Bush vai Kerry

  • 5 177
  • 81

Pressiteeki

  • BUSH

    Ääniä: 25 13,0%
  • KERRY

    Ääniä: 168 87,0%

  • Äänestäjiä
    193

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Viestin lähetti Designer


Server busy... please try again in a few minutes.

Sain tuon ilmoituksen viidesti peräkkäin, jonka jälkeen päätin laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Eli tulla kertomaan asiasta tänne.

Outoa. Itse pääsin sinne minuutti sitten ihan heittämällä.
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät

Tämän luettuani en voi kuin kääntää vanhan sanonnan ympäri ja todeta, että taru on totuutta ihmeellisempää. Jos joku on nähnyt elokuvan 'Network' vuodelta 1976, hän ymmärtänee, mitä tarkoitan. Te, jotka ette ole elokuvaa vielä nähneet, etsikää se käsiinne, sillä pätkä liittyy aiheeseen ja on edelleen hämmästyttävän ajankohtainen.

http://www.imdb.com/title/tt0074958/
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Viestin lähetti bitnir
Tästä nyt voitaisiin varmaan väitellä maailman tappiin asti, mutta antaa muiden hoitaa se. Enkä nyt jaksa kaivaa kaikkia lähteitä esiin, mutta Floridalainen lehtihän laski noin vuotta myöhemmin äänet monella mahdollisella skenaariolla (myös sillä jota Goren tukijoukot ajoi) ja kaikissa näissä skenaarioissa Bush sai enemmän ääniä.

Täytyy muistaa, että Yhdysvalloissa media on loppujen lopuksi aika tiukasti valtaa pitävien juntassa, vaikkei tätä tietenkään haluta ääneen sanoa. Florida on pohjimmiltaan hyvin republikaaninen osavaltio.
 

punainen#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, A.C.MILAN, PHILADELPHIA FLYERS
Mä oon aina miettinnyt tota puoluekantaani, kun kaikki puolueet ovat tässäkin maassa mielipiteiltään aika samanlaisia. Sen olen aina tiennyt että olen enemmän kallellaan vasemmalle kuin oikealle. Mutta tätä ketjua selatessa puolue sitten selvisi! Kun olen Kerryn puolella, niin silloinhan mä olen VASEMMISTO NUORI!
Kiitos tälle henkilölle joka kertoi mulle tän!!! Musta on hienoo olla VASEMMISTO NUORI vajaan 40vuoden iässä! Jalkakin alkoi nousta paljon kevyemmin:).
 

Luiro

Jäsen
Näistä tuloksista voidaan päätellä, miksi Eurooppaa voidaan pitää sivistyneenä maanosana ja amerikkalaisia, noh... tyhminä. Kun ei ole 150 vuoteen joutunut omassa maassa sotimaan, niin on pakko mennä jonnekin muualle sotimaan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulostavat jokseenkin yhtä vastenmielisiltä vaihtoehdoilta kuin Suomen edellisten pressanvaalien toisen kierroksen ehdokkaat. Olkoot Bush Tavjan vastine ja Kerry Tuhon. Siitä näppärimmät voivat päätellä, kumpaa pidän vähemmän epämielyttävänä vaihtoehtona.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös