Bongaa liigakiekkoilija

  • 1 118 090
  • 3 104

Kennedy79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rops, NUFC ja Detroit RW
Jos tänään haluta bongata lätkäheppuja, niin suosittelen että suuntaa Hgissä Kaivohuoneelle..

Eiköhän ne kaikki ole siellä tänään Temen kanssa kunhan pakolliset iltamääräaikaiset on hoidettu alta pois..
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Jukurit-KalPa matsissa katsomossa liigasta tutut Risto Dufva ja Pasi Kuivalainen.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kim Hirschovits Ankkarockissa eilen, IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!
 

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Töölöntorin Papasissa Launtaina:

Paul Baxter, Lennart Petrell, Stephen Guolla ja Charlie Cook.

Baxter jäi papasiin ja jampat näytti lähtevän kierrokselle...
 
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Just äsken Pasi Määttänen lapsikatraan kanssa Ideaparkissa, hetkeä myöhemmin vastaan käveli jalkapalloilija Tomi Petrescu parin kaverinsa kera.
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Huomio! Huomio! Törmäsin tänään palstan puhutuinpaan henkilöön, Jere Karalahteen. Oli pakko mennä Jereä jututtamaan, kun näytti olevan juttutuulella, tosin pienessä hiprakassa.

Lyhyesti keskustelun anti:

Minä: "Kato Jere, missäs sä oot luuraillu?"
Jere: "Hjalliksen luona purjeveneristeilyllä"
Minä: "Ai, sepä kiva. Sujuiko matka hyvin?"
Jere: "Joo, Hjallis oli ottanu Selänteenkin mukaan risteilylle, hauskaa oli, Teme toi myös The Kannunkin esille ja kyl se yhä mun silmiin kiiltää"
Minä: "Hienoa" Voisitko hieman valaista, missä ensi kaudella sirklaat?
Jere: "En kerro vielä. Kaikki on mahdollista. Jere totesi viileän kylmästi.

Jerelle vielä peukku.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Ei pelaaja, mut Doug Shedden yöllä Mikkelin Jurassic Rockissa olutteltassa noin kello 0.30..
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, itse olin havaitsevani männä viikonlopun viimeisenä päivänä kohumaalivahti Niklas Bäckströmmin eräässä tzzadilaisessa hurvittelu- ja huvipuistossa.

Muassa saattoi olla myös joku muu jääkendoveikko, ainakin länkisäärinen kävelytyyli kieli kiekkotaustasta.

Muista ilmiannoista kerrottakoon J-P Loikaksen näköisen jannun, tai jopa itse J-P Loikkaan, patsastelleen pari viikkoa sitten erässä hyvinkääläisessä kauppakeskuskuksessa. Herralla ei näkynyt muita ostoksia kuin tuoremehu, joten liekö ollut vallan tuuliajolla, koska leipä miehen tiellä pitää.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Liigassa pelaava (joskaan ei liigatasoa oleva) Atte Pentikäinen oli TamU-TPS-pelissä istumassa vieressä, seurassa ainakin Kiilholma ja joitain muita kiekkopelaajien näköisiä tyyppejä.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Nöyräsen Pena tiistaina Blues-Davos matsissa hodarijonossa.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Melkein liigasta:
Tänään tuli pelattua stadin piirin harrastesarjaa ja vastapuolella olivat Juha "Lintu" Lind, Ossi "Ossi" Väänänen ja Tero "Tertzi" Lehterä.
 

Kojootti

Jäsen
Melkein liigasta:
Tänään tuli pelattua stadin piirin harrastesarjaa ja vastapuolella olivat Juha "Lintu" Lind, Ossi "Ossi" Väänänen ja Tero "Tertzi" Lehterä.

Samat pelaajat olivat vuosi sitten kesällä vastassa varmaankin samassa sarjassa. Sillon lisäksi oli vielä Niemi. Pelasivatko miehet vielä raimossa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös