Brad Norton

  • 147 275
  • 749

vallu#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
cobol kirjoitti:
Olen aika monta kertaa kirjoittanut, että Jokereiden pitää pelata vahvuuksiensa mukaan. Joskus meno on näyttänyt siltä, että pyritään varomaan heikkouksia (jäähyt, huono liike), mutta ei käytetä vahvuuksia lainkaan.
Niin, Jokereiden vahvuuksiin luulisin kuuluvan fyysisyyden, mutta sen käyttöä halutaan ilmeisesti halutaan rajoittaa, koska se fyysisellä pelityylillä hankitaan yleensä aika reilusti rangaistuksia. Toisaalta joukkueelle se voi tarkoittaa sitä, että koko ajan pitää mennä eteenpäin tavallaan käsijarru päällä ja se ei varmasti tuota parasta mahdollista tulosta.
Tulee vaan mieleen, että oliko Curre sittenkään hyvä valinta Jokerien peräsimeen, kun mies ei ole mielestäni mikään fyysisen pelin puolestapuhuja.
Mielestäni Jokereiden pitäisi todellakin pelata omilla vahvuuksillaan eikä vain yrittää välttää jäähyjä/virheitä. Yleensä kun liika varovaisuus tilanteisiin menemisessä kostautuu.
Lisäksi yksi asia johon olen kiinnittänyt huomiota on se, että vastustajalla tuntuu olevan liian kivaa Jokerimaalin edessä. Pakkien olisi pidettävä huoli siitä, että vastustajan pelaajilla ei kivaa siellä maalin edessä olisi, rangaistusten ottamisen uhallakin. Nyt vastustajan hyökkääjät ovat tuntuneet hääräävän Jokerien maalin edessä ihan miten tahtovat.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Euroopan suora linkki NHL:ään toimi siis jälleen

Vakio kirjoitti:
On tämä kyllä jumalauta uskomaton kausi. Pakkohan tuonne puolustukseen olisi joku saada.

On se nyt vittu että pelataan me sitten kuinka paskasti tahansa niin silti meiltä löytyy aina tarvittaessa miehiä joita NHL voi ryöstää. Eikö tämä NHL:n toimesta tapahtuva Jokereiden persepano jo voisi alkaa loppumaan.

Viekää nyt vielä tuhkat pesästäkin, perkele!!
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
flintstone kirjoitti:
On se nyt vittu että pelataan me sitten kuinka paskasti tahansa niin silti meiltä löytyy aina tarvittaessa miehiä joita NHL voi ryöstää. Eikö tämä NHL:n toimesta tapahtuva Jokereiden persepano jo voisi alkaa loppumaan.

Viekää nyt vielä tuhkat pesästäkin, perkele!!

Varo Flintis, NHL vie teidät fanit seuraavaksi!! Toivokaa nyt edes pääsevänne Losiin tai Floridaan!
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
cobol kirjoitti:
Tästä asiasta olen samaa mieltä. En tiedä kuinka moni kiinnitti huomiota Nortonin viimeiseksi jääneessä Jyp-ottelussa siihen, että hän nosti kätensä muutaman kerran todella korkealle pystyyn näyttääkseen tuomarille ja valmennukselle, että mitään en kyllä tehnyt, josta jäähyä ansaitsisin. Silloin mietin, että kun Jokereiden on käsketty ottaa vähemmän jäähyjä ja hyökkäyspäässä ei lainkaan, Nortilla tulee isoja ongelmia löytää roolinsa.
Hieman tähän asiaan liittyen niin juttelin Nortonin kanssa tuosta Ilves-pelistä, ja lähinnä Koistisen taklauksesta. Norton kertoi että olisi itse ollut menossa antamaan Koistiselle näpäytyksen mutta valmennusjohdolta tuli kielto. Tämäkin vahvistaa tuota cobolin näkemystä jäähyjen vähentämisestä.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
hartzu kirjoitti:
HFboardsissa huhuillaan Norton siirtymistä Kingsien organisaatioon, jonka training campilta Brad tuli Jokereihin:

http://www.hfboards.com/showthread.php?p=4171852#post4171852

Niin kuin edellä muistelin, niin se loukkaantunut pelaaja oli hyökkääjä Ryan Flinn. Losin kova jätkä. Luultavasti häntä paikkaamaan Norton lähti.

Uskomaton kausi. Ei yhtään onnea näitten pelaajien kanssa. Kaiken huipuksi nhl kuppaa sattuman kautta. Menetetään Thomas koska Bäckströmin agentti unohti toimittaa paperit ajoissa oikeaan paikkaan ja Raycroft venytti sopimusneuvotteluja. Losin enforcer halkaisee kallonsa ja luultavasti häntä paikkaamaan Norton lähti.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tuomas kirjoitti:
Hieman tähän asiaan liittyen niin juttelin Nortonin kanssa tuosta Ilves-pelistä, ja lähinnä Koistisen taklauksesta. Norton kertoi että olisi itse ollut menossa antamaan Koistiselle näpäytyksen mutta valmennusjohdolta tuli kielto. Tämäkin vahvistaa tuota cobolin näkemystä jäähyjen vähentämisestä.

Samaa kertoi tilanteesta eräs Jokereiden pelaaja ja tämä asia löytyykin tästä ketjusta useita sivuja taaksepäin. Kirjoitin silloin, että Norton oli jopa kahdesti pyytänyt kuitin vapauttamista, mutta Curre esti kuitin käytön.
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
cobol kirjoitti:
Samaa kertoi tilanteesta eräs Jokereiden pelaaja ja tämä asia löytyykin tästä ketjusta useita sivuja taaksepäin. Kirjoitin silloin, että Norton oli jopa kahdesti pyytänyt kuitin vapauttamista, mutta Curre esti kuitin käytön.

Paljon saa pelikieltoa palstalle, jos kirjoittaa sivun kokoisilla kirjaimilla pari rumaa sanaa helpottaakseen oloaan?

Mitäköhän pahaa jokerifanit ovat tehneet tänä vuonna, koska tänä jouluna meille on annettu lahjoja, ja lähes kaikki lahjat on otettu pois ennen aattoa.

Nyt kun tuo fyysinen peli on viety valmennusjohdon ansiosta pois, niin mitä jää? Lauma koheltavia kakaroita, ja turhautumista. Ja kun olisi paikka osoittaa että kyseessä on vielä Joukkue, jossa pelaa miehiä eikä mikkejä, niin valmentaja päättää estää senkin. Syynä varmaankin se ettei jäähypenkiltä peliä voiteta.

No ei niitä taideta voittaa muutenkaan, joten kaaduttaisiin edes saappaat jalassa.

Perkele.
 

Kaknoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pää pystyyn nyt!

Norton meni ja sille emme voi enää mitään. Hieno mies ja toivotaan että joskus vielä nähdään. Nyt pitäisi löytää siis uusi pakki. Onko edes huhuasteella mitään?

Koistista vastaan pelataan vielä....
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kaknoon kirjoitti:
Koistista vastaan pelataan vielä....


...runkosarjan päätöskierroksella. Jos Jokereilla ei ole play-offmahdollisuus jo mennyt, niin tasan varmasti kuittikielto on tuossa ottelussa päällä. (eikä sitä tarvitse edes erikseen valmennusjohdon tähdentää)
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaaha

Eilen puhuin broidin kanssa paskaa ja yht'äkkiä se sanoo sivu huomautuksena: Mitäs muuten nyt ku Norton lähti ?
Olin äimän käkenä ja kipitin tarkistamaan. No tottahan se oli.
Mua vituttaa, että Masa vieläkin harrastaa näitä "toivotaan" soppareita. Olis tehny sopimuksen, joka estää Nortonin lähdön kesken kauden ilman huomattavaa korvausta. Mikäli Norton ei olisi tähän suostunut niin ei olisi tarvinnut tulla ollenkaan.
Nyt on taas reikä puolustuksessa, joka vuotaa muutenkin. Voi vitun vittu !
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Tunnettu Sotilas kirjoitti:
Mua vituttaa, että Masa vieläkin harrastaa näitä "toivotaan" soppareita. Olis tehny sopimuksen, joka estää Nortonin lähdön kesken kauden ilman huomattavaa korvausta. Mikäli Norton ei olisi tähän suostunut niin ei olisi tarvinnut tulla ollenkaan.

Noinko on? Siinä tapauksessa ei paljoa tarvitsisi "vahvistuksia" havitella, jos minkäänlaisia siirto-/nhl-pykäliä ei soppareissa suvaittaisi.

Ja olisiko mielestäsi ihan aikuisten oikeasti ollut kivempaa jos Nortonista ei olisi koskaan kuultukaan, ja Jalkanen-Kalteva olisi saanut vain lisää peliaikaa?

Vaikka vituttaa, niin kai sitä voi Masalle sanoa "kiitos" siitä että Norton edes osan kaudesta meitä viihdytti?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Stolk-2 kirjoitti:
Niin kuin edellä muistelin, niin se loukkaantunut pelaaja oli hyökkääjä Ryan Flinn. Losin kova jätkä. Luultavasti häntä paikkaamaan Norton lähti.
Mun käy Losia sääliksi. Norton hyökkääjänä, voi jeesus. Suomessa Norton ei pärjäisi hyökkääjänä edes 2 divarissa. Koko lailla heikko taso Losissa. Ihme toimintaa ja säälittää.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyyberi kirjoitti:
Noinko on? Siinä tapauksessa ei paljoa tarvitsisi "vahvistuksia" havitella, jos minkäänlaisia siirto-/nhl-pykäliä ei soppareissa suvaittaisi.

Ja olisiko mielestäsi ihan aikuisten oikeasti ollut kivempaa jos Nortonista ei olisi koskaan kuultukaan, ja Jalkanen-Kalteva olisi saanut vain lisää peliaikaa?

Vaikka vituttaa, niin kai sitä voi Masalle sanoa "kiitos" siitä että Norton edes osan kaudesta meitä viihdytti?

Ei Jalkanen-Kaltevaa vaan joku toinen. Kyllä mä luulen euroopan liigoista löytyvän pakkeja jotka voi olla aika varmoja etteivät pääse NHL:ään ja niinpä voisivat suostua ehtoon. Tällä varmistettaisiin, ettei tällaista viimehetkien lähtöjä tulisi, kuten kauden alussa.
Okei, jos Metro sanoisi ettei suostu pelaamaan ilman NHL pykälää niin se sallittakoon. Eli maalaisjärkeä.
 

Luiro

Jäsen
flintstone kirjoitti:
On se nyt vittu että pelataan me sitten kuinka paskasti tahansa niin silti meiltä löytyy aina tarvittaessa miehiä joita NHL voi ryöstää. Eikö tämä NHL:n toimesta tapahtuva Jokereiden persepano jo voisi alkaa loppumaan.

Viekää nyt vielä tuhkat pesästäkin, perkele!!


Nyt ei voi mitään, mutta on pakko sanoa:

Nyt tiedätte miltä meistä tuntui joka kevät, kun Jokerit kuppasi meidän parhaat pelimiehet.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Mun käy Losia sääliksi. Norton hyökkääjänä, voi jeesus. Suomessa Norton ei pärjäisi hyökkääjänä edes 2 divarissa. Koko lailla heikko taso Losissa. Ihme toimintaa ja säälittää.

Norton ei välttämättä pelaa laiturina. Tarkoitin Nortonin tuuraavan nyrkkiä naamaan osastolla. Tuskin Kingssit häntä muuten olisi kesken kauden kutsunut. Siis oletetaan osoitteen Losi. Jos ei Losi ole osoite on Norton luultavasti osa jotakin isompaa vaihtokauppaa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luiro kirjoitti:
Nyt ei voi mitään, mutta on pakko sanoa:

Nyt tiedätte miltä meistä tuntui joka kevät, kun Jokerit kuppasi meidän parhaat pelimiehet.

Kuinka niin ? Ei mulle tuu viimeisistä 5 vuodesta mieleen kuin Rosa, Rita ja Koivisto
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Luiro kirjoitti:
Nyt ei voi mitään, mutta on pakko sanoa:

Nyt tiedätte miltä meistä tuntui joka kevät, kun Jokerit kuppasi meidän parhaat pelimiehet.

Voi kyynel!!!

Koita jaksaa!!!

Onhan sulla joku kenen kanssa voit keskustella vai annanko numeroni?
 

Luiro

Jäsen
Tunnettu Sotilas kirjoitti:
Kuinka niin ? Ei mulle tuu viimeisistä 5 vuodesta mieleen kuin Rosa, Rita ja Koivisto

Kukas tässä niin tuoreista menetyksistä puhui? Ai niin, Hentunen tietenkin. Ja mutkien kautta Toke Virta.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyyberi kirjoitti:
Noinko on? Siinä tapauksessa ei paljoa tarvitsisi "vahvistuksia" havitella, jos minkäänlaisia siirto-/nhl-pykäliä ei soppareissa suvaittaisi.

Niinpä. Jos niitä halutaan, silloin on syytä tiedostaa myös riskit. Niin joukkueen kuin fanienkin. Sen takia edelleen suuresti ihmettelen täällä esiintyvää toistelua siitä, kuinka Jokereilla käy niin huono tuuri. Kun Jokereilta lähtee pelaajia, mutta muilta ei. Kuten olen aiemminkin sanonut, Virmanen on pelannut riskipeliä ja nyt se ei ola kannattanut. Toki olisi voinut käydä toisinkin, mutta ei tämä nyt mikään kauhea yllätys ollut objektiivisesti ajateltuna. Nortonin lähtömahdollisuus oli koko ajan mahdollinen ja selväähän se oli, ettei joku 1.12. merkitse yhtään mitään. Puhumattakaan Virmasen vakuutteluista.
 

Donald_22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit
Stolk-2 kirjoitti:
Norton ei välttämättä pelaa laiturina. Tarkoitin Nortonin tuuraavan nyrkkiä naamaan osastolla. Tuskin Kingssit häntä muuten olisi kesken kauden kutsunut. Siis oletetaan osoitteen Losi. Jos ei Losi ole osoite on Norton luultavasti osa jotakin isompaa vaihtokauppaa.

Miten Norton voisi olla osa jotain vaihtokauppaa, kun ei (edit: ilmeisesti) ole sopimuksen alainen mihinkään joukkueeseen? Nortonia joskus aikaisemminkin käytetty nelosen laiturina.
 
Viimeksi muokattu:

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Juuu

Luiro kirjoitti:
Nyt ei voi mitään, mutta on pakko sanoa:

Nyt tiedätte miltä meistä tuntui joka kevät, kun Jokerit kuppasi meidän parhaat pelimiehet.

Nyt on päiväni pelastettu kun sain käydä kuittaamassa potut pottuina! Aina vaan pronssia. UUUUh.... Tiedoksi vaan luiru, en olisi ottanut kuittivihkoa esille ellet olisi tänne niitä jakanut.

Harmittaa vieläkin ja paljon. En jaksa miettiä minkä takia tai miten on mahdollista et Norton lähti. Uusi, samanlainen herra, kiitos!
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luiro kirjoitti:
Nyt ei voi mitään, mutta on pakko sanoa:

Nyt tiedätte miltä meistä tuntui joka kevät, kun Jokerit kuppasi meidän parhaat pelimiehet.

Noh, ei sentään viety niitä puolessa välissä kautta tai edes päivää ennen kauden alkua.
 

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
bozik kirjoitti:
Mun käy Losia sääliksi. Norton hyökkääjänä, voi jeesus. Suomessa Norton ei pärjäisi hyökkääjänä edes 2 divarissa. Koko lailla heikko taso Losissa. Ihme toimintaa ja säälittää.

Nyt puhut valitettavasti sikäli omiasi, että Brad on ennenkin pelannut hyökkääjänä, muistaakseni peräti NHL:ssä, ja kelpasi sinne ihan hyvin. Eli korjataan nyt vähän.

Stolk-2 kirjoitti:
Menetetään Thomas koska Bäckströmin agentti unohti toimittaa paperit ajoissa oikeaan paikkaan ja Raycroft venytti sopimusneuvotteluja.

Tämä on hevosmiesten tietotoimiston juttu jossa ei ole mitään perää. Yhdessä Canalin selostuksessa tuossa vähän aikaa sitten J-P Jalo kertoi, että Bäckström olisi päättänyt tällä kaudella jäädä Suomeen "kehittymään". En tiedä onko sekään totta, mutta tämä tarina agentin kätyröinnistä on niin huono vitsi etten suostu sitä uskomaan. Eli kyllä Tim sai sen sopimuksensa ihan itse eikä minkään näin naurettavan sattuman kautta.

Ei sinänsä etteikö vituttaisi aivan älyttömästi vieläkin. Brad oli ainoita pelaajia joita jaksoin seurata näissä räpiköivissä aivan-sama-Jokereissa. Santala on ollut jokaisessa minun näkemässäni pelissä aivan paska, Hyvösen pelistä on kadonnut kaikki idea (lämäsikö kertaakaan JYP-pelissä??) ja ei niistä muistakaan mihinkään ole. Lisäksi vielä Passmore istuu maalinsuulla kuin tatti. Ei saatana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös