Canal+ pelit 2005-06

  • 282 436
  • 2 151

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Iker kirjoitti:
Nopea game-recap: Tänään tv-ottelussa kohtasivat New Jersey Devils sekä Minnesota Northstars. Ottelu päättyi tasan 2-2, joten pisteet jaettiin. Pelaajien jäädessä päätössummerin jälkeen odottamaan tähdistövalintoja zambonit ajoivat jäälle, ja puhtaasta jäästä innostuneena pelaajat sopivat järjestävänsä huvikseen rankkarikisan. Rankkarikisa päättyi heti New Jerseyn ensimmäisen laukojan eli Kozlovin onnistuneen suoritukseen jälkeen, ja Devils voitti.
Niinpä. Minä epäilen että Pentti oli oikeassa ja peli olikin oikeasti jo ratkennut; ne pelaajat jotka eivät päässeet rankkeja ampumaan vain jäivät huvikseen höntsäilemään rankkeja sinne pelin jälkeen.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Philadelphia - Calgary

Nyt näyttäisi tosiaan siltä, että tuossa canal+:lla näytettävässä pelissä pääsevät suomalaismaalivahdit ottamaan mittaa toisistaan näin itsenäisyyspäivän kunniaksi =). Toivotaan myös, että Kapasen Sami on kunnossa tänään, ja pääsee näyttämään parasta osaamistaan.

Muita mietteitä:

- Iginla ei ole tehnyt maaliakaan viimeiseen kahdeksaan peliin.... Joko tänään osuu?
- Miten paljon Forsbergin ja Pitkäsen poissaolo vaikuttaa koko Flyersin peliin?
- kestääkö Kipperin hyvä vire edelleen? ( 1.marraskuuta jälkeen 1,8 päästettyä maalia/ottelu )

Ja sellainen juttu tuli vielä mieleen, kun tuntuu kaikkia ahdistavan tämä Phillyn pelejen näyttäminen, niin minun mielestäni näitä saisi näyttää vaikka enemmän =) Itselleni on käynyt niin, että kun näitä pelejä on tullut pitkin kautta katseltua, olen löytänyt sisältäni pienen Philly fanin...
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Phillyltä puttuu sellainen liuta pelaajia että olen tyytyväinen siihen kun panostin paljon rahaa Calgaryyn tänään. Iginlan putkikin on erinomainen plussa otteluun sillä tänään se katkeaa. Niittymäki on ollut niin paljon epävarmempi ja ailahtelevampi kuin Kipru että silläkin osastolla Flames vie. Lisäksi Flyersin kotiottelut eivät ole olleet kovin vakuuttavia useinkaan tällä kaudella.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mr Scarface kirjoitti:
Phillyltä puttuu sellainen liuta pelaajia että olen tyytyväinen siihen kun panostin paljon rahaa Calgaryyn tänään. Iginlan putkikin on erinomainen plussa otteluun sillä tänään se katkeaa. Niittymäki on ollut niin paljon epävarmempi ja ailahtelevampi kuin Kipru että silläkin osastolla Flames vie. Lisäksi Flyersin kotiottelut eivät ole olleet kovin vakuuttavia useinkaan tällä kaudella.

Tosiaan tuo muutaman ratkaisupelaajan sekä ykkösveskan poissaolo kääntänee kyllä pelin Calgarylle tänään. itsekin pienehkön summan sijoitin tuohon Calgaryyn, tosin en lyönyt singlenä, vaan yhdistelin muutaman muunkin pelin lapulle.
 

OrangeCrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja HIFK
Ei tainnut pojilla osua vedot, ei pitäisi ikinä aliarvioda Orange&Black:ä ;)

Täytynee tunnustaa kuitenkin, että ennakkosuosikki oli varmasti Flames, mutta kuten aina niin usein Flyers pelaa hyvin näitä "hyviä" joukkeita vastaan ja sitten ottaa pataan surkeilta joukkeilta kuten Penguins, Atlanta, ja Florida...jne.

Joukkeet jotka pelaavat hitaampaa kiekkoa ja fyysistä peliä sopivat Flyersille todella hyvin, pienet ja nopeat joukkeet ovat olleet aina vaikeita juuri näiden isojen puolustajien takia...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisella erätauolla tuli hauska pätkä Floridan maalivahtikaksikosta Roberto Luongo/Jamie McLennan. Jutun näkökulmana oli McLennanin tärkeä rooli Luongon kakkosena: "Jamie McLennan would do anything to help Roberto Luongo. Anything."

Sitten näytettiinkin McLennania sitomassa Luongon luistimia, tekemässä tämän ruokaostoksia, syöttämässä häntä ravintolassa sekä polkemassa käsillään kuntopyörää Luongon puolesta ykkösmiehen istuessa satulassa lukemassa lehteä.

Puolustaja Sean Hilliltä puolestaan kysyttiin: "Do you think Jamie McLennan gets enough recognition for what he does?"

Hill: "Who?"

Ja lopussa näytettiin "unelmoitina" kuinka McLennan ajaa zambonilla Luongon päälle, nukke vaan lensi kun McLennan hurjasteli jääkoneella päin uhriaan.

Aika hauska nähdä pelimiehiä mukana tuollaisessa sketsissä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
mitä mieltä viime yön pelistä?

Niin mitäs mieltä ihmiset on viime yön pelistä. Lähinnä sen takia kiinnostaa, koska ei tullut maaleja ennen rankkareita. Monesti kuulee mielipiteitä siitä, että peli on ollut nihkeää paskaa jos maaleja ei tule. Minun mielestä kuitenkin yksi parhaista peleistä mitä tähän mennessä on tullut katsottua, ja on muuten tullut kateltua melkein kaikki pelit tähän mennessä. Molemmat joukkueet taklasi tosi paljon ja kovaa ja pelissä oli muutenkin jo lähes playoff meininkiä. Melkein toivoisin näiden joukkueiden kohtaavan finaalissa, jos syke on jo runkosarjassa tätä luokkaa.
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Ensimmäinen ja toinen erä olivat niin kontrolloitua pelaamista molemmilta että maalivahdit(etenkin Niittymäki), eivät joutuneet tekemään mielestäni yhtään oikeita torjuntoja. Viimeisessä erässä ja etenkin jatkoajalla vauhtia piisasi ja boosteja otettiin, mutta kyllähän Calgaryn hyökkäyspelaaminen oli aivan koko ottelun lapsen kengissä. Ja sitten kun laukauspaikkoja satunnaisesti tuli, niin laukausten laatu oli hämmästyttävän kehnoa, aivan koko ottelun ajan. Roiskimista ja sutimista. Philadelphia oli taktisesti parempi ja ihmeen innostuneelta Hitchcock.kin vaikutti ja näytti, kun nyt oli aikamoinen haaste loukkaantumisista kärsivällä joukkueella ryhtyä tappelemaan voitosta.

Ei tämä todellakaan ollut parhaita pelejä Canalilla tänä vuonna, ei edes Philadelphian peleistä parhaita. Iginlan surkein peli, jota olen nähnyt ikinä häneltä.

Lisäksi upea pelikello taas tässä ottelussa.
 

TML

Jäsen
Eilisen lähetyksen helmi oli tosiaan networkin tekele Jamie McLennanista. Hajosin aivan täysin. Myös loistavien englannin taitajien Peter Pruchan ja Kristian Huseliuksen haastattelut saivat suupielet venymään.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Olen nyt pari vuotta vääntänyt kättä vanhempieni kanssa siitä että tuleeko meille Canal+ vai ei. Vihdoin sain myönnytettyä vanhempani hankkimaan sen minulle"joululahjaksi" ja näen taas vihdoin NHL:lää tv:stä :P Mutta mitä olen nähnyt tulevista otteluista niin eiväthän ne näytä suurin piirtein muita kuin Toronton, Philadelphian ja NY Rangersien pelejä.... ja itse satun kannattamaan Phoenixiä ja nyt kysynkin että oletteko nähneet Coyotesin pelejä tällä kaudella Canalilta..... viimeksi näin heidän pelinsä Mtv3:lta joskus vuonna 99 :( :S :D
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Doaner kirjoitti:
Olen nyt pari vuotta vääntänyt kättä vanhempieni kanssa siitä että tuleeko meille Canal+ vai ei. Vihdoin sain myönnytettyä vanhempani hankkimaan sen minulle"joululahjaksi" ja näen taas vihdoin NHL:lää tv:stä :P Mutta mitä olen nähnyt tulevista otteluista niin eiväthän ne näytä suurin piirtein muita kuin Toronton, Philadelphian ja NY Rangersien pelejä.... ja itse satun kannattamaan Phoenixiä ja nyt kysynkin että oletteko nähneet Coyotesin pelejä tällä kaudella Canalilta..... viimeksi näin heidän pelinsä Mtv3:lta joskus vuonna 99 :( :S :D
Coyotesin pelejä tullut tänä vuonna Canalilta tasan 0 kappaletta! Ja kovasti pelkään että ei taida keväälläkään tulla kuin korkeintaan 1-2 ellei ne sitten playoffeihin asti yllä. Canalin otteluvalinnat ovat todella surkeat ja epäreilut sillä Canalin väki pyrkii näyttämään vain Philadelphian otteluita. Phillyn otteluita tainnut tulla jo reippaasti yli 10 kpl, mutta esim. Kingsin, Coyotesin, Predatorsin, Blue jacketsin ja Chicagon otteluita ei yhtään. Miltäköhän mahtaa kyseisten joukkueiden faneista tuntua...

Jos ostit Canalin lähinnä sen takia että voisit suosikkiasi TV:n ääressä kannustaa niin pahoin pelkään että rahasi menivät hukkaan. Mutta jos muutkin joukkueet herättävät tarpeeksi kiinnostusta, etkä luule kyllästyväsi Philadelphian peleihin ihan heti niin Canal oli hyvä sijoitus!
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Harvemmin se philadelphia pelaa keskenään, joten muitakin joukkueita näkyy väkisin.

Mutta voihan siitä tietysti valittaa, en vain näe pointtia. Oli päivänselvää että Philadelphiaa tullaan näyttämään eniten, Canalin politiikkana on ollut seurata ruotsalaisten, etenkin Fopan joukkuetta. Torontoa näkyy myös paljon.

Eikä Canal ole muuta väittänytkään
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Doaner kirjoitti:
Mutta mitä olen nähnyt tulevista otteluista niin eiväthän ne näytä suurin piirtein muita kuin Toronton, Philadelphian ja NY Rangersien pelejä.... ja itse satun kannattamaan Phoenixiä ja nyt kysynkin että oletteko nähneet Coyotesin pelejä tällä kaudella Canalilta..... viimeksi näin heidän pelinsä Mtv3:lta joskus vuonna 99 :( :S :D


15.1 tulee Toronto-Phoenix, mutta muuten ei kannata paljon heidän pelejään odottaa. Eli jos on vasta jouluksi tulossa ja Phoenixin pelejä haluat nähdä niin kannattaa unohtaa.

En tiedä millaisella diilillä olet kanavia hankkimassa, mutta monestihan saa jossain puolen vuoden tarjouksessa yhden kanavan ilmaiseksi. Eli jos vuoden alusta alkaa niin tuo määräaikainen tilaus kerkeää juuri playoffsit kattamaan. Kuitenkin suhteellisen hyvin noita pelejä tulee, esim. vuoden ensimmäisellä viikolla 7 kappaletta joissa kuitenkin 12 eri joukkuetta esiintyy. Tahti tuosta pelien määrässä hieman hiljenee mutta playoffseja varmaan melko aktiivisesti näytetään. Mikäli muutkin joukkueet kuin Phoenix kiinnostavat niin kyllä NHL kiekkoa rahojen vastineeksi kohtuullisesti tulet saamaan, mutta jos tosiaan pelkästään Phoenix on se jonka pelejä pääasiassa haluaisit nähdä niin silloin t kannattaa homma unohtaa.
 
Viimeksi muokattu:

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Mr. Penguin kirjoitti:
Canalin otteluvalinnat ovat todella surkeat ja epäreilut sillä Canalin väki pyrkii näyttämään vain Philadelphian otteluita.

Epäreilut? Tästä nyt on täällä väännetty ennenkin mutta sanotaan vielä kerran että Canal+ saa valita ottelut niin kuin parhaaksi näkee eikä siinä ole mitään epäreilua, koko kyseisen sanan käyttö tälläisessä yhteydessä on täysin naurettavaa. Niinkuin psycodad tuossa sanoikin Canal+ ei ole ikinä antanut ymmärtää että joukkueita näytettäisiin jollain tasapuolisella tavalla ja on tullut täysin selväksi että tiettyjä joukkueita tulee enemmän.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
steepler kirjoitti:
Epäreilut? Tästä nyt on täällä väännetty ennenkin mutta sanotaan vielä kerran että Canal+ saa valita ottelut niin kuin parhaaksi näkee eikä siinä ole mitään epäreilua, koko kyseisen sanan käyttö tälläisessä yhteydessä on täysin naurettavaa. Niinkuin psycodad tuossa sanoikin Canal+ ei ole ikinä antanut ymmärtää että joukkueita näytettäisiin jollain tasapuolisella tavalla ja on tullut täysin selväksi että tiettyjä joukkueita tulee enemmän.

No inttäkää nyt vaan vastaan joka kerta. Helvetin hyvinhän se tiedettiin että Phillyä tullaan suosimaan, niinhän mm. Aftonbladetissa kehuttiin kuinka "ruotsalaiset pääsevät nyt katsomaan Foppaa erittäin paljon". Mutta liika on liikaa, varsinkin kun pitää jotain Islanderssia vastaankin näyttää peräti 2 Philly peliä. Ei stana sentään.
Mutta sitähän nyt ei luonnollisestikaan voi nämä PHI, TOR, NYR ja ne muut fanit joilla ei mitään lempijoukkueita ole voi millään ymmärtää. Ei voi niinkuin hetkeksikään asettua muiden asemaan ja miettiä miltä tuntuu kun omaa lempijoukkuetta ei TV:stä näy vaikka 27e:n hintaan sitä voisi odottaa.

Epäreilua on se, että Canal sai oikeudet vain näyttääkseen Foppaa. Olisi ollut mielenkiintoista tietää mitä otteluita oltaisiin saatu nähdä jos Eurosport olisi saanut näyttää edes joitain otteluita. Melko varmasti tilanne olisi vähän parempi kuin nyt.

Ja kohtahan varmaan Steepler rientää jälleen Canalia kehumaan "No mutta kun se sopimus on varmaankin semmoinen..." "Ihan tarpeeksi nähdään muita..." "Ei kaikkia voi tasapuilisesti näyttää..." "27e ei nyt niin paha hinta ole..." "Foppa on oikeesti maailman paras pelaaja" ja plaa plaa....
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Mr. Penguin kirjoitti:
Ei voi niinkuin hetkeksikään asettua muiden asemaan ja miettiä miltä tuntuu kun omaa lempijoukkuetta ei TV:stä näy vaikka 27e:n hintaan sitä voisi odottaa.

Täysin samat fiilikset täälläkin. Varsinkin Rangers-Toronto -akselin pelit jaksavat vituttaa värittömyydellään. Nashvillen pelejä odotellessa, tosin siinä menisivät korvikkeina myös Anahemin (okei, tuli yksi matsi hetki sitten) tai Columbuksen pelit. Ruotsalaiset kyllä tietysti juhlivat, huoh..
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
OLN, joka nämä pelit enimmäkseen televisioi, keskittyy tuohon Philadelphiaan myös, joten edes Canalin halu ei hirveästi sitä vähentäisi.

Vai ei osata asettua muitten asemaan? Minun mielestäni tuolla tullaan AINA sorsimaan jotain, koska jos he keskittyisivät esim. Pittsburghin peleihin kuten varmasti eräät haluaisivat, silloin jäisi huomiotta suurin osa muista. Haluat siis vaan sanoa, että sinua sorsitaan koska pingviinejä ei näy tarpeeksi usein, paskat muista. Kyllä ne kaikki jengit pääsevät ruutuun, ja sekin vähän on hyvä. Kyllä minäkin mieluummin katselisin nyt vaikka Ducksien pelejä, ja Dallasin matsejakin, mutta yhtä "epäreilua" se on muillekin joten kukas minä olen valittamaan.

Ja minä yritän ainakin keksiä aina jotain erikseen katsottavaa noissa matseissa. Phillyssä se on helppoa kun joukkueessa on kolme suomalaista, ja toisella puolellakin pelaa tänä yönä Jani Rita. Harmi ettei Pitkänen pelaa. Edellinen peli oli kahden suomalaisvahdin kaksintaistelu, todella hyvä matsi ja jaksoi kiinnostaa loppuun asti.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
CanalPhiladelphian ottelussa kotijoukkueen ylivoima tuotti varsin hienoja maaleja. Tosin ymmärrän, jos joku Flyers-fani on asiasta toista mieltä :)
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
psychodad kirjoitti:
OLN, joka nämä pelit enimmäkseen televisioi, keskittyy tuohon Philadelphiaan myös, joten edes Canalin halu ei hirveästi sitä vähentäisi.

Vai ei osata asettua muitten asemaan? Minun mielestäni tuolla tullaan AINA sorsimaan jotain, koska jos he keskittyisivät esim. Pittsburghin peleihin kuten varmasti eräät haluaisivat, silloin jäisi huomiotta suurin osa muista. Haluat siis vaan sanoa, että sinua sorsitaan koska pingviinejä ei näy tarpeeksi usein, paskat muista.

Mitäs tekemistä sillä on minkään kanssa mitä OLN näyttää??? Eihän Canalilta ole tainnut tulla koko kauden aikana kuin 2 OLN-ottelua(?) Älkää nyt jumalauta jaksako vedota tohon "ei Canal sitä pysty valitsemaan mitä näyttävät", täyttä paskaa kun tuo väite on. Kaikille vissiin jo täysin selvää että canalin otteluvalinnat johtuvat Peter Forsbergistä, tuosta maailman mielenkiintoisimmasta pelaajasta.

Ja mitä tulee Pittsburghin peleihin, en ole kertaakaan valittanut Penguins pelien määrästä, vaan ihan yleensä kaikkien joukkueiden näkyvyydestä. Kannatta opetella lukemaan. En ole mikään itsekäs Penguins fani joka haluaa kaikkien otteluiden olevan Pittsburgh-matseja, vaan haluan nähdä MAHDOLLISIMMAN TASAPUOLISESTI kaikkien joukkueiden pelejä. Se on täysin ymmärrettävää ettei tasapuolisesti voi koskaan ikinä milloinkaan kaikkia näyttää, mutta voi vittu jos ette pysty myöntämään sitä että on melko perseestä kun yhtä joukkuetta näytetään joka viikko ja yli 10 peliä tullut kun taas on olemassa joukko joukkueita joilta ei ole nähty YHTÄÄN peliä.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Mr. Penguin kirjoitti:
Mitäs tekemistä sillä on minkään kanssa mitä OLN näyttää??? Eihän Canalilta ole tainnut tulla koko kauden aikana kuin 2 OLN-ottelua(?) Älkää nyt jumalauta jaksako vedota tohon "ei Canal sitä pysty valitsemaan mitä näyttävät".

Valtaosa on ollut OLN:n pelejä.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Mr. Penguin kirjoitti:
mutta voi vittu jos ette pysty myöntämään sitä että on melko perseestä kun yhtä joukkuetta näytetään joka viikko ja yli 10 peliä tullut kun taas on olemassa joukko joukkueita joilta ei ole nähty YHTÄÄN peliä.

Kuten on jo tullut todettua, onhan se perseestä, ainakin joidenkin osalta, mutta tällaista tämä on. Ruotsalaisia kiinnostaa yleisesti nuo ruotsalaiset tähdet, suomalaisia suomalaiset tähdet. Ruotsi on suurempi markkina-alue, joten pääsijaisesti ruotsia kuunnellaan ja loput mennään sitten suomalaisten toiveiden mukaan. Ja joukkueet joissa ei ole kummankaan tähtiä, saa aivan varmasti lähetysaikaa vain silloin kun ovat jotain ruotsalaisten tai suomalaisten suosikkeja vastassa.

Ei liikeyritys kuten canal voi edes lähteä siitä ajattelusta että lähetetään nyt yhtä paljon niitä penguinsin matseja, josta pohjolassa on kiinnostunut kourallinen jätkiä. Ne näyttävät niitä jotka tuovat enemmän katsojia kanavalle, koska se palvelee liikeyrityksen tavoitteita ja myöskin suurempaa katsojakuntaa. Näin se vaan menee, siihen kannattaa totutella. SM-liigan osalta sentään vielä suomessa on osattu vaatia että tasaisuus säilyisi edes jollain tavalla, koska olemme myös sen kohdemaa, mutta miksi täällä pitäisi näyttää Phoenixin tai Pittsburghin pelejä? Niin..se olisi kivaa, muutamalle ihmiselle...kun taas se samaan aikaan käytävä vaihtoehtoinen matsi olisi kivaa muutamalle tuhannelle.

Jos joku multa kysyy että haluanko nähdä Pirjetän vai Pitkäsen, Kapasen ja Niittymäen matsin, ei tartte miettiä sekuntiakaan. Ja koska yleinen mielipide on vahvasti samaa mieltä (ruotsalaisten tapauksessa taas fopat ja johnssonit), niin näillä mennään.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
psychodad kirjoitti:
Valtaosa on ollut OLN:n pelejä.

Ahaa, okei. Miltäs kanavalta olet pelejäsi katsellut? Itse kaikki ottelut seuranneena en tosiaan muista kuin 2 tai 3 OLN peliä. Muut ovat olleet FSN:ää ja CBS:ää jne... tai voihan olla että muistini taas temppuilee... ;)

Ja kyllähän psychodad tietää mikä Canalin tilaajia kiinnostaa. Philly kerää varmasti miljoonayleisön, mutta kuka nyt jotain vitun HMV-Coyotesia katselee, niin vai? Juuh... samalla periaatteella jos Canal näyttäisi SM-Liigaakin niin nähtäisiin vain Jokerit, HIFK ja Kärpät ruudussa, ja voi että itku olisi kuule paljon pahempaa mitä marina tässä threadissa jos tosiaan noin olisi...
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Mr. Penguin kirjoitti:
Ja kyllähän psychodad tietää mikä Canalin tilaajia kiinnostaa. Philly kerää varmasti miljoonayleisön, mutta kuka nyt jotain vitun HMV-Coyotesia katselee, niin vai? Juuh... samalla periaatteella jos Canal näyttäisi SM-Liigaakin niin nähtäisiin vain Jokerit, HIFK ja Kärpät ruudussa, ja voi että itku olisi kuule paljon pahempaa mitä marina tässä threadissa jos tosiaan noin olisi...

SM-liigassa pelaa suomalaisia joukkueita, ja liigaa kiinnostaa ensisijaisesti juuri näkyvyys suomessa, ja siinä sivussa myös joukkueiden tasapäinen kohtelu. Canal sai diilinsä ehtojen saattelemana. NHL:n tapauksessa suomi ei ole heille mikään markkina-alue, joten heille on aivan sama mitä täällä näytetään, siksi Canal päättää matsit niistä saatavilla olevista ihan itse.

Ja kyllä minä sen verran tiedän että Canalin tilaajia kiinnostaa eniten ruotsissa ruotsalaiset ja suomessa suomalaiset pelaajat. Sitten on jonkin verran eri seurojen satunnaisia faneja, satunnaisista syistä. Kyllä se Philly vaan kerää niin älyttömästi suuremman yleisön kuin joku Phoenixin matsi.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Mr. Penguin kirjoitti:
Se on täysin ymmärrettävää ettei tasapuolisesti voi koskaan ikinä milloinkaan kaikkia näyttää, mutta voi vittu jos ette pysty myöntämään sitä että on melko perseestä kun yhtä joukkuetta näytetään joka viikko ja yli 10 peliä tullut kun taas on olemassa joukko joukkueita joilta ei ole nähty YHTÄÄN peliä.

On kyllä käsittämätöntä itkemistä. Itse hypin onnesta, kun on edes mahdollista nähdä pelejä. Ainiin, mutta sainkos mää olla tyytyväinen, kun oman suosikin pelejä on tullut ihan kohtuullisesti? Kyllähän sitä ihan kaikkia joukkueita katselisi, mutta ei saatana yrityksen tehtävä ole näyttää sosiaalipeluutusta, jotta kaikki joukkueet olisivat ruudussa.

Pystyt varmaan luettelemaan tuon joukon joukkueita, joilta ei ole pelejä nähty? Itselle ei tule mieleen kuin pari joukkuetta.

Kahdeksassa seuraavassa matsissa näytetään 12 (16 olis max täydellisellä suunnittelulla) eri joukkuetta. Kahdesti tulevat Vancouver, Philly, Rangers ja Toronto. Nyt joku vois alkaa sitten itkemään, että tulee liian monelta joukkueelta otteluita. Anyone?
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mr. Penguin kirjoitti:
...samalla periaatteella jos Canal näyttäisi SM-Liigaakin niin nähtäisiin vain Jokerit, HIFK ja Kärpät ruudussa, ja voi että itku olisi kuule paljon pahempaa mitä marina tässä threadissa jos tosiaan noin olisi...

Aika heikko vertaus, sillä ainakin minusta periaate on samanlainen SM-liigan puolellakin, ainakin jos tämän vuoden pelejä katsoo. Muutamat joukkueet saavat selvästi enemmän näkyvyyttä kuin toiset.
Vaikka joukkueita on 14, pelejen tasapuolinen esittäminen on/näyttää olevan aika vaikeaa. Puhumattakaan änäristä, jossa höntsää 30 nippua. Onhan se totta, että Phillyn pelejä on otettu paljon, mutta niinhän ne vähän kauden alussa lupailivatkin. Tuskin siis tuli yllätyksenä kenellekään.

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=27283&page=69&pp=25

(Tapparalta ja TPS:lta ainakin yksi peli vaihdettu pois)
HIFK 6
Tappara 5
TPS 5
Lukko 4
Jokerit 4
Ässät 3
Blues 3
Kärpät 3
HPK 3
Ilves 3
KalPa 2
JYP 2
Pelicans 2
SaiPa 1
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös