ESPN-lätkämanageri

  • 94 808
  • 1 311

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Tuli käytettyä sitten toistamiseen lyhyen ajan sisään veto-oikeutta ja hylättyä tuo Malkin <-->Kopitar+Alfredsson treidi. Vaikka Malkin treidin paras pelaaja onkin, niin en näe tuon treidin hyödyttävän Haterville All Starsia mitenkään. 110 pisteen pelaajasta 80 ja 90 pisteen pelaajat? Tuota eroa kun ei pysty korvaamaan vapaallakaan pelaajalla, kun sieltä löytyy vain sellaisia 30 pisteen miehiä. Lisäksi Malkin ei nyt missään muussakaan tilastossa ole noita kahta selkeästi parempi, jotta tuossa treidissä olisi järkeä.

Tätä tuli mietittyä pitkään sillä en halua liian helposti käyttää veto-oikeuttani, mutta mielestäni tässä sen käyttäminen on oikeutettua, ja kun kaksi manageria oli samaa mieltä niin päädyin tosiaan hylkäämään tuon treidin.

Toisen treidin (Boyd<-->Penner) hyväksyin, vaikka en näe senkään hyödyttävän Haterville All Starsia, mutta tuo ei nyt niin epäsuhtainen ole jotta sitä tarvitsisi hylätä.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toisen treidin (Boyd<-->Penner) hyväksyin, vaikka en näe senkään hyödyttävän Haterville All Starsia, mutta tuo ei nyt niin epäsuhtainen ole jotta sitä tarvitsisi hylätä.

Kerrotaan tästä vähän taustoja. Eli vastapuoli osoitti kiinnostusta Boydista jollain aiemmalla treidillä, jota en kuitenkaan hyväksynyt. Pistin sitten vastaan treidin, jossa olivat minulta Boyd ja Schneider kun taas Hatervilleltä Penner ja Barker. Sieltä sitten tuli vastaan ehdotus, josta oli tiputettu puolustajat pois ja ei tuo minua haitannut.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Taas siellä Haterville All Stars on tehnyt kaupan, joka ei mielestäni hyödytä häntä mitenkään. Mutta jos haluaa tehdä tyhmiä kauppoja, niin kuka minä olen sitä estämään. Tämän hyväksyin sen vuoksi, koska Afinogenov SAATTAA palata tasolleen, jolloin tämä treidi on hyväksyttävissä, vaikka ei mielestäni siltikään läheskään tarpeeksi Alfredssonin kaltaisesta tähtihyökkääjästä.

Edit. Jatkossa Haterville All Starsin manageri voisi kahteen kertaan miettiä ennenkuin lähettää tarjouksia, että hyödyttävätkö ne hänen joukkuettaan jollain tavalla. Mä en jaksa kokoajan tässä miettiä, että pitäisikö käyttää veto-oikeutta, kun noissa treideissäsi ei ole mitään järkeä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Taas siellä Haterville All Stars on tehnyt kaupan, joka ei mielestäni hyödytä häntä mitenkään. Mutta jos haluaa tehdä tyhmiä kauppoja, niin kuka minä olen sitä estämään. Tämän hyväksyin sen vuoksi, koska Afinogenov SAATTAA palata tasolleen, jolloin tämä treidi on hyväksyttävissä, vaikka ei mielestäni siltikään läheskään tarpeeksi Alfredssonin kaltaisesta tähtihyökkääjästä.

Joo mäki meinasin jotain sanoa siitä kaupasta mutta olkoot mun puolesta. Mukavempi tietenkin jos jokainen manageri olis edes puoli-tosissaan mukana pelissä..
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Onnittelut Turku Condomsille draftin ryöstöstä. 15 kierroksella kun saa ESPN:n ennusteiden mukaan kaverin, joka tekee ens kaudella tehot 48+46, +19, 16 yv-maalia, 71 minuuttia ja 334 laukausta ja kun kyseessä on vielä ahkera taklaaja niin tuo titteli voidaan mielestäni jakaa jo.

Ai kenestä on kyse? No Trent Hunterista tietenkin. Pitäisköhän tarjota Iginlaa vaihdossa, ESPN:n ennusteiden mukaan miehet kun tekevät "aika" identtiset tehot mutta kyseessä on ahkerampi taklaaja?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Treidi (Cowboys-Muffins)

T Ruutu, Orr <-> Pandolfo, Stempniak, Van Ryn

Ihan kelpo treidi omasta mielestäni. Pandolfo ei kyllä ihan Ruudun saappaita täytä, mutta sain onneksi Stempniakin joka tullee korvaamaan Sullivanin ainakin kauden alussa. Van Ryn on ihan kelvollinen seitsemäs puolustaja vaikka Torontossa tuleekin miinuksia enemmän kuin sielu sietää.

Breaking News (Eric Staal): "For the first time this preseason, Staal took the ice in Sunday's game against the Flyers. He skated 24 shifts, amassing 22:53 of ice time, in the Hurricanes' 1-0 win. In a very positive sign, he launched eight shots on goal."

Johtopäätös: "You should expect a very productive season from Staal."

E: Jordan Staalin kohdalla meinasivat että tulee aloittamaan kauden Malkinin ja Sykoran kanssa. Tämä jos mikä on helvetin hyvä uutinen sillä joukkueessani ei liikaa ole pistemiehiä.
 

dagaka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hartlepool United, Boston Bruins
Toisen treidin (Boyd<-->Penner) hyväksyin, vaikka en näe senkään hyödyttävän Haterville All Starsia, mutta tuo ei nyt niin epäsuhtainen ole jotta sitä tarvitsisi hylätä.

En suoranaisesti ymmärrä tuohtumista kyseisestä tradesta. Boyd on pelannut jäätävän hyvin training campilla ja jos Cammalleri-Lombardi-Bertuzzi ketju pysyy kasassa kauden alkaessa, jää ykkösnyrkkiin (xxx-Langkow-Iginla) yksi avoin pelipaikka, joka voi hyvässä lykyssä olla tarjolla Boydille.

Alfredssonin tradeeminen on tietoinen riski koska Afinogenov voi joko flopata täysin tai takoa kovat tehot. Laddia arvostan myös enemmän kuin Stollia, joten olen tyytyväinen tradeen.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Jos jottain sattuis kiinnostamaan Habibulin, niin eikun tarjousta lähettämään. Tännepäin saisi lähteä joku toinen molari.

edit: Super Supa on joukkue. Ja Gontsharin on lähdössä myös.

Habibulin & Gontshar <--> ?
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jos jottain sattuis kiinnostamaan Habibulin, niin eikun tarjousta lähettämään. Tännepäin saisi lähteä joku toinen molari.

edit: Super Supa on joukkue. Ja Gontsharin on lähdössä myös.

Habibulin & Gontshar <--> ?

Vois kiinnostaakin. Mutta odottelen kuitenkin miten Habin käy waivereissa..et jos farmiin lähtee niin ei kiitos.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Jos jottain sattuis kiinnostamaan Habibulin, niin eikun tarjousta lähettämään. Tännepäin saisi lähteä joku toinen molari.

edit: Super Supa on joukkue. Ja Gontsharin on lähdössä myös.

Habibulin & Gontshar <--> ?

Sergei Gonchar on olkapääleikkauksen takia sivussa neljästä kuuteen kuukautta.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Äläs nyt. #97 on meidän pelin poliisi joka pitää huolen ettei kukaan kauppaa loukkaantuneita pelaajia.
Kyllä. Derek Boogardkin kalpenee mun käsittelyssä ;). Herneet pois nenästä, herätti vain ihmetystä tuo Goncharin kauppaaminen, ei sen kummempaa.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Tuli vaan tassa mieleen, etta onkohan kaikilla nuo sahkopostiosoitteet ihan oikein tuolla Jatkoajan liigassa. Olen tassa yrittanyt treideja lahetella ja valinnut samalla vaihtoehdon siita, etta ilmoitus lahtee postitse vastapuolelle. Eilen illalla tarkistin postia ja sielta loytyi ilmoituksia takaisin tulleista postituksista, jotka eivat olleet loytaneet perille. Mail Delivery System tai sitten jotain ei lahellekaan tuollaista. Ihan postia en ole kirjoittanut kellekaan aikoihin.

Mites usein porukkaa muuten taalta kay tuolla sivustolla ihan sisaankirjautumassa? Olen tassa koittanut parhaani mukaan reissun keskelta treidiehdotuksia lahetella, mutta hirveasti ei ole vastauksia sadellut. Paalta 10 niita on tullut lahetettya, mutta vastauksen, kieltavan sellaisen, olen tainnut saada vain kahteen. Muuta ei ole kuulunut. Muutenkin tuo Pending-moves lista on aika hamysti piilossa, ettei sita valttamatta aina edes huomaa.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Tuli vaan tassa mieleen, etta onkohan kaikilla nuo sahkopostiosoitteet ihan oikein tuolla Jatkoajan liigassa. Olen tassa yrittanyt treideja lahetella ja valinnut samalla vaihtoehdon siita, etta ilmoitus lahtee postitse vastapuolelle. Eilen illalla tarkistin postia ja sielta loytyi ilmoituksia takaisin tulleista postituksista, jotka eivat olleet loytaneet perille. Mail Delivery System tai sitten jotain ei lahellekaan tuollaista. Ihan postia en ole kirjoittanut kellekaan aikoihin.
Eivät taida olla kaikki ihan oikein, koska minäkin olen saanut mainitsemiasi bumerangiposteja.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Waiver

Mitenkäs noi waiverit nyt toimii ja koska ne alkaa? Tai siis kyllä mä noi säännöt tajuun, mutta koska pääsen poimimaan porukkaa?
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Kyllä. Derek Boogardkin kalpenee mun käsittelyssä ;). Herneet pois nenästä, herätti vain ihmetystä tuo Goncharin kauppaaminen, ei sen kummempaa.


Ei minulla ollut tarkoitus suuttua. Eikö loukkaantuneita pelaajia sitten saa kaupitella?
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Mitenkäs noi waiverit nyt toimii ja koska ne alkaa? Tai siis kyllä mä noi säännöt tajuun, mutta koska pääsen poimimaan porukkaa?

Vaikka samantien, johan tässä on jo kauan noita pelaajia saanut poimia vapaista pelaajista. Ja puolestaan tässä parin edellisen päivän aikana pois tiputetuista pelaajista, jotka siten ovat vielä waiverissa, voit laittaa sisään waiverpyynnön (claim). Mikäli kukaan muu ei sitten halua kyseistä pelaajaa, tai sulla on kiinnostuneista joukkueista korkein waiver-prioriteetti, niin sitten se pelaaja tulee joukkueeseesi kunhan waiver-aika on päättynyt. Ja puolestaan jos et halua tuhlata waiver-prioriteettiasi haluamaasi pelaajaan, niin sitten vaan odottelet kunhan pelaaja läpäisee waiversit, ja poimit kyseisen pelaajan sitten vapaista pelaajista jos kukaan ei ottanut häntä waiversista.

Selvensikö yhtään asiaa?

Eikö loukkaantuneita pelaajia sitten saa kaupitella?

Hyvän tavan mukaista on ilmoittaa, jos kaupittelemansa pelaaja on loukkaantunut, vaikka sen kuinka olettaisi olevan kaikille selvää, että kyseinen pelaaja on loukkaantunut.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Ei minulla ollut tarkoitus suuttua. Eikö loukkaantuneita pelaajia sitten saa kaupitella?

Saa tietenkin kaupitella. Mutta minun mielestäni pelaajan poikkeavasta terveystilanteesta olisi hyvä mainita tarjotessa. Vaikka kaikki managerit varmasti seuraavat loukkaantumisuutisia, saattaa joku jäädä huomaamatta. Siitä sitten sota syttyy, kun manageri tajuaa ostaneensa rikkinäisen pelaajan. Been there, done that.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jotain rotia nyt noihin treidiehdotuksiin. Perkele!

Esimerkki1

Minulle tarjotaan Waiveriin heitettyä maalivahtia, puoli vuotta sivussa olevaa puolustajaa ja sopimuksetonta hyökkääjää. Vaihdossa kyseinen manageri haluaisi Ykkösmaalivahdin, joka varmuudella pelaa vähintään 60 ottelua, jos ei loukkaannu. Tuokin olisi jo liikaa. Mukaan pitäisi lisäksi antaa ykkösparin puolustaja ja vuoden tulokkaan tittelistä taisteleva hyökkääjä.

Esimerkki2

Manageri tarjoaa minulle kahta pelaajaa jotka eivät ole yhtään parempia kuin freeagenteista voisi poimia. Ensiksi kyseinen manageri olisi halunnut vaihdossa viime kauden ylivoimaisen jäähypörssin voittajan sekä vähintään 50:n pisteen hyökkääjän. No sitten kanssamanageri tuli hieman vastaan ja kelpuuttaisi sitten vain samaisen jäähypörssin voittajan sekä vuoden tulokkaan tittelistä taistelevan pelaajan.

Ymmärrän, että mielellään laittaa sellaisia ehdotuksia joissa itse jäisi hieman voitolle, mutta nuo ovat jo aika pahoja. Ainakin omasta mielestäni.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Esimerkki 3

"Eräs" henkilö haluaisi minulta waiwerissa olevan maalivahdin, 4-6 kuukautta poissa olevan puolustajan ja hyökkääjän, joka on joukkueensa 1.kentässä ja tekee siellä n. 80pistettä.

Hän antaisi minulle 60peliä pelaavan 1-maalivahdin, 3 parin puolustajan, sekä juniorin, joka koittaa mahtua kokoonpanoon.

Onko edes ristiriidoissa Anfan esimerkkien kanssa?

Okei okei tämä waiwerissa oleva maalivahdin pelaaminen liigassa on epävarmaa, mutta onhan tämä sopimukseton hyökkääjäkin, josta Anfa kertoi.
 

Hard8

Jäsen
Kyllähän noi ehdotukset on ihan pisin vittua.

Ja aika anuksesta on myös tuo touhu että yritetään kaupata äkkiä pois jotain loukkaantunutta pelaajaa siinä toivossa ettei manageri huomaa tuota loukkaantumista.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Esimerkki 3

"Eräs" henkilö haluaisi minulta waiwerissa olevan maalivahdin, 4-6 kuukautta poissa olevan puolustajan ja hyökkääjän, joka on joukkueensa 1.kentässä ja tekee siellä n. 80pistettä.

Hän antaisi minulle 60peliä pelaavan 1-maalivahdin, 3 parin puolustajan, sekä juniorin, joka koittaa mahtua kokoonpanoon.

Onko edes ristiriidoissa Anfan esimerkkien kanssa?

Okei okei tämä waiwerissa oleva maalivahdin pelaaminen liigassa on epävarmaa, mutta onhan tämä sopimukseton hyökkääjäkin, josta Anfa kertoi.

Aah. Luulin, että olet vain tyhmä, kun ehdotit tuollaista treidiä vastapalloon, mutta tarkoituksenasi olikin siis vain yrittää kusettaa. Syöttää loukkaantunut Gonchar terveenä, Parrish pelaavana kaverina vaikka sopimus on ostettu ulos Minnesotasta ja Khabibulin niin kuin ei olisi mitään tapahtunut tälläkään rintamalla.

Boyes ei ole muuten ikinä tehnyt edes 70 pistettä, mistä tämä noin 80p tuli? Mistä olet saanut päähäsi, että Okposolla tekisi mitään vaikeuksia mahtua pelaavaan kokoonpanoon? Tekee varmasti ainakin puolet pisteitä mitä Boyes tulevalla kaudella. Toskala pelaa taasen ensi kaudella ykkösmaalivahtina sen jo mainitun 60 ottelua. Viime kaudella pelasi 64o ja CuJo ei varmaan pelaa edes yhtä paljon tulevalla kaudella kuin Raycroft pelasi viime kaudella. Khabibulinista taasen ei tiedä yhtään pelaako jossain seurassa ykkösenä (tuskin) vai kakkosena ja onko tämä seura millä mantereella. Gonchar taasen ei välttämättä pelaa edes koko meidän liigan aikana yhtään peliä. Martinek tosiaan on aivan täytemies, sitä ei käy kiistäminen, mutta olikin tuossa lähinnä sen takia, että saat pitää tai et.

Olin itse valmis ottamaan siis riskin, että minulle tulee mahdollisesti vain Boyes pelaamaan kauden aikana ja sinulle olisi mennyt Okposo ja Toskala. Khabibulin voi olla jo parin päivän päästä kasa paskaa minkä voit korvata sitten vaikka Al Montoyalla. Kuvittelin vain, että haluat minimoida riskit yrittämällä kaupata loukkaantuneen ja waiversiin heitetyn pelaajan jollain, mutta kusetushan tuo vain olikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös