Eduskuntavaalit 2015 – tulosseuranta

  • 74 548
  • 819

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Antti Rinteelle täytyy tuon puheen perusteella nostaa hattua, puhuu asioista oikeilla nimillä. Toisin kuin Stubb, joka puhui aivan höpöjä.
 

Ralph

Jäsen
Tuo SDP:n puheenjohtajan puhe oli pettymys. Odotin sitä tuttua "Aivan aluksi haluan kiittää..."
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Alex jauhaa shaissee. Kyllähän se Persut on tullut sieltä takasuoralta kovaa ja painanut jo Kokkoomuksenohitse. Kyllä Persujen nousu on suurempi kuin Kokkoomuksen

Samaa nauroin ääneen. Vaikka itse olenkin kokoomuksen äänestäjä (tällä kertaa pitkin hampain), niin nyt tuli kyllä sellainen myötähäpeän tunne, että harvemmin on sellaista kokenut. Eipä tuo Rinteenkään "seuraava jytky neljän vuoden päästä" kovinkaan kauas jäänyt.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Varsinais-Suomi ja Helsinki ovat nyt ne tiukimmat paikat ja ratkaisevat kakkospaikan vaaleissa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mitä vittua. Ylen demariproduktio mouhoaa, kuinka konservatiivipuolueet voitti. Tän maan kaksi selkeintä konservatiivipuoluetta on SDP ja Vasemmistoliitto... Ei ne mun mielestä mitään voittanut.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Onko hieman katkeruutta ilmassa? Ei taida näkyä siellä edes metrin päähän, kun katkeruuden usva peittää kaiken.

Ja väärin jaettiin mitalit myös hiihdon mm-kisoissa...

Missä vaiheessa ay-liike rupeaa taas lakkoilemaan, porvarihallitus tuskin miellyttää ja senhän tiedämme, ettei ay-liikettä kiinnosta Suomen asiat pätkääkään.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Mulla on niin monta tuttavaa, jotka hokee tuota paskaa että vituttaa suunnattomasti. Ei se työnantaja ole itse pääperkele, vaan henkilö/ yritys joka tarjoaa elannon ja mahdollisuuden työntekoon. Jos et saa muutakuin paskaa kohtelua pätkätöissä, saattaa olla peiliinkatsomisen paikka.
En tiedä tarkoitatko minua mutta en ole pätkätöissä vaan työllistän itse itseni.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Modig kännissä ja itku silmässä... Vasuri/Kommarit ottaa dunkkuun ja mua hymyilyttää.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tulkaa joku Hakkaraista äänestänyt kertomaan, että miksi?
Tuu nyt sä kertoon mitä se Hakkarainen on siellä eduskunnassa tehnyt väärin. Keskimäärin ihan samanlainen jamppa kuin 99% muista tuolla. Se että se on vetänyt viinaa jonkun mopojengin kanssa ei mun ymärryksen mukaan vaikuta siihen työskentelyyn eduskunnassa.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Mitä vittua. Ylen demariproduktio mouhoaa, kuinka konservatiivipuolueet voitti. Tän maan kaksi selkeintä konservatiivipuoluetta on SDP ja Vasemmistoliitto... Ei ne mun mielestä mitään voittanut.

Millä perusteella konservatiiveja. Ei ainakaan sosiaalikonservatiiveja. Kaikissa sosiaaliasioissa SDP on ollut valtapuolueista ylivoimaisesti liberaalein. Se on myös valtapuolueista ajanut luonnonsuojelua ainoana.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Modig pyrkii löytämään selityksiä käyttäen perinteistä vasuri-ideologiaa "Alkaa kiinnostamaan, kun koulut rapistuu". Yrittiköhän jopa käyttää legendaarista "Kaikissa meissä asuu vasuri" -vaalipuhetta epäsuorasti äskeisessä haastattelussaan.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Ikidemari, no siinä se puoleen ongelma onkin. Teesit ja teemat ovat ikiaikaisia. Rinne haluaa jytkyä, voi elämä. Rinne toisaalta kuolaa oppositiojohtajaksi, jossa voi räyhätä ja kiukutella vapaammin kuten ay-hommissa aikanaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös