Esko Seppänen

  • 587 129
  • 1 260

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tulin jossain vaiheessa sellaseen lopputulokseen, että vaikka ihmisiähän tässä kaikki ollaan, niin ehkei monimiljonääri-urheilijoita/kiekkoilijoita oo sinänsä välttämätöntä alkaa säälimään jossei vaikkapa rooli natsaa, joukkue ei pärjää tai jää joku himoittu pysti uralla saavuttamatta.

Tietyllä lailla intohimo-viihdebisneksessä altistuvat myös julkisuuden ja huomion kiroille, niin hyvässä kuin pahassa.

Sitten taasen kun aletaan flirttailemaan tai lyömään läskiks tällasen ihan täysin hävyttömän, ainakin näillä tiedoin millään lailla vahvistamattoman huhun kanssa, vieläpä näin nuori pelaaja välillisesti asiaan liittyen niin kyllähän se ittelläkin särähti korvaan. Tietyllä lailla Seppänen taiteilee näitten teemojen kanssa, välillä vedetään hersyvää huumoria ja pitkälti tykkäänkin pidäkkeettömyydestä, mutta tässä nyt ponnistetaan hyppy yli ja heitto ulos sektorista.

Olkoonkin, että osasyy saattaa johtua siitä miten heikosti Chicago on asioita ja tiedottamistaan männä vuosina niin nyt ei armoa anneta. Mutta vaikken yöunia tämän asian johdosta menetäkään ja kuuntelen säännöllisesti jatkossakin niin enempi vaivaannutti kuin huvitti tää narratiivi. Mikäli siis ei ole mitään totuuspohjaa. Teinitähden äitinnussimiset on vaan jotenkin tyylitöntä.
 

Larry David

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse pidän seppäsen podcastista vaikka noin 5% puheista on totta.

Menen varmaan tähän kategoriaan. Muutaman kuukauden nyt kuunnellut, ja toistaiseksi ainakin vielä läpäisee seulan. Perverssiä kyllä, tulee usein laitettua Spotifysta päälle ennen nukahtamista.

"Nahka takana" -maneeri (ja pari muuta) on kyllä pidemmän päälle aika rasittava ja vastenmielinen. Eskolla kuitenkin äly leikkaa ihan hyvin (?) niin voisi pärjäillä puhumalla vaikka asiaa noiden nahkajuttujen sijaan.

Ikan mökkilöpinät tulee aina kuunneltua.* Mitään Iivo- ja pesisjaksoja ei riitä mielenkiinto kuuntelemaan. Toisaalta NBA ja NFL löpinät menee hyvin kun sitä kulttuuria tulee seurattua enemmän kuin itse pelejä. Touru/Hoffa tietysti jees.

*Ika -juomapeli: napanteri joka kerta kun Ika aloittaa virkkeen sanalla "Hei, [mikä tahansa jatkolause tähän]"
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Että Perry oli Bedardin äidin kanssa sillai. Tosin varmisti selustansa ensin, että tietää tämän olevan vain huhu , mutta kun toistetaan niin uskoo itsekkin. Itse pidän seppäsen podcastista vaikka noin 5% puheista on totta.
Betsi-Escon podcastpuheet, vähän ku mummon pieru, aina on vähän p**kaa seassa…
 

burekowski

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jostain huhtikuun tienoilta asti kuunnellut Urheilucastiä lähes joka jakson. Ymmärrän kyllä että osaa porukasta ei lämpene Seppäsen puhetyylin. Mutta tuskin se Eskoa haittaa ja kuuntelijoita ilmeisesti piisaa. Itseä se ei pahemmin häiritse, enemmänkin sitten nuo jotkut jatkuvat maneerit "luistele" tai sitten Marko Tuomaisen "haastattelu", kun vaan toistetaan noita älyttömiä pätkiä. Eniten ärsyttää se kun ei kerkeä katkaista lähetystä ajoissa ja joutuu kuulemaan muutaman soinnut jotain Käärijän biisiä... Ja kun jaksoja tulee se 4 viikossa, niin tuntuu ettei aina kerkeä edes kuunnella viimeisintä ennen kun seuraavaa jaksoa pukkaa.
Touru/Hoffrén myös oiva lisä kattaukseen ja ainakin itsellä tuon ansiosta NHL kausi kiinnostaa enemmän kun koskaan!
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Mielenkiintoista. Huomenna cästin 600:s jakso ja vieraana Petteri Sihvonen. Meinataanko siellä puhua ihan vakavasti jääkiekosta vai miltähän kulmalta tätä vierailua lähestytään.
 

McGregor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaiPa
Mielenkiintoista. Huomenna cästin 600:s jakso ja vieraana Petteri Sihvonen. Meinataanko siellä puhua ihan vakavasti jääkiekosta vai miltähän kulmalta tätä vierailua lähestytään.
Eka tunti selänpesua takana… Ensimmäinen ajatus että saatas hyvää analyysiä u20, liiga tai änäristä mutta mitä vielä.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Joo kyllähän tuo lopulta aikamoista toistensa pierujen haistelua oli ja jääkiekkoa sivuttiin vaan hyvin ohuesti. Toki siellä oli ihan mielenkiintoisiakin juttuja menneistä, mutta vähän sitä jotenkin odotti enemmän keskustelua siitä mistä ollaan eri mieltä, eli jääkiekosta. Ehkä tuo molemminpuolinen arvostus hieman yllätti, mutta en itse epäillytkään, että tuossa olisi kummaltakaan puolelta mitään henkilöön menevää ongelmaa muutenkaan.

Nyt kun kortit on siinä suhteessa paljastettu (tai itselleni paljastui), että vastakkainasettelu on ollut tarkoituksellista, joskaan ei kuulemman koskaan ole tarvinnut nopalla puolia valita, niin jännä nähdä vaikuttaako tämä omiin mielikuviin kun ovat seuraavalla kerralla asioista eri mieltä.

Nyt kun latu castissä Sihvosenkin suuntaan on virallisesti avattu, niin toivottavasti joskus vielä saadaan ihan väittelyä ihan itse pihvistäkin ja vastapuolelle Ika Lehkonen.
 
Jotenkin tämänpäiväinen jakso tietyllä tavalla jälleen paljasti Seppäsestä ja urheilucästistä asioita. Omassa komerossa julkisesti isolla volumilla heitetään suoralla puheella ihmisiä bussin alle, mutta silti tosi piilossa rajatusti valitsee aiheet ja vieraat kenet suututtaa ja ketä ei eli on olevinaan avointa mutta viimeistään tuo jakso paljasti ettei se olekaan ihan näin. Seppänen taiteilee taitavasti tässä ristiaallokossa, mutta esimerkiksi palstalaiset täällä ovat jo hyvän tovin nähneet tämän tietynlaisen kimpoilun läpi. Debatoi jaksoissa aiheista yksin, jotta pysyy aina itse tilanteen herrana eikä tarvitse ottaa kommentoinneista mitään vastuuta. Nyt kun olisi ollut mahdollisuus oikeasti haastaa Sihvonen kasvokkain keskusteluun ja tuoda omia mielipiteitä esiin samalla tavalla kuin mitä monologeissaan paasaa, alkoikin mittava selän peseminen ja taputtelu.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt kun olisi ollut mahdollisuus oikeasti haastaa Sihvonen kasvokkain keskusteluun ja tuoda omia mielipiteitä esiin samalla tavalla kuin mitä monologeissaan paasaa, alkoikin mittava selän peseminen ja taputtelu.

Suomalaisen urheilumedian kultainen sääntö tuntuu olevan, että älä haasta tai suututa ketään. Ihmeellistä hymistelyä ja nyökyttelyä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tätä se minun uneni tiesi.

Sihvosella, Seppäsellä, kirjoitetulla tekstillä, kuvatuilla videoilla, sosiaalisen median haltuunotoilla, Urheilulehdellä, Röngällä! on omaan aikalaisuuteeni sen verta tarttumapintaa ainakin sen 15-20 vuoden ajalta, että pitihän heidän päätyä saman pöydän ääreen.

Kohtuullisesta jäsentelystä ja ulosannista on etua mediatuotannoissa. Suomen kielestä.
 

penis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vimpelin Veto
Nyt oli kyllä Seppäseltä ja etenkin Bambilta hyvä jakso. Seppäsen vahvuus nyt muutenkin on nuo vierasosuudet.

Enpä kyllä muistanut, että oli Lehtonen noinkin hyvän uran vetänyt. Kärpissä pelasi sen yhden kauden ja jäi muistikuva, että oli sellainen perus 3. kentän liiga pelaaja, mutta löytyhän sieltä sitten nuo NHL pelit ja Skellefteåssa 30 häkkiä.
 

Suonenveto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuunteliko kukaan maanantain jaksoa? Itse jätin kuuntelematta jaksokuvauksen perusteella, mutta tuliko mitään urheiluun liittyvää "järkevää" jos sitten vaikka jonkun liikkumisen lomassa kuuntelisi...
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuunteliko kukaan maanantain jaksoa? Itse jätin kuuntelematta jaksokuvauksen perusteella, mutta tuliko mitään urheiluun liittyvää "järkevää" jos sitten vaikka jonkun liikkumisen lomassa kuuntelisi...

Jos haluat urheilusisältöä, kannattaa kuunnella jotain muuta. Vaikka edellisen jakson Bambi Lehtosen haastattelu. Tämä tuorein jakso oli nauhoitettu Rukan pipolätkän yhteydessä ja keskittyi kaverusten läpänheittoon ja Urheilucastin yhteistyökumppaneiden mainostamiseen.
 

Suonenveto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos haluat urheilusisältöä, kannattaa kuunnella jotain muuta. Vaikka edellisen jakson Bambi Lehtosen haastattelu. Tämä tuorein jakso oli nauhoitettu Rukan pipolätkän yhteydessä ja keskittyi kaverusten läpänheittoon ja Urheilucastin yhteistyökumppaneiden mainostamiseen.
Kiitos. Edellisen joo kuuntelin. Hyvä jakso, koska kaksi hyvää puhujaa. Tosin ei myöskään nöyrimpiä heh.
 

penis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vimpelin Veto
Kuunteliko kukaan maanantain jaksoa? Itse jätin kuuntelematta jaksokuvauksen perusteella, mutta tuliko mitään urheiluun liittyvää "järkevää" jos sitten vaikka jonkun liikkumisen lomassa kuuntelisi...
Joo urheilusta ei kyllä juurikaan mainittu. Itse kuuntelin Oululaisena mielenkiinnolla, kun mukana Koomamies ja Petopodin Antti Meriläinen Mielestäni hyvä jakso, mutta jos urheiluun liittyvää puhetta haluat kuunnella, niin jätä välistä.
 
Viimeksi muokattu:

Tincat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Carolina Hurricanes
Se maanantain oli tosiaan ystävä jakso koska Esko täyttää 40v.
Oli ihan viihdyttävä vaikka oli erilainen kuin normaalisti.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Virkkunen jaksot on kyllä niin raskaita ettei jaksa muutamaa minuuttia pidempään kuunnella. Se on Beskolla hyvä että aikaleimalla voi valita mitä kuuntelee. Hiihtämiset ja kainalopallot skippaan aina suosiolla
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Siis miten kuistilla toi Ika taas oli päivän cästissä. IFK:n ei pitäisi luopua Peltosesta, koska joku myynyt vanhan tapparalaisen kiekon Peltoselle ja Peltosesta ei pitäisi päästä irti koska on IFK sydän ja intohimoinen valmentaja. Lisäksi ei edes ymmärtänyt kysymystä, että mitä mieltä huhusta, että IFK:n hallitus torppasi OJ:n diilin. Sitten kun Seppänen rautalangasta väänsi, niin asia ohitettiin olan kohautuksella ja alettiin puhumaan muuten OJ:sta. Lisäksi pelaajien pitäisi laittaa näyttö
päälle ja lopettaa muniin puhaltelu. Sehän se Ikan ratkaisu tuntuu olevan aina kaikkeen.
 

Jindebyne

Jäsen
Todella heikkotasoiseksi on mennyt tuo Eskon Urheilucast.

Pidin hieman taukoa hänen castistaan ja nyt viikonlopun aikana kuuntelin viikon ke&pe jaksot.

Tuntuu menevän suurinpiirtein puolet jaksosta omaan lapseen, Käärijään tai kaupallisiin yhteistöihin liittyviin asioihin. Viimeisimpänä näköjään tämä kuponki-mainonta, jossa on itse osakkaana. Nämä koodari yms ”läpät” sujautetaan ihan joka käänteeseen vielä nykyisten mainosten lisäksi.

Urheilucast oli joskus todella hyvä tuote ja itse tykkäsin kuunnella koska lajikirjo oli melko laaja. Nyt taitaa kuitenkin olla aika painaa stoppia viimeisen kerran.
 

Sihti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Todella heikkotasoiseksi on mennyt tuo Eskon Urheilucast.

Pidin hieman taukoa hänen castistaan ja nyt viikonlopun aikana kuuntelin viikon ke&pe jaksot.

Tuntuu menevän suurinpiirtein puolet jaksosta omaan lapseen, Käärijään tai kaupallisiin yhteistöihin liittyviin asioihin. Viimeisimpänä näköjään tämä kuponki-mainonta, jossa on itse osakkaana. Nämä koodari yms ”läpät” sujautetaan ihan joka käänteeseen vielä nykyisten mainosten lisäksi.

Urheilucast oli joskus todella hyvä tuote ja itse tykkäsin kuunnella koska lajikirjo oli melko laaja. Nyt taitaa kuitenkin olla aika painaa stoppia viimeisen kerran.
Kuulosti ihan hauskalle ajatukselle aluksi tuo kuponki-applikaatio. Päätin kokeilla ja täysi farssihan tuo oli. Jos on käyttöä ylihintaisille kuukupeille, chilikastikkeille tai teepaitaklubeille niin mikäs siinä. Minulla ei ole ja lähti koko paska poistoon.

En edes tiedä miksi petyin tähän näin pahasti kun olisi se pitänyt arvata että Eno-Esko se koittaa löytää vain uusia keinoja markkinoida täysin samoja castin yhteistyöyrityksiä vain eri alustalla.

Kauheasti se kaikesta urheilusta on aina ollut kaiken tietävinään, mutta nyt on viime aikoina paistanut läpi ettei ole oikeasti ollut aikaa tai kiinnostusta seurata oikeasti sen tarkemmin. Ihan ymmärrettävää ja anteeksiannettavaa, jos pienen lapsen isä vaan nyt jättäisi noita jaksoja tekemättä jos ei ole yhtään mitään puhuttavaa. Käärijän castissä esiintuoma välispiikki pitää totuuden siemenen sisällään: Muu sisältö ollut aika paskaa viimeaikoina mutta tiistain Touru&Hoffren pelastaa edes vähäsen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös