David Bernhardt HIFK:ssa

  • 20 057
  • 113

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Oho kappas, heitin täysin lonkalta Benrhardin nimen ilmoille huhut-ketjussa pari päivää sitten ja heti tärppäsi! Täytyy varmaan alkaa harrastaan tota useamminkin... :)

Mainio vahvistus/paikko Auvitulle!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En odota mitään sateentekijää vaan perushyvää pakkipelaamista. Eiköhän tuo ole selvä upgrade osastoon Winberg, Varakas ja Ahonen? Jos ei ole niin sitten olisi iso pettymys itselleni.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
En odota mitään sateentekijää vaan perushyvää pakkipelaamista. Eiköhän tuo ole selvä upgrade osastoon Winberg, Varakas ja Ahonen? Jos ei ole niin sitten olisi iso pettymys itselleni.

Mulle riittää, että on Top6 pakki ja auttaisi luomaan yhden toimivan pakkiparin, joka tukee hyökkäyksiä.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tervetuloa! Juuri sitä mitä nyt tarvittiin. Isokokoinen yleispuolustaja.

Tässä taitaa Bernhardt tiivistettynä, peruspakki, jolla on myös hyökkäyspotentiaalia.

LPR:sta tihkuneiden tietojen mukaan asenne ei ole ollut aina ihan sata lasissa, mutta lienee pätevä paikko loppukaudeksi tässä tilanteessa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Itse en oikein näe tälle hankinnalle oikeaa tarvetta. Teräväinen ja Winberg pelanneet hyvin, ja heiltähän tämä on taas pois.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kilpailua. Samalla tavalla Auvitun hankinta oli heiltä pois. Mä toivon että tämä antaa vaan lisää potkua ja siivittä kundeja entistä parempaan.
Auvitua pidän paljon kovempana pelaajana, Bernhardt tuskin nostaa joykkueen tasoa juurikaan. Kilpailu sinänsä on hyväksi. Aina vaan kilpailu ei ole ihan tasapuolista, kallispalkkainen ulkkari ajaa usein junnun ohi ihan vaan siksi, kun pitää saada rahalle vastinetta.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Auvitua pidän paljon kovempana pelaajana, Bernhardt tuskin nostaa joykkueen tasoa juurikaan. Kilpailu sinänsä on hyväksi. Aina vaan kilpailu ei ole ihan tasapuolista, kallispalkkainen ulkkari ajaa usein junnun ohi ihan vaan siksi, kun pitää saada rahalle vastinetta.

Jokainen näkee asioita eri tavalla. Mä taas näen asian niin, että Bernhardt tuo tuonne puolustukseen tietynlaista tasaisuutta, siinä missä Teräväisen ja kumppanien otteiden taso vielä heilahtelee ottelusta toiseen jonkin verran.

E: Samaan syssyyn, toivottavasti joukkue on tässä. Hyökkäykseen ei tarvita yhtään kaveria enää.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja Mertaranta huutaa joka tilanteessa Ben Hard!

Mertsi huutaa Ben Hur! Tai siis Ben Hüüüüüür!

Ihan mielenkiintoinen hankinta, ei herätä mussa oikein mitään fiiliksiä suuntaan tai toiseen. Mun toivoni lepää joka tapauksessa koko joukkueessa, niin yksi tällainen yleispuolustaja ei muuta mitään olennaisesti. Neutraalisti siis suhtaudun, mutta toivon hänen tietenkin olevan jengille kova vahvistus ja auttavan joukkuetta parempiin suorituksiin. Tervetuloa!
 

VapaahetoisGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, K-Vantaa, Minnesota Blue Jays, Kapa, VG-62
Tuskin. Ellei ole vaihtanut nimeä.
Huumori on toisille vaikeampi laji kuin toisille. Bernhardtille tervetuloa Stadiin! Jos onnistuu muodostamaan toimivan pakkiparin ja pelaa peruspeliä top-6 roolissa, on vahvistus jengille.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Wikipedia tietää kertoa, että Bernhardin munkit käyttivät sitä veto- ja laviinikoirana. Toivotaan että myös tarvittaessa noutajana. Jos tällä saa Muuttinin tai Ahosen pysymään kokoonpanon ulkopuolella, niin kaikki on kotiinpäin.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Wikipedia tietää kertoa, että Bernhardin munkit käyttivät sitä veto- ja laviinikoirana. Toivotaan että myös tarvittaessa noutajana. Jos tällä saa Muuttinin tai Ahosen pysymään kokoonpanon ulkopuolella, niin kaikki on kotiinpäin.

Miksi Motin pitäisi pitää kokoonpanon ulkopuolella? Ollut omassa roolissaan ihan saatanan hyvä viimeiset 15 matsia.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Miksi Motin pitäisi pitää kokoonpanon ulkopuolella? Ollut omassa roolissaan ihan saatanan hyvä viimeiset 15 matsia.
Mä olen ollut huomaavinani useita kiekonmenetyksiä ja hävittyjä kaksinkamppailuja omassa päädyssä. En tiedä mitä hyvää olet nähnyt hänen pelaamisessa ja onko se näkynyt nyt jonkinlaisena puutteena tuolla miehen ollessa pelikiellossa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös