ESPN Fantasy Hockey – Jatkoajan liiga 2017–2018

  • 13 327
  • 157

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Jos ei muita vapaaehtoisia ole niin minulle ei ole ongelma hoitaa rahojen säilytys. Jonkin verran olen palstalla vetoja lyönyt ja aina rahani maksanut eli sikäli pitäisi luotettavuudesta vähän näyttöjäkin olla, @Romppanen voinee ainakin allekirjoittaa tämän viimekautisen NHL-vetomme osalta. Omalla nimellä olen joka tapauksessa ESPN:n puolella esiintynyt joten sikäli tiedätte jo henkiköllisyyteni.

Itse sanoisin että pidetään panoksena 10€/naama ja kaikki voittajalle.

@Linjatuomari n rahastonhoitajuudelle vahva suositus ja kuten lienee tullutkin sanotuksi, niin kerrataan vielä eli kerätään maksut etukäteen tai kuitenkin siinä heti kauden alettua, ettei rahojen perään tarvi sen kummemmin huudella kenenkään osalta.

10€/naama panoksena käy mulle, mutta itse kyllä pystyn venyttämään haitaria ihan hyvin luokkaa 50€ asti. Pidetään panos kuitenkin sellaisena, ettei ainakaan kovin monen (varsinkaan pitkään mukanaolleen) pelaajan kohdalla asia muutu osallistumista estäväksi tekijäksi.

Palkintostruktuuriksi ehdotin edellä "kaikki voittajalle", mutta olisiko sittenkin järkevää palkita myös runkosarjan parhaita/paras, kuten @Fingerpori ehdotti?

Olisiko tällainen mitään?

Osallistuminen 10€: runkosarjan paras 50€, voittajalle loput (summa riippuu osallistujamäärästä)
Osallistuminen 20€: konferenssien voittajat 50€/joukkue, voittajalle loput
Osallistuminen 30€: konferenssien voittajat 75€/joukkue, voittajalle loput

jne.

Onhan menestys runkosarjassa kuitenkin jonkinlainen taidonnäyte pitkän juoksun onnistumisesta, joten miksei siitäkin olisi hyvä saada palkintoa...?

nimim. neljä peräkkäistä TOP4-sijaa takana ilman ainuttakaan mestaruutta
 

ReiskaJones

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Mukana. Pieni rahapanos sopii, vaikka kyllähän pelkkä kunniasta pelaaminenkin saa pysymään mukana kauden katkeraan loppuun asti.
 

Paarma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Oilers
Mukana! Viime kausi oli yksi tuskien taival, että parantaminen luulisi olevan suht helppoa. Pieni panostuskin käy jos sellaiseen päädytään.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Mukana! Viime kausi oli yksi tuskien taival, että parantaminen luulisi olevan suht helppoa. Pieni panostuskin käy jos sellaiseen päädytään.

Mukana, samoilla teeseillä kuin lainaamani käyttäjä.
 

Ralph

Jäsen
Olenko ainoa, jolla ESPN:n sivut ei toimi vieläkään. Ilmoittaa vain "you need to login" ja kun painan kyseistä nappulaa, ei tapahdu mitään. No nyt tuli lukemaan "you do not have permission to view this page".

Mutta hei. Kymmenen viime kauden osallistujaa on ilmaissut mielenkiintonsta tulevaan kauteen (Ralph, Linjatuomari, Fingerpori, Frostburn, Romppanen,
Kumisaapas, ReiskaJones, Paarma, Siniharmaa, LostHorizon), mutta mites muut?

Meitä oli viime kaudella 16, pitäiskö nostaa määrää vai pitää samana? Rahapanostus luulisi lisäävän haluja pelata loppuun asti, vai?
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olenko ainoa, jolla ESPN:n sivut ei toimi vieläkään. Ilmoittaa vain "you need to login" ja kun painan kyseistä nappulaa, ei tapahdu mitään. No nyt tuli lukemaan "you do not have permission to view this page".

Mutta hei. Kymmenen viime kauden osallistujaa on ilmaissut mielenkiintonsta tulevaan kauteen (Ralph, Linjatuomari, Fingerpori, Frostburn, Romppanen,
Kumisaapas, ReiskaJones, Paarma, Siniharmaa, LostHorizon), mutta mites muut?

Meitä oli viime kaudella 16, pitäiskö nostaa määrää vai pitää samana? Rahapanostus luulisi lisäävän haluja pelata loppuun asti, vai?

Pääsen kyllä kirjautumaan sisään ja tuonne Fantasyn etusivulle, liigaa kun yritän tarkistella niin tulee luonnollisesti ilmoitus "Jatkoaika has not yet been reactivated for 2019". Eli vaikuttaisi toimivan ainakin täällä päässä.

@Mängimies, @Köyliön Ässä, @jjoni, @Jonte, oletteko mukana ensi kaudella?

16 joukkuetta olisi varmaan oikein passeli ensi kaudellekin, tällä määrällä pystyy vielä vapaistakin tekemään löytöjä. Parin viime kauden kesken jättäneen joukkueen (Alppila Spreadsheets, Turku Jylpyt) paikat siis ainakin olisivat auki uusille managereille. @Tombe76 ja @JMT jo kyselivät ensimmäisinä paikkoja, vieläkö olette kiinnostuneita?
 

Ralph

Jäsen
16 joukkuetta olisi varmaan oikein passeli ensi kaudellekin, tällä määrällä pystyy vielä vapaistakin tekemään löytöjä.
Kappas, meitä olikin 18 viime kaudella. Nyt sain auki ESPN:n sivut ja on uudistunut, katsotaan miten helposti uusi sivusto lähtee haltuun.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä mäkin messiin lähden jos tilaa on. Toki järjestynee tutunkin fantasystä paikka mutta sehän on eri laji vetää 8 jengillä kuin ~20.

Kunhan ei draft ole samaan aikaan.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Juu eiköhän sitä jatketa vielä, pieni rahapanos ok. Isommista summista jos alettaisiin pelaamaan niin sitten toivoisi kyllä lisää avoimuutta ja selkeyttä liigan johtoon, esimerkiksi draftijärjestyksen arvontoihin ja treidien läpimenon arviointiperusteisiin. Mutta eiköhän näillä pienillä panoksilla kestä vielä nukkuvan koiran valvomat arvonnat, joissa tietyt asiat tuntuu toistuvan kaudesta toiseen. Mutta toisaalta minkäs sitä tuurille mahtaa ja eipä se draftijärjestys sentään kaikkea määritä.

Viime kaudesta ei kyllä jäänyt paljon kerrottavaa omalta osalta ja ensi kaudella suunta on toivottavasti vain ylöspäin.

Draftipäivä omasta mielestä mahdollisimman lähellä kauden alkua, jotta tiedossa mahdollisimman paljon viime hetken sopimuksia, farmikomennuksia ja loukkaantumisia. Itselle ainakin siis 30.9 olisi mieluisin, mutta 23. käynee myös.
 

Ralph

Jäsen
Isommista summista jos alettaisiin pelaamaan niin sitten toivoisi kyllä lisää avoimuutta ja selkeyttä liigan johtoon, esimerkiksi draftijärjestyksen arvontoihin ja treidien läpimenon arviointiperusteisiin.
Mun puolesta sinä voit arpoa draftijärjestyksen ja ESPN:n sivuilla voin lisätä haluamilleni henkilöille oikeuden hyväksyä tai hylätä treidit.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Mun puolesta sinä voit arpoa draftijärjestyksen ja ESPN:n sivuilla voin lisätä haluamilleni henkilöille oikeuden hyväksyä tai hylätä treidit.
No sehän nyt ei ollut jutun pointti, että juuri minun pitäisi saada se arpoa. Sehän ei itsessään muuttaisi asiaa mitenkään avoimuuden ja selkeyden suhteen mistä alunperin kirjoitin. Lähinnä tarkoitin esimerkiksi näiden erilaisten internetistä varsin helposti löytyvien listageneraattorien tai vastaavien hyödyntämisestä, joista saa ymmärtääkseni varsin helposti linkitettyä tuloksen aikaleimoineen ja pyöräytyskertoineen eteenpäin. Ymmärtääkseni tällaisen käyttö esimerkiksi ei ihan hirveästi vaivaa vaatisi.

Mutta kuten kirjoitin, niin pienillä panoksilla se on sinällään se ja sama itselle, lähinnä yksi kehitysehdotus lisää jos joskus vaikka rahapanokset kasvaa isommiksi.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Voihan tuolta asetuksista laittaa ESPN:n arpomaan järjestyksen tuntia ennen draftia. Tämä olisi varmaan kaikille parasta/helpointa...?
 

Ralph

Jäsen
Voihan tuolta asetuksista laittaa ESPN:n arpomaan järjestyksen tuntia ennen draftia. Tämä olisi varmaan kaikille parasta/helpointa...?
Samaa olin sanomassa myös. Mulle sopii, mutta jos joku haluaa tehdä hyvissä ajoin suunnitelmia perustuen siihen miten ajoissa/myöhään varaa.

Itse en tee listoja kuin vain draftin aikana, joten mulle sopii hyvin tuo.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Juu, mukana ollaan taas kans, rahoilla tai ilman, ei suurta väliä. Sopii myös tuo että arvotaan tuntia ennen draftia järjestys ja mieluiten mahdollisimman lähellä kauden alkua tuo drafti myös.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Arvonta tuntia ennen draftia sopii hyvin. Ja joko 30. tai 23. lienevät parhaat draftipäivät.

@Ni$pekt15 unohtui eilen tägäillä kuten myös @Kily joka jo kävikin ilmoittautumassa, pahoitteluni.
 

Paarma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Oilers
Viime kaudella luulin kauden päättyvän runkosarjaan, kun häntäpään jengejä tuli oltua, mutta huomasin parin viikon päästä runkosarjasta että kausi jatkuikin heikoimmista sijoista. Tähän olisi tarkentava kysymys, että onko tuo jumbotaistelu saatavissa mahdollisesti asetuksista pois, tai jos ei, vaatiiko tuokin päivittäistä aktiivisuutta? Kovin oli haastellista raapia enää motivaatiota pitkän runkosarjan jälkeen, kun kunniasta enää pelattiin.
 

Ralph

Jäsen
Tähän olisi tarkentava kysymys, että onko tuo jumbotaistelu saatavissa mahdollisesti asetuksista pois, tai jos ei, vaatiiko tuokin päivittäistä aktiivisuutta?
Valitettavasti sitä ei saa pois. Mun puolesta tuolloin voi "luovuttaa". Runkosarjassa luovuttaessa joku toinen saa etua tästä, mutta tuossa vaiheessa ei paljon ole eduista väliä, kun pelataan jämäsijoitusta.

Drafti 23. tai 30. päivä, kyllä.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo samaa mieltä noista sijoitusotteluista, en katso pahalla jos niihin ei enää into riitä. Saattanut näin käydä itselläkin.
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Juu mukana ollaan, formaattikin tällä kertaa tuttu jos ei muutoksia ole tullut. Viime kausi meni höpöiksi jo draftissa kun ei etukäteen tutustunut systeemiin...
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Täältä tulee myös vihreätä valoa pelin luovuttamiselle ns. alemmassa loppusarjassa. Kuitenkin runkosarjan toivoisin jokaisen pelaavan loppuun asti, vaikka pudotuspelipaikka ylemmässä loppusarjassa olisikin tavoittamattomissa. Näin peli pysyisi kaikkien muiden kohdalta tasaveroisena eikä kukaan saisi tarpeetonta etua runkosarjan aikana pyyhkeensä kehään heittäneiden joukkueiden kustannuksella, eiks jeh.

Draftipäiväksi käy kumpikin kahdesta kauden alkua edeltävästä sunnuntaista 23.9. / 30.9., kunhan draftin aloitus on aikaisintaan klo 18.00 (Olen töissä 17.15 saakka tuona aikaisempana pyhänä). Tosin, harvoinpa tuota sen aikaisemmin on aloitettukaan. Toisin sanoen kumpaakaan päivää en sulje pois, mutta äänestettäessä tulen valitsemaan sopivamman vaihtoehdon.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Miten toimitaan tuon potin kanssa? Mukana on 18 jäsentä eli 180 euroa, joten laitetaanko koko potti suoraan voittajalle vai vaikkapa 50 euroa runkosarjavoittajalle ja 130 euroa kauden voittajalle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös