiaan ihan hirveän hintaiset liput ole, niin täytyy kyllä mennä katsomaan maailman 2. kovatasoisinta liigaa. Kyllähän esim. Ak Barsissa kuitenkin pelaavat mm. Zinovievit ja Morozovit.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Se on varmaan taas sitten Blues fanien vika ja Espoolaisen kiekkokulttuurin puute jos halilla ei ole yleisönä muuta kuin järkkärit ja PK- seudun venäläiset.
Mielenkiintoista on tosiaan nähdä, miten innostuneita nuo venäläiset tästä ovat. Tuleehan se tupa täyteen helposti venäläisistä, joita lienee pk-seudulla ainakin yli 20000.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
En tiedä pitäiskö tälle perustaa oma ketju, mutta Länäristä tulee sitten Barona-Areena.

Voi olla että olen väärässä, mutta jotenkin tuntuu siltä ettei tämä ole ihan niin rahakas diili kuin aiempi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös