Bongaa liigakiekkoilija

  • 1 118 199
  • 3 104

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPan puolustaja Matti Hana käveli tänään Lappeenrannan satamassa Ville Hämäläisen ja Harri Tikkasen seurassa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seitsemän päivää-lehdenkin noteraama onnellinen nuoripari Pasi Nielikäinen/Jenni Anttila istuskeli tennispalatsin lippukassojen viereisillä penkeillä lauantai-iltana.

Jenni muuten katseli mua aika pitkään... Mä tosin katselin vaan Pasia.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Iker
Seitsemän päivää-lehdenkin noteraama onnellinen nuoripari Pasi Nielikäinen/Jenni Anttila istuskeli tennispalatsin lippukassojen viereisillä penkeillä lauantai-iltana.

Jenni muuten katseli mua aika pitkään... Mä tosin katselin vaan Pasia.

Jos Jenni huomasi tuijotuksesi ja oli mustasukkainen. Syystäkin?
 

yökkömies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bundesliga
Jep!

Viestin lähetti Rebel
Kari Heikkilän bongasin Hipermercado Euromarketissa toissa viikolla Fuengirolassa, Espanjassa.

Ja itse bongasin hänet Fuengirolan ja Mijas Costan välillä olevassa grilliraflassa (La Morena). Tilasi muuten hillittömän grillilihakimpaleen.

Heh heh

Tutustuitko, Rebel niihin maanmainioihin litran vinkkutötsäreihin jotka maksoivat 0.48 € ?
 
Viimeksi muokattu:

Rocco

Jäsen
Tommi Pullola ajoi autolla ohitseni kun odotin suojatiellä vihreää valoa. Mutenhan Tommi ajaa useita kertoja ohitseni, mies on nykyisin Vaasan jäähallin vahtimestari ja ajaa joskus otteluissa jään.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
The Pasi (Nielikäinen) Tikkurilan Valtti Areenassa KiVa-Tappara -harjoitusottelussa, paremman puoliskonsa kanssa luonnollisesti. Jennistä ja Pasin naismausta sen verran, että not too shabby..

Motoristeina olivat liikenteessä.
 

JanJ

Jäsen
Matti Hagman tuli samassa bussissa torstaina keskustaan. Menin Gaselliin ja siellä oli Ismo "Tom Hanks" Syvähuoko.

Kai tämä tähän bongausketjuun edes jotenkin sopii.
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Törnvalli o tullut bongattua jokapäivä tässä noin 20 päivän aikana korohorossa
 

samzuliini

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalpa,rautawaaran veto
Sami jaHannu Kapanen,Kimmo Timonen(nhl),Pasi Kuivalainen(kalpa),Samuli Suhonen(kalpa),Tatu(Tommin veli)Miettinen(kalpa???toivottavasti ei) ja Aki Korhonen(kalpa)

EILEN KUOPIOSSA TUPLAJÄILLÄ
.samin vaimo on muuten TOSI paksuna!!kapasen poika on -96 ja pelaa -94...
 

tom byron

Jäsen
Olli Jokinen ja Glen Metropolit Helsinkiläisessä yökerhossa viime viikon sunnuntaina. Yritimme mennä frendin kans juttelemaan pelaajille jotka istuivat melkein koko illan samassa pöydässä. Pari bodaria esti kuitenkin pelaajien pöytään menemisen ilmoittamalla että Jokisella ja Metropolitilla ei ole mitään asiaa meille! Olikohan Jokisen "kavereita" nämä bodarit?
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lasse Pirjetä Mamma Rosassa tänään. En ole 100% varma sillä istui jonkin matkan päässä. Kuitenkin sanoisinko 95% varmuudella että kyseessä oli Goljat.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mika Alatalo perheineen eilen Tall Ships Racessa Aurajoen rannassa. Mikko Eloranta tänään Myllyn H&M:ssa perheensä kanssa.
 

Miksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Veikko
Jani Hurme, Tomi Kallio ja Lasse Pirjetä 26. ja 27. viime kuuta Viking Linen Amorellalla...

Itse asiassa laiva oli Isabella, olin samalla botskilla.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Teemu

Selänteen nähty poistuvan helsinkiläisen mangneettikuvauksia tekevän firman ovesta ulos, jalkaansa klenkaten. Tämä siis pari viikkoa sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös