ESPN Fantasy Hockey – Jatkoajan liiga 2017–2018

  • 13 279
  • 157

Ralph

Jäsen
Nyt on 17/18 jäsentä ensi kauden liigaan selvillä, mutta nimimerkkiä @Köyliön Ässä tässä odotellaan. Viimeksi käynyt palstalla kaksi ja puoli viikkoa sitten, joten eihän häntä tägäilemällä saada hereille.

Drafti järjestetään sunnuntaina 23. tai 30. päivä. Pistän kyselyä päivämääristä ja kellonajoista myöhemmin, kunhan saadaan jäsenlista varmistettua. Nyt kun on rahapanostus mukana ja maksamiselle pitää anta vähän aikaa, annetaan Köyliön Ässälle vielä pari päivää aikaa ilmoittautua.

Yöllä 8.9. tulee uusi jäsen Köyliön Ässän tilalle, jos mitään ei ole kuulunut jja laitan uuden kausiketjun pystyyn. Uusi jäsen on jo tiedossa, yksityisviesti-ilmoittautuminen kyseessä. Tuolloin 8.9. alan kyselemään draftiajankohdasta ja @Linjatuomari voisi alkaa keräämään osallistujamaksua. Toivon mukaan ennen maanantaina 10.9. olisi selvillä draftin ajankohta, jolloin siihen on kaksi tai kolme viikkoa. Osallistujamaksulle eräpäivä on sunnuntai 16.9.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Reissusta kotiuduttu eilen illalla. Hienoa että mahtui joukkoon mukaan. Vähän hakemista tuossa voi alku olla kun kokeneempia janttereita vastassa (ikinä edes draftannut) mutta katsotaan miten lähtee käyntiin. Joskus on Rookietkin eri lajeissa pärjänneet.

Infoa ei juurikaan ole oikein mistään, ESPN Fantasy Appi löytyy kännystä. Sen pidemmälle ei ole vielä päästy.

Parempi Draft olisi 23.9, koska 30.9 on iltavuoro mutta enemmistön päätös käy mulle. Järjestellään asiat sitten jotenkin jos 30.9 osuu päiväksi. Samoin kaikki käy panoksissa, palkinnoissa yms. Mä olen jo tyytyväinen että pääsi kunnon kisaan. Kaikki siitä eteenpäin on vain plussaa.

Edit: Jos siis olin mukana... vai vielä varapaikalla? Ei oikein ajatus vielä kunnolla juokse 6pv Italian reissun jälkeen.
 

Ralph

Jäsen
Jos siis olin mukana...
Olet mukana! Avaan uuden ketjun viimeistään perjantain ja lauantain välisenä yönä, sinne listaan kokonaisuudessaan osallistujat.

Kyselen tuolloin uusilta sähköpostiosoitteet, jotta voin laittaa osallistumiskutsut ESPN:n kautta. Ja silloin kyselen myös kaikilta erikseen kumpaa päivää toivoo draftin päiväksi. Ja laitan tuohon uuten avausviestiin myös kertauksen säännöistä.
 

Paarma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Oilers
23.9 sopii tännekin paremmin, koska a) se on aikaisemmin, ja b) sen jälkeen ehtisi reilu viikon pilata/vahvistaa joukkuettaan treideillä.
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Noista palkintorahoista. Itse laittaisin 40€ molempien divisioonien voittajille ja 120€ koko sarjan voittajalle. Täten panosta olis myös runkosarjassa. Draftin osalta 30 päivä ehdottomasti parempi.
 

Ralph

Jäsen
Itse laittaisin 40€ molempien divisioonien voittajille
Minä ajattelin, että luovutaan koko turhasta divisioonajaosta, koska siitä ei ole oikeasti mitään hyötyä. Eli yksi ja sama divisioona/konferenssi/liiga.
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Asiahan on aivan toinen jos divisioonasta luovutaan. Sitten ehdotan että se on runkosarjan voittaja 80€ koko paskan voittaja 100€. Näin siksi että runkosarjan voitto on jopa vaikeampi kuin play-offsien voitto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös