Eduskuntavaalit 2015 – tulosseuranta

  • 74 496
  • 819

Altec

Jäsen
Tuu nyt sä kertoon mitä se Hakkarainen on siellä eduskunnassa tehnyt väärin. Keskimäärin ihan samanlainen jamppa kuin 99% muista tuolla. Se että se on vetänyt viinaa jonkun mopojengin kanssa ei mun ymärryksen mukaan vaikuta siihen työskentelyyn eduskunnassa.
Ei se käytös ainakaan kasvata luottamusta eduskuntaa kohtaan yhtään.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jaana Pelkonen Helsingin ääniharava 14 632 äänellä (91,8 laskettu).

Itse olen pitänyt Jaana Pelkosta "vitsinä", mutta taisi hoitaa hommansa 4 v aikana hyvin. On taidettu kehiakkin monta kertaa Jaanaa. Ja 14632 äänestäjää ei voi olla väärässä. Minä olin !

PS. Ei oo todellista että Sirkka-Liisa Anttilakin menee läpi....
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Olisi niille löytynyt: Vapaavuori, mutta itse valitsivat Stubbin - ties mistä syystä.

Salaa tuota samaa kaveria toivoinkin. Stubbista tulee kummasti mieleen Jari Sarasvuon ja Marko Bjurströmin äpärälapsi: helvetin innokas ja positiivinen paskanpuhuja. Ikäviä asioita ei osata tai uskalleta tuoda esille, vaan kaikki on aina niin saatanan ihqusti, meni miten meni.

Sääli sinänsä, aikanaan pidin Stubbia yhtenä ns. lahjakkaimmista nuorista poliitikoista Suomessa. Valitettavasti vain lopputulemana oli kaveri, jolta tuntui katoavan kykyjä sitä mukaa kun vaatimustaso nousi.
 

MegaForce

Jäsen
Maahanmuuttajia sekä vähemmistöjä syyttelemällä Suomi kuntoon vai? Ei herranjestas ihan hävettää tuo persujen vaalitulos.
Suomi on semi konservatiivinen takapajula jossa asuu tästä vaalista päätellen aivan äärettömän tyhmä sisäänpäin vetäytyvä kansa. Tää tarkoittaa lisää leikkauksia ja kituuttamista, elvytys jää kokonaan väliin ja kaikesta tästä syytetään demareita. Ainoa positiivinen asia tässä on Nasima Razmyar sekä vihreiden nousu..
 

Puta Madre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYJ
Jaanalla on ihan ok mielipiteitä, mutta myös hieman hakusessa jotkut prioteetit.. mutta se Jaanasta.
Näyttäisi Rädyn ero olevan nyt 70+ ääntä Helsingissä läpimenon puolesta jos tulkitsen oikein.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Jaaha, Helsingissä reaalilaskenta näyttää Rädyn säilyvän, mutta ennusteen mukaan PS menee ohi muutamalla sadalla. Turussa taas Lapintie on nyt nykäissyt eroon PS:stä myös ennusteessa. Olisikohan tämä nyt tässä?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei hätää! Tulee takaisin Niinistön lailla 4v päästä ja ottaa pääministerin takin itselleen. Saa ottaa talteen ja lainata.
Toivotaan näin. Omia suosikkeja kokoomuslaisista.

Koulumies voisi saada jonkun viime hetken ääniryöpyn ja mennä Rädystä ohi. Räty edustaa kaikkea sitä mitä politiikassa inhoan.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kuka sitten Rinnettä äänestää joka on todistetusti kusettanut työantajaansa (väärentänyt matkalaskuja) ja taloyhtiöönsä.
 

Puta Madre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYJ
Salaa tuota samaa kaveria toivoinkin. Stubbista tulee kummasti mieleen Jari Sarasvuon ja Marko Bjurströmin äpärälapsi: helvetin innokas ja positiivinen paskanpuhuja. Ikäviä asioita ei osata tai uskalleta tuoda esille, vaan kaikki on aina niin saatanan ihqusti, meni miten meni.

Sääli sinänsä, aikanaan pidin Stubbia yhtenä ns. lahjakkaimmista nuorista poliitikoista Suomessa. Valitettavasti vain lopputulemana oli kaveri, jolta tuntui katoavan kykyjä sitä mukaa kun vaatimustaso nousi.
Enemmän kuin Rinteen vaihtoa, epäilen että seuraavia eduskuntavaaleja Stubb ei näe.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Jaanalla on ihan ok mielipiteitä, mutta myös hieman hakusessa jotkut prioteetit.. mutta se Jaanasta.
Näyttäisi Rädyn ero olevan nyt 70+ ääntä Helsingissä läpimenon puolesta jos tulkitsen oikein.

Reaalilaskennassa on edellä, mutta tässä nyt vaikuttaa PS:n (ja vihreiden) vahva vaalipäivä - eli ennusteen mukaan ero kääntyisi toisinpäin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Demareiden sukeltaminen lämmittää aina mieltä. Hyvillä mielin nukkumaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kohta ihmetellään kun telkkarissa pamahtaa Perussuomalaiset ja Kokoomus toisinpäin. Erot vaan kasvaa Kokoomuksen eduksi tilanneseurannassa.

Jytkytellään...voi luoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös