David Bernhardt HIFK:ssa

  • 20 055
  • 113

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ylivoimalla tämän kaverin paikka ei ole, mutta erittäin hyvä peruspakki kyseessä!

No en mä tiedä. Tuossa sateenvarjo -tyyppisessä ylivoimamuodostelmassa mun mielestä riittää jos viivan keskellä operoiva puolustaja omaa hyvän syöttötaidon ja pelinlukukyvyn niin kuin Bernhardtilla, kun ”laukojat” ovat kumminkin tuossa B-pisteen kaarilla. Harvoin tuossa meidän ylivoimasysteemissä laukausta muodostuu siitä viivan keskeltä.

Tuskin tulee tietenkään ylivoimaa pelaamaan kun kaikki ovat terveenä, mutta mun mielestä ei nyt mikään aivan paska suorittaja tuolla paikalla.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pernaarin pelinlukutaito on kyllä vertaansa vailla tuossa puolustuksessa. Ei ole ollut kerta eikä toinen tässä Kärpät-sarjassa, kun on katkaissut viime hetkellä Kärppien hyvän läpisyöttöyrityksen tai puolittaisen läpiajon erinomaisella sijoittumisella.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole oikein lämmennyt Pernaarille, mutta luulen sen johtuvan eniten siitä, että mies itse on täysin ilmeetön toteemipaalu eikä ole erityisen hyvä oikein missään. Ja koska minä tarvitsen tunnetta, en ole saanut kaverista oikein ”kiinni”. En ole oikeasti ikinä nähnyt ainakaan HIFK:ssa pelaajaa, jonka ilme ei värähdä käytännössä lainkaan.

Mutta, onhan hän ihan pelimies. Riittävän hyvä monella osa-alueella, vaikka ei erityisemmin loista missään. Tasaisen varma, harmaa arjen puurtaja, joita maailma tarvitsee, jotta hommat toimii. Ehkä se kylmähermoinen eleettömyys on lopulta se suurin vahvuus, millä erottuu muista? Ei huimaa ja sillee.

Arvokas pelaaja ja kiva, kun hankittiin meille.
 

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bernhardt on ollut mies paikallaan. Kunhan häneltä ei odoteta liikoja, niin hoitaa ruutunsa tunnollisesti. Mikään ylivoiman quarterback #49 ei ole, mutta riittävän varma ylivoimakuvion alimmaksi mieheksi.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Tätä kaveria ei voi kyllä olla liikaa hehkuttamatta. Ei varsinaisesti loista hyökkäysalueella, mutta muuten tekee ainoastaan oikeita ja peliä edistäviä ratkaisuja. Tuliko ihan oikeasti ainuttakaan virhettä IFK-aikana? Todella tyylikäs ja luotettava puolustaja,

Aivan mieletön haku Salmelaiselta. Toivottovasti jatkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös