Eduskuntavaalit 2015 – tulosseuranta

  • 74 764
  • 819

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
No sinä olet nyt täällä moralisoinut, kuinka ihmiset ovat äänestäneet väärin, niin eikö se vasta ole väärin äänestämistä, jos perustaa äänensä estetiikan varaan?

Toki se on väärin. Minusta on myös moraalitonta, että ihmiset valitsevat seksikumppaninsa estetiikan perusteella (jos eivät, minua onnistaisi paljon useammin).
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ja täältä kolmas.
Fiksuin ja selkeäkatseisin poliitikko Suomessa.

Sinänsä en ihmettele että demarileirissä herättää vastustusta.
Osmolle ääni myös täältä, tolkullisin ukko koko valtakunnassa.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Eihän se sinänsä kovin tärkeä asia ole, mutta esim. ryhmäpuheenvuorot esitetään suuruusjärjestyksessä. Täytyy siinä olla jokin systeemi, tuskin olisi ensimmäinen kerta.
Äänimäärä ratkaisee. Valtakunnallinen siis.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Kauneus ja empaattisuus. Olenkin aina ihmetellyt vassareiden äänestysvalintoja ja -logiikkaa, mutta nythän se aukes.

Olen demari, en vasemmistoliittolainen. Itse äänestin 60-vuotiasta ylipainoista miestä. Toki empatiakyky ei ole politiikassa merkityksetöntä, kuten ei muussakaan elämässä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Sofia Vikman 31 v ja Sanna Marin 29 v Pirkanmaalta todella hemaisevan näköisiä nuoria. Näitä lisäää
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onko tämä joku Kepun trendi? Ensin Sipilä tulee tukka sekaisena haastatteluun, sitten Väyrynen. Nyt kampaamatonta tukkaansa esittelevät Kaikkonen ja Alatalo...

Pekkarisen tupee kai kuitenkin särmästi?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Sen verran täytyy Li Anderssonin (ja @TomiP :n) puolustukseksi sanoa, että ymmärtäähän sen, kun nuori vetävä nainen tulee politiikkaan ja puhuu kiihkeästi omien arvojensa puolesta, että monet vakuuttuvat tästä.

Kyllä Kokoomuskin voi siinä mielessä olla kateellinen vassareille Anderssonista, että onhan Andersson Susanna Koskea valovuoden edellä. Asiaosaamiseltaan jne.

En kuitenkaan oikein usko Anderssonilta tulevan mitään hirveän menestyksekästä poliittista uraa. Hänen tyylinsä on varmasti henkisesti kuluttava ja mikäli jatkaa noin ehdottomalla linjalla ja riitaa haastaen, tulee yhteistyön tekeminen olemaan mahdotonta. Toki on se mahis, että Anderssonin ideologisia rapistuu vuosien kuluessa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Eero Lehti käy tiukkaa taistoa Pia Kauman kanssa edustajapaikasta, vain 5 ääntä Kauman hyväksi eli todella tiukka taistelu on käynnissä. Toivon kyllä Lehden läpimenoa, koska hän on yksi ansiokkaimmista ihmisistä koko väistyvässä eduskunnassa.

Voi helkkari, russofiilit Eerola ja Turunen pääsivät Perussuomalaisista eduskuntaan Varsinais-Suomen vaalipiiristä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Enemmän olen huolissani turkulaisten naismausta jos Li Anderson on joidenkin mielestä kaunis...
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jos nyt oikein ymmärsin, niin Helsinki on saatu valmiiksi, ja viimeinen paikka meni Perussuomalaisten Mika Raatikaiselle. Räty ja Koulumies jäivät niukasti rannalle.

No nyt on kyllä iso riski, että Räty tienaa ensi kuussa alle 2100€ ;)
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Sen verran täytyy Li Anderssonin (ja @TomiP :n) puolustukseksi sanoa, että ymmärtäähän sen, kun nuori vetävä nainen tulee politiikkaan ja puhuu kiihkeästi omien arvojensa puolesta, että monet vakuuttuvat tästä.

Kyllä Kokoomuskin voi siinä mielessä olla kateellinen vassareille Anderssonista, että onhan Andersson Susanna Koskea valovuoden edellä. Asiaosaamiseltaan jne.

En kuitenkaan oikein usko Anderssonilta tulevan mitään hirveän menestyksekästä poliittista uraa. Hänen tyylinsä on varmasti henkisesti kuluttava ja mikäli jatkaa noin ehdottomalla linjalla ja riitaa haastaen, tulee yhteistyön tekeminen olemaan mahdotonta. Toki on se mahis, että Anderssonin ideologisia rapistuu vuosien kuluessa.

Eli Andersson on tehokas power forward, ikäluokkansa lupaavimpia, mutta vetää niin isolla riskillä, että koska hyvänsä voi iso blindside suunnilleen päättää uran. Politiikan iso-Eric.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Olen kyllä helvetin tyytyväinen, että Li on mennyt läpi. Ollaan kuitenkin FB frendejä, joskus kilauteltu lasia ja kaiken lisäksi minulla on hänen puhelinnumero. Luultavasti oikeampi ketju on melkein sukua julkkikselle. Upea nainen.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Vertausluvuissa oli viime päivityksessä eroa kuitenkin vain n. 70 ääntä. (23.50)

edit: ei kun juuri taas kasvoi sataan, olit oikeassa.

Nyt on noin 100 ääntä.

Pirkanmaalta myös Tiina Elovaara ihan mukavan näköinen naikkonen.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Enemmän olen huolissani turkulaisten naismausta jos Li Anderson on joidenkin mielestä kaunis...

Mitä tuota kuvaa katsoin niin ihan ok näköinen muija. Ei ole ainakaan kiloa pakkelia naamassa, jolla peitetään kaikki virheet mitä pärstästä löytyy, joten meikkaamalla tuostakin saataisiin hyvinkin paljon kauniimpi tapaus.
 

Tuamas

Jäsen
Olen demari, en vasemmistoliittolainen. Itse äänestin 60-vuotiasta ylipainoista miestä. Toki empatiakyky ei ole politiikassa merkityksetöntä, kuten ei muussakaan elämässä.

Nyanssieroja.
Sinänsä pointsit että kehtaat myöntää demariutesi. Nykyään hyvin harva alle kuusikymppinen demari uskaltautuu kaapista.

Sinänsä vaimolle olen sanonut, että ihan sama mitä lapsesta kasvaa, kunhan ei demaria tule.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jos huomenna ei olisi maanantai, niin riipaisisin. Tai, taidan riipaista silti. Voisko toi Alatalo lähtee jo menee? Miten Timppa voi saada 26 kiloa ääniä? Rinne on fleguin pj koskaan ikinä missään. Taidan muuttaa pois Suomesta. Hjalliskin pääsi päättämään meidän kansan asioista.

Onneksi Vihreillä meni hyvin. Vartialle tsempit ja Nasimalle myös. Pelkonen on hieno mimmi. Yksilökeskeisempää demokratiaa - en mä noista vanhoista kaakeista ja selfiepojasta halua ketään! Menkää pois. Yläikäraja 45 vuotta. Älkää vanhukset pilatko meidän tulevaisuutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös