En ole koskaan...

  • 121 670
  • 975

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole koskaan yrittänyt elvyyttää kuollutta puhaltamalla tupakansavua hänen peräaukkoonsa. Vielä.
”Don’t worry Johnny. Easy, Johnny. You will get your chance. You will get your chance.”

- The Toecutter, ”Mad Max”, 1979
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...käyttänyt Raportoi-nappulaa tai Ignore-listaa. Luonteeltaan heikoille sellaiset.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En ole koskaan käynyt Ruotsissa. En ole koskaan hypännyt viidestä metristä uima-altaaseen. En ole koskaan ollut humalassa. En ole koskaan murtanut jalkaani, molemmat kädet kylläkin. En ole koskaan ollut Oulussa. En ole koskaan nähnyt luonnossa ainuttakaan kotimaista suurpetoa. En ole koskaan pudottanut puhelintani vessanpyttyyn. En ole koskaan polttanut savuketta. En ole koskaan eksynyt metsään. En ole koskaan kohdannut elävää käärmettä luonnossa.
Mites 7,5m? Tai 10m? Edes vitosesta ollut muistaakseni hypännyt ennen kuin olimme EVUn junnuina Vierumäellä. 7,5sta hyppäsin ja muistan vieläkin kun joku huusi alempaa ”se hullu hyppäs”. Maalivahdit (hyppääjä) on eri rotua. Saattoi huutaja olla Peltosen Ville, joka muuten juotettiin ekaan känniinsä. Ei tuolla reissulla.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tuntuu olevan tarvetta nostaa tätä ketjua.

En muuten ole vieläkään peukuttanut somessa mitään, en ylös- enkä alaspäin.
En ole koskaan jäänyt kiinni pummilla matkustamisesta.
En ole koskaan joutunut tapaturman takia sairaalahoitoon.
En ole koskaan syönyt tai edes maistanut kateenkorvaa, keuhkoa tai mahalaukkua.

Jatkoajan tykkäys-nappi poisti tuon peukutuskokemattomuuden..
Söin myös parikuukautta sitten vahingossa mahakeittoa, kun en ymmärtänyt vieraskielistä ruokalistaa. Ei se pahaa ollut, mutta tuskin tilaan uudelleen.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En ole koskaan katsonut Games of Throws tai Taru sormusten herrasta -leffoja enkä yhtäkään Tähtien sota -elokuvaa.

Kannattaa luvata että en ryyppää ennen seuraavaa kertaa. Se lupaus pitää!

Vaimolle kannattaa sanoa, että juo ainoastaan vähän. Nimittäin vähän vitusti.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En ole koskaan teknisesti ottaen uinut senttiäkään, en ole koskaan onnistunut valvomaan kahta yötä putkeen, en ole koskaan murtanut mitään osaa kehostani *jinx*, en ole koskaan matkustanut Ruotsia/Viroa kauemmas, en ole koskaan katsonut jaksoakaan suosittua Game of Thrones -sarjaa, en ole @Punamusta n tavoin koskaan koskenut ensimmäiseenkään tupakkaan tai kohdannut käärmettä, en ole koskaan joutunut ampiaisen pistämäksi, en ole koskaan tiettävästi kärsinyt yhdestäkään ruoka-allergiasta, joskin olin lapsena "herkkä" juustolle sellaisenaan, en ole koskaan uskaltautunut laulamaan laivan saati baarin karaokessa houkutuksesta huolimatta, en ole koskaan mennyt täysin lukematta yhteenkään kokeeseen, en koskaan saanut peruskoulun tai lukion yhteenkään todistukseen kympin arvosanaa, en ole koskaan oksentanut humalassa, en ole koskaan eksynyt pimeässä vaikka pariin kertaan läheltä on liipannut, en ole koskaan kokeillut huumausaineita, en ole koskaan ollut varsinaisesti parisuhteessa, en ole koskaan omassa kotonani pelannut FPS genren peliä, en ole koskaan omistanut kissaa, en ole koskaan nähnyt live-korismatsia mutta mieleni tekisi, en ole koskaan ladannut snapchattia tai tinderiä puhelimeeni.

Jösses, tulipas pitkä lista..
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Smitty#41 listasta tuli montakin ihmetyksen asiaa, mutta miten ihmeessä olet ollut reissaamista välttänyt pl. noi kaksi maata?? Jos olen oikein ymmärtänyt niin et sinä mikään pentu enää ole...?
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole koskaan vihannut ynnä inhonnut IFK:ta tai Jokereita.
Mä olen siinä mielessä outo TPS-fani, että en vihaa Jokereita. Todennäköinen syy on se, että en ole ollut olemassa tuolloin 90-luvulla, enkä ole nähnyt yhtään TPS-Jokerit matsia. Eikä minua oikeastaan kiinnosta KHL tippaakaan, joten miksi sitten vihaisin Jokereita.

IFK onkin sitten eri asia.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@Smitty#41 listasta tuli montakin ihmetyksen asiaa, mutta miten ihmeessä olet ollut reissaamista välttänyt pl. noi kaksi maata?? Jos olen oikein ymmärtänyt niin et sinä mikään pentu enää ole...?
No kun sain ammattitutkinnon vasta nyt melkein 26-vuotiaana, enkä osittain tästä syystä ole juuri elämäni aikana päässyt nauttimaan palkkatöistä.. Niin paljon kuin olisi tehnyt mieli jo matkustella, niin ei ole yksinkertaisesti riittäny rahat kukkaron pohjalla. Ja perheen kanssa ei olla tosiaan ikinä tuon pitemmälle lähdetty, vaikka isä on monesti puhunut esimerkiksi Italiasta, Kreikasta ja Espanjasta. On vaan jäänyt aina toteutumatta nämä mahdolliset lomat pitemmällä.. Noh, jääpähän ainakin koettavaa vielä vanhemmalla iällä. Toivon mukaan vuoden päästä olisin jo "omillani" niin pääsisi hieman aloittelemaan näiden matkustushaaveiden toteuttamista. Jenkit, Australia, Englanti, Saksa ja Italia nyt ainakin ovat ihan listan kärjessä näin ensi alkuun.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vielä sinäkin istut ensi kertaa lentokoneessa matkalla jonnekin tuntemattomaan. Meikäläinen ei ollut ennen viime kesää käynyt koskaan ulkomailla, pisimmillään Kolilla ja Ahvenanmaalla. Tasan vuosi sitten kävin äidin kanssa Saksassa, ja muistelen sitä reissua edelleen lämmöllä. Olihan se pirun siistiä olla ekaa kertaa ikinä muun valtion kuin Suomen maaperällä. Saksa on kiva paikka, siellä voit ainakin piipahtaa jonakin vuonna.
Mä oon myös miettinyt ihan vakavissani sellaista, että jos tuonne AMK:hon sattusin syksyllä pääsee, niin vaihto-oppilaana oleminen ulkomailla saattais olla tällaselle "ummikolle" ihan mielenkiintonen idis! Mut joo, Saksa on kyllä Euroopasta ekoja maita joissa aion käyä.

Olen itseasiassa kerran matkustanut lentokoneellakin, mutta sillonkin mentiin vaan faijan kanssa pääsiäiseksi Ruotsiin. En muista miksi mentiin tuolloin lentokoneella eikä laivalla, mutta muistan lukeneeni koneessa lehdestä juttua Ässien ja Sportin välisestä karsintasarjasta. Vuosi oli kuin olikin siis 2009 :D Ruotsissa oon käynyt lukemattomia kertoja, mulla asuu sukua siellä. Mutta kuten arvata saatat, hinku päästä kauemmas on kasvanut jo miltei sietämättömäksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Smitty#41 suosittelen ehdottomasti. Miten vain resurssit riittää. Noista mainitsemistasi paikoista Aussit on se seuraava haave; tosin kun noin kauas lähtee niin siinä sitten Uusi Seelanti sitten samalla. Tuo vaatii sitten jo isomman matkakassan, eli en ihan huomenna ole menossa.

Reissaaminen on mulle intohimo, aika paljon säästän muusta et pääsee reissuun. Nytkin olen Brysselin kentällä tulossa himaan, tää on tosin työmatka. Ja aivan tylsä mesta.
 

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
En ole koskaan rakastunut naiseen.

Minä olen ja rakastan edelleen. Olen myös nainen.

Sen sijaan en ole koskaan kokeillut huumeita eikä niitä ole tarjottukaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tää ois paljon huolestuttavampaa lukee jonkun 30-vuotiaan näppikseltä. Silloin saattaisi näyttää esim. tältä: https://i.ytimg.com/vi/4fznVhSRihc/maxresdefault.jpg
Onneksi tiedän että olet nuori kaveri ja parrallasi on vielä varaa kasvaa ennen kun tarvii kaivaa parranajokone esiin.
No mulla on kieltämättä matkaa vielä markoboyn vastaavaan. Muutama parin sentin karva on leuan alla ihan kurkun läheisyydessä. Leuassa on vaan jotain haivenia. Veljellä oli samanlainen minun iässä ja sillä alkoi kasvaa armeijan jälkeen, joten ehkä minullakin sitten.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minä olen ja rakastan edelleen. Olen myös nainen.

Sen sijaan en ole koskaan kokeillut huumeita eikä niitä ole tarjottukaan.
Mieheen toki olen. Ja olen siis mies.

Huumeita en ole kokeillut, siitä pisteet pois. Tarjottu on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös