Eduskuntavaalit 2015 – tulosseuranta

  • 74 548
  • 819

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Onko Suomessa ollut niin aurinkoinen päivä, että nappiverkkareilla, crocseilla ja petoeläinpaidoilla on tarjennut lähteä äänestämään?

Käsittämätöntä. Nyt ei voi persut lähteä pakoilemaan vastuuta, nyt on pakko tehdä raskaita päätöksiä.

Huikeaa yleistämistä! Kirkkaasti paras kommentti tähän asti!
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Oon ikäni ollut ns. tavallisissa paskaduuneissa (eli raskasta, likaista työtä, ei sitä palavereissa juoksua), enkä silti ole antanut kenenkään polkea itseäni. Päivääkään en silti ole ollut työttömänä, kun en nirsoile sen duunin suhteen. Jos joku työnantaja on yrittänyt polkea alaspäin olen ihan itse ilman ammattiliittoja käynyt oikaisemassa asian, ja jos ei ole auttanut, vaihtanut maisemaa. Ei se tosiaankaan ole niin vaikeaa pitää puoliaan, kunhan vähän yrittää, eikä vollota sängyn pohjalla ettei saa koulutustaan vastaavaa työtä.
Onnea. Olet kova karju.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Olen tehnyt töitä vuokrafirman kautta noin vuoden. Lisäksi pari vuotta osarina 25/h per viikko sopparilla. Sillon piti elellä hieman kireemmin. Mutta kun tekee työnsä kunnolla, ei valita ja vingu, niin se palkitaan. Nyt 10v esimieshommissa.
No jos sinäkin kaikki muutkin sitten.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Stubbista näkee Demari-kumppanuuden aiheuttamat seuraukset, hän puhuu hienosta tuloksesta ihan kuin Jutta Urpilainen konsanaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi helvetissä Yle näyttää jotain ennustettaan tuossa telkkarin alalaidassa?

Miksei ihan virallista laskuseurantaa voi näyttää, kun tulokset noissa ennusteissa heittelee.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
"Tätä kovempaa loppukiriä ei ykskään puolue oo koskaan tehnyt"
- Stubb

Vitun idiootti. Työvoittoa sun muuta kehuu kun samaan aikaan paikkamäärä laskee Demarien tahtiin ja PS vetää jatkojytkyä. Eikö tuolle puolueelle oikeasti löydy uskottavampaa vetäjää?
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Nyt on kyllä Alex sekaisin.. vaikka kyseistä puoluetta äänestin, niin onhan toi ihan pihalla.

Oksensin puheen aikana ja nyt pitäisi alkaa siivoushommiin perkele.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Onnea. Olet kova karju.

Jep, samaa mieltä. Toisilla on kanttia kantaa itse vastuu, sitten on taas oksettavan selkärangattomia ay-demareita jotka syyttävät kaikesta muita.

Nimimerkki T1971:lle iso käsi täältä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
"Tätä kovempaa loppukiriä ei ykskään puolue oo koskaan tehnyt"
- Stubb

Vitun idiootti. Työvoittoa sun muuta kehuu kun samaan aikaan paikkamäärä laskee Demarien tahtiin ja PS vetää jatkojytkyä. Eikö tuolle puolueelle oikeasti löydy uskottavampaa vetäjää?
Olisi niille löytynyt: Vapaavuori, mutta itse valitsivat Stubbin - ties mistä syystä.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
92,7% laskettu ja Ylellä näytetään ennustetta, joka on heitellyt tänään ihan miten sattuu. Miten olisi reaaliaikainen laskenta?
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Onko jossain reaaliaikainen tulos näkyvillä, eikä ennuste niin kuin YLE:llä koko ajan?

Siis noilla Ylen nettisivuilla - valitsee vain todellisen tilanteen. Nyt on anyway kysymys vaalipiirien viimeisistä paikoista eli pitää ottaa edustaja-näkymä ja katsoa sieltä viimeisen valitun ja ensimmäisen varasijan tilannetta.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Itke Ana, itke! "Hyvät toverit, harmittavan lähelle jäätiin..."
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Suomessa pitäisi tehdä korjausliike- nimittäin vaihtaa kansa.
Onko hieman katkeruutta ilmassa? Ei taida näkyä siellä edes metrin päähän, kun katkeruuden usva peittää kaiken.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös