En ole koskaan...

  • 121 906
  • 975

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
- En ole koskaan saanut pillua.
Rahalla saa. Mä voin tarjota, jos lupaat käyttää lähettämäni rahat ko. tarkoituksiin ja nauttia elämästäsi sen jälkeen.

En ole koskaan:
- jäänyt ilman työ/opiskelupaikkaa johon olen hakenut
- omistanut internet-liittymää / asunut paikassa missä on nettiliittymä käytössä.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
En ole koskaan...

... Omistanut autoa, mopoa, traktoria tai muutakaan moottorilla toimivaa kulkuvälinettä.
... Nähnyt Kai "Kultaranne" Nurmisen jäävän livenä näkemämässäni ottelussa ilman maaleja.
... Juonut teetä, edes kupillista.
... Voinut nauttia ilmapallojen, kondomien, sadetakkien tai muidenkaan lateksisten tuotteitten ihanasta maailmasta, koska olen lateksiallergikko.
... Murtanut yhtäkään luutani.
... Käynyt Ruotsia kauempana ulkomailla.

... Ja se pakollinen tähän josta ei pisteitä edes tule, mutta josta tulee olla ylpeä: En ole koskaan pettänyt seurustelukumppaniani.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole koskaan teeskennellyt orgasmia.
 

Ralph

Jäsen
- En ole koskaan nähnyt paikanpäältä jalkapallo-ottelua jossa molemmat joukkueet onnistuvat maalinteossa.
- En ole koskaan syönyt niitä pikaruokalan siipiä, mitä Hot Wingsejä onkaan.
- En ole koskaan puhunut vapaaehtoisesti ruotsia.
- En ola koskaan nähnyt paikanpäältä HPK:n jäävän pisteittä Jokereita vastaan.
- En ole koskaan valehdellut tähän ketjuun.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
- En ola koskaan nähnyt paikanpäältä HPK:n jäävän pisteittä Jokereita vastaan.
En minäkään.

En ole tosin nähnyt paikan päällä yhtään HPK-Pellet -matsia, mutta silti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kerran, mutta se johtui siitä ettei vaatekaapissa ollut ovea.
Minäpä en ikinä.

Tästä voisi päätellä, että joko Evil ei runkkaa vaatekaapissa tai sitten piilo on hyvä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tästä voisi päätellä, että joko Evil ei runkkaa vaatekaapissa tai sitten piilo on hyvä.

Evilillä saattaa myös olla vaatekaapissa ovi. Toisaalta parempi olla ovettomassa vaatekaapissa, niin ei säikähdä mitään isänsä Jorman näköistä Kimmoa oven avatessaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Evilillä saattaa myös olla vaatekaapissa ovi. Toisaalta parempi olla ovettomassa vaatekaapissa, niin ei säikähdä mitään isänsä Jorman näköistä Kimmoa oven avatessaan.
Antaas nyt olla nämä sukututkimusseurat.

Panin äsken vaimon nukkumaan, kirjaimellisesti.

Nyt olen kovasti sitä mielipuolta, että Black Sabbath on ihan saatanan aliarvostettu yhtye. Rockmusiikin Raymond Chandler.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En ola koskaan nähnyt paikanpäältä HPK:n jäävän pisteittä Jokereita vastaan.

Suosittelen vieraspelireissua Hartwall Areenalle ensi kaudella.

- En ole koskaan kertonut kenellekään, että tiedän sattumalta kohta ristittävän siskoni pojan toisenkin nimen. Sen piti olla salaisuus.
 

Haske

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
- En ola koskaan nähnyt paikanpäältä HPK:n jäävän pisteittä Jokereita vastaan.

Suosittelen vieraspelireissua Hartwall Areenalle ensi kaudella..

En ole koskaan nähnyt paikanpäältä SaiPan jäävän pisteittä Jokereita vastaan Hartwall Areenalla. Kaksi kertaa olen ollut Areenalla vieraspeliä katsomassa. Pitäisi ilmeisesti käydä useamminkin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt olen kovasti sitä mielipuolta, että Black Sabbath on ihan saatanan aliarvostettu yhtye. Rockmusiikin Raymond Chandler.

Mun mielestäni on ihan hyvä vaan ettei kaikenmaailman teinihevarit ruleta Sabbathia ainoastaan sen vuoksi, että Ozzy on niin ihanati sekaisin jossakin MTV:n tosi-tv jutskassa. Vanhan koulukunnan piireissä kyseinen poikabändi on eräs kovin.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
En ole koskaan nähnyt paikanpäältä SaiPan jäävän pisteittä Jokereita vastaan Hartwall Areenalla. Kaksi kertaa olen ollut Areenalla vieraspeliä katsomassa. Pitäisi ilmeisesti käydä useamminkin.

No jos näitä aletaan viljelemään niin:

- En ole koskaan nähnyt paikanpäällä Jokereiden häviävän Vanhassa jäähallissa HIFK:lle.
- En ole koskaan nähnyt KalPaa livenä Areenalla tai muuallakaan.
 

Baldrick

Jäsen
Minä en ole koskaan:

-syönyt, tai edes maistanut mämmiä
-tavannut inhottavaa jatkoaikalaista
-ollut krapulassa (olen yrittänyt, mutta en vain koskaan saa sitä)
-kiroillut äidilleni

Saatanan kultamaksa.

Nimim. Krapulainen
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
En ole koskaan ikinä missään hävinnyt 1vs1 tappelua, enkä ole koskaan käyttänyt kättä pitempää tappelussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös