Entry Draft 2005

  • 53 549
  • 348
Heikommin menestyneillä joukkueilla on sittenkin aavistuksen paremmat mahdollisuudet saada Crosby ja hieno juttu, että saamme nähdä taas hienon viikonloppu draftin 30päivä heinäkuuta Ottawassa.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Draft Lottery

http://www.tsn.ca/nhl/feature.asp?fid=7314

Lottery
Balls Team
3 Buffalo
3 Columbus
3 NY Rangers
2 Anaheim
2 Calgary
2 Chicago
2 Edmonton
2 Los Angeles
2 Minnesota
2 Nashville
2 Phoenix
2 Pittsburgh
1 Atlanta
1 Boston
1 Carolina
1 Colorado
1 Dallas
1 Detroit
1 Florida
1 Montreal
1 New Jersey
1 NY Islanders
1 Ottawa 23rd
1 Philadelphia
1 St. Louis
1 San Jose
1 Tampa Bay
1 Toronto 24th
1 Vancouver
1 Washington
 
Lecavalier kirjoitti:
Heikommin menestyneillä joukkueilla on sittenkin aavistuksen paremmat mahdollisuudet saada Crosby ja hieno juttu, että saamme nähdä taas hienon viikonloppu draftin 30päivä heinäkuuta Ottawassa.

Siis mitä, joko se on päätetty, että tulee sellanen tyypillinen kakspäivänen "viikonloppudraft"? Mä luulin et se ois joku pieni tilaisuus, jossa ei ois ees kaikkia ykköskierroksen varauksia paikalla, ja että sitä ei järjestettäis ees missään hallissa vaan tyyliin hotellin aulassa.

Pistähän sit samantien linkkiä!
 
steepler kirjoitti:
Draft Lottery

http://www.tsn.ca/nhl/feature.asp?fid=7314

Lottery
Balls Team
3 Buffalo
3 Columbus
3 NY Rangers
2 Anaheim
2 Calgary
2 Chicago
2 Edmonton
2 Los Angeles
2 Minnesota
2 Nashville
2 Phoenix
2 Pittsburgh
1 Atlanta
1 Boston
1 Carolina
1 Colorado
1 Dallas
1 Detroit
1 Florida
1 Montreal
1 New Jersey
1 NY Islanders
1 Ottawa 23rd
1 Philadelphia
1 St. Louis
1 San Jose
1 Tampa Bay
1 Toronto 24th
1 Vancouver
1 Washington
Ymmärsinkö oikein, että Columbuksella Buffalolla, NY Rangersilla ja Pitsburgilla on paremmat mahdollisuudet saada Crosby kuin muilla?
 
Lecavalier kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että Columbuksella Buffalolla, NY Rangersilla ja Pitsburgilla on paremmat mahdollisuudet saada Crosby kuin muilla?

Joo, nuo neljä on 2/23 mahdollisuus, sit on 8 joukkuetta 1/23 sit on 18 joukkuetta 1/46 mahdollisuudella tuon mukaan. Mutta onko tuo nyt sitten virallinen tieto? Ei TSN sano, että tuo olisi täysin virallista.
 
En välttämättä kirjoitti:
Joo, nuo neljä on 3/47 mahdollisuus, sit on 9 joukkuetta 2/47 sit on 17 joukkuetta 1/47 mahdollisuudella tuon mukaan. Mutta onko tuo nyt sitten virallinen tieto? Ei TSN sano, että tuo olisi täysin virallista.
Kiitos selvennyksestä
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Tuosta Crosbysta vielä, niin olisihan se mahtavaa jos Edmonton saisi 1. varauksen : ) (Vaikka en Oilersin miehiä olekkaan...)

NHL Draft on mielestäni yksi kohokohtia NHL:ssä... Aina hieno katsoa minkälaisia pelaajia oma tiimi + muut symppis tiimit varaa ja hieman spekulaatioita itse tehdä.
 
Kolme kysymystä

- Onko tuo TSN:n tieto virallinen, siis että arvontakorissa on 46 palloa?
- Onko siitä virallista tietoa, millanen se tilaisuus olisi?
- Keillä on useampia varauksia kuin muilla ei, siis kauppojen yms. kautta tulleita?
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
En välttämättä kirjoitti:
- Onko tuo TSN:n tieto virallinen, siis että arvontakorissa on 46 palloa?

Kyllä sitä minusta sen oloisesti raportoidaan että se on virallinen homma. Minun laskujen mukaan tosin palloja on 48.
 
steepler kirjoitti:
Kyllä sitä minusta sen oloisesti raportoidaan että se on virallinen homma. Minun laskujen mukaan tosin palloja on 48.

No niimpäs onkin. En ole valmis insinööri, en voi osata vielä =)
Eli siis joukkueilla on mahdollisuudet 1/16 tai 1/24 tai 1/48 saada ykkösvaraus, eikö?
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Terve, Joo Esko! ;)

En välttämättä kirjoitti:
Että USA:n todellisia kiekkokaupunkeja? Mitä niitä sitten on? Boston, New York ja Detroit ainakin. Uudemmista Minnesota kun sinne tuli joukkue tosiaan 1967. Philadelphia, St. Louis, Los Angeles ja Pittsburgh?

Mitenkäs Colorado? Sehän ei ole 90-luvun laajennusjoukkueita, siellä pelasi jo joskus 1970-luvulla Rockies. Lisäksi Colorado on oikeasti talviurheilu ja jääkiekkokaupunki, siitä osoituksena esim. Aspen ja Avalanchen aina täynnä ollut kotihalli Pepsi Center.

Perinteitäkin Coloradosta pikkuhiljaa alkaa löytymään; playoff-historia on melkoinen. Onko kolmesti jäänyt konferenssifinaalien ulkopuolelle ja aina venynyt vähintään 6. otteluun?

Tai entäs jos kysyttäisiin Sidney Crosbylta missä NHL-joukkueessa hän on halunnut pelata jo ihan pienestä pojasta alkaen? Pikku vihje, kyseinen joukkue ei ole Tranna MakeMeLaffs, Ottawa Hens, Detroit Deadwings tahi Nords in Drag. Eikä Nyrok Rags. Kaikkien joukkueiden kaikki fanit haluaisivat Corsbyn omaan joukkueeseensa mutta kuitenkin vain yksi joukkue hänet voi saada. Ainakin näin alkuun.

Ja ettei jäisi epäselväksi kenellekään mikä se Crosbyn suosikkijoukkue on niin vilkaisee tuohon sivullekirjoittaneen nimen alle..

Montreal Canadiens!

ps. En välttämättä, tykkäätkö muuten juoda pari pulloa Pepsiä ennen kuin kuuntelet nettiradiosta Avsin peliä? ;)
 
teemu_s kirjoitti:
Tai entäs jos kysyttäisiin Sidney Crosbylta missä NHL-joukkueessa hän on halunnut pelata jo ihan pienestä pojasta alkaen? Pikku vihje, kyseinen joukkue ei ole Tranna MakeMeLaffs, Ottawa Hens, Detroit Deadwings tahi Nords in Drag. Eikä Nyrok Rags. Kaikkien joukkueiden kaikki fanit haluaisivat Corsbyn omaan joukkueeseensa mutta kuitenkin vain yksi joukkue hänet voi saada. Ainakin näin alkuun.

Ja ettei jäisi epäselväksi kenellekään mikä se Crosbyn suosikkijoukkue on niin vilkaisee tuohon sivullekirjoittaneen nimen alle..

Montreal Canadiens!

ps. En välttämättä, tykkäätkö muuten juoda pari pulloa Pepsiä ennen kuin kuuntelet nettiradiosta Avsin peliä? ;)

En mä juo Pepsiä, mitä sä tarkotat? Toi nettiradio on kyllä hyvä idea, vois kuunnella niitä pelejä, jos tulevat järkevään aikaan, eli itärannikon iltapäiväpelejä käytännössä.

Kysy keneltä tahansa kanadalaiselta juniorilta "Haluaisitko pelata joko Torontossa tai Montrealissa?" ja 99% vastaa "Kyllä". Itse veikkaan, että Crosby joutuu Buffaloon. Kaikki muutkin superlupaukset ovat menneet johonkin, missä heidän pitää kantaa joukkuetta "yksin", esimerkkeinä Nash, Malkin, Kovalchuk (no joo, Heatley tuli kans), Ovechkin. Siis olisi "oikeudenmukaista", että Crosby menisi Buffaloon. Onhan sielläkin muutama hyvä pelaaja (Satan, Drury), mutta ei yhtään All-Star tason hyökkääjää.

edit. Tässä lisää faktaa Draft-tilaisuudesta http://sports.espn.go.com/nhl/news/story?id=2107300

Mikä mielenkiintoisinta, varausjärjestys kääntyy joka kierrokselle! Siis, se joka varasi 1. varaa toisella kierroksella viimeisenä ja 3. kierroksella taas ensimmäisenä.

Ja arvonta on 21.7, tilaisuus 30.7, kuten aiemminkin on todettu.
 
Viimeksi muokattu:

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Draft - simulaattori ... jokainen voi käydä leikkimässä millaiseksi varausjärjestys muodostuu. Meikäläinen sai tämmösen rivin: 1. Edmonton 2. Nashville 3. Detroit 4. Boston 5. Anaheim 6. Pittsburgh 7. Carolina 8. Minnesota 9. Colorado 10. Chicago 11. Buffalo 12. Phoenix 13. Florida 14. San Jose 15. Montreal 16. Atlanta 17. NY Rangers 18. Philadelphia 19. Columbus 20. Vancouver 21. St.Louis 22. Los Angeles 23. NY Islanders 24. Calgary 25. Ottawa 26. Dallas 27. Toronto 28. New Jersey29. Washington 30. Tampa Bay
 
Pate kirjoitti:
Draft - simulaattori ... jokainen voi käydä leikkimässä millaiseksi varausjärjestys muodostuu. Meikäläinen sai tämmösen rivin: 1. Edmonton 2. Nashville 3. Detroit 4. Boston 5. Anaheim 6. Pittsburgh 7. Carolina 8. Minnesota 9. Colorado 10. Chicago 11. Buffalo 12. Phoenix 13. Florida 14. San Jose 15. Montreal 16. Atlanta 17. NY Rangers 18. Philadelphia 19. Columbus 20. Vancouver 21. St.Louis 22. Los Angeles 23. NY Islanders 24. Calgary 25. Ottawa 26. Dallas 27. Toronto 28. New Jersey29. Washington 30. Tampa Bay

Hehhehhee...

1. Col ( 2.1%), 2. NYR ( 6.4%), 3. SJS ( 2.3%), 4. Ott ( 2.3%), 5. Phx ( 4.8%), 6. CBJ ( 7.5%), 7. Car ( 5.4%), 8. Buf ( 8.6%), 9. LAK ( 6.3%), 10. Tam ( 3.3%), 11. Mtl ( 3.4%), 12. Phi ( 3.6%), 13. NYI ( 3.7%), 14. Dal ( 3.8%), 15. Edm ( 8.0%), 16. Pit ( 13.0%), 17. NJD ( 5.0%), 18. Tor ( 5.3%), 19. Nsh ( 11.1%), 20. Stl ( 6.3%), 21. Min ( 13.3%), 22. Det ( 7.7%), 23. Cgy ( 16.7%), 24. Van ( 10.0%), 25. Chi ( 22.2%), 26. Atl ( 28.6%), 27. Ana ( 40.0%), 28. Fla ( 33.3%), 29. Wsh ( 50.0%), 30. Bos (100.0%)

Aika vähän mä olisin onnellinen =)
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Dallasiin meni mulla ykkönen. Kyllähän se Crosbyn osoite täysin hakuammunnaksi menee.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Mulla tuli tämmönen Top-10: 1. Chi (4.2%) 2. Nsh (4.3%) 3. Cgy (4.5%) 4. Col (2.4%) 5. CBJ (7.3%) 6. SJS (2.6%) 7. Ott (2.7%) 8. Det (2.8%) 9. Atl (5.7%)10. Pit (9.1%)

Pistin useamman kerran ja CHI, NSH, BOS ja NJD tulivat useimmin ykköseksi.
 
Lecavalier kirjoitti:
Onko kenelläkään tietoa mihinkä kellon aikaa draft alkaa?

Jos mitään olen tajunnut, niin mitään lopullista 100% virallista koko draftista ei vielä ole. Kaikki on vain astetta suurempaa arvailua. Vai mitä NHL on OIKEASTI tiedottanut?

Toisin sanoen, et viittis esim. ens viikon torstaihin oottaa?
 

Luu2

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mulla olisi kaksi suosikkia mihin soisin Crosbyn päätyvän. Joko Atlantaan (Kovalchuk-Crosby-Heatley) tai Washingtoniin (Ovetchkin-Crosby). Molemmat olisi aika namia!
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Lecavalier kirjoitti:
Onko kenelläkään tietoa mihinkä kellon aikaa draft alkaa?

Varmaa ei ole mutta draftit yleensä alkavat aamupäivästä jottaa keretään koko päivä draftailla. Joten joskus 7-8 aikaan illalla suomen aikaa.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Luu2 kirjoitti:
Mulla olisi kaksi suosikkia mihin soisin Crosbyn päätyvän. Joko Atlantaan (Kovalchuk-Crosby-Heatley) tai Washingtoniin (Ovetchkin-Crosby). Molemmat olisi aika namia!

Yhtä namia ja jopa vielä maukkaampaa olisi T.Ruutu-Crosby (CHICAGO!) nähdä parivaljakkona...

.... ja sitten mä heräsin!

Kyllähän tuo arvonta on lähes yhtä kiinnostava tilaisuus kuin varsinainen draft-päivä. Ymmärrettävästi Crosby saa kaiken huomion ja ansaitusti, mutta koska vain yksi joukkue voi superlahjakkuuden itselleen saada on varattavana muitakin pelaajia. Chicago-fanina toivon, että arpaonni olisi suotuisa ja kymmenen ensimmäisen joukossa saisivat Tallon ja kumppanit varata. Itse uskoisin, että hyökkääjää haetaan. Ja koska sellaista päivää ei Hawksien kohdalle satu, että jotain arvalla voittaisivat jos muutenkaan, niin seuraavat pelaajat kelpaisivat hyvin; Brule, Ryan, Pouliot, Kopitar, Zagrapan, Skille, Bergfors, Hanzal...siis joku edes noista thänks juu fortuna!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös