ESPN-lätkämanageri

  • 94 559
  • 1 311

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ei ESPN laita miestä IR-listalle, ellei Avalanche tee sitä oikeasti ensin.

Tämä ei muuten pidä paikkaansa. EPSN heittää täysin randomilla noita IR/Out statuksia pelaajille, jonka jälkeen ne voi siirtää IR-listalle.
Yahoolla noidenkin suhteen on oikeasti joku logiikka, mutta ESPN:ltä en itse ole semmoista onnistunut vielä löytämään.
Itselläni esim viime kaudella oli äijä about viikon verran IR kelpoinen, vaikka mies pelasi täyttä häkää. No minä sitten käytin tuota hyväkseni ja siirtelin miestä IR:n ja kokoonpanon välillä sen mukaan mitenkä pelejä oli.
 

Ralph

Jäsen
Pirun DTD! Olisi nyt sitten viikon se IR tai sitten suoraan kaukaloon. En kyllä jaksa enää toista kahden viikon DTD:tä, joka ei pelaa lainkaan. Noh, Matt Hendricks on nyt vapaata riistaa. Tai siis ensin waiver.

Mutta kysyn uudestaan. Jos pudotuspelimatchup päättyy tasan (esim. 10-10-1), niin mikä ratkoo sen kumpi menee jatkoon?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mutta kysyn uudestaan. Jos pudotuspelimatchup päättyy tasan (esim. 10-10-1), niin mikä ratkoo sen kumpi menee jatkoon?

Se mitenkä kauden aiempi kohtaaminen on päättynyt. Sitten jos sitä aiempaa kohtaamista ei ole/peli on päättynyt tasan, niin en tiedä mitenkä voittaja ratkaistaan, sillä tuota en pystynyt itse säätämään.
 

Ralph

Jäsen
Se mitenkä kauden aiempi kohtaaminen on päättynyt. Sitten jos sitä aiempaa kohtaamista ei ole/peli on päättynyt tasan, niin en tiedä mitenkä voittaja ratkaistaan, sillä tuota en pystynyt itse säätämään.

No niin. Minun ja TaoTaon runkosarjaottelu päättyi 9-9-3, joten ihan tässä odottaa tasapeliä niin saadaan jännittää mitä sielä lopulta tulee.
 

Ralph

Jäsen
Tulipahan siitä lopulta roimasti turpaan, 4-16-1. Näin ollen, sijoista 5-8 kamppailen ensimmäisellä kaudellani. Vastustajaa seuraavalle kierrokselle odottelen taas, kaikki kolme vaihtoehtoa olivat runkosarjassa paremmilla sijoilla kuin minä. Mieluiten kelpaisi Golden AWen Leningrader Blockade, sillä heidän maalivahtiosastonsa on aika samanlainen kuin minulle, kun muilla on taas kerran liian kovat molarit.

Matt Duchenen status vaihtui sitten DTD:stä O:hon ja miehen kausi on ohi. Onneksi tuollaisia, loppurunkosarjan sivussa olevia, ei ollut vasta kuin yksi, sekin Nicklas Bäckström. Nyt vielä Thomas Vanekista on sanottu, että kausi saattaa olla tässä ja sehän tästä enää puuttuisi. Toisen, kolmannen ja viidennen kierroksen varaukseni loppukauden sivussa, tuntuisi kenellä tahansa.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kuten GaDa jo edellä totesi, lukemat olivat lopulta kohtuu selkeät. SDBB jatkaa hienoa kauttaan ja jyrää eteenpäin, mutta seuraava vastustaja on kyllä jo pelottavan hyvä. Nuppulinna Rangers sieltä taitaa tulla, viime tuplaviikon perusteella olisi 10-8-3 mennyt Rangersille.

Etenkin kaksikko Miller - Quick on pelottava, sillä SDBB on koko kauden nojannut molareihinsa eikä niistä nyt ole suuremmin etua. Maalinsuulla tulee jopa selkeästi kuokkaan, jos Niemi jatkaa nyt nähtyjä otteitaan.
 

Ralph

Jäsen
Vastustajaa seuraavalle kierrokselle odottelen taas, kaikki kolme vaihtoehtoa olivat runkosarjassa paremmilla sijoilla kuin minä.

Eipäs ollutkaan, nimittäin Wall Street Blazers ei ollut ja tämä tuleekin vastaani. Mike Smith, Steven Stamkos, Logan Couture, Scott Hartnell, Blake Wheeler, Bobby Ryan.. Ihan ansaitusti top-8:ssa. Veikataan nyt vaikkapa 12-8-1 voittoa minulle.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Niin sitä vaan edettiin välieriin kun Blockade kaatui 10-9 lukemin. Veskat takasivat voiton, ottaen selkeän 5-0 voiton vastustajan valjakosta jonka kohtaloksi koitui Andersonin loukkaantuminen. Pelaajissa sitten selkeät voitot +-tilastossa, jäähyissä, aloituksissa, laukauksissa ja peliajassa muutamilla sekunneilla.
Enpä olisi uskonut näin käyvän. Nyt tuntuu jo että alkaa maha olla täynnä, mutta koetetaan nyt vielä kammeta finaaliin. Vastassa Körölän Puhvelit jonka viime viikon suorituksilla olisin voittanut lukemin 11-9. Mutta viikko on uus ja oma joukkue alkaa hajoamaan. Tällä hetkellä DTD-statuksella vetelevät Bergeron, Perry, Tlusty, Klein ja maalivahdeista Mason. Vastustaja näyttäisi olevan täysin terve.
Saa nähdä miten käy. Kyllä tähän vielä yhdet yllätykset mahtuu!
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Hei Hulinaa!

Pari viikkoa takaperin olin melko epäileväinen menestyksen suhteen Mängimiehen KAC:ia vastaan, mutta niinpä vain tuli tuokin kapina käännettyä kotiin loppujenlopuksi melko selvin lukemin 14-5. Peli oli kuitenkin paljon lukemia tiukempi, sillä viimeiseen iltaan lähdettiin 11-7-lukemista useamman kategorian ollessa todella pienellä marginaalilla meikäläisen suuntaan tai jopa tasan. Pidin KAC:ia runkkarin perusteella yhtenä vahvimmista voittajasuosikeista, joten voitto maistuu erittäin makoisalta!

Vastus ei helpotu alkavan viikon semeissä yhtään, sillä vastaan tulee runkosarjan ykkönen SDBB. Runkosarjan neljännen kierroksen kohtaamisessa SDBB:a vastaan tuli pataan 14-4, joten sitä tulosta lähdetään ehdottomasti parantamaan! Koko runkosarjan statsit menivät vihulle 15-6, joten melkomoisesta altavastaajan asemasta joutuu Rangers tähän kalisteluun lähtemään. Mitään ei ole kuitenkaan vielä menetetty ja kun miehetkin ovat likimain kaikki terveinä, niin ei muuta kuin täys rähinä päälle vaan!
 
Tuossa yllä tulikin jo tiivistettyä oma taistoni, joka siis kääntyi lopulta Rangersin selvään voittoon. Tosiaan, matchup oli numeroita tiukempi, mutta tottakai parempi joukkue tästä meni jatkoon eikä selittelyille jää sijaa. Liian moni "kiikun kaakun"-kategoria meni vastustajalle. Tällä kertaa otin takkiin harvinaisesta myös molarikategorioissa, mutta toisaalta vastassa olikin kaksikko Miller-Quick, joista etenkin Miller on nostanut roimasti tasoaan kauden tärkeimmällä hetkellä. Millerin viikkoon mahtui kaksi nollapeliä. Omat molarini ottivat 10 startista 9 voittoa 94 prosenteilla ja 1,92 GAA:lla, mutta eipä riittänyt Millerin nollia vastaan. Onnittelut vielä Romppaselle voitosta ja onnea jatkoon.

Odotukset tätä kautta kohtaan olivat kovat ja pääsyä kahdeksan parhaan joukkoon voidaan pitää minisuorituksena sille, että kaudesta jää kokonaisuutena positiivinen maku. Draftaamiseen olen kaiken kaikkiaan erittäin tyytyväinen sekä kauden mittaan saatuihin free agent -hakuihin. Kuitenkin parin kärkivarauksen totaalinen floppaaminen johti siihen, että kauden ratkaisuvaiheilla potku ei vain riittänyt. Syyttävä sormi osoittaa ennen muuta Lubo Visnovskyyn ja Brandon Dubinskyyn, jotka vielä viime kaudella olivat kaikkien fantasy-liigojen ehdotonta eliittiä ja tällä kaudella kuonaa. No tällä kertaa tulos oli tämä.
 

Ralph

Jäsen
Perkule, mitä säätöä omalta osalta. Menin ja otin vahingossa jengiini jonkun Rob Klinkhammerin, vaikkei minun pitänyt vielä ottaa ketään sillä viimeisellä vapaa pelaaja -muutoksella tässä matchupissa. Nyt on kaikki käytetty ja onneksi Klinkhammer on sentään viime peleissä pelannut. Vapaissa pelaajissa saisi aina olla tuo varmistus, että ottaako varmasti pelaajan. Ei ollut nimittäin eka kerta kun tuolla tavalla mokasin, sillä otin Scott Nicholinkin jossain vaiheessa kautta, vahingossa.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Perkule, mitä säätöä omalta osalta. Menin ja otin vahingossa jengiini jonkun Rob Klinkhammerin, vaikkei minun pitänyt vielä ottaa ketään sillä viimeisellä vapaa pelaaja -muutoksella tässä matchupissa. Nyt on kaikki käytetty ja onneksi Klinkhammer on sentään viime peleissä pelannut. Vapaissa pelaajissa saisi aina olla tuo varmistus, että ottaako varmasti pelaajan. Ei ollut nimittäin eka kerta kun tuolla tavalla mokasin, sillä otin Scott Nicholinkin jossain vaiheessa kautta, vahingossa.

Eikös siinä ole ihan tuo varmistus vaikka nostaisi vapaista tyhjällekin paikalle? Voin olla väärässä, en ole tainnut vapaalle paikalle nyt pitkiin aikoihin nostoja tehdä.

Itse tein riskinoston nyt kun laitoin loukaantuneen Kevin Kleinin waivereihin ja nostin Alexander Radulovin pois kuljeksimasta. Saas nähdä tuleeko mies ison veden taakse vai menikö tämä nosto niin sanotusti harakoille.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Nälkä kasvaa syödässä sanotaan. Niin myös tässä tapauksessa.
"Kevään" tuhkimotarina Savo Sharks on jälleen menossa kohti yllätystä ja tällä hetkellä johtolukema Marwinin puhveleita vastaan 11-9. Tiukkaa tekee ja mikään ei ole vielä varmaa.
Toivottavasti joukkue saa vielä pienen lisäboostin Radulovin tulon myötä. Tavoitteena tottakai, että finaaliin mennään!
 

Ralph

Jäsen
Itse tein onnistuneen vedon, napattuani ensimmäisenä juuri pelikuntoiseksi tulleen Dmitry Kulikovin. Pelannut vasta kaksi ottelua GaDan Kerhon "paidassa", mutta näissä kahdessa pelissä pelannut n. 20 minuuttia, taklaten seitsemän kertaa ja blokkauksiakin viisi. Lisäksi syöttöpisteenkin nappasi juuri viime yönä.

Luotan sen verran omiini, että sanon suoraan että pelaan luultavasti sijoitusottelussa 5-6 sijoista, viimeisessä matchupissa. Johdan nyt 10-9-2, mutta minulla on useammassa kategoriassa aika selvä johto, kun vastustajalla muutamassa aivan pieni, joka voi hyvinkin kääntyä minulle.

TOP-4:stä suosikkini voittajaksi on Nuppulinna Rangers, sillä tämä on ainoa jengi jossa pelaa Coloradon pelaaja, Matt Hunwick. Alkukaudesta olisin nauranut, jos Hunwick olisi napattu. En enää, sillä pelaa juuri nyt hyvällä tasolla.
 

Ralph

Jäsen
Noin, 12-7-2 voitto ja pelaan sijoituksista 5-6 Golden AWen Leningrader Blockadea vastaan. Äskeisen matchupin aikana olisin hävinnyt hänelle 9-11-1, joten parannettavaa on.

Tulen vapauttamaan Duncan Keithin markkinoille, joten jos jota kuta kiinnostaa helvetin kova puolustaja kolmeen viimeiseen pelipäivään, niin ottakaa. Chicagolla on kautta jäljellä kuusi ottelua ja Keith tulee olemaan pelikiellossa näistä neljä ensimmäistä, eikä minulla ole varaa pitää tuollaista mukana.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Peli kestää 14 päivää ja vaikka siitä olet 13 päivää kuskin paikalle niin olet hävinnyt jos maanantaina lukemat näyttävät niin.
Turpaan tuli loppujen lopuksi selvin lukemin, viimeisen yön romahduksen johdosta. Tiukkaa oli, mutta enää kaasu riittänyt finaaliin.
"pronssi"matsiin siis vie SS:n tie.
Tyytyväinen on kyllä oltava ja hieno kevät runi ollut joukkueelta.
 

Ralph

Jäsen
GaDan Kerho on nyt lopullisessa 25-pelaajan muodossaan, kun tein viimeiset kaksi vaihdosta. Ensin Erik Johnson, joka tulee olemaan viikon pelaamatta, pois Kris Russellin tieltä joka pelaa parina päivänä jolloin on vain yksi tai kaksi ottelua. Sen lisäksi juuri äsken sain lukea, että ykkösvaraukseni, Nicklas Bäckström, on pelikunnossa joten toinen Colorado-pelaaja, Milan Hejduk, sai lähteä. Lopullinen saldoni Colorado-pelaajien määrässä on siis yksi ja hänkin on Matt Duchene.

Lopullinen rosterini, eli siis Matt Virmasen sanoin "näillä mennään":

Ray Whitney - Jason Spezza - Martin St.Louis
Thomas Vanek - Nicklas Bäckström - Martin Erat
Chris Higgins - Matt Duchene - Nik Antropov
Ryan Smyth - David Steckel - Daniel Winnik
Tom Pyatt & Patrick Dwyer

Alexander Edler - Dennis Wideman
Kyle Quincey - Dmitry Kulikov
Nicklas Grossmann - Bryan Allen
Kris Russell - Brian Lee

Jose Theodore
Nikolai Khabibulin
Thomas Greiss
(pelaajat pelipaikottain parhausjärjestyksessä, että parhaimman kauden pelannut ykköskentässä jne.)

Itse viimeinen matchup on selvää pässinlihaa. Johdan vaivattomasti 13-2-6 ja ainoa missä olen kohtuu selvästi jäljessä, on aloitusvoitot ja siihenkin sain juuri Bäckströmin takaisin. Nollapeli olisi kiva ja voitto 21-0-0.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Olipas kausi! SDBB jyräsi alusta päätyyn asti, ja hävisi yhden vaivaisen kerran. Finaali hoitui vielä hallittuun näytöstyyliin.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Olipas kausi! SDBB jyräsi alusta päätyyn asti, ja hävisi yhden vaivaisen kerran. Finaali hoitui vielä hallittuun näytöstyyliin.

Onnittelut! SDBB oli kyllä tasaisin ja vahvin joukkue paperillakin ja voitto meni ansaittuun osoitteeseen!

Savo Sharksin kausi päättyi sijaan 4. "pronssi"matsissa tuli takkiin veskojen heikon pelin ansiosta 11-9. Neljänteen sijaan on kuitenkin oltava tyytyväinen hurjan playoffs runin ansiosta. Sijalta 14 pleijareihin ja siitä top4:seen on tyydyttävä suoritus.

Kiitos taas kaikille! Toivottavasti jatketaan ensi kaudella. Tämä kuitenkin tuo aina hitusen syvempää nhl seuraamista ja pelaajat joita normaalisti ei seuraisi tulee tutummaksi.
 

Ralph

Jäsen
Olipas kausi! SDBB jyräsi alusta päätyyn asti, ja hävisi yhden vaivaisen kerran. Finaali hoitui vielä hallittuun näytöstyyliin.

Onnittelut TaoTaolle! Minun jengi sai kahdesti kohdata TaoTaon jengin ja ensimmäisestä kohtaamisesta jopa tasapeli, toisessa otin kunnolla turpaan.

Ja oma lopullinen sijoitus lienee kuudes. Ei avaudu minulle nyt ESPN:n sivut, mutta kuudenneksi taisin tulla kun luultavasti hävisin viimeisen matchupin. Johdin aika rutkasti, mutta lopussa kusin housuun.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Kiitos omastakin puolestani. Runkosarjassa mentiin mukavasti kakkoseksi, mutta playoffeissa heti ekalla kierroksella vastustajalla hurja suonenveto ;) Toiseltakin kierrokselta olisin vissiin jatkoon päässyt, mitä noita tuloksia tossa silmäilin, mutta ei parane jossitella.

Oli ihan mukavaa ja jotenkin tää ESPN:n managerointi on selkeämpi kun Yahoon vastaava, ainakin meikäläiselle.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Onko tälle sarjalle nyt kaavailtu jotain, koska ainakin itseäni kiinnostaisi jatkella ja näkyy auenneen nuo ESPN:n sivutkin.

Viime kauden komissaari kirjoitteli helmikuussa ettei varmaankaan jatka:
Kiitokset vain kaikille kaudesta. Mutta tämä kausi kyllä vahvisti omalta osaltani sen että nämä ESPN hommat saa jatkossa jäädä(näin taisin uhota viime vuonnakin kauden loputtua). Sillä jostain syystä tämä ESPN:n sivusto ei vain iske samalla tavalla kuin yahoon vastaava. Pelihän ei itsessään sinällään muutu mihinkään, mutta joku tuossa sivustossa vain tökkii itselläni.
Mutta tosiaan kiitokset kaikille kaudesta, näillä näkyminen ensi kaudella ei palata asiaan. Toivottavasti se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö liigalle löytyisi uutta vetäjää ja sitä kautta jatkumoa.

Ja myös muutamia kiinnostuneita komissaarin pestistä oli mitä äkkiseltään vilkuilin myöhempiä postauksia, ainakin GaDa ja Mängimies.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko tälle sarjalle nyt kaavailtu jotain, koska ainakin itseäni kiinnostaisi jatkella ja näkyy auenneen nuo ESPN:n sivutkin.

Ehdottomasti mukana jos/kun kiinnostuneita löytyy. Jos komissaarin löytymättömyys on kynnyskysymys niin voin tuon itsekin hoitaa, mutta mikäli muita halukkaita löytyy niin homma on teidän.

Jos nyt koko NHL:ää pelataan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös