Canal+ pelit 2005-06

  • 282 298
  • 2 151

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Karjula kirjoitti:
Onkohan Canal+ antanut vieläkään mitään virallista varmistusta siitä että NHL pelit varmasti näkyvät?
Nyt jos ottais kanavat sais syyskuun ilmaiseksi ja 6 kk vielä vanhalla hinnalla.

Ei ole, mutta luulisi että nyt tällä viikolla jotain ilmoitettaisiin ja Pantse67:n lähteen mukaan näin olisikin määrä tapahtua.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Noniin! Voisivat jo varmistaa sen NHL:n alkamisen että voin painua hankkimaan sen Canalin. Pelkkä SM-Liiga ei vielä riitä. Nyt kun on niin herkullinen tarjouskin Welholla tämän kuukauden ajan (ilmainen avaus, ilmainen kortti ja ilmainen kuukausi).
 

ipaz

Jäsen
Itse avasin Canalin jälleen vuoden tauon jälkeen pari päivää sitten. Vielä sieltä ei mitään katselemisen arvoista tule, poislukien keskiyön jynkyn. En tiedä oliko tarjous tai jotain, mutta ainakin täällä Tampereella kuukausimaksut tulevat nousemaan 29 euroon. Minä sain seuraavat 6kk vielä vanhalla 27e hinnalla ja syyskuun ilmaiseksi!! Jee, säästy 39e.
 

Karjula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
ipaz kirjoitti:
Itse avasin Canalin jälleen vuoden tauon jälkeen pari päivää sitten. Vielä sieltä ei mitään katselemisen arvoista tule, poislukien keskiyön jynkyn. En tiedä oliko tarjous tai jotain, mutta ainakin täällä Tampereella kuukausimaksut tulevat nousemaan 29 euroon. Minä sain seuraavat 6kk vielä vanhalla 27e hinnalla ja syyskuun ilmaiseksi!! Jee, säästy 39e.


Joo, tuo sama tarjous on vissiin kaikilla kaapeliyhtiöillä 1.-15.9.
Siksi olisikin mukava saada varmistus noista NHL peleistä pikku hiljaa.
 

shack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Flames
Mr. Penguin kirjoitti:
Noniin! Voisivat jo varmistaa sen NHL:n alkamisen että voin painua hankkimaan sen Canalin. Pelkkä SM-Liiga ei vielä riitä. Nyt kun on niin herkullinen tarjouskin Welholla tämän kuukauden ajan (ilmainen avaus, ilmainen kortti ja ilmainen kuukausi).

Canalin edustaja sanoi että tämän viikon aikana pitäisi saada nimet soppariin.
Eli tiedotus tulee varmasti tässä kuussa.
 

Luigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
PIT, Tappara
itse kävin kanssa hakemassa canal+kortin kun nyt lähti halvalla. Eli syyskuu ilmainen, ilmainen avaus ja ilmainen kortti. 2 viikkoa aikaa päättää pitääkkö canal+ vai ei ja siinä ajassa varmaankin tulee tietoa että näkyykö NHL vai ei...
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
steepler kirjoitti:
Ei ole, mutta luulisi että nyt tällä viikolla jotain ilmoitettaisiin ja Pantse67:n lähteen mukaan näin olisikin määrä tapahtua.

Mikäli asiasta ei tiedoteta viimeistään ensi viikolla, postaan lähteeni
yhteystiedot tälle foorumille. That´s a fact!
 

Karjula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
ipaz kirjoitti:
Itse avasin Canalin jälleen vuoden tauon jälkeen pari päivää sitten. Vielä sieltä ei mitään katselemisen arvoista tule, poislukien keskiyön jynkyn. En tiedä oliko tarjous tai jotain, mutta ainakin täällä Tampereella kuukausimaksut tulevat nousemaan 29 euroon. Minä sain seuraavat 6kk vielä vanhalla 27e hinnalla ja syyskuun ilmaiseksi!! Jee, säästy 39e.

Kunhan tässä ei vaan kävisi niin että Canal+ yrittää juonia tuolla tarjouksella mahdollisimman paljon uusia asiakkaita ja sen jälkeen ilmoittaa että tuo NHL sopimus on heille liian kallis.
Epäilyttää vaan kun kestää näinkin kauan jos tuo sopimus pitäisi olla jo allekirjoitusta vaille valmis.
 

scholl

Jäsen
Karjula kirjoitti:
Kunhan tässä ei vaan kävisi niin että Canal+ yrittää juonia tuolla tarjouksella mahdollisimman paljon uusia asiakkaita .

Veikkaan kyllä itse, että nhl:n katsojia on Canal + asiakkaista todella pieni murto-osa, joten en usko, että tuollaiseen mainitsemaasi kusetusmeininkiin olisi järkeä lähteä.
 

Karjula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
scholl kirjoitti:
Veikkaan kyllä itse, että nhl:n katsojia on Canal + asiakkaista todella pieni murto-osa, joten en usko, että tuollaiseen mainitsemaasi kusetusmeininkiin olisi järkeä lähteä.

Rahastahan tässä todennnäköisesti vaan on kysymys. Mulla ei ole hajuakaan paljonko NHL:n tv oikeudet tulisivat Canalille maksamaan mutta jos NHL:n katsojia todellakin on vain pieni murto-osa kyllä siellä varmaan laskestaan tarkkaan kannattaako sopimusta yleensä tehdä.
 

scholl

Jäsen
Karjula kirjoitti:
Rahastahan tässä todennnäköisesti vaan on kysymys. Mulla ei ole hajuakaan paljonko NHL:n tv oikeudet tulisivat Canalille maksamaan mutta jos NHL:n katsojia todellakin on vain pieni murto-osa kyllä siellä varmaan laskestaan tarkkaan kannattaako sopimusta yleensä tehdä.

Tuskin nhl-oikeuden kovin kalliit ovat. Matsit tulevat yöaikaan ja liiga on ollut muutenkin hieman alamaissa. Toki liiga voi pyrkiä kompensoimaan alentuneita tv-maksutuloja USA:sta kohonneilla Euroopan tuloilla, mutten usko siihen. Täällä ei löydy lisää fyrkkaa, mitä ko. liigaan halutaan laittaa.

NHL on jossain määrin osa Canal +:n urheiluimagoa. Ja lätkähän on siellä nyt yhä tärkeämmässä roolissa, joten luulen, että todellinen halu sopimuksen jatkoon on, mutta onhan se esim. mahdollista, että haluavat pitkäaikaista kohtuuhintaista sopimusta aikaiseksi, minkä vuoksi neuvottelut rahasta ovat hieman kestäneet.
 

Luigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
PIT, Tappara
asun antenniverkossa ja mulle soitettiin äskön expertiltä, et ilmainen syyskuu ja ilmainen avaus ei kuulu antennitalouksille vaan kaapelitalouksille. Aika ihme touhua ku ei voinu ottaa asiasta ensin selvää experteillä kun kerta niitä tarjoaa.. no piän kuitenkin kortin jos NHL näkyy...
Jos tilaa canalin syyskuun puolella niin saa seuraavat 6kk (en tiedä jos tekee 12kk sopimuksen) kuukausihintaan 27 euroa. Hinta nousee Lokakuussa 29 euroon...
 

Hyyge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings,Hifk
miä sain 2 viikkoa ilmasta haravalle ku otin viimeviikolla canalin ja vanhana asiakkaana ei tarvinut maksaa sitä 50egun liittymismaksua.
 
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, HIFK
En ihan periaatteesta tilaa ennenkuin virallinen tiedotus NHL-sopimuksesta julkaistaan. Samaa suosittelen muillekin. Itse olen valmis odottamaan vaikka syyskuun loppuun asti, alkakoot vaikka SM-liigakin siinä välissä. Olkoon Canal+ ilman rahojani sillä aikaa, joten hophop sen sopimuksen tuhertamisen kanssa.
 

Reebok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philly Flyers, Ilves, Chelsea
Hyyge kirjoitti:
miä sain 2 viikkoa ilmasta haravalle ku otin viimeviikolla canalin ja vanhana asiakkaana ei tarvinut maksaa sitä 50egun liittymismaksua.

Siis jos on joskus ollut Canal+:n tilaaja, ei avausmaksua tarvitse enää maksaa uudestaan?
 

Hyyge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings,Hifk
joo,ei tarvinnu maksaa liittymistä kun on ollu aikasemmin tilaaja.ite soitin canalille ja kysyin,ni sieltä annettiin mun vanha asiakasnumero minkä sitten laitoin mustassa pörssissä siihen lomakkeeseen kun hain kortin sieltä
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Reebok kirjoitti:
Siis jos on joskus ollut Canal+:n tilaaja, ei avausmaksua tarvitse enää maksaa uudestaan?


... itse jouduin maksamaan avausmaksun uudestaan, kun vaihdoin kaapelista lautaseen.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
LaTe_Show kirjoitti:
... itse jouduin maksamaan avausmaksun uudestaan, kun vaihdoin kaapelista lautaseen.
Et ole ollut Canal+:n asiakas vaan paikallisen kaapeli-tv yhtiön.

Tuolta Canal+:n netti sivuilta saa ainakin tilattua Canal+:n vielä vanhaan hintaan antenni- ja sateliittitalouksiin, myös ilman avausmaksua.
 
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, HIFK
Pantse67 kirjoitti:
Tieto on peräisin suoraan ytimestä eli ns. luotettavasta lähteestä,
joka ainakin vakuutti minut. Asiasta tiedotetaan viimeistään ensi
viikolla.

Eipä näin sitten tapahtunut. Ilmeisesti nimet puuttuvat vieläkin paperista.
 

scholl

Jäsen
The Windy City kirjoitti:
Eipä näin sitten tapahtunut. Ilmeisesti nimet puuttuvat vieläkin paperista.

Tai sitten eivät halua tiedottaa ennenkuin sm-liigakausi on saatu käyntiin. Nyt hehkuttavat m*** pystyssä sitä kaikilla rintamilla.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
scholl kirjoitti:
Tai sitten eivät halua tiedottaa ennenkuin sm-liigakausi on saatu käyntiin. Nyt hehkuttavat m*** pystyssä sitä kaikilla rintamilla.

Niinpä. Harmittaa kun ei ole minkäänlaista tietoa siitä missä mennään. Jos todellakin NHL:ää ollaan varmuudella näyttämässä Canalilta mutta sitä tietoa ei vielä haluta julkistaa SM-Liiga-hehkutuksen takia niin vatuttaa. Ihan periaatteen vuoksi kun en Canalia hanki ennenkuin NHL:n näyttäminen on aivan varma juttu... argh!
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
scholl kirjoitti:
Tai sitten eivät halua tiedottaa ennenkuin sm-liigakausi on saatu käyntiin. Nyt hehkuttavat m*** pystyssä sitä kaikilla rintamilla.


Aika vaikea nähdä miten tiedon panttaamisesta olisi hyötyä, kyllähän SM-Liigaa voidaan hehkuttaa niin paljon kuin halutaan vaikka NHL:llän näyttämisestä ilmoitettaisiin. Canal:han on itseasiassa käyttänyt mainonnassaan nhl:llään ja jos ei asiaa tarkemmin seuraisi niin voisi olla siinä uskossa että sopimus olisi ja pelejä varmuudella tulisi, joten en nyt näe mitään syytä sille että jos sopimus olisi valmis niin siitä ei voitaisi esimerkiksi lehdistö osiossa ilmoittaa.

Tiedotus ei tosiaan ole Canal+:ssan vahvuus ikinä ollut joten on tietenkin ihan mahdollista että asiasta ei vaan piruuttaan haluta ilmoittaa.

Juuri tätä kirjoittaessa näin Canal+:lla mainoksen jossa esiteltiin syyskuun tarjontaa ja siinä ilmoitettiin nhl, tiedä sitten mitä pelejä aikoisivat syyskuussa näyttää onhan tietenkin harjoituspelejä tarjolla.
 

saviro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues , Philadelphia ja Trashers
nhl pelit canal+:lla

Itse soitin noin kolme viikkoa sitten asiakaspalveluun ja siellä joku äijä sanoi että kyllä Canal+:lla näytetään Nhl otteluita , soitin uudestaan tällä viikolla ja siellä vaikutti naisääni vähän vaivautuneelta kun kysyin että tuleeko vai ei niitä otteluita ,jotenkin on pelko persieessä ?
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
saviro kirjoitti:
Itse soitin noin kolme viikkoa sitten asiakaspalveluun ja siellä joku äijä sanoi että kyllä Canal+:lla näytetään Nhl otteluita , soitin uudestaan tällä viikolla ja siellä vaikutti naisääni vähän vaivautuneelta kun kysyin että tuleeko vai ei niitä otteluita ,jotenkin on pelko persieessä ?

Veikkaanpa että oli vain saanut uudet ohjeet NHL-kyselijöitä varten. Ei voi luvata mitään kun ei ole vielä varmaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös